Auteur Topic: [kandidaat Be] Meredith  (gelezen 129500 keer)

Offline Snowsoul

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #320 Gepost op: 29-12-2005, 15:37:53 »
owja in het leger zijn er ook echt stemrondes die je maar door moet zien te komen kom op zeg denk eens na





Nou...... er zijn zat mensen van 17 en 18 die het leger in gaan naar de infanterie, daat is het EN weinig eten EN tussen de insekten slapen EN ook nog in de kou EN fysiek zijn ze tenminste ook nog bezig.... dus er zijn er zat die dat kunnen.

Het valt me op dat er veel jongens van haar leeftijd voor haar opkomen.

Ik heb vaak zat in het bos moeten slapen, tussen de insecten, vaak geen eten, omdat de fourier ons niet kon vinden, maandenlang van huis op uitzending...

er zijn er zat die dat kunnen.

Het valt me wel op dat er veel jongns van haar leeftijd het hier voor meredith opnemen.

Ze zei nu op de fandag dan wel dat alles is uitgesproken, maar ondertussen wel liegen, en daar heb ik een hekel aan. De meesten die voor Meredith opkomen willen graag haar MSNadres hebben... pfff, dat zegt toch al genoeg.

nee, als al dat gedoe met Carl en Esther en Elbert er neit was geweest, had ze er al snel uitgelegen.


Ten eerste heeft niemand het hier over stemrondes en ver geraken

en ten tweede, in het leger heb je dan geen stemrondes maar moet je weldegelijk ver zien te geraken, niet alleen ver maar tot het einde, en als je daar iemand niet mag kan je diegene niet eens naar huis stemmen maar moet je met diegene het einde halen. Lijkt mij sociaal en mentaal gezien nog een stukje zwaarder dan ER, dat je weet dat je het met iedereen moet uithouden.

Het gaat erom dat er meer mensen zijn die op die leeftijd zulke dingen kunnen dus dat is helemaal geen "bullshit" wat hier gezegd wordt maar lijkt me dit meer het geval van een roze bril.

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #321 Gepost op: 29-12-2005, 18:27:34 »
Hallo zeur allemaal niet zo over dat leger. Als je een beetje nadenkt weet je toch dat het leger en Expeditie Robinson totaal niet met elkaar te vergelijken zijn. Dus hou A.U.B. allemaal op met dat gezeur over dat leger enzo het is allebei zwaar en moeilijk maar het gaat hier toch over Expeditie Robinson, niet over het leger!

Offline Snowsoul

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #322 Gepost op: 29-12-2005, 21:51:55 »
psies ::tandpastasmiley::

Offline v1ncent

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #323 Gepost op: 31-12-2005, 16:29:06 »
Dat argument over dat leger slaat dus echt idd nergens op :S
wesley (en anderen) gebruiken argumenten over dat ze het ONDER ANDERE wel een knappe prestatie van Meredith vonden dat ze zo ver kwam in dat spelletje, en sommige oudere achter haar liet, die zo'n spel misschien makkelijker zouden kunnen spelen, omdat Meredith nog jong is..dat vind men wel knap van Meredith, en dat gebruiken ze o.a. als argument om te verdedigen...

dit is toch niet de enige reden voor mensen om haar ' fan'  te zijn, we zeggen niet..ze is heeft tussen insecten geslapen en geen eten, dus daarom is zij geweldig, het gaat om meer dingen, mensen die in het leger zitten, heel knap, eel sterk van ze, maar dat is een heel ander iets, dat heeft niks te maken met dat hun beter zijn dan meredith.. SO BE IT, maar iedereen hier mag fan zijn van zijn favoritete kandidaat, en dar heeft diegene vast wel zijn eigen persoonlijke redenen voor...

dus ga nou niet aankomen, dat de expeditierobinson kandidaten allemaal dus geen knappe prestatie hebben geleverd, door ver te komen in het programma...omdat mensen in het leger ook prestaties leveren :S dan vind je dus dit hele programma onzin ?

tuurlijk, meredith verdient hiermee geen nobelprijs voor haar prestaties, en in het leger worden vast wel betere prestaties neergezet.. maar dat is geen argument om te zeggen dat niemand fan kan zijn van meredith, moet men zelf weten.

