Auteur Topic: [kandidaat Be] Meredith  (gelezen 129819 keer)

Offline Stormpie

  • Forumlid
[kandidaat Be] Meredith
« Gepost op: 24-08-2005, 15:24:49 »

Meredith Meire woont in Borgerhout. Ze is met haar 18 jaar de jongste deelnemer, maar zeker geen onvolwassen meid. Voor ze aan haar expeditie begon, wist ze niet wat dit allemaal zou gaan betekenen. Maar ze heeft zichzelf naar eigen zeggen heel wat beter leren kennen: een ervaring die ze achteraf bekeken voor geen geld had willen missen. Meredith komt uit een bekende familie. Ze is het nichtje van actrice Hilde van Mieghem.



Bron: Kanaal Twee
« Laatst bewerkt op: 27-08-2005, 10:16:54 door Stormpie »
er was eens......

Offline Rockin' Rietveld

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #1 Gepost op: 29-08-2005, 10:54:14 »
'k ben benieuwd wat deze dame in haar mars heeft ::zweep:: hihi
...why wouldn't this work out the way it should...

Offline king louie

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #2 Gepost op: 30-08-2005, 01:23:48 »
There's more to the picture than meets the eye, ga maar al liggen bleiten concurrentie::jaja::
« Laatst bewerkt op: 30-08-2005, 17:06:18 door king louie »
Kwik, Kwek en Kwak naar de finale!!!

Offline -Lieke-

  • Winnaar pool PE2005, PE2007 én Idols'05/'06
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #3 Gepost op: 30-08-2005, 18:07:35 »
Meredith is een van mij favorieten!

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #4 Gepost op: 30-08-2005, 18:11:57 »
There's more to the picture than meets the eye, ga maar al liggen bleiten concurrentie::jaja::
WtF ???

rare naam trouwens... Meredith

Offline king louie

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #5 Gepost op: 30-08-2005, 19:17:21 »
De naam Meredith is toch niet vreemder dan Elbert of Douwe, althans In België zijn dat rare namen. En willem is ook niet alles  :P, nenee idd mss komt deze naam in Nederland minder voor. Als jij uit Nederland komt tenminste.
En Meredith rules!!!
Kwik, Kwek en Kwak naar de finale!!!

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #6 Gepost op: 30-08-2005, 19:42:47 »
De naam Meredith is toch niet vreemder dan Elbert of Douwe, althans In België zijn dat rare namen. En willem is ook niet alles  :P, nenee idd mss komt deze naam in Nederland minder voor. Als jij uit Nederland komt tenminste.
En Meredith rules!!!
ja ik kom uit Nederland ja, Elbert vind ik ook een gare naam hoor :P en Douwe is vast Fries

Offline Aitan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ER rules en als ik dom genoeg ben ga ik es meedoen
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #7 Gepost op: 30-08-2005, 20:21:00 »
Mijn  echte naam is Jorrit, volgensmij ook zo'n niet veel voorkomende naam..
Verbeter me maar als ik verkeerd zit


ok on topic:
Ik vind het qua eerste indruk een leuke meid die zich volgensmij sociaal wel kan handhaven in het kamp
en misschien mentaal (ja johnny mentaal) :D ook iets kan bijdragen.
Aitan-- altijd mening, nooit feiten

Offline plienke

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #8 Gepost op: 12-09-2005, 21:49:18 »
Wat een uitgestreken gezicht kan zij hebben.
Er straalt schijnheiligheid van haar gezicht af te lezen.
Ze vormt de leider van het groepje kwik-kwek-kwak.
Die weer alles van hun echte leider volgen.
Ze hoopt nu dat Fleur er uit gaat dan heeft zij nog kans op bij de laatste te komen.
Maar ik hoop dat ze er eerder uit gaat.
Verder baalde ze enorm toen Nicole terug kwam met niets.

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #9 Gepost op: 12-09-2005, 21:55:54 »
Logisch toch dat het balen is als je eerst ziet dat de tegenstanders met 2 armen vol spullen (notabene uit je eigen kamp!) terugkomen en je eigen teamlid met 3 schamele kokosnoten?
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #10 Gepost op: 12-09-2005, 22:41:15 »
Wat een verschrikkelijke slijmballen zijn die Kwik, Kwek en Kwak zeg!
Maxime en zijn 3 volgelingen ofzoiets heb ik 1 horen zeggen ::)

