Auteur Topic: Stel hier je vragen aan Shandinella..  (gelezen 41872 keer)

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Stel hier je vragen aan Shandinella..
« Reactie #20 Gepost op: 3-12-2004, 13:27:53 »
Aloa! Shandi een warm welkom hier op deze site hartstikke leuk dat jij ook hier bent ik wou graag vragen of je het al wist dat je een tweede kans zou krijgen? toen je op Si mirat kwam had je toen een goed gevoel erbij dat je werd geaccepteerd want, jij had ook op Klaar gestemd en dat was zij zeker vergeten! en hoe heb je de expeditie ervaren spreek je nog vaak mensen zo ja wie? en ik wens je heel veel geluk toe in de toekomst en dit heeft je zeker er een goed gevoel bij gegeven je was een goede kandidate x Nicky uit Amsterdam je mag ook NickyNokia zeggen hoor  ;) haha doeg

Offline voodoopop

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Stel hier je vragen aan Shandinella..
« Reactie #21 Gepost op: 3-12-2004, 15:18:09 »
Maar ik ga er vandoor.. Leuk weer wat vragen beantwoord te hebben..
Ik zie jullie vast weer een keer online..
Doegie ;)
Hoi Shandi....
Voor mij was jij de Topper..  jouw Show vond ik geweldig in de afl. ER.....zeer goed Figuur...maar ook als persoon geweldig.
Wij hebben zelf een Sportschool dus ....wij weten wat die Sport inhoud, en kan mij voorstellen dat je nu nog ff rust wilt hebben,heb ik ook met tijden.
Maar zorg wel dat je figuurlijk op peil blijft...het zou anders zonde zijn van zo een figuur     ::bravo:: Ik als VROUW heb daar waardering voor.
Wens je nog veel succes        ::rofl::

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Stel hier je vragen aan Shandinella..
« Reactie #22 Gepost op: 3-12-2004, 19:14:00 »
heeej shandi! ik vin het echt heel erg jammer dat je eruit ging bij die proef :-\\ je had je dagen echt nie he :( eerst met DE PROEF, daarna die met die schelpen en toen ook nog eens tege ndie paal). Welke twee mensen had je het liefste in de finale gezien?

Offline kippeer

  • Forumlid
Re: Stel hier je vragen aan Shandinella..
« Reactie #23 Gepost op: 3-12-2004, 20:30:10 »
Hoi Shandinella. Welkom op dit forum en leuk dat je ook vragen wil beantwoorden.
Iedereen heeft het over je fysieke prestatie. Maar ik vond dat je geeselijk ook heel stabiel en evenwichtig was. Ook bij de afvallers wist je weer een plekje te veroveren. Wat ik nooit begrepen heb is dat de Moerasketiers er uit zouden vliegen als iemand ze zag. Maar jij zag ze toch toen op de boot bij de samensmelting??? Je liet het Ronald nog zien!Of waren het toch camaramensen die je gezien had? En in hoeverre ben je je van de camara's bewust op het eiland?
Bedankt en ik kom zeker naar je show kijken op de fandag.b

Offline Daino58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Krieke en Nathalie
Re: Stel hier je vragen aan Shandinella..
« Reactie #24 Gepost op: 3-12-2004, 22:06:53 »
Ik kom ook naar de fandag en ga met veel interesse kijken naar je fitness oefeningen.
Ik doe ook aan conditie maar wel om een beetje op gewicht te komen. Ik doe cardio oefeningen en daarna wat power  training maar de gewichten staan maar op max 20 kg hoor.
Tot op de fandag,
Doei
Daino
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline voodoopop

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Stel hier je vragen aan Shandinella..
« Reactie #25 Gepost op: 3-12-2004, 23:08:04 »
Ik kom ook naar de fandag en ga met veel interesse kijken naar je fitness oefeningen.
Ik doe ook aan conditie maar wel om een beetje op gewicht te komen. Ik doe cardio oefeningen en daarna wat power  training maar de gewichten staan maar op max 20 kg hoor.
Tot op de fandag,
Doei
Daino
Je moet niet te veel cardio doen.....als je wilt bijkomen in gewicht.....even tussendoor een klein adviesje..zo ben ik ook wel    ::rofl::

