Auteur Topic: Stel hier je vragen aan Ernestine!  (gelezen 56641 keer)

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Stel hier je vragen aan Ernestine!
« Reactie #40 Gepost op: 23-11-2004, 20:40:19 »
Hoi Ernestine! Ik heb gisternacht de eerste aflevering weer teruggekeken en daarin ook jou 'verlies'. Je zei toen dat je heel graag palmwijn en palmsuiker wilde maken. Heb je dat naderhand nog gedaan, bv. toen je op het strand mocht leven?


En nog een vraagje: Mo is de afgelopen paar uitzendingen niet aanwezig geweest bij de eilandraden. Weet jij misschien waarom hij er niet was, terwijl jij en de anderen er wel allemaal zaten?
Nog even niks.

Offline Daino58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Krieke en Nathalie
Re: Stel hier je vragen aan Ernestine!
« Reactie #41 Gepost op: 24-11-2004, 21:52:07 »
Ik kan je nog niet zeggen waarom (maar het is leuk) maar ik wil voor de fandag weten de hoeveelste afvalster je was tijdens deze expeditie ???? Ik ben de tel kwijt.. Sorry

2. Hoe is het met het dieet ???  Ik hoop echt dat Peter moet paaldansen  ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 24-11-2004, 23:08:09 door Daino58 »
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Stel hier je vragen aan Ernestine!
« Reactie #42 Gepost op: 25-11-2004, 18:54:31 »
Hoi Ernestine! Ik heb gisternacht de eerste aflevering weer teruggekeken en daarin ook jou 'verlies'. Je zei toen dat je heel graag palmwijn en palmsuiker wilde maken. Heb je dat naderhand nog gedaan, bv. toen je op het strand mocht leven?

Haha, dat wou ik ook net komen vragen.  :) Of het überhaupt wel mogelijk is om palmwijn te maken zonder de alcohol.

Veel succes met het dieet Ernestine. Heb overlaatst foto's gezien van het racen in Zandvoort en je zag er goed uit!  ::ok::

Offline gon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Stel hier je vragen aan Ernestine!
« Reactie #43 Gepost op: 29-11-2004, 08:17:17 »
Wauw Ernestine,wat zag je er gister met de finale er prachtig uit!!! ::ok::

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Stel hier je vragen aan Ernestine!
« Reactie #44 Gepost op: 29-11-2004, 18:27:29 »
Ik kan je nog niet zeggen waarom (maar het is leuk) maar ik wil voor de fandag weten de hoeveelste afvalster je was tijdens deze expeditie ???? Ik ben de tel kwijt.. Sorry

2. Hoe is het met het dieet ???  Ik hoop echt dat Peter moet paaldansen  ::rofl::

volgens mij was Ernestine de 5de afvaller... :\'( (en Ernestine goed dat je op Frank heb gestemd hij verdiend het echt!!!

Offline ruizduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Stel hier je vragen aan Ernestine!
« Reactie #45 Gepost op: 29-11-2004, 23:22:22 »
Ernestine, bij de finale proef zagen wij de gevreesde kooi weer terug. Als die kooi daar al die weken is blijven staan, dan moeten jullie die toch ook gezien hebben. Hebben jullie met de moerasketies niet overwogen om deze in gebruik te nemen als tent/hut? (om te schuilen tegen de regen bijvoorbeeld?)   ;)
O ja, de grot: in een van de eerste afleveringen zagen we de Hollanders schuilen in een grot tegen de regen, waarom zijn jullie daar later niet naar terug gegaan (of mocht dat soms niet van de crew?) Die grot moest toch in de buurt van jullie kamp zijn geweest?
« Laatst bewerkt op: 29-11-2004, 23:25:21 door ruizduck »
Je moet het complot smeden als het heet is.

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Stel hier je vragen aan Ernestine!
« Reactie #46 Gepost op: 30-11-2004, 18:51:26 »


volgens mij was Ernestine de 5de afvaller... :\'( (en Ernestine goed dat je op Frank heb gestemd hij verdiend het echt!!!

Was ze niet nummer 6? Eerst Henk, Sarah, Jeroen en Patrick voor de samenvoeging en toen Mitchell en daarna Ernestine?
Nog even niks.

