Auteur Topic: Stel hier je vragen aan Judge!  (gelezen 42499 keer)

Offline Giorgio

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is dé Giorgio?
Re:Stel hier je vragen aan Judge!
« Reactie #20 Gepost op: 2-11-2003, 22:37:19 »
Voor Judge:

Van wie vond je het het moeilijkste om afscheid te nemen?



Eindelijk...

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Stel hier je vragen aan Judge!
« Reactie #21 Gepost op: 3-11-2003, 12:32:16 »
Nieuwe vragen aan Judge:

  • Hadden jullie op 't eiland enig benul van 't bestaan van 't Duivelseiland? Of hebben de makers dat goed voor jullie verborgen weten te houden?
  • Vanaf Kelapa konden jullie 'n ander rotsachtig eiland zien liggen. Weet je of dit 't Duivelseiland was?
  • Hadden jullie zien aankomen dat Geert jullie zou verzoeken om eruit gestemd te worden?
  • Je schrijft bij je vorige antwoorden dat je de andere series van Expeditie Robinson ook gekeken hebt. Wie vond je tot nu toe de leukste kandidaat in de eerdere series van ER? En met wie had jij absoluut niet door een deur gekund op 't eiland?
« Laatst bewerkt op: 3-11-2003, 12:55:01 door Han13 »

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Stel hier je vragen aan Judge!
« Reactie #22 Gepost op: 3-11-2003, 12:34:05 »
vraag aan judge: lees je het forum? en vind je het niet moeilijk als mensen over je praten en soms kritiek hebben?

Offline mollinde

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Stel hier je vragen aan Judge!
« Reactie #23 Gepost op: 3-11-2003, 14:57:51 »
Nog vraagje voor Judge:

Nu je de afleveringen bekijkt ben je dan af en toe heel verbaast over wat anderen soms zeggen en in biegtstoel en tegen de camera, of klopt het allemaal wel met wat je al dacht of wist?
bv. was je je bewust van het feit dat robin zo strategisch bezig is?



stap voor stap

Offline lau

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Stel hier je vragen aan Judge!
« Reactie #24 Gepost op: 4-11-2003, 20:27:54 »
Hey Judge!!!! ER is echt te gek man, maarja dat wist je toch allang. Nog ff een vraagje he want daarom kom ik natuurlijk hier!!!! Waarom heb je meegedaan aan ER? Voor het geld, voor de lol, voor de uitdaging of voor iets anders(eerlijk zijn he)!!!!!!! Groetjes enne ik zit zondag weer voor de buis, Laura
PS: Als je Robin nog eens tegenkomt, doe hem dan please de groete. Sorry voor jou, maar ik vind namelijk wel dat Robin moet winnen, te gekke kerel, echt!!!! Wel doen he ;)

Offline ovide

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Stel hier je vragen aan Judge!
« Reactie #25 Gepost op: 4-11-2003, 21:18:49 »
Voor de kijker heeft het programma een bepaalde magie, lekker op zo'n bounty-eiland, een beetje honger maar ja...toch een droom voor velen, denk ik.
Wordt door deelname niet een groot deel van die magie weggenomen? Ik kan me voorstellen dat het soms best saai is op zo'n eiland en dan nog die cameramensen eromheen. Ook niet altijd even spontaan. Hoe kijk je nu naar het programma?
Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline jokivin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
Re:Stel hier je vragen aan Judge!
« Reactie #26 Gepost op: 8-11-2003, 22:57:53 »
Judge gaat gewoon door met vragen beantwoorden, en je kunt alles weer lezen in Judge's hoekje!

ik heb alleen geen vragen meer om hem te sturen, dus doe je best en gooi er nog wat vragen tegen aan! :)
Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Stel hier je vragen aan Judge!
« Reactie #27 Gepost op: 8-11-2003, 23:28:16 »
Wat 'n leuke antwoorden toch weer! We boffen toch maar dat Judge telkens de tijd en moeite neemt om onze vragen te beantwoorden!  :D

Ik heb momenteel nog effe geen nieuwe vragen, maar ik weet zeker dat de ontwikkelingen in de nieuwe aflevering morgen weer veel vragen bij me zullen oproepen.  :)

Offline kat

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Honger maakt rauwe sprinkhanen zoet :-))
Re:Stel hier je vragen aan Judge!
« Reactie #28 Gepost op: 9-11-2003, 13:59:11 »
Hai judge,

Ik heb weer wat nieuwe vragen voor je,

je weet nu wie ER heeft gewonnen, was dit een verassende uitslag voor jou of had je het verwacht?

Hoe is de selectie vooraf gegaan/ hoeveel mensen deden er aan mee, hoe zien die selecties eruit, waren ze zwaar?

Er is sprake van geweest dat er iemand van ER een ander fysiek zou bedreigen, is dit echt gebeurd of overtrokken? Ik heb nl nix gezien in die richting.

