Auteur Topic: Ernst-Paul Hasselbach naar Talpa/nieuw presentator Expeditie Robinson  (gelezen 23782 keer)

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
EP Hasselbach gaat naar het nieuwe bedrijf toe van John de Mol en dat betekent dat Expeditie Robinson een nieuwe presentator krijgt.


Ernst-Paul bedankt voor al die mooie jaren, een betere presentator hadden we niet kunnen wensen!

Offline Daino58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Krieke en Nathalie
Re: Ernst-Paul Hasselbach naar Talpa/nieuw presentator Expeditie Robinson
« Reactie #1 Gepost op: 29-12-2004, 13:28:25 »
Jammer dat je weggaat...Maar natuurlijk moet jij je goed voelen in je werksfeer. Ik wens je een zeer gelukkig Nieuwjaar en veel succes in de je nieuwe werkkring...
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline Iloverobinson

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Peter eeuwig favoriet!
Re: Ernst-Paul Hasselbach naar Talpa/nieuw presentator Expeditie Robinson
« Reactie #2 Gepost op: 29-12-2004, 14:44:21 »
Ik las het vandaag in de krant dat Ernst-Paul met expeditie robinson stopt.

Het is erg jammer! Expeditie Robinson zonder Ernst-Paul zou wel erg wennen zijn.

Toch wens ik hem veel succes met zijn nieuwe programma!

Ik hoop dat er weer een leuke presentator voor terug komt want Ernst-Paul deed het altijd erg leuk!!




Offline noukie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ernst-Paul Hasselbach naar Talpa/nieuw presentator Expeditie Robinson
« Reactie #3 Gepost op: 29-12-2004, 15:30:42 »
Wat jammer dat EP stopt met ER...die twee waren voor mij toch wel een beetje één geworden! Maar het is zeker goed dat hij een nieuwe uitdaging aanneemt!

Heel veel succes gewenst in ieder geval! En bedankt voor alle uren fijne tv!
There is so much more in life than what meets the eye - Saybia

Offline jeroen234

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Planetrace: Explore the world forum
Re: Ernst-Paul Hasselbach naar Talpa/nieuw presentator Expeditie Robinson
« Reactie #4 Gepost op: 29-12-2004, 16:42:10 »
ben bang dat we nu met er de zelfde krijgen als zo met pe
Microsoft logica: op start drukken om af te sluiten.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ernst-Paul Hasselbach naar Talpa/nieuw presentator Expeditie Robinson
« Reactie #5 Gepost op: 29-12-2004, 19:26:26 »
Bang? Art Rooijakkers lijkt me wel een goede vervanger te zijn.
Niemand kan tippen aan dé EP natuurlijk, maar Art lijkt me dik ok te zijn.

En na de 2e ER ging de toenmalige Belgische ER-presentator ook weg en kwam Roos er voor in de plaats en toen is het ook niet bergaf gegaan. Dus ze zullen wel een goede vervanger kunnen regelen!

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ernst-Paul Hasselbach naar Talpa/nieuw presentator Expeditie Robinson
« Reactie #6 Gepost op: 29-12-2004, 19:30:37 »
Het zal best goed zijn hoor, maar het lijkt me heel raar.... Ik ben EP gewend en het zal wel fftjes wennen zijn als ik naar een nieuwe robinson kijk met een nieuwe presentator...
Maar EP goed gedaan  ::bravo::   ::bravo::

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Ernst-Paul Hasselbach naar Talpa/nieuw presentator Expeditie Robinson
« Reactie #7 Gepost op: 29-12-2004, 20:43:46 »
Dat meen je niet! BALEN!! Echt een geweldige vent! Sjonge jonge jonge!! die de mol ook met zijn geld!!! echt zwaar jammer!!!

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Ernst-Paul Hasselbach naar Talpa/nieuw presentator Expeditie Robinson
« Reactie #8 Gepost op: 1-01-2005, 20:07:00 »
Wij willen Ernst Paul hartelijk bedanken hij heeft hele mooie jaren Expeditie Robinson voor ons gepresenteerd en een betere presentator zou jouw nooit vervangen maar we willen je veel succes wensen met alles wat je gaat doen en een gelukkig en gezond 2005 voor jouw veel liefs een vaste en trouwe kijker expeditie robinson Nicky  ::zwaai::