Offline ruizduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Stel hier je vragen aan Ernestine!
« Reactie #47 Gepost op: 30-11-2004, 19:08:34 »
Was ze niet nummer 6? Eerst Henk, Sarah, Jeroen en Patrick voor de samenvoeging en toen Mitchell en daarna Ernestine?
Nee hoor, Ernestine gaf op tijdens de "proeftijd" van Mitchel. Nadat Ernestien was vertrokken moesten de andere 3 beslissen over het lot van Mitch. Je kunt het nog eens nalezen bij het verslag van aflevering 7 - Si Mirat.
Wat een geweldige site is dit toch!  ::ok::
Je moet het complot smeden als het heet is.

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Stel hier je vragen aan Ernestine!
« Reactie #48 Gepost op: 1-12-2004, 16:30:26 »
Heey Ernestine

Ik vind het echt super leuk dat je naar de All stars gaat!! Hoe vind je het dat Klaar en Peter ook mee gaan..?? Ken je alvast mensen en vooral Klaar ken je denk ik wel goed he!

Offline mooneyeslinda

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
Re: Stel hier je vragen aan Ernestine!
« Reactie #49 Gepost op: 2-12-2004, 19:53:44 »
hallo ernestine

allereerst alvast succes in de all stars robinson!

ik hoop voor je dat je dan verder komt dan alleen de eerste aflevering!! of weer via afvallerskamp erin blijft!

ik heb misshcien een hele stomme vraag maar wil het otch weten.

krijg je maandverbamd of tampons als je op het eiland het maandelijkse probleem hebt?
robinson is weer geweldig dit jaar

Offline DMX

  • Forumlid
Re: Stel hier je vragen aan Ernestine!
« Reactie #50 Gepost op: 2-12-2004, 20:28:15 »
awel da vroeg ik mij nu ook eens af sie  ::jaja:: al ben ik ne vent kwil da ook wel weten  ::rofl::
ciao ::zwaai::

Offline Daino58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Krieke en Nathalie
Re: Stel hier je vragen aan Ernestine!
« Reactie #51 Gepost op: 2-12-2004, 21:01:25 »
hallo ernestine

allereerst alvast succes in de all stars robinson!

ik hoop voor je dat je dan verder komt dan alleen de eerste aflevering!! of weer via afvallerskamp erin blijft!

ik heb misshcien een hele stomme vraag maar wil het otch weten.

krijg je maandverbamd of tampons als je op het eiland het maandelijkse probleem hebt?

Ik dacht dat vrouwen tampons of maandverband mochten meebrengen en ook de pil mochten doornemen, maar daar ben ik niet heel zeker over.... Ernestine nu aan jou ?
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Stel hier je vragen aan Ernestine!
« Reactie #52 Gepost op: 2-12-2004, 21:07:38 »
Zal je dat niet gewoon zelf mee moeten nemen :P

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Stel hier je vragen aan Ernestine!
« Reactie #53 Gepost op: 2-12-2004, 21:33:17 »


Ik dacht dat vrouwen tampons of maandverband mochten meebrengen en ook de pil mochten doornemen, maar daar ben ik niet heel zeker over.... Ernestine nu aan jou ?

Ja toch? Klaar had in de mangrove toch vuur gemaakt met de tampon van Ernestine? ???
Nog even niks.

Offline Enola

  • Forumlid
Re: Stel hier je vragen aan Ernestine!
« Reactie #54 Gepost op: 2-12-2004, 23:51:08 »
Hi Ernestine,
Wat leuk dat je hier op het forum zoveel vragen beantwoord, ik vind je echt geweldig en heel openhartig. dat is heel leuk om te lezen en te zien en ik heb echt van je genoten. Naast Klaar ben jij mijn favoriet en ik ben blij voor je dat je weer mee gaat doen. Wat zou je nu anders gaan doen, dan behalve niet meer in je superstrakke coktailjurkje een vier meter hoge kooi inklimmen??
greetz van een fan
petje af

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Stel hier je vragen aan Ernestine!
« Reactie #55 Gepost op: 4-12-2004, 15:34:17 »
Wat mochten jullie eigenlijk allemaal mee nemen naar het eiland en wat zeker niet?

Offline ernestine

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: Stel hier je vragen aan Ernestine!
« Reactie #56 Gepost op: 9-12-2004, 16:00:53 »
Hoi Ernestine! Ik heb gisternacht de eerste aflevering weer teruggekeken en daarin ook jou 'verlies'. Je zei toen dat je heel graag palmwijn en palmsuiker wilde maken. Heb je dat naderhand nog gedaan, bv. toen je op het strand mocht leven?