Wat is het eerste wat je gegeten hebt toen je terug was?

alvast bedankt! ;D

Offline Mike Douglas

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Stel hier je vragen aan Judge!
« Reactie #29 Gepost op: 9-11-2003, 21:52:34 »
-Judge, waarom maakte je Ryan uit voor smeerlap? (Wat je precies zei ben ik even kwijt)
Het is een normaal persoon in onze samenleving en zal echt niet achterlijk zijn dat als hij sochtends wakker wordt, en hij ziet Gio met bananen schillen in de hand dat hij zich dat fantaseerd? En de ziekte, jullie vinden em een mekkertje maar hoe weet iemand anders nou hoeveel last iemand heeft van een bepaalde ziekte, niet ieder kwaaltje heeft bij iedereen dezelfde werking. Dat zou een dokter toch moeten weten zou ik zeggen, maar blijkbaar dacht zei er hetzelfe over als jullie

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Stel hier je vragen aan Judge!
« Reactie #30 Gepost op: 9-11-2003, 22:04:11 »
Nieuwe vragen naar aanleiding van aflevering 9:

  • Je kampgenoten en jezelf hebben het Ryan aardig verweten dat hij twee dagen niks deed in het kamp. Maar had je zelf geen vreemd gevoel over dit verwijt aangezien je op Pantai zelf ook een aantal dagen niet veel anders dan geluierd hebt?
  • Bij de eilandraad bleek dat je die bananendiefstal toch wel serieus nam. Had je zelf op dat moment een verdachte in gedachten?

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Stel hier je vragen aan Judge!
« Reactie #31 Gepost op: 10-11-2003, 19:52:12 »
Er gaan geruchten dat iemand met fysiek geweld heeft gedreigd en dit zou een citaat van iemand zijn: 'Zal ik dit manchette eens in tussen je ribben prikken?' Zijn deze geruchten een beetje waar? (Als het wel zo is en het moet nog komen, wil je dat niet zeggen wie en wat)

Offline ER-rulez

  • Forumlid
  • Gio blijft mijn favoriet!
Re:Stel hier je vragen aan Judge!
« Reactie #32 Gepost op: 10-11-2003, 20:32:24 »
Hey Judge!
Wat ontzettend tof dat je vragen op dit forum beantwoordt!  ::ok::
Hier komt mijn vraag..

Waren die bananenbroodjes echt zo lekker?  ::) ;D

Oh, en nog iets...
Welk moment op het eiland vond je het emotioneelst?

It starts with a dream and it ends with what you do with that dream!

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Stel hier je vragen aan Judge!
« Reactie #33 Gepost op: 11-11-2003, 09:04:44 »
Nog 'n vraag voor Judge:

Welke culinaire hoogstandjes van Giovani op 't eiland maak je nu thuis ook klaar voor je vrouw en kinderen?  ;D

Offline Aileen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • it al seems fine to the naked eye
Re:Stel hier je vragen aan Judge!
« Reactie #34 Gepost op: 11-11-2003, 09:24:01 »
ik zou heel graag willen weten hoe het geregeld was met de tas...wat mocht je niet meenemen en werd je tas ook nog gecontroleerd?

- is je kijk op het leven veranderd door robinson?

-mensen vragen je wat je het meest miste toen je op het eiland zat ik vraag me juist af wat je mist van het eiland nu je weer terug bent

groetjes Aileen
:D
nudge nudge wink wink Say no more

Offline Valli

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Stel hier je vragen aan Judge!
« Reactie #35 Gepost op: 11-11-2003, 13:44:06 »
Valli,

Hallo Judge,
Ook ons gezin kijkt iedere zondagavond enthousiast naar ER.
Wat wij graag willen weten is hoe dat nu met die cameramensen gaat. Zijn die de hele dag op het eiland? Slapen ze daar ook? Zitten zij bv wel lekker te eten, terwijl jullie honger lijden.
Kunnen jullie ook gesprekken voeren zonder dat er iemand dat opneemt?

Mvg,
Valli

Offline Zeef

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Stel hier je vragen aan Judge!
« Reactie #36 Gepost op: 16-11-2003, 17:48:28 »
Hoe komt het dat wij helemaal niet gezien of gehoord hebben (tot nu toe dan) dat Franca ook apart is gaan liggen?

Offline Aileen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • it al seems fine to the naked eye
Re:Stel hier je vragen aan Judge!
« Reactie #37 Gepost op: 16-11-2003, 22:37:23 »
hoi Judge,

Ik vraag me af of nu jij zelf de televisie serie eiland robinson ziet, anders bent gaan denken over Ryan. Of denk je er nog net zo (heftig) over als wij nu te zien krijgen op televisie? en ik vraag me af of je buiten het eiland ook zo gerageerd zou hebben (zo emotioneel) zie je Ryan buiten eiland Robinson nog? Dit zijn wel veel vragen in een ...maar bedankt voor het beantwoorden
groetjes Aileen :D
nudge nudge wink wink Say no more

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Stel hier je vragen aan Judge!
« Reactie #38 Gepost op: 17-11-2003, 19:41:17 »
Waarom vindt je dat Ryan het spel niet eerlijk speelt, terwijl het duidelijk is dat jij, Gio, Björn en Robin een complot hebben gesmeed. Ben je niet met 2 maten aan het meten?


Offline Punky KriZ

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re: Stel hier je vragen aan Judge!
« Reactie #39 Gepost op: 17-11-2003, 19:46:32 »

Heey Judge!

Ik vraag me af hoe je nu naar bepaalde personen kijkt, nu de serie op tv is. Iedereen deed erg heftig over Ryan's uitspraken over de bananendiefstal. Ik kan me daar iets bij voorstellen. Maar is je mening hierover niet veranderd nu je de beelden hebt kunnen zien ? Heb je nu geen spijt dat er op Ryan is gestemd ?Al weet ik niet of de beelden betrouwbaar genoeg waren, er was alleen te zien dat Gio 's ochtends bij het voedsel was.

GreetZ KriZ