Auteur Topic: Stel hier je vragen aan Klaar...  (gelezen 35772 keer)

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Stel hier je vragen aan Klaar...
« Gepost op: 9-10-2004, 16:25:05 »
Realitynet gaat Klaar interviewen, en dat is natuurlijk erg goed nieuws!!
 :D :D

Mocht je nu zelf een leuke of brandende vraag voor Klaar hebben, post deze dan in dit topic.
« Laatst bewerkt op: 9-10-2004, 16:37:15 door Gerard »
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline ruizduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Stel hier je vragen aan Klaar...
« Reactie #1 Gepost op: 9-10-2004, 17:47:40 »
Gaaf om zo'n interessant en opvallend persoon als Klaar te kunnen interviewen! Ik heb al wel een vraag klaar:
"Ik heb de indruk dat je tot nu toe steeds helemaal jezelf gebleven ben. Bijvoorbeeld wat betreft je kritiek op de vergadercultuur en gang van zaken in het Nederlandse kamp, en het niet willen meenemen van alle rijst uit het (voormalige) Belgische kamp, ondanks de meerderheid die voor was.
Heb je achteraf - nu je de beelden op TV ziet - niet zo iets van: had ik me maar wat inschikkelijker getoond, wat meer rekening met de mening van anderen gehouden, dan had dat een hoop conflicten kunnen schelen?”
(sorry, wel een beetje lange vraag)  ;)
Je moet het complot smeden als het heet is.

Offline FFWD

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • button4ever
Re: Stel hier je vragen aan Klaar...
« Reactie #2 Gepost op: 9-10-2004, 18:24:27 »
Vind je het niet jammer dat je op de 1e eilandraad om je karakter bent weggestemd??? Of ben je daar achteraf wel blij om???

Groetjes Jelle ;)
The Godfather: "Real Power Can't Be Given, It Must Be Taken"

Offline Nienna

  • Forumlid
Re: Stel hier je vragen aan Klaar...
« Reactie #3 Gepost op: 9-10-2004, 21:10:32 »
Hee Klaar,
Was die rauwe vis lekker?  ;)
PS. Ik hoop dat je wint  :)

Offline True Gondorian

  • Winnaar pixelprikken PE2005
  • Forumlid
  • Donald Duck for live
Re: Stel hier je vragen aan Klaar...
« Reactie #4 Gepost op: 10-10-2004, 14:14:06 »
He Klaar, hoe ervaarde jij eigenlijk de haat van Mick tegenover de Belgen?
Who’s got the sweetest disposition?

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Stel hier je vragen aan Klaar...
« Reactie #5 Gepost op: 10-10-2004, 16:32:07 »
Hey Klaarrr alles goed? hoe heb je Expeditie Robinson Ervaren :) Ik vond dat je de spellen goed speelt en je denkt na over wat je gaat doen en hoe je het aanpakt fantastisch bedankt voor dit jaar

Offline Daino58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Krieke en Nathalie
Re: Stel hier je vragen aan Klaar...
« Reactie #6 Gepost op: 10-10-2004, 20:39:29 »
Klaar op het moment dat je in de rauwe vis beet was dat omdat je echt honger had of om zo echt de sporen van een wild dier achter te laten...


2. Was je nooit echt bang in de mangrove ??? Het ziet er daar allemaal zo akelig uit...Zoals Ernestine zegt : geen zon, geen strand, geen water.....


3. Ik vind je moedig en hoop dat je gewoon in het spel terugkomt bij de samensmelting, zodat we je ook in het spel kan bezig zien... Ik denk dat er enkele belgen bij zijn waar je wel mee overeen zult komen... (Peter,Frank....)
Veel succes nog, en bedankt, Daino uit Schoten (dichtbij waar Frank woont en in de gemeente waar Franca woont !)
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline anjou

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Stel hier je vragen aan Klaar...
« Reactie #7 Gepost op: 10-10-2004, 23:22:49 »
klaar, allereerst heb ik respect voor je... ik zou mezelf niet zo snel in jouw positie gezien hebben....

toch misschien een wat mindere vraag (en let wel ik heb diep respect voor jullie mangrovers): is je spel niet gewoon mislukt? Ben je niet door de mand gevallen?

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Stel hier je vragen aan Klaar...
« Reactie #8 Gepost op: 17-10-2004, 15:20:50 »
Heb je ooit het gevoel gehad dat de spanningen in de mangrove veroorzaakt werden door de komst van Mick?
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Enola

  • Forumlid
Re: Stel hier je vragen aan Klaar...
« Reactie #9 Gepost op: 20-10-2004, 14:03:06 »
Hi Klaar,
Had je buiten de beelden om die uitgezonden worden, ruzie met Mick, hij lijkt mij nou net een figuur waar je heel snel ruzie mee krijgt of je moet zelf je mond houden..heb je je niet in lopen houden?
petje af

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Stel hier je vragen aan Klaar...
« Reactie #10 Gepost op: 20-10-2004, 19:12:24 »
Reminder!