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ernst-Paul Hasselbach naar Talpa/nieuw presentator Expeditie Robinson
« Reactie #9 Gepost op: 1-01-2005, 21:12:07 »
Wij willen Ernst Paul hartelijk bedanken hij heeft hele mooie jaren Expeditie Robinson voor ons gepresenteerd en een betere presentator zou jouw nooit vervangen maar we willen je veel succes wensen met alles wat je gaat doen en een gelukkig en gezond 2005 voor jouw veel liefs een vaste en trouwe kijker expeditie robinson Nicky  ::zwaai::

ben ik het helmaal mee eens!! :P Alleen ik heet geen NickY :P

Offline mooneyeslinda

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
Re: Ernst-Paul Hasselbach naar Talpa/nieuw presentator Expeditie Robinson
« Reactie #10 Gepost op: 2-01-2005, 22:40:55 »
jammeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :\'(

ik hoop dat de vervanger ook leuk goed is:D
robinson is weer geweldig dit jaar

Offline ace

  • Forumlid
Re: Ernst-Paul Hasselbach naar Talpa/nieuw presentator Expeditie Robinson
« Reactie #11 Gepost op: 4-01-2005, 17:41:32 »
EP Hasselbach gaat naar het nieuwe bedrijf toe van John de Mol en dat betekent dat Expeditie Robinson een nieuwe presentator krijgt.


Ernst-Paul bedankt voor al die mooie jaren, een betere presentator hadden we niet kunnen wensen!
Dat is echt superbalen,man,Ernst-paul vond ik het geweldig doen,al die jaren,ik zal hem zeker missen in dit progamma,voor mij zal het niet meer hetzelfde zijn!!!!

Offline FFWD

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • button4ever
Re: Ernst-Paul Hasselbach naar Talpa/nieuw presentator Expeditie Robinson
« Reactie #12 Gepost op: 7-01-2005, 15:21:44 »
Moeten die EP smilies ook maar aangepast worden :P
The Godfather: "Real Power Can't Be Given, It Must Be Taken"

Offline Connie_1983

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ernst-Paul Hasselbach naar Talpa/nieuw presentator Expeditie Robinson
« Reactie #13 Gepost op: 17-01-2005, 18:40:06 »
hmm had dit bericht net ook al in een ander topic gezet, omdat ik niet wist waar ik het anders moest zetten, tot ik deze topic las haha.
dus hier is dat bericht nog eens:

Las net op de website van RTL Boulevard dat ER naar Talpa (nieuwe zender van de Mol dus..) gaat en dat EP dus gewoon de presentator blijft!

'Het is de bedoeling dat het programma opnieuw een co-productie met ‘de’ Belgen wordt. Talpa wil vanaf september a.s. een serie van 13 nieuwe afleveringen ‘Expeditie Robinson’ uitzenden die op een nieuwe locatie worden opgenomen. Hoogstwaarschijnlijk wordt dat de paradijselijke eilandengroep Palau in de Stille Oceaan.'

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Ernst-Paul Hasselbach naar Talpa/nieuw presentator Expeditie Robinson
« Reactie #14 Gepost op: 17-01-2005, 18:46:49 »
Dit zal ik ff plaatsen in nieus topic ook!:

Het enige reality programma van de Nederlandse televisie dat jaarlijks een groei in kijkcijfers laat zien – ‘Expeditie Robinson’ – verhuist naar Talpa TV. 

België
Na de eind december verworven televisierechten van het Eredivisievoetbal, is ‘Expeditie Robinson’ het eerste programma waarvan bekend wordt dat Talpa, de televisiezender in oprichting van John de Mol, het zal gaan uitzenden. Talpa heeft bij de Britse eigenaar Castaway de uitzendrechten verworven voor de komende drie jaar in zowel Nederland als België. Naar een partner in Vlaanderen wordt nog gezocht.


Paradijs
Het is de bedoeling dat het programma opnieuw een co-productie met ‘de’ Belgen wordt. Talpa wil vanaf september a.s. een serie van 13 nieuwe afleveringen ‘Expeditie Robinson’ uitzenden die op een nieuwe locatie worden opgenomen. Hoogstwaarschijnlijk wordt dat de paradijselijke eilandengroep Palau in de Stille Oceaan.

Formule
“Ik vind het geweldig om uitgerekend dit programma binnen te halen”, zegt John de Mol. “Er keken afgelopen seizoen gemiddeld anderhalf miljoen mensen naar ‘Robinson’ en dat was meer dan in het seizoen ervoor. Dat komt omdat het zo’n geweldige formule is die nog tal van mogelijkheden biedt. En met Castaway, het bedrijf van Bob Geldof en Charlie Parsons, heb ik oude banden.

Kopie
Daar beweerden ze zes jaar geleden dat ‘Big Brother’ een kopie was van ‘Robinson’. Daarmee hebben ze ons tot bij de hoogste rechter achtervolgd, maar wij kregen overal gelijk. En terecht, want beide succesprogramma’s behoren tot hetzelfde genre, maar zijn heel verschillend. Het kan raar lopen in dit wereldje.”

Maleisië
‘Expeditie Robinson’ werd het afgelopen seizoen uitgezonden op NET 5. Opnames werden gemaakt in Maleisië, met Ernst-Paul Hasselbach (38) als presentator. Hasselbach verhuist mee naar Talpa en wordt een van de eindredacteuren van de zender onder leiding van programmadirecteur Remko van Westerloo.

