Auteur Topic: [kandidaat Be] Emma  (gelezen 61761 keer)

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Emma
« Reactie #100 Gepost op: 1-11-2005, 12:37:43 »
Emma zit voorlopig nog wel even goed op het winnaars eiland.
Al had ik gisteren graag gezien dat marnix de proef liet winnen door Meredith. Dan hadden de meiden het echt super gehad samen met Chico!

Emma is trouwens een erg inteligente en vooral (misschien wel té) lieve meid! Zoals gisteren al werd gezegt is het echt knap hoe zij zich op het eiland weet te redden. 4 dagen op 25 m2 met iemand die je niet ligt en zelf voor eten en vermaak zorgen.  ::ok::

Hopelijk blijft ze nog even!!

Marnix en Emma, ik hoop dat beiden de finale halen....

Madine

  • Gast
Re: [kandidaat Be] Emma
« Reactie #101 Gepost op: 1-11-2005, 19:47:08 »
Emma is duidelijk een van mijn favorieten geworden. Ze komt ontzettend lief, pienter, maar ook ijzersterk over. Het kwam er bij mij maar niet in dat ze zo weinig vertrouwen in zichzelf had, en het idee had dat ze niets bereikt had. Was dan ook erg blij dat ze die evenwichtsproef won. Van mij mag ze zeker de finale halen.


Offline Taco

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Emma
« Reactie #102 Gepost op: 1-11-2005, 19:51:41 »
Van mij mag ze ook zeker de finale halen  ::tandpastasmiley::
Samen met Marnix... allebei sterke kandidaten, word wel spannend dan  ::jaja::

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Emma
« Reactie #103 Gepost op: 1-11-2005, 20:11:58 »
Emma sterk ?

Ik heb tot nu toe alleen een sterk gevoel voor evenwicht bij haar kunnen ontdekken :P
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat Be] Emma
« Reactie #104 Gepost op: 1-11-2005, 20:15:39 »
Emma sterk ?

Ik heb tot nu toe alleen een sterk gevoel voor evenwicht bij haar kunnen ontdekken :P
mentaal is ze sterk ;)

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Emma
« Reactie #105 Gepost op: 1-11-2005, 20:32:57 »
mentaal is ze sterk ;)

Ik zou haar mentaal nou niet sterk noemen, ook niet zwak maar zeker niet sterk. Alhoewel dit natuurlijk wat moeilijk te beoordelen is omdat ze nog niet in een situatie terecht is gekomen waar haar mentale kracht echt op de proef werd gesteld. Wel is ze al diverse keren in huilen uitgebarsten en was ze op een bepaald moment ook erg aan het twijfelen over haar prestaties (ze was bang dat andere mensen vonden dat ze het eigenlijk niet verdiende om de samensmelting te halen).

Ik vind echter wel dat ze de laatste weken veel sterker in haar schoenen is gaan staan (althans zo lijkt het)
« Laatst bewerkt op: 1-11-2005, 20:39:41 door Goyathlay »
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat Be] Emma
« Reactie #106 Gepost op: 1-11-2005, 20:36:59 »
Ik zou haar mentaal nou niet sterk noemen, ook niet zwak maar zeker niet sterk. Alhoewel dit natuurlijk wat moeilijk te beoordelen is omdat ze nog niet in een situatie terecht is gekomen waar haar mentale kracht echt de proef werd gesteld. Wel is ze al diverse keren in huilen uitgebarsten en was ze op een bepaald moment ook erg aan het twijfelen over haar prestaties (ze was bang dat andere mensen vonden dat ze het eigenlijk niet verdiende om de samensmelting te halen).

Ik vind echter wel dat ze de laatste weken veel sterker in haar schoenen is gaan staan (althans zo lijkt het)
ja je hebt gelijk, ze moest inderdaad een paar keer huilen

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: [kandidaat Be] Emma
« Reactie #107 Gepost op: 1-11-2005, 21:57:05 »
ja je hebt gelijk, ze moest inderdaad een paar keer huilen

Je kunt best huilen en toch sterk zijn.
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat Be] Emma
« Reactie #108 Gepost op: 1-11-2005, 22:42:50 »
Je kunt best huilen en toch sterk zijn.
ja dat is dan ook weer waar... ik kom er niet uit :-\\

Offline Sjappie

  • Winnaar pool ER 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Emma
« Reactie #109 Gepost op: 2-11-2005, 09:05:02 »
Emma is gewoon een super sympathiek meisje. Hoog knuffelgehalte  ::hug::
Ik geloof wel dat ze tijdens deze expeditie een stuk zelfverzekerder is geworden, meer zelfvetrouwen heeft gekregen.

