Auteur Topic: Expeditielid Ilona  (gelezen 36303 keer)

Offline ruizduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Expeditielid Ilona
« Reactie #20 Gepost op: 28-10-2003, 23:41:43 »
Tenminste, ga er niet vanuit dat ze alleen blijft liggen ::)
Ik hoop voor Ilona dat ze wel alleen blijft liggen. Kan ze alvast oefenen voor Duivelseiland! ;-)
Je moet het complot smeden als het heet is.

Offline mollinde

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Expeditielid Ilona
« Reactie #21 Gepost op: 29-10-2003, 13:46:55 »
 ;D
 ;D
 ;D
stap voor stap

Offline M@ra

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Expeditielid Ilona
« Reactie #22 Gepost op: 30-10-2003, 09:23:41 »
Ben ook heel benieuwd.... gaat ze met hangende pootjes terug naar de groep of blijft ze zich afzonderen? In dat geval kan met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid (sorry, heb rechen gestudeerd ;D) worden gezegd dat ze er bij de volgende eilandraad uitvliegt, tenzij ze voor zichzelf immuniteit kan veroveren.

Offline EmptyVillage

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gek zijn is gezond!
Re:Expeditielid Ilona
« Reactie #23 Gepost op: 30-10-2003, 12:22:58 »
Gaat Ilona nu nog rijst verstoppen?
Gek zijn is gezond

Offline mollinde

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Expeditielid Ilona
« Reactie #24 Gepost op: 30-10-2003, 21:22:43 »
Gaat Ilona nu nog rijst verstoppen?


 ;D  ;D hahahahaha  ;D  ;D
stap voor stap

Offline demonari

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Expeditielid Ilona
« Reactie #25 Gepost op: 2-11-2003, 21:58:16 »
Hallo allemaal.

Elk jaar kijk ik naar ER en vind da een vet programma!
Maar ik heb nog nooit in al die jaren zo'n zielig, aanstellirug mens gezien als die Ilona.

Wa kan da mens zich eigen aanstellen.
Ze moesten haar eruit stemmen, al mee vanaf het begin!!!

weg mee die dieje!!!!

Groeten,
De Demon

[*aangepast door jokivin
« Laatst bewerkt op: 2-11-2003, 22:14:23 door jokivin »

Offline Dokter Wouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Expeditielid Ilona
« Reactie #26 Gepost op: 3-11-2003, 01:02:45 »
Ik vind Ilona helemaal niet aanstellerig. Ze heeft het hart op de tong liggen en verwoord wat anderen niet durven te zeggen. Ze zegt eerlijk wat ze denkt en dat is een karaktereigenschap om te bewonderen. Van mij mag ze nog wel een tijdje in de expeditie blijven.
Reality top 3:  1. Wie is ... de mol?  2. Peking Express  3. Expeditie Robinson

Offline monina

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Expeditielid Ilona
« Reactie #27 Gepost op: 3-11-2003, 07:40:15 »
Ik ben zelf niet zo gecharmeerd van Ilona. Ik kan er niet precies mijn vinger op de zere plek leggen maar goed. Aanstellerig zou ik haar idd niet noemen. Eerder......jong?

Offline Thessa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Expeditielid Ilona
« Reactie #28 Gepost op: 10-11-2003, 14:37:38 »
Misschien krijgen we vanaf nu elke week dat Ilona er nog inzit wel een "Ilona-mist-Karen"-blokje.

Offline mollinde

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Expeditielid Ilona
« Reactie #29 Gepost op: 13-11-2003, 02:32:42 »
Ik ben zelf niet zo gecharmeerd van Ilona. Ik kan er niet precies mijn vinger op de zere plek leggen maar goed. Aanstellerig zou ik haar idd niet noemen. Eerder......jong?

JA, dat heb ik nou ook. Ik heb niet echt iets tegen d´r, maar toch kan ik d´r niet helemaal peilen ofzo.
Vind het wel knap dat ze er zolang al inzit. Had ik echt niet verwacht in het begin. En het verbaast me nog steeds dat ze nou nauwelijks een tegenstem heeft gekregen, ondanks dat ze toch best veel in beeld is en niet altijd positief.

Denk dat ze ¨achter de schermen¨ leuker is dan ze op TV overkomt.
Dat moet toch haast wel :-\  :-\
stap voor stap

Offline EmptyVillage

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gek zijn is gezond!
Re: Expeditielid Ilona
« Reactie #30 Gepost op: 21-11-2003, 12:52:37 »
Ik denk dat we moeten bekennen dat ze het niet slecht doet, ze zegt eerlijk haar mening en durft dit ook te doen zonder aan negatieve gevolgen te denken. Bij de zaken die ze doet zoals apart gaan liggen slapen, wekt ze toch minder ergenis op dan andere kandidaten en er wordt dus steeds niet echt veel op haar gestemd, Ilona kon wel eens een grote verassing worden. Een finaleplaats misschien?

Gek zijn is gezond

Offline mollinde

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditielid Ilona
« Reactie #31 Gepost op: 22-11-2003, 12:47:21 »
tja, hoewel ze mijn favoriet nooit is geweest, en ik ook niet had verwacht dat ze zover zou komen denk ik ook wel eens aan een finale voor haar.
Denk nog steeds dat ze veel sterker in het spel staat dan dat ze overkomt.
stap voor stap

Offline ruizduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditielid Ilona
« Reactie #32 Gepost op: 7-12-2003, 23:33:03 »
Snappen jullie nou waarom Ilona op Judge heeft gestemd? De afgelopen 3 eilandraden had ze op Judge gestemd (om hem dus weg te krijgen), en in de laatste 3 dagen op Kelapa is haar mening opeens totaal gewijzigd! Ik vond dat de presentatoren daar wel wat meer op in hadden mogen gaan, maar ja, de tussenstand bij de stemming was blijkbaar belangrijker...  :(    :'(
Je moet het complot smeden als het heet is.

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: Expeditielid Ilona
« Reactie #33 Gepost op: 8-12-2003, 01:04:08 »
Snappen jullie nou waarom Ilona op Judge heeft gestemd? De afgelopen 3 eilandraden had ze op Judge gestemd (om hem dus weg te krijgen), en in de laatste 3 dagen op Kelapa is haar mening opeens totaal gewijzigd! Ik vond dat de presentatoren daar wel wat meer op in hadden mogen gaan, maar ja, de tussenstand bij de stemming was blijkbaar belangrijker...  :(    :'(

Snap ook totaal niks meer van Ilona...Moedigt ze eerst Jutta aan om te winnen van die kerels...
Vervolgens zegt ze dat Jutta meewaait... En verkiest ze zelfs  Judge {KOTSmiley]  boven Jutta als winnaar...
Wie waait er nou met wie mee???
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Aileen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • it al seems fine to the naked eye
Re: Expeditielid Ilona
« Reactie #34 Gepost op: 8-12-2003, 01:12:48 »
ja dat snapte ik ook niet helemaal en dat die andere ex-Robinson winnaars ook judge kozen....hmm hebben we dan toch iets gemist?
groetjes Aileen
:D
nudge nudge wink wink Say no more

Offline danielleb

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re: Expeditielid Ilona
« Reactie #35 Gepost op: 8-12-2003, 01:32:26 »
misschien hebben ze ilona omgekocht voor die stem voor judge zodat het gelijk werd en ze er een commercieel spelletje van konden maken

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re: Expeditielid Ilona
« Reactie #36 Gepost op: 8-12-2003, 05:36:15 »
Snap ook totaal niks meer van Ilona...Moedigt ze eerst Jutta aan om te winnen van die kerels...
Vervolgens zegt ze dat Jutta meewaait... En verkiest ze zelfs  Judge {KOTSmiley]  boven Jutta als winnaar...
Wie waait er nou met wie mee???
ik denk niet dat ilona met der hoofd gestemd heeft..  ;) ;D

Offline mollinde

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditielid Ilona
« Reactie #37 Gepost op: 8-12-2003, 15:38:44 »
Ik denk dat ze via de regie gestemd heeft. Dat haar dat dus is opgedrongen, zodat de stand 4-4- zou worden en de makers  er nog een hoop geld mee konden verdienen op deze manier.  :'( >:( >:(
Zij was immers de enige waarvan ik niet had verwacht dat ze zo zou stemmen, de rest klopte aardig met mijn beeld.

Verder vind ik het wel tof dat ze zover is gekomen!! Had haar ook liever in de finale gezien dan Judge, maar ja, mocht niet zo zijn....... :'( :(
stap voor stap

Offline ruizduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditielid Ilona
« Reactie #38 Gepost op: 9-12-2003, 00:42:39 »
Ilona omgekocht door de organisatie? Zou kunnen. Het was geloofwaardiger geweest als ze dan Bjorn op Judge hadden laten stemmen, want die zaten al samen in het complot tegen Eva. Bovendien verbrak Jutta later haar belofte met Bjorn om niet op elkaar te stemmen. Maar ja, Bjorn koop je natuurlijk niet zo snel om.  ;)
Je moet het complot smeden als het heet is.

Offline mollinde

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditielid Ilona
« Reactie #39 Gepost op: 9-12-2003, 14:46:29 »
naja eigelijk lijkt ilona me ook niet zo omkoopbaar......maar ja, ik blijf het TE toevallig vinden dat het zomaar 4-4- werdt en ze toen ´uit wanhoop´,maar dat belspel hebben bedacht.

het is gewoon een groot complotofzo.
stap voor stap