Auteur Topic: Uit de oude doos  (gelezen 3898 keer)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Uit de oude doos
« Gepost op: 14-04-2005, 12:05:16 »
Maandag zat ik te wachten tot Stanley's Route begon. Ik neem het op, dus de video stond in de aanslag. Ervoor komt er een programma 'De 10 geboden van VT4'. VT4 bestaat 10 jaar en blikt daarin terug op allerlei programma's van de voorbije 10 jaar. Roos van Acker (wiens stem veel voorkomt op VT4) leest de geboden voor. En plots was er een fragment uit de allereerste ER! En wel zo'n beetje het meest emotionele moment van die reeks: Tommy die via satelliet zijn broer kan spreken.

Ik heb met de digicam de tv gefilmd om het zo online te krijgen:
http://users.pandora.be/august.wynen1/mol/ERTommy.wmv

Hij had dus een proef gewonnen en mocht een aantal minuten via satelliet-tv met zijn broer praten die in Brussel in de VT4 studio's zat.
Zo'n mooi stukje, hoe ie enthousiast vertelt en nog meer wil vertellen maar abrupt wordt afgebroken door de monotone piep omdat de verbinding verbroken is.


Als er nog meer ER stukjes in dat programma voorkomen, zal ik het ook proberen op te nemen en online te zetten. Of als iemand clips online vindt. De balkproeven van elk jaar staan volgens mij ook nog ergens online, maar god weet waar.

Offline Marc

  • Forumlid
Re: Uit de oude doos
« Reactie #1 Gepost op: 14-04-2005, 13:26:12 »
haha, ja dat stuk kan ik me nog herinneren, was wel leuk ja. Maar ik vond het toen geloof ik echt zo overdreven.. echt zo slijmerig.. zwijmerig.. haha
Maar goed je weet natuurlijk niet hoe het is om echt daar te zitten en als je dan opeens familie ziet..

Maar bedankt voor de bijdrage hoor! super! Zou eigenlijk wel alle seizoenen graag nog eens willen zien! Heeft iemand ze op de pc gezet??

Groeten Marc