Poll

Welke 2 expeditieleden strijden in de finale-eilandraad om de overwinning?

Robin
11 (22%)
Giovani
8 (16%)
Ilona
3 (6%)
Judge
4 (8%)
Jutta
10 (20%)
Ryan
14 (28%)

Totaal aantal stemmen: 26

Auteur Topic: [afl 11] Wie gaat er afvallen?  (gelezen 66687 keer)

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:[afl 10] Wie gaat er afvallen?
« Reactie #100 Gepost op: 10-11-2003, 11:47:48 »
Dat mag toch wel? Ze zijn niet gestolen van de crew, maar ze behoorden gewoon tot de voedselvoorraad van de kandidaten.

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:[afl 10] Wie gaat er afvallen?
« Reactie #101 Gepost op: 10-11-2003, 12:01:11 »
Precies! En de discussies die hierdoor volgen zijn echt prachtige televisie, dus Gio halen ze er echt niet uit door dit voorval. Hij kan natuurlijk wel van 't eiland gestuurd moeten worden als hij Ryan of iemand anders zal aanvallen of serieus zal bedreigen.  :-\

Offline feeks

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd
Re:[afl 10] Wie gaat er afvallen?
« Reactie #102 Gepost op: 10-11-2003, 12:16:03 »
Precies! En de discussies die hierdoor volgen zijn echt prachtige televisie, dus Gio halen ze er echt niet uit door dit voorval. Hij kan natuurlijk wel van 't eiland gestuurd moeten worden als hij Ryan of iemand anders zal aanvallen of serieus zal bedreigen.  :-\

Het zou me erg tegenvallen als je gelijk hebt Han.
Stel dat hij idd die bananen heeft gestolen, dan is dat vast niet de eerste keer dat ie met z'n vingers aan de voedselvoorraad zit.
Dat zou een goede verklaring zijn voor het feit dat ie blaakt van het zelfvertrouwen en alle krachtproeven wint.
Door het winnen heeft ie al een paar keer immuniteit gehad, door vals spel dus.
De enige reactie hierop zou dan zijn: "Stoute Gio, je mag dat noooooooooit meer doen"?  :o :o
je kunt beter spijt hebben van de dingen die je doet, als van de dingen die je laat.

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:[afl 10] Wie gaat er afvallen?
« Reactie #103 Gepost op: 10-11-2003, 12:26:17 »
Het zou me erg tegenvallen als je gelijk hebt Han.
Stel dat hij idd die bananen heeft gestolen, dan is dat vast niet de eerste keer dat ie met z'n vingers aan de voedselvoorraad zit.
Dat zou een goede verklaring zijn voor het feit dat ie blaakt van het zelfvertrouwen en alle krachtproeven wint.
Door het winnen heeft ie al een paar keer immuniteit gehad, door vals spel dus.

Ik weet niet of ze dit zullen zien als vals spel. 't zal echt niet de eerste keer zijn dat er 'n bewoner uit de eigen voedselvoorraad 'steelt' en ik denk niet dat ze tot nu toe al 'n keer hebben ingegrepen. Volgens mij proberen ze zich zo min mogelijk te bemoeien met 't leven op 't eiland en laten ze gewoon alles z'n gangetje gaan. De makers gaan er denk ik gewoon vanuit dat de eilandbewoners dit soort problemen zelf maar moeten oplossen. Bovendien willen de makers natuurlijk gewoon mooie televisie en van dit soort discussies, die 't gevolg zijn van zo'n voorval, zullen de makers alleen maar smullen. Als er gestolen wordt van de crew is 't nu eenmaal 'n heel andere zaak. :-\

Offline ER-rulez

  • Forumlid
  • Gio blijft mijn favoriet!
Re:[afl 10] Wie gaat er afvallen?
« Reactie #104 Gepost op: 10-11-2003, 20:41:25 »
Hij kan natuurlijk wel van 't eiland gestuurd moeten worden als hij Ryan of iemand anders zal aanvallen of serieus zal bedreigen.  :-\

Ja, hier ben ik het volledig mee eens. Maar toch hoop ik dat hij Ryan niet bedreigt, want ik zou het erg jammer vinden. Gio ligt bij de rest van de groep behoorlijk goed en wint veel respect en enige bewondering van zijn medekampgenoten door zijn inzet, culinaire kunsten en gewonnen proeven.