Offline Daino58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Krieke en Nathalie
Re: Stel hier je vragen aan Shandinella..
« Reactie #26 Gepost op: 3-12-2004, 23:29:43 »

 Je moet niet te veel cardio doen.....als je wilt bijkomen in gewicht.....even tussendoor een klein adviesje..zo ben ik ook wel    ::rofl::

Ik bedoel wel een beetje vermageren
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline Shandinella

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: Stel hier je vragen aan Shandinella..
« Reactie #27 Gepost op: 3-12-2004, 23:49:16 »
Hoi Shandinella. Welkom op dit forum en leuk dat je ook vragen wil beantwoorden.
Iedereen heeft het over je fysieke prestatie. Maar ik vond dat je geeselijk ook heel stabiel en evenwichtig was. Ook bij de afvallers wist je weer een plekje te veroveren. Wat ik nooit begrepen heb is dat de Moerasketiers er uit zouden vliegen als iemand ze zag. Maar jij zag ze toch toen op de boot bij de samensmelting??? Je liet het Ronald nog zien!Of waren het toch camaramensen die je gezien had? En in hoeverre ben je je van de camara's bewust op het eiland?
Bedankt en ik kom zeker naar je show kijken op de fandag.b

Hoi hoi..
Klopt ja, dat ik iemand zag in de verte, maar dat was iemand van de crew en die persoon had ik nog nooit eerder gezien. Dus vandaar dat ik niet kon zeggen wie het precies was.
Maar ik had toen wel paniek gezaaid...Was natuurlijk niet leuk geweest als ik ze had gezien..
In het begin is het wel wennen met die cameramensen, maar daarna vond ik het wel meevallen...
Maar ik zie je dan wel op de fandag..
Doegie.. ;)

Offline Shandinella

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: Stel hier je vragen aan Shandinella..
« Reactie #28 Gepost op: 3-12-2004, 23:53:00 »

Hoi Shandi....
Voor mij was jij de Topper..  jouw Show vond ik geweldig in de afl. ER.....zeer goed Figuur...maar ook als persoon geweldig.
Wij hebben zelf een Sportschool dus ....wij weten wat die Sport inhoud, en kan mij voorstellen dat je nu nog ff rust wilt hebben,heb ik ook met tijden.
Maar zorg wel dat je figuurlijk op peil blijft...het zou anders zonde zijn van zo een figuur     ::bravo:: Ik als VROUW heb daar waardering voor.
Wens je nog veel succes        ::rofl::

Thanx voor de leuke reacties..
Leuk dat jullie een sportschool hebben, waar??
Maar nu ff rustig aan ja, weer op gewicht komen en dan zie ik later wel weer. Doe jij/doet u ook aan wedstrijden of dat weer niet??
Doei doei..

Offline Lola

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • _X_
Re: Stel hier je vragen aan Shandinella..
« Reactie #29 Gepost op: 3-12-2004, 23:54:51 »
Heeeeeeeej.....als eerste nog gefeliciteerd met je fantastische resultaat...!!!

Vraagje....ik ga zondag de 12e naar het NK Fitness in Beverwijk. 
Ben jij dan ook van de partij???

Gr.Lola.





back again..

Offline Shandinella

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: Stel hier je vragen aan Shandinella..
« Reactie #30 Gepost op: 3-12-2004, 23:54:56 »
heeej shandi! ik vin het echt heel erg jammer dat je eruit ging bij die proef :-\\ je had je dagen echt nie he :( eerst met DE PROEF, daarna die met die schelpen en toen ook nog eens tege ndie paal). Welke twee mensen had je het liefste in de finale gezien?

Haha, was niet mij dag nee!! :\'(
En de twee mensen voor in de finale: frank en ik zelf natuurlijk..Maar ja, het mocht niet zo zijn.

Offline Shandinella

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: Stel hier je vragen aan Shandinella..
« Reactie #31 Gepost op: 3-12-2004, 23:56:53 »
Heeeeeeeej.....als eerste nog gefeliciteerd met je fantastische resultaat...!!!

Vraagje....ik ga zondag de 12e naar het NK Fitness in Beverwijk. 
Ben jij dan ook van de partij???