Zo, nu ga ik een oliebol eten...alvast Gelukkig Nieuwjaar iedereen, geen gekke dingen doen ;)
Da Vincie

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #324 Gepost op: 31-12-2005, 18:01:21 »
Vincent ik ben het voor 200% met je eens!!

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #325 Gepost op: 31-12-2005, 19:24:44 »
En laten we met het jaar 2005 ook de legerdiscussie achter ons laten. ::tandpastasmiley::
2024: wie is de Mol?

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #326 Gepost op: 31-12-2005, 23:15:40 »
Als het aan mij ligt sluiten we die discussie over dat leger ook af ja!!

Offline wesley87

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Robinson 2006
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #327 Gepost op: 2-01-2006, 17:49:50 »

Beste wensen allemaal  ::tandpastasmiley::


(tekst aangepast)
« Laatst bewerkt op: 25-01-2006, 11:20:14 door Stormpie »
II 1mPit3ou5 II

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #328 Gepost op: 2-01-2006, 17:56:32 »
We gaan hier met respect met elkaar om  :D Daarom nogmaals het verzoek de discussie over Meredith af te sluiten! Ieder denkt er het zijne van, dat mag maar laat elkaar wel in de waarde! Dus Wesley en de rest ... laten we uitkijken naar de nieuwe expedities dit jaar!  ::jaja:: Alvast dank voor de medewerking  ::ok::

Offline v1ncent

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #329 Gepost op: 3-01-2006, 13:43:30 »
We mogen toch wel verder discussieren over Meredith ? :p Daarvoor is dit forum er toch..ik mag toch wel praten over mijn favoriete kandidate, ook al is dit een nieuw jaar en komt er een nieuwe expeditie ?  ::trots::
Zolang we de discussies een beetje rusitg houden lijkt mij dat we wel door kunnen gaan ;)
Da Vincie

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #330 Gepost op: 3-01-2006, 15:40:30 »
Ik vind ook dat we gewoon door kunnen gaan met praten over Meredith!! We moeten het inderdaad gewoon een beetje rustig houden en niet over andere dingen praten waar discussies over komen die niet op dit forum thuis horen! En ookal komt er een nieuwe expeditie..Meredith blijft mijn favo robinson  ::bravo::

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #331 Gepost op: 3-01-2006, 18:32:19 »
We mogen toch wel verder discussieren over Meredith ? :p Daarvoor is dit forum er toch..ik mag toch wel praten over mijn favoriete kandidate, ook al is dit een nieuw jaar en komt er een nieuwe expeditie ?  ::trots::
Zolang we de discussies een beetje rusitg houden lijkt mij dat we wel door kunnen gaan ;)
Zolang we elkaar niks verwijten en elkaar beledigen vind ik het prima  ::jaja::

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #332 Gepost op: 3-01-2006, 20:25:50 »
Dat respect voor elkaar en elkaars mening zou inmiddels toch wel bekend moeten zijn >:D

Vanaf nu worden alle offtopic-berichten zonder pardon verwijderd.
er was eens......

Offline v1ncent

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #333 Gepost op: 24-01-2006, 18:04:13 »
nu hebben jullie iedereen bang gemaakt om hier nog iets te posten over meredith :( :P
Da Vincie

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #334 Gepost op: 25-01-2006, 00:32:47 »
Neuh hoor, Meredith is leuk. ::bravo::
2024: wie is de Mol?

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #335 Gepost op: 25-01-2006, 14:58:51 »
Ik vind ook dat iedereen niet zo moet zeuren over Meredith..ze is helemaal toppie!!!!!!!!!! ::ok::

Offline v1ncent

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #336 Gepost op: 25-01-2006, 20:57:46 »
waarom is nou heel wijs ER 2005 nu al verplaatst naar OUDERE PROGRAMMA's ... nou komt er hier volgens mij al helemaaaal niemand ? :S