Auteur Topic: Survivor  (gelezen 36445 keer)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor
« Reactie #40 Gepost op: 5-12-2004, 20:15:20 »
Ze krijgen minder ben ik ook niet echt zeker van. Ze zullen heus wel op zoek naar voedsel gaan enzo, maar in Survivor is het (in de afleveringen) niet op de survival gericht, maar wel op de spelletjes die de kandidaten spelen om in het spel te blijven. In de eerste reeks is Rich Hatch ermee begonnen om allerlei complotten uit te werken en hij won, dus sindsdien komt iedereen af met coalities en complotten en backstabbing. Dat wordt dan ook meer in beeld gebracht dan het eten zoeken, want dat levert blijkbaar meer kijkcijfers op.
En zo gaat het in elk reality game in Amerika. The Mole ook, iedereen probeert coalities te vormen en het werkt vaak nog ook.

« Laatst bewerkt op: 6-12-2004, 21:45:58 door Robbieazerty »

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor
« Reactie #41 Gepost op: 5-12-2004, 20:16:55 »
PS: ik zie net op die Don Vito link die Dian Wei doorgaf, dat je er ook het eerste Amerikaanse seizoen van The Mole kan downloaden. ;)

Offline EPHFan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • er zitten altijd 2 kanten aan elk verhaal
Re: Survivor
« Reactie #42 Gepost op: 5-12-2004, 20:42:14 »
Ze krijgen minder ????? ???
Je ziet ze bijna nooit op zoek naar eten, er is er nooit 1 die opgeeft van honger of vermoeidheid, bij iedere proef winnen 1, 2 of 3 mensen mega veel eten, en ze kunnen 1 miljoen dollar winnen. Ik denk niet dat ze minder krijgen...

Hahahaha nou over het geld is zeker zo  ::jaja::
Over het eten is meer mijn gevoel dat Amerika er moeilijker mee is dan ER hier!
Ze vallen net als de Nederlanders / belgen erg af maar winnen wel in proeven vaak eten, dat klopt.
Ik vind dat trouwens leuk dat ze in elke aflevering 2 keer proeven hebben.

Maar eh is de Amazing Race ook zoiets? heb dat wel zien staan op de site?

Groetjes
Sandra


Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor
« Reactie #43 Gepost op: 5-12-2004, 21:57:56 »
Bij ons hebben ze toch ook 2 proeven per aflevering??  ???

Amazing Race is vergelijkbaar met Peking Express, maar dan over heel de wereld en ondertussen allerlei opdrachten doen. Detour bvb, waarbij ze moeten kiezen uit twee opdrachten (kiezen welke ze denken dat ze kunnen en het minste tijd kost) of Roadlblock (ze mogen pas verder als één van hen een opdracht volbracht heeft. Er zijn ook Fast Forwards, die ze maar één keer mogen gebruiken (als ze hem vinden), met zo'n Fast Forward kunnen ze meteen naar de finish vandie aflevering. En er is een Yield, waarmee ze een ander team kunnen verplichten 15 minuten te wachten voordat ze verder mogen spelen.
« Laatst bewerkt op: 6-12-2004, 21:46:11 door Robbieazerty »

Offline EPHFan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • er zitten altijd 2 kanten aan elk verhaal
Re: Survivor
« Reactie #44 Gepost op: 5-12-2004, 23:31:22 »
Bij ons hebben ze toch ook 2 proeven per aflevering??  ???


 ::rofl::....jaaaa ik kom lekker duidelijk over vandaag he....NOT!  :-[
Ik bedoelde niet dat wij dat niet hadden trouwens, ik heb laatst Survivor zitten kijken dus ik heb en ER en Survivor in mijn hoofd zitten + de griep erbij dus dat gaat goed!
Wat leuk die amazing race...dank je wel voor de uitleg Robbieazerty!  ::ok::

Groetjes
Sandra

Offline EPHFan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • er zitten altijd 2 kanten aan elk verhaal
Re: Survivor
« Reactie #45 Gepost op: 10-12-2004, 12:12:32 »
moest ff bittorrent downloaden, maar nu is het goed op gang, nog maar 6 uurtjes....hehe

EN EN EN????
Lekker aan het kijken??
Alleen niets over serie 9 vertellen hoor die moet ik nog gaan kijken met Kerst  ;)  ;D

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor
« Reactie #46 Gepost op: 12-12-2004, 12:59:53 »
Vanavond de grote finale!  8) Spannend, ik heb geen idee wie er zal gaan winnen, maar wel wie er zeker niet gaat winnen (zal geen namen noemen ivm spoilers EPH-fan).
Nog even niks.

Offline Murdock

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor
« Reactie #47 Gepost op: 12-12-2004, 17:55:20 »
Wanneer is die voor ons gewone zielen te downloaden ?

Offline EPHFan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • er zitten altijd 2 kanten aan elk verhaal
Re: Survivor
« Reactie #48 Gepost op: 12-12-2004, 18:53:27 »
Vanavond de grote finale!  8) Spannend, ik heb geen idee wie er zal gaan winnen, maar wel wie er zeker niet gaat winnen (zal geen namen noemen ivm spoilers EPH-fan).

Dank je wel Art  ;D ::ok::

Offline EPHFan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • er zitten altijd 2 kanten aan elk verhaal
Re: Survivor
« Reactie #49 Gepost op: 12-12-2004, 18:55:06 »
Wanneer is die voor ons gewone zielen te downloaden ?