Gr.Lola.

Hey leuk!!! Daar heb ik ook aan meegdaan. Van Michael en Diana...Toen was ik Nederlands kampioen in mn klasse..Doe je zelf ook mee??
Ik weet niet of ik ga kijken, ken wel mensen die  dan mee doen...



quote gefixed: stormpie

« Laatst bewerkt op: 4-12-2004, 00:02:24 door Stormpie »

Offline juf naomi

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Stel hier je vragen aan Shandinella..
« Reactie #32 Gepost op: 3-12-2004, 23:59:03 »
Hoi Shandinella

Er staat op het forum een discussie over de proef van Frank en jou. Dat die niet eerlijk zou zijn.
Wat vind je hier eigenlijk zelf van? Want iedereen heeft wel een mening.

Offline Shandinella

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: Stel hier je vragen aan Shandinella..
« Reactie #33 Gepost op: 3-12-2004, 23:59:09 »
Maar ik ga ervandoor...Als je (lola) mee doet, moet je maar ff zeggen...Misschien ga ik kijken. En als je me ziet, spreek me dan even aan, dan zie ik wie je bent...Jij weet natuurlijk al wie ik ben... ::jaja::

Offline Shandinella

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: Stel hier je vragen aan Shandinella..
« Reactie #34 Gepost op: 4-12-2004, 00:02:23 »
Hoi Shandinella

Er staat op het forum een discussie over de proef van Frank en jou. Dat die niet eerlijk zou zijn.
Wat vind je hier eigenlijk zelf van? Want iedereen heeft wel een mening.

Klopt ja, ik zag al dat een aantal mensen het er over hadden.
Ik kan een ding zeggen: Het werd opgemeten, dus zeg maar afstand en lengte enz. Maar als je goed kijkt, klopt het wel dat ik schuiner stond ja...(dus niet goed gemeten!!) ::niet-ok:: Maar ja, dat is allemaal achteraf he!!

Offline juf naomi

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Stel hier je vragen aan Shandinella..
« Reactie #35 Gepost op: 4-12-2004, 00:03:41 »


Klopt ja, ik zag al dat een aantal mensen het er over hadden.
Ik kan een ding zeggen: Het werd opgemeten, dus zeg maar afstand en lengte enz. Maar als je goed kijkt, klopt het wel dat ik schuiner stond ja...(dus niet goed gemeten!!) ::niet-ok:: Maar ja, dat is allemaal achteraf he!!

Oke...dank je wel! Stom dat ze dat niet goed hebben gemeten, maar nix meer aan te doen nu.
Slaap lekker!

Offline Lola

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • _X_
Re: Stel hier je vragen aan Shandinella..
« Reactie #36 Gepost op: 4-12-2004, 00:05:24 »
Neeeeeee.....ik doe niet mee...was het maar zo ;D.Ik doe wel aan fitness,maar ga als toeschouwer gewoon kijken.Ik zag op internet wat fotos van de wedstrijden vorig jaar en zag jou ook daar staan!Toppie hoor.... ::ok::


In ieder geval veel plezier op de fandag...kan helaas niet komen..ik moest een keuze maken tussen de ER fandag of NK fitness...... :)
back again..

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Stel hier je vragen aan Shandinella..
« Reactie #37 Gepost op: 4-12-2004, 00:16:02 »
In ieder geval veel plezier op de fandag...kan helaas niet komen..ik moest een keuze maken tussen de ER fandag of NK fitness...... :)

Uiteraard kies je dan voor de Fandag!
2024: wie is de Mol?

Offline Daino58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Krieke en Nathalie
Re: Stel hier je vragen aan Shandinella..
« Reactie #38 Gepost op: 4-12-2004, 00:20:12 »
zou ik ook doen hoor voor de fandag kiezen en vermits Shandinella al demonstratie fitness doet heb je zo de 2... ::zwaai::
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline Lola

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • _X_
Re: Stel hier je vragen aan Shandinella..
« Reactie #39 Gepost op: 4-12-2004, 00:30:18 »


Uiteraard kies je dan voor de Fandag!

Ik was al bang dat ik zulke reacties zou krijgen... ;)
We shall meet MC..one day... :-*
back again..