Naam
Talpa’s TV-zender, waarvan de naam nog niet bekend is, begint in augustus dit jaar met uitzenden, elke avond vanaf 18 uur op het kanaal van Nickelodeon.
« Laatst bewerkt op: 17-01-2005, 18:49:22 door Guikie »

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ernst-Paul Hasselbach naar Talpa/nieuw presentator Expeditie Robinson
« Reactie #15 Gepost op: 17-01-2005, 20:45:12 »
Palau lijkt me er heel mooi uitzien! In februari start Survivor 10 en die is in Palau opgenomen. Je kan van de eilanden van Palau hier een filmpje zien: http://www.cbs.com/primetime/survivor10/

Is een gebied waar nog restanten liggen van de oorlog. Scheeps- en vliegtuigwrakken, oude tanks, ...

Offline nilsma

  • Forumlid
Re: Ernst-Paul Hasselbach naar Talpa/nieuw presentator Expeditie Robinson
« Reactie #16 Gepost op: 17-01-2005, 20:48:21 »
Dit zal ik ff plaatsen in nieus topic ook!:

Het enige reality programma van de Nederlandse televisie dat jaarlijks een groei in kijkcijfers laat zien – ‘Expeditie Robinson’ – verhuist naar Talpa TV. 

België
Na de eind december verworven televisierechten van het Eredivisievoetbal, is ‘Expeditie Robinson’ het eerste programma waarvan bekend wordt dat Talpa, de televisiezender in oprichting van John de Mol, het zal gaan uitzenden. Talpa heeft bij de Britse eigenaar Castaway de uitzendrechten verworven voor de komende drie jaar in zowel Nederland als België. Naar een partner in Vlaanderen wordt nog gezocht.


Paradijs
Het is de bedoeling dat het programma opnieuw een co-productie met ‘de’ Belgen wordt. Talpa wil vanaf september a.s. een serie van 13 nieuwe afleveringen ‘Expeditie Robinson’ uitzenden die op een nieuwe locatie worden opgenomen. Hoogstwaarschijnlijk wordt dat de paradijselijke eilandengroep Palau in de Stille Oceaan.

Formule
“Ik vind het geweldig om uitgerekend dit programma binnen te halen”, zegt John de Mol. “Er keken afgelopen seizoen gemiddeld anderhalf miljoen mensen naar ‘Robinson’ en dat was meer dan in het seizoen ervoor. Dat komt omdat het zo’n geweldige formule is die nog tal van mogelijkheden biedt. En met Castaway, het bedrijf van Bob Geldof en Charlie Parsons, heb ik oude banden.

Kopie
Daar beweerden ze zes jaar geleden dat ‘Big Brother’ een kopie was van ‘Robinson’. Daarmee hebben ze ons tot bij de hoogste rechter achtervolgd, maar wij kregen overal gelijk. En terecht, want beide succesprogramma’s behoren tot hetzelfde genre, maar zijn heel verschillend. Het kan raar lopen in dit wereldje.”

Maleisië
‘Expeditie Robinson’ werd het afgelopen seizoen uitgezonden op NET 5. Opnames werden gemaakt in Maleisië, met Ernst-Paul Hasselbach (38) als presentator. Hasselbach verhuist mee naar Talpa en wordt een van de eindredacteuren van de zender onder leiding van programmadirecteur Remko van Westerloo.

Naam
Talpa’s TV-zender, waarvan de naam nog niet bekend is, begint in augustus dit jaar met uitzenden, elke avond vanaf 18 uur op het kanaal van Nickelodeon.


Ik las dit net op telegraaf.nl.
Hartstikke goed.Dan kan EP het gewoon blijven presenteren.Gelukkig ::bravo:: ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::

Offline Connie_1983

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ernst-Paul Hasselbach naar Talpa/nieuw presentator Expeditie Robinson
« Reactie #17 Gepost op: 17-01-2005, 23:01:46 »
Ik zat nu zelf hier nog eens over na te denken, maar in september zou dus deze nieuwe ER-reeks bij Talpa/nickelodeon moeten komen...maar wanneer is dan de Allstarsreeks? Hebben we dan gelijktijdig 2 expedities of is deze Allstarsreeks ook al bij Talpa/Nickelodeon te zien en begint dat in september?

Offline Freek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Re: Ernst-Paul Hasselbach naar Talpa/nieuw presentator Expeditie Robinson
« Reactie #18 Gepost op: 21-01-2005, 19:52:20 »
Shit man!! Waarom?? ER is gewoon zijn programma!!!!
Some light in your eyes...

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: Ernst-Paul Hasselbach naar Talpa/nieuw presentator Expeditie Robinson
« Reactie #19 Gepost op: 23-01-2005, 10:05:11 »
jammer dat EP weg gaat bij ER
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!