En nog een vraagje: Mo is de afgelopen paar uitzendingen niet aanwezig geweest bij de eilandraden. Weet jij misschien waarom hij er niet was, terwijl jij en de anderen er wel allemaal zaten?

Hi allemaal !!

Daar ben ik weer, het was ff bere-druk met alles en ook met de eindshow, dus had ik weinig tijd om op het forum te kijken...
Maar ik ga nu mijn best doen om alles up 2 date te maken met de vragen .. ;)

Nee ik heb geen palmwijn meer gemaakt, want dat moet een tijdje gisten en ik had er geen energie meer voor en we hadden nog suiker van onze roof-tocht, dus dat was ook niet meer nodig.. Vandaar.. En Shandy kwam toen af met een fles wijn en daar hebben we heerlijk van genoten.. hahaha.. na zo'n lange tijd zonder drank en eten, kan je wel heel snel tipsy worden van 1 glas/bambootje met wijn... maar dát hebben jullie vast wel gezien... :P :P :P

Mo is om persoonlijke reden naar eerder naar huis gegaan, vandaar dat hij er plots niet meer bij was...

Groetjes

Ernestine ::bravo::

Offline ernestine

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: Stel hier je vragen aan Ernestine!
« Reactie #57 Gepost op: 9-12-2004, 16:04:19 »


Haha, dat wou ik ook net komen vragen.  :) Of het überhaupt wel mogelijk is om palmwijn te maken zonder de alcohol.

Veel succes met het dieet Ernestine. Heb overlaatst foto's gezien van het racen in Zandvoort en je zag er goed uit!  ::ok::

Dank lieve Robbie, voor je compliment.. het gaat goed met het dieet !!!
Palmwijn kan je maken als je kokosmelk kookt en laat gisten (zover ik het heb kunnen lezen) en dan ontstaat zelf de alcohol en het is erg lekker... Ik heb het zelf geproeft op Bali, tijdens een vakantie... en je kunt er goed dronken van worden.. >:D
hahaha...

Veel liefs

Ernestine ::bravo::

Offline ernestine

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: Stel hier je vragen aan Ernestine!
« Reactie #58 Gepost op: 10-12-2004, 12:52:25 »
Ernestine, bij de finale proef zagen wij de gevreesde kooi weer terug. Als die kooi daar al die weken is blijven staan, dan moeten jullie die toch ook gezien hebben. Hebben jullie met de moerasketies niet overwogen om deze in gebruik te nemen als tent/hut? (om te schuilen tegen de regen bijvoorbeeld?)   ;)
O ja, de grot: in een van de eerste afleveringen zagen we de Hollanders schuilen in een grot tegen de regen, waarom zijn jullie daar later niet naar terug gegaan (of mocht dat soms niet van de crew?) Die grot moest toch in de buurt van jullie kamp zijn geweest?

Hallo lieve mensen,
Kon gister niet alles beantwoorden, dus ga ik nu gewoon verder..
De kooi stond helemaal aan de ander kant van het eiland, dus dat was geen optie.. helaas..
De grot was inderdaad dichterbij en het is een goede opmerking.. Het is weleens besproken door Shandinella maar we hadden allen geen zin om over die rotsen te klimmen op het moment dat het regende... Het komt vaak zo onverwachts, de buien, en is dan ook weer voorbij.. voordat we dan de grot hadden bereikt.. en nachts is het al helemaal geen optie om in het donker te gaan zoeken naar de grot... vandaar !!!

Groetjes

Ernestine

Offline ernestine

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: Stel hier je vragen aan Ernestine!
« Reactie #59 Gepost op: 10-12-2004, 12:54:35 »

Nee hoor, Ernestine gaf op tijdens de "proeftijd" van Mitchel. Nadat Ernestien was vertrokken moesten de andere 3 beslissen over het lot van Mitch. Je kunt het nog eens nalezen bij het verslag van aflevering 7 - Si Mirat.
Wat een geweldige site is dit toch!  ::ok::

Volgens mij klopt dit..!! Weet je dat ik het ook niet precies weet... erg hé..?? ::schaam:: ::schaam::