Stel je vragen aan Klaar... tot vrijdag 12 uur, dan kunnen ze nog worden meegenomen!

:D :D
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: Stel hier je vragen aan Klaar...
« Reactie #11 Gepost op: 20-10-2004, 21:38:30 »
Klaar,
als je nog een maal op ER expeditie zou mogen gaan, wat zou je dan anders doen, dan dat je nu al hebt gedaan?
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Stel hier je vragen aan Klaar...
« Reactie #12 Gepost op: 20-10-2004, 22:22:20 »
Je hoort zo vaak dat gebeurtenissen tijdens een dergelijke serie als ER door creatief knip- en plakwerk van de makers heel anders op kijkers worden overgebracht dan dat ze daadwerkelijk gebeurd zijn.
Welke dingen zijn wat jou betreft anders of helemaal niet aan ons kijkers voorgeschoteld?
Geniet nooit met mate...

Offline rainbowjen

  • Forumlid
Re: Stel hier je vragen aan Klaar...
« Reactie #13 Gepost op: 25-10-2004, 20:35:16 »
Lieve Klaar,

in elke aflevering ontdek ik weer, dat jij altijd tracht om jezelf te blijven. ::ok:: Ik denk dat je dit aardig gelukt is. Waar haal je de kracht vandaan om dat te doen? Als je anders doet dan 'de massa', word je dan niet enorm onzeker? En vind je het erg als mensen je raar vinden en je daarom bestempelen als 'niet leuk'?

Als je zo lang op een eiland zit met iemand waarmee je constant ruzie hebt (Mick dus), durf je dan nog jezelf te zijn of niet?

Offline EmptyVillage

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gek zijn is gezond!
Re: Stel hier je vragen aan Klaar...
« Reactie #14 Gepost op: 5-11-2004, 16:48:20 »
Eigenlijk geen vraag, maar een opmerking, Klaar voor mij was je DE kandidaat dit jaar. je sprong voor mij zo uit tussen de andere deelnemers dat ik zelfs inspiratie heb gevonden om columns apart over jou te schrijven.

Het ga je goed en misschien tot All stars?
Gek zijn is gezond

Offline Daino58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Krieke en Nathalie
Re: Stel hier je vragen aan Klaar...
« Reactie #15 Gepost op: 5-11-2004, 22:37:31 »
Klaar,
Mijn favoriet is Frank, maar jij bent wel iemand uit ER 5 dat men nooit zal vergeten zoals Richard in ER2, Nolleke in ER3 en Björn in ER4.. Allemaal speciale mensen die er op een of andere wijze uitspringen.

Waar ik bewondering in heb is dat jij altijd maar altijd je verstand blijft behouden en koel blijft... Dit moet toch enorm moeilijk zijn..
Mijn vraag : 1 :

Is dat door de Chinese beoefening dat jij je zo kan beheersen of ben jij altijd zo iemand die alles snel doorhebt.. Dat vind ik enorm fantastisch.


2 :

Jij bent kunstenares. Ben jij op gebied van kunst beleven, creeëren, boetseren, schilderen veranderd door het meedoen aan ER. Heb jij een speciale kreatie ontworpen nadat je terugwas van het eiland, iets dat te maken had door je ervaringen daar ??? Of ben jij gewoon de Klaar, de kunstenares van voor Robinson, altijd dezelfde alleen met dat verschil dat je 4 weken verstekeling was en x- aantal dagen op Teluk en terug...

Bedankt voor het antwoorden,
Daino uit België
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline wijngaert

  • Forumlid
Re: Stel hier je vragen aan Klaar...
« Reactie #16 Gepost op: 7-11-2004, 21:50:00 »
klaar is **************






veranderd door: Stormpie
« Laatst bewerkt op: 7-11-2004, 22:08:15 door Stormpie »

Offline kippeer

  • Forumlid
Re: Stel hier je vragen aan Klaar...
« Reactie #17 Gepost op: 7-11-2004, 22:04:12 »
en dus is de vraag?

Offline weener01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Stel hier je vragen aan Klaar...
« Reactie #18 Gepost op: 8-11-2004, 12:12:54 »
Een vraagje klaar ;)


                 WAAROM >:(

Offline carmen pascale

  • Forumlid
Re: Stel hier je vragen aan Klaar...
« Reactie #19 Gepost op: 9-11-2004, 16:29:23 »
hey klaar

ik had effe een paar vraagjes.

1. Met welke kampgenoten kon je het beste opschieten?

2. In het interview zei je dat jullie in de mangrove een kokertje hadden en dat je dat moest openmaken als je gezien werd. Wat stond er in je kokertje?

3. Wat vond je de leukste proef om te doen?

4. Had je nooit heinwee? op tv laten ze daar niks van zien.

5. Werd je de hele tijd achtervolgt door van die camera mannen?

alvast bedankt.
Je bent echt mijn favoriet en ik vind dat je het heel goed (op je eigen manier) doet.
hopenlijk kom je in de finale.

Groetjes Carmen Pascale ::regenboog:: ::joehoe:: ::ok::