Trouwens, die zus van Emma, die lijkt echt sprekend! Die pikte je er echt zo uit!

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [kandidaat Be] Emma
« Reactie #110 Gepost op: 2-11-2005, 18:33:03 »
Ik vind Emma erg lief en ze heeft een goede intuitie en gelukkig ziet ze ook in hoe Carl is!

Offline Eric07

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Emma
« Reactie #111 Gepost op: 7-11-2005, 07:21:02 »
Ala er iemand gegroeid is in deze expeditie is het Emma wel.
Eerst nogal onopvallend en nu steeds sterker en meer aanwezig wordend.

Ze laat zich niet ompraten door Carl en doorziet hem.

Ze vangt haar eigen vis en geniet van het eiland.
Van mij mag ze heel ver komen.

Offline esther1971

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Emma
« Reactie #112 Gepost op: 12-11-2005, 21:26:45 »
Ik vond het echt super goed van Emma dat ze Carl én door had én tegen hem inging wat betreft zijn stemgedrsg tegenover Maxime!!
 ::bravo:: ::ok::
Zit Carl stoer te vertellen dat hij stemmen zou opofferen om Marnix in het spel te ghouden (yeah right! :-X) en Emma er meteen boven op  : maar waarom heb je Maxime dan niet geholpen?

Go Emma!!!
(wat een prachtige meis is Emma)

Precies en daarmee heeft ze meer 'ballen' dan de andere deelnemers die nog over zijn (ook al vindt ze zelf van niet), want zij vroeg door en liet zich niet met een kluitje in het riet sturen ::ok::


x-Sanne-x

  • Gast
Re: [kandidaat Be] Emma
« Reactie #113 Gepost op: 16-11-2005, 20:12:40 »
::trots::
Emma moet gewoon winnen !!!
(* maar ik gun het de andere ook hoor ::) *)

Ze lijkt me iig een leuk en aardig persoontje, en vooral hoe ze het met Carl uithield vond ik erg knap...:) ~!!!


Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Emma
« Reactie #114 Gepost op: 20-11-2005, 17:48:04 »
::trots::
Emma moet gewoon winnen !!!
(* maar ik gun het de andere ook hoor ::) *)

Ze lijkt me iig een leuk en aardig persoontje, en vooral hoe ze het met Carl uithield vond ik erg knap...:) ~!!!



ja hoe ze het met carl uit hield snap ik echt nie hoor haaha.

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: [kandidaat Be] Emma
« Reactie #115 Gepost op: 20-11-2005, 17:51:44 »
Het is echt niet zo moeilijk om het met Carl uit te houden, je zit daar toch op een vrij luxe eiland.. Dus daar was ik echt niet bepaald van onder de indruk..
First you go backwards, but then forwards again

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Emma
« Reactie #116 Gepost op: 20-11-2005, 17:56:37 »
Het is echt niet zo moeilijk om het met Carl uit te houden, je zit daar toch op een vrij luxe eiland.. Dus daar was ik echt niet bepaald van onder de indruk..
ze was wel op hem aangewezen. Dat lijkt me toch lastig.

Offline eniezen

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Emma
« Reactie #117 Gepost op: 29-11-2005, 12:45:28 »
Ik ben blij dat Marnix gewonnen heeft, maar ik vond dat emma gisteren tijdens de live uitzending erg lief en slim overkwam. Ze is blijkbaar wel heel populair geweest bij verschillende expeditieleden en dat zal niet voor niets zijn. voor een 20 jarige vind ik dat erg knap! Petje af voor Emma dus.

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [kandidaat Be] Emma
« Reactie #118 Gepost op: 29-11-2005, 14:29:56 »
Ik kan alleen maar zeggen: ik had het jullie alledrie gegund, maar het is geen schande om op deze manier van Marnix te verliezen. Verliezen is niet aan de orde: je hebt de tweede plaats gewonnen.

Offline islandhopper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • please don't take it personal!!!
Re: [kandidaat Be] Emma
« Reactie #119 Gepost op: 29-11-2005, 22:05:01 »
Emma is gewoon helemaal leuk! Sympathiek, intelligent, en zegt elke keer echt zinnige dingen, en ook leuke dingen. Zoals dat Douwe echt een stripfiguur is, een icoon!
En ze had een beetje hetzelfde effect als prinses Maxima. Toen Emma moest huilen vanwege de lieve woorden van Meredith en Douwe, zag je Lotte ook heel hard slikken, Douwe's bril besloeg, en EP keek volgens mij ook wat waziger  ::tandpastasmiley::  ::jaja::  EMMA RULES!!! YEAH.
Petje af, Emma. Ik vond je sociaal de sterkste vrouw van ER 2005!!!  ::bravo::
... ook gewoon maar een mening...