Auteur Topic: Muziek uit Expeditie Robinson  (gelezen 154377 keer)

Offline TheNightcrawler

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Muziek uit Expeditie Robinson
« Reactie #280 Gepost op: 2-12-2005, 22:34:17 »
misschien een tip voor de "ER" muziek liefhebbers...

op internet site Amazon kun je vaak voor maar een paar dollar "gebruikte" (soundtrack) cd's bestellen. Vaak heeft alleen het doosje een lichte schade, maar dat wordt per cd beschreven.

Zo je kun je op een goedkope manier een ER muziek verzameling aanmaken en heb je ook de cd's met boekjes..

 ::tandpastasmiley::

Offline koekiemonster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Muziek uit Expeditie Robinson
« Reactie #281 Gepost op: 16-12-2005, 16:14:18 »
Is er dan helemaal niemand op deze site die weet welk nummer er werd gedraaid tijdens de proef "De Tredmolen"???  ::ohno::

Offline TheNightcrawler

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Muziek uit Expeditie Robinson
« Reactie #282 Gepost op: 17-12-2005, 01:38:08 »
Is er dan helemaal niemand op deze site die weet welk nummer er werd gedraaid tijdens de proef "De Tredmolen"???  ::ohno::

In welke aflevering was de proef met de tredmolen?

 ::)

Offline koekiemonster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Muziek uit Expeditie Robinson
« Reactie #283 Gepost op: 20-12-2005, 17:17:50 »
mms://clusterstreamhobo.telenet-ops.be/VMMa/ka2/expeditie_robinson/programma/afl5/afl5_eliminatieproef.wmv

Offline Erik

  • Forumlid
Re: Muziek uit Expeditie Robinson
« Reactie #284 Gepost op: 6-01-2006, 14:31:41 »
Eindelijk!!!

muziek balkproef 2005 ::oink::


Battleship Takeover

te D/L hier http://www.selectracks.com/frontdoor/catalog_details.cfm?cdid=100008

Offline ravid02

  • Forumlid
Re: Muziek uit Expeditie Robinson
« Reactie #285 Gepost op: 6-01-2006, 17:06:32 »
Hey erik,

Dank je wel !! Nu weten we eindelijk hoe het nummer heet. Alleen beetje jammer dat de download niet zo'n hele hoge kwaliteit is.

Zal eens proberen of ik ergens een versie met een betere kwaliteit kan downloaden. Als ik die kan vinden zal ik het download linkje hier ook even plaatsen.

Offline Erik

  • Forumlid
Re: Muziek uit Expeditie Robinson
« Reactie #286 Gepost op: 6-01-2006, 17:36:44 »
okay, kwaliteit is inderdaad minder

Offline filmmuziek fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
N
« Reactie #287 Gepost op: 7-01-2006, 18:17:06 »
Allereerst voor iedereen hier een geweldig 2006!!!
Erik mooi dat je de muziek hebt gevonden die men nam voor de balkproef!!!
Verder wil de makers feliciteren met hun keuzes deze reeks. Als ik kijk naar het afgelopen jaar op gebied van filmmuziek is men er toch weer in geslaagd de top-scores van 2005 eruit te pikken!
Men koos oa. voor 'kingdom of heaven'; dat een topscore is geworden in 2005. De makers van Robinson hadden dit duidelijk goed gehoord  ::ok::!
Andere scores uit 2005 die men gebruikte deze reeks waren oa. 'batman begins' en 'charlie & the chocolat factory' ook al een score die zeker bij de top kan gerekend worden in 2005.
Een opvallende score uit 2005 die men gebruikte was 'the island', een score die volop negatieve kritiek kreeg. Maar in Robinson een uitstekende keuze!
Andere scores uit 2005 die men NIET gebruikte in deze reeks, maar zeker de moeite waard zijn oa.: 'wallace and gromit' en 'chronicles of narnia'. En nog zovele meer, maar wie weet volgend seizoen. Al kijk ik nu al uit naar de nieuwe reeks, en hun keuze op gebied van muziek!!
Groetjes en tot de volgende reeks!!

Offline Erik

  • Forumlid
Re: Muziek uit Expeditie Robinson
« Reactie #288 Gepost op: 8-01-2006, 13:20:42 »
Hier heb ik niets verder meer aan toe te voegen, The Chronicles of Narnia is absoluut een van de betere scores van dit moment. Verder vond ik batman begins de best gekozen tracks voor ER 2005. Super muziek dit jaar, ik ben benieuwd wat het volgende jaar ons brengt.

Groeten Erik

Offline TheNightcrawler

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Muziek uit Expeditie Robinson
« Reactie #289 Gepost op: 8-01-2006, 13:24:03 »
Hier heb ik niets verder meer aan toe te voegen, The Chronicles of Narnia is absoluut een van de betere scores van dit moment. Verder vond ik batman begins de best gekozen tracks voor ER 2005. Super muziek dit jaar, ik ben benieuwd wat het volgende jaar ons brengt.

Groeten Erik

Er komen dit jaar 2 Expeditie series. Mogelijk gebruiken ze voor de All Stars serie een mix van muziek uit de afgelopen seizoenen  :)

Offline Erik

  • Forumlid
Re: Muziek uit Expeditie Robinson
« Reactie #290 Gepost op: 8-01-2006, 17:03:40 »
okay dan... in de eerste afleveringen van ER gebruikten ze veel Trevor Rabin, die man maakt erg goeie thema's (Deep Blue Sea, Bad Company, National Treasure)

Madine

  • Gast
Re: Muziek uit Expeditie Robinson
« Reactie #291 Gepost op: 15-01-2006, 13:56:32 »
Ik vind de muziekkeuze in Expeditie Robinson uitstekend.. vaak genoeg kiezen programma's voor storende achtergrondmuziek, maar in ER versmelt de muziek perfect met de beelden.

Nu de Expeditie weer een tijdje is afgelopen vind ik het extra leuk om eens af en toe te luisteren naar de openingstheme of het 'deuntje' van de eilandraad.. geeft toch een beetje kippenvel als die door de speakers schalt.

Heeft er trouwens al iemand een betere versie van Battleship Takeover gevonden?

Offline K..............

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Muziek uit Expeditie Robinson
« Reactie #292 Gepost op: 16-01-2006, 20:32:12 »
Ik wil maar 1 ding zeggen, de muziek in ER2005 was SUPER ::jaja::