Offline king louie

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #11 Gepost op: 12-09-2005, 23:39:27 »
Wat een verschrikkelijke slijmballen zijn die Kwik, Kwek en Kwak zeg!
Maxime en zijn 3 volgelingen ofzoiets heb ik 1 horen zeggen ::)
Hmmm willem,of hoe je ook heet, maar ik vermoed dus willem, hier stel je mij toch teleur...en alle anderen die kwik, kwek en kwak als een groepje achterbakse schijnheiligen zien slaan de bal ook behoorlijk mis.
Het is gemakkelijk van Nicole om even na te trappen naar het groepje waar zij geen aansluiting bij vond en waar ze niet goed mee overeen kwam.
Trouwens, is het niet logischer dat er iets fouts zat bij haar dan bij de drie anderen, die, en daar zouden toch meer mensen rekening mee mogen houden, tevens de drie jongsten zijn. Ik vind het echt laag van Nicole dat ze de anderen als domme gansjes,of als eendjes, wat dat zijn kwik kwek en kwak toch, afschildert. Als je zo hoopt om eervol uit het spel te stappen door het op de anderen te steken  ::joehoe:: ::joehoe:: ::joehoe:: ciao dan

ps: en plienke...neeeh laat maar
Kwik, Kwek en Kwak naar de finale!!!

Online Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #12 Gepost op: 13-09-2005, 00:15:47 »
merewie?

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #13 Gepost op: 13-09-2005, 00:57:47 »
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #14 Gepost op: 13-09-2005, 16:48:20 »
Hmmm willem,of hoe je ook heet, maar ik vermoed dus willem, hier stel je mij toch teleur...en alle anderen die kwik, kwek en kwak als een groepje achterbakse schijnheiligen zien slaan de bal ook behoorlijk mis.
Het is gemakkelijk van Nicole om even na te trappen naar het groepje waar zij geen aansluiting bij vond en waar ze niet goed mee overeen kwam.
Trouwens, is het niet logischer dat er iets fouts zat bij haar dan bij de drie anderen, die, en daar zouden toch meer mensen rekening mee mogen houden, tevens de drie jongsten zijn. Ik vind het echt laag van Nicole dat ze de anderen als domme gansjes,of als eendjes, wat dat zijn kwik kwek en kwak toch, afschildert. Als je zo hoopt om eervol uit het spel te stappen door het op de anderen te steken  ::joehoe:: ::joehoe:: ::joehoe:: ciao dan

ps: en plienke...neeeh laat maar
maar wat vind je dan van de uitspraak: Maxime en zijn 3 volgelingen? ik vond het toch redelijk slijmerig over komen hoor...

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #15 Gepost op: 13-09-2005, 16:49:55 »
Meredith mag ik echt niet meer ::ohno::
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #16 Gepost op: 14-09-2005, 13:41:39 »
Ik mag haar wel, zou niet weten waarom niet. Ga als 18-jarige maar eens op zo'n eiland zitten met gebekte Nederlandse dames...
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #17 Gepost op: 14-09-2005, 16:46:09 »
Meredith is eigenlijk hetzelfde als Emma alleen een tikkeltje dommer ze kiest het beste wat voor haar uitkomt dus ze zet alles in op Maxime nou,sorry hoor maar dat is echt super dom en ze laat zich nog gebruiken als Leerling ook het is de leeftijd he 18 jaar net zo oud als mijn maar zij heeft echt geen eigen mening!

Offline king louie

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #18 Gepost op: 14-09-2005, 19:14:31 »
Ah dus Nicky, iemand die misschien inderdaad wat opportunistisch ervoor kiest om wat in de "schaduw" te blijven van Maxime, die op dit moment de boom is die het meeste wind vangt is volgens jou super dom. Wat zou ze beter doen in de plaats? Ze komt goed overeen met Emma en Wim lijkt me en ze komen alledrie niet goed overeen met Nicole, moet ze dan ineens alles alleen gaan doen en met niemand meer praten.
Ik geloof echt dat Emma, Meredith en Wim verder zullen raken dan Maxime en zeker dan Nicole, maar ja dat hebben we nu al gemerkt. (en zoiezo ook dat ze wel een eigen mening hebben -
En  ::bravo:: aan de persoon die aanhaalde dat ze inderdaad de jongste is en dat je het maar moet doen om op je 18 er langer in te blijven dan een "taaie tante" als Nicole van wie je toch zou verwachten dat ze verder raakt. Nicole is gewoon teleurgesteld dat ze minder presteert en er al uit ligt.

ps : Ik ben trouwens ook 18 dus wat je daarover zegt raakt kant noch wal :P
« Laatst bewerkt op: 14-09-2005, 21:27:49 door Stormpie »
Kwik, Kwek en Kwak naar de finale!!!

Offline Hamstergirl

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #19 Gepost op: 15-09-2005, 00:17:23 »
Van mij mag Meredith er de volgende keer uit. Ik vond haar nu niet echt sympathiek overkomen. De afleveringen hiervoor was ze nauwelijks te zien. Emma vind ik wel aardig, zover ik heb gezien.

En dan die ontzetting op haar gezicht toen ze doorhad dat haar kamp was leeggeroofd.. ze had er volgens mij echt goed de pest in.  ::niet-ok::