De finale van Survivor?
Het laatste wat ik heb van Survivor is aflevering nummer 13...die heb ik afgelopen vrijdag gedownload....stond nog geen finale bij dus ik hoop op vrijdag  8)

Groetjes
Sandra

Offline Dian Wei

  • Forumlid
Re: Survivor
« Reactie #50 Gepost op: 12-12-2004, 21:34:55 »
De finale is vanavond ( voor ons 's nachts ), dus ik ga ervan uit dat die morgen wel als download beschikbaar is :)

Offline Dian Wei

  • Forumlid
Re: Survivor
« Reactie #51 Gepost op: 13-12-2004, 09:01:29 »
Survivor 9 heeft eeen geweldige finale gekend :)

Een finale waarin mijn favoriet (al vanaf aflevering 2) er met het geld vandoor ging :P

Offline Dian Wei

  • Forumlid
Re: Survivor
« Reactie #52 Gepost op: 13-12-2004, 09:02:01 »
Survivor 10: Palau

Coming in 2005, 20 new Castaways embark on a new adventure in one of the most extraordinary place on this plane. In the North Pacific on the islands of Palau!

Quick Facts about Palau:

Location: Oceania, group of islands in the North Pacific Ocean, southeast of the Philippines

Climate: Tropical; hot and humid; wet season May to November

Terrain: varying geologically from the high, mountainous main island of Babelthuap to low, coral islands usually fringed by large barrier reefs

Natural resources: forests, minerals (especially gold), marine products, deep-seabed minerals

Natural hazards: typhoons (June to December)

Geography: westernmost archipelago in the Caroline chain, consists of six island groups totaling more than 300 islands; includes World War II battleground of Beliliou (Peleliu) and world-famous rock islands

Population: 20,016 (July 2004 est.)

Nationality: noun: Palauan(s)
               adjective: Palauan

Ethnic groups: Palauan (Micronesian with Malayan and Melanesian admixtures) 70%, Asian (mainly Filipinos, followed by Chinese, Taiwanese, and Vietnamese) 28%, white 2% (2000 est.)

Religions: Christian (Roman Catholics 49%, Seventh-Day Adventists, Jehovah's Witnesses, the Assembly of God, the Liebenzell Mission, and Latter-Day Saints), Modekngei religion (one-third of the population observes this religion, which is indigenous to Palau)

Languages: English and Palauan official in all states except Sonsoral (Sonsoralese and English are official), Tobi (Tobi and English are official), and Angaur (Angaur, Japanese, and English are official)

Offline Murdock

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor
« Reactie #53 Gepost op: 13-12-2004, 10:05:17 »
Survivor 9 heeft eeen geweldige finale gekend :)

Een finale waarin mijn favoriet (al vanaf aflevering 2) er met het geld vandoor ging :P

Hee, jij hebt contacten in de U.S. want ik neem niet aan dat je al ergens een download gevonden hebt...
of je hebt stiekem op de site van survivor gekeken..... (spoiler...)
« Laatst bewerkt op: 13-12-2004, 10:08:33 door Murdock »

Offline Dian Wei

  • Forumlid
Re: Survivor
« Reactie #54 Gepost op: 13-12-2004, 10:14:29 »
Hij is al te downloaden op diverse torrents: http://www.niekvandermaas.nl/suprnova/

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor
« Reactie #55 Gepost op: 21-12-2004, 16:17:55 »
Twintig deelnemers aan Survivor 10?  :o Wow, ik hoop maar dat ze een lange eerste aflevering gaan maken dan.

Ik vond de finale trouwens vies tegenvallen. Vooral het stuk waarin de stemmen werden voorgelezen, wat een onzin zeg.  ::) Het sloeg nergens op dat ze opeens weer naar de USA gingen om de stemmen voor te lezen en dan het stukje waarin Jeff opeens leuk vanuit een vliegtuig op een motor springt. Ook een beetje overdreven. En die promobalkje onder in beeld en het slechte beeldkwaliteit en het feit dat het even duurde voordat ik wist wie van de twee wie was.  ;D Zo dat was het geklaag. Verder een heel leuke serie met een verrassende winnaar. ::ok:: Mooi gemaakt.
Nog even niks.

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor
« Reactie #56 Gepost op: 21-12-2004, 16:23:26 »
Julie en Jeff Probst zouden nu trouwens een koppel zijn, volgens People Magazine.  :o 8) ::love::
Nog even niks.

Offline Murdock

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor
« Reactie #57 Gepost op: 23-12-2004, 20:52:00 »
Ik ben nu maar overgestapt op 'the amazing race 6'.(ik viel een beetje in een gat na afloop van ER en Survivor...)

Mijn hemel, als je contact gestoorde rand debiel bent wordt je door de casting daar aangenomen... :o

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor
« Reactie #58 Gepost op: 23-12-2004, 20:56:51 »
Vreselijk ja!  ::niet-ok::

Offline Murdock

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor
« Reactie #59 Gepost op: 23-12-2004, 21:50:56 »
Julie en Jeff Probst zouden nu trouwens een koppel zijn, volgens People Magazine.  :o 8) ::love::

Nou, dat heeft hij goed voormekaar dan ! ;) ::oink::
http://www.survivorfever.net/jeffprobst_julie_berry_people_magazine.html