Mijn eigen stem gaat uit naar Ryan. Door zijn beschuldigingen (zie voorstukje aflevering 10) komt hij niet lekker in de groep te liggen, wat hij volgens mij nooit echt heeft gedaan. Ik denk dat het volgende aflevering exit Ryan is.
« Laatst bewerkt op: 10-11-2003, 20:43:02 door ER-rulez »
It starts with a dream and it ends with what you do with that dream!

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re:[afl 10] Wie gaat er afvallen?
« Reactie #105 Gepost op: 11-11-2003, 00:21:30 »
Het zou me erg tegenvallen als je gelijk hebt Han.
Stel dat hij idd die bananen heeft gestolen, dan is dat vast niet de eerste keer dat ie met z'n vingers aan de voedselvoorraad zit.
Dat zou een goede verklaring zijn voor het feit dat ie blaakt van het zelfvertrouwen en alle krachtproeven wint.
Door het winnen heeft ie al een paar keer immuniteit gehad, door vals spel dus.
De enige reactie hierop zou dan zijn: "Stoute Gio, je mag dat noooooooooit meer doen"?  :o :o

Hhaha Feeks je kan het zo mooi verwoorden...Ik heb de uitzending van zondag nog eens bekeken, jaa ik had hem opgenomen...
En bij elke scene waar Gio in voorkwam gingen z'n kaken op en neer of propte hij wel iets naar binnen...Ik ben het met je eens dat dit oneerlijk spel is...Maar of de spelleiding er iets aan zal doen.....
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:[afl 10] Wie gaat er afvallen?
« Reactie #106 Gepost op: 16-11-2003, 23:32:18 »
Uitslag voor aflevering 10:

Wie valt er de komende aflevering af?
Franca-Maria   1 (7%)
Giovani   3 (21%)
Ilona   0 (0%)
Judge   1 (7%)
Jutta   0 (0%)
Robin   0 (0%)
Ryan   9 (64%)

Totaal aantal stemmen: 14

Offline feeks

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd
Re:[afl 10] Wie gaat er afvallen?
« Reactie #107 Gepost op: 18-11-2003, 18:23:51 »
  Gio ligt bij de rest van de groep behoorlijk goed en wint veel respect en enige bewondering van zijn medekampgenoten door zijn inzet, culinaire kunsten en gewonnen proeven.  

Gio LAG bij de rest van de groep behoorlijk goed en WON veel respect enz, enz  ;D ;D

Ik heb dat mannetje nooit leuk gevonden, dus ik zit (als slecht mens) nu eik wel te genieten dat die selfkicker nu onderuitgaat  :-X

Overigens denk ik dat Judge eruit gaat.
« Laatst bewerkt op: 18-11-2003, 21:07:29 door feeks »
je kunt beter spijt hebben van de dingen die je doet, als van de dingen die je laat.

Offline ruizduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [afl 11] Wie gaat er afvallen?
« Reactie #108 Gepost op: 19-11-2003, 23:40:35 »
Als de dames een klein beetje slim zijn – en dus niet 1 voor 1 weggestemd willen worden – sluiten ze samen een verbond. Het slimste is dan om met zijn drieen eerst op Judge te stemmen, want die heeft sinds de samensmelting al 3 stemmen tegen gekregen (w.o. 1 van Geert). Robin en Jutta (tegenstem van Robin tijdens de “Karen-stemming”) hebben er ieder 1 en de rest 0. Het veiligste is dus om eerst Judge weg te stemmen en op de eilandraad daarop hebben ze dan alsnog de kans om Gio weg te stemmen (met 3 tegen 2 stemmen). Als de immuniteitsproeven geen roet in het eten gooien natuurlijk...
Je moet het complot smeden als het heet is.

Groenenman

  • Gast
Re: [afl 11] Wie gaat er afvallen?
« Reactie #109 Gepost op: 20-11-2003, 11:21:02 »
De mannen staan erg sterk op het eiland dus die vrouwen moeten ook maar een verbond sluiten want anders word het weer een mannen finale ( niet dat ik dat erg vind hoor )

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [afl 11] Wie gaat er afvallen?
« Reactie #110 Gepost op: 23-11-2003, 22:27:24 »
Vorige tussenstand:

Wie valt er de komende aflevering af?
Franca-Maria   0 (0%)
Giovani   3 (21%)
Ilona   4 (28%)
Judge   6 (42%)
Jutta   1 (7%)
Robin   0 (0%)
 
Totaal aantal stemmen: 14

De pool is weer ververst, dus 't is tijd voor 'n nieuwe stem!  :)

Offline jokivin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
Re: [afl 11] Wie gaat er afvallen?
« Reactie #111 Gepost op: 23-11-2003, 22:28:56 »
ik denk dat jutta wegens het oprakelen van bananen kwesties ;) het eiland moet verlaten.
Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [afl 11] Wie gaat er afvallen?
« Reactie #112 Gepost op: 23-11-2003, 22:32:18 »
Ik heb ook voor Jutta gestemd. Ik denk dat zij na Franca als grootste concurrent door de heren wordt gezien. En daarom zal zij helaas moeten vertrekken vrees ik.  :-\

Offline ruizduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [afl 11] Wie gaat er afvallen?
« Reactie #113 Gepost op: 23-11-2003, 22:47:22 »
Toch is het nog niet zeker dat een van de dames zal afvallen. Als Ilona of Jutta de volgende eliminatieproef wint, en ook weer voor een extra stem op de eilandraad mag kiezen, dan kan de uitslag weer 3-3 worden. Als de vrouwen dan op Judge stemmen, ligt die er uit!
Een andere mogelijkheid is dat de bananen- en proeven-uit-de-pan-kwestie weer gaat opspelen, en dat bijv. Robin voor het andere kamp kiest. Of dat Judge's snoepen van de kokosnoten ontdekt wordt....
Als het aan de ER-crew ligt, wordt het natuurlijk 1 van de heren.  ;D
Je moet het complot smeden als het heet is.

Offline mollinde

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [afl 11] Wie gaat er afvallen?
« Reactie #114 Gepost op: 24-11-2003, 02:12:49 »
Nou, wie had nou verwacht dat Franca er ditmaal uit zou gaan??? Ik in ieder geval niet!
De logica is inderdaad dat Jutta eruit vliegt, maar ik geloof niet meer in logica wbt robinson.
Het is allemaal maar net hoe er op in gespeeld word door bedachte regeltjes enz. >:(
Dus ik voorspel niet zoveel meer, maar hoop dat Judge eruit gaat. Die heeft inmiddels toch wel lang genoeg genoten, en kan hij lekker kipnuggets gaan eten  ;D
stap voor stap

Offline monina

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re: [afl 11] Wie gaat er afvallen?
« Reactie #115 Gepost op: 24-11-2003, 07:59:22 »
gaan we weer.

Ik HOOP dat die Judge eruit vliegt. Maar helaas helaas, ik denk dat mijn persoonlijk favoriet vanaf het begin, Jutta, eruit zal moeten.

Zou wel lullig zijn trouwens, dat ze de vorige keer een extra stem kregen in ruil voor immuniteit en nu niet meer.

TROUWENS:
als ik het mij goed herinner, moest vorig jaar, toen er nog 6 over waren, in 1 keer twee eruit gestemd worden. Ik weet dat die Lydia en Deborah allebei in dezelfde aflevering eruit gingen en dat er toen nog 4 over waren, twee dames en twee heren en uiteindelijk viel Loes op het nippertje af en moesten die drie de finale spelen.

Dat is nu dan niet? Want ze zijn nu met z'n vijven. Wanneer komt de duivelseiland winnaar er dan in? Moeten er eerst twee afvallen in 1 keer om dan de duivelseilandwinnaar er tussen te plaatsen? Als dat zo is, moesten die twee afvallers en degene die op duivelseiland zit nog een duel uitvechten voor die finale plaats? Je zou zeggen van wel, anders is het niet echt eerlijk.

Hoeveel afleveringen komen er eigenlijk nog??

Pfff...wat een vragen op de vroege maandagochtend.  :)


Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [afl 11] Wie gaat er afvallen?
« Reactie #116 Gepost op: 24-11-2003, 08:54:43 »
Hoeveel afleveringen komen er eigenlijk nog??

Ik geloof dat 't 14 afleveringen in totaal zijn, waarvan de 13de de finale al is. We hebben dus gisteren al aflevering 11 gehad, dus ik zou 't ook niet vreemd vinden als er volgende week meerdere tegelijk moeten vertrekken. Misschien 2 afvallers van Kelapa, die eerst tegen elkaar moeten strijden om uit te vechten wie van de twee tegen Ryan mag duelleren. (als ze tenminste beiden voor 't Duivelseiland willen gaan)

Ik weet niet hoe 't precies gaat lopen, maar ze zijn iig nog met 'n paar expeditieleden teveel voor de finale.  :-\

Offline Ville

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [afl 11] Wie gaat er afvallen?
« Reactie #117 Gepost op: 24-11-2003, 09:56:16 »
TROUWENS:
als ik het mij goed herinner, moest vorig jaar, toen er nog 6 over waren, in 1 keer twee eruit gestemd worden. Ik weet dat die Lydia en Deborah allebei in dezelfde aflevering eruit gingen en dat er toen nog 4 over waren, twee dames en twee heren en uiteindelijk viel Loes op het nippertje af en moesten die drie de finale spelen.

Er moesten er zelfs drie tegelijk vertrekken vorig jaar toen er nog zeven kandidaten over waren. Naast Lydia en Deborah moest voormalig kamp noord ook voor het eerst in "eigen vlees" snijden en stemde toen die slager weg. Rustige man waarvan ik altijd de naam vergeet. Volgens mij kwam dat toen omdat er een aantal keer niemand uitgegaan was. Hoe het precies zat weet ik ook niet meer.
don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline Ville

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [afl 11] Wie gaat er afvallen?
« Reactie #118 Gepost op: 24-11-2003, 10:10:03 »
Sorry, lukte me niet om mijn bericht aan te passen maar ik weet alweer hoe hij heet. Luc!
don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [afl 11] Wie gaat er afvallen?
« Reactie #119 Gepost op: 24-11-2003, 10:33:17 »
Volgens mij kwam dat toen omdat er een aantal keer niemand uitgegaan was. Hoe het precies zat weet ik ook niet meer.

Nou er waren 'n aantal expeditieleden vertrokken zonder weggestemd te worden (zoals Keo die ziek was), waarna er steeds niemand weggestemd hoefde te worden. Maar dit zou eigenlijk niets uit hoeven te maken voor 't aantal expeditieleden dat op 't einde nog over zou zijn. Er is vorig seizoen wel niemand in de eerste aflevering weggestemd, dus dat zorgde iig voor 1 extra kandidaat aan 't einde van de expeditie. Hoe 't kwam dat er nog 1 extra inzat, was vorig jaar ook al erg onduidelijk.

Maar als we dit aanhouden, zou 't betekenen dat we dit jaar 1 expeditielid 'teveel' overhouden ipv 2. (dit jaar ging er immers wel iemand weg in de eerste aflevering) Dus de mogelijkheid dat er volgende week 2 weg zullen moeten zit er zeer zeker in. En als dan 1 van de dames immuniteit heeft, zullen de heren toch ook weer 'in eigen vlees moeten snijden'. Ik ben zeer benieuwd hoe dat dan zal gaan verlopen! ;)
« Laatst bewerkt op: 24-11-2003, 10:34:56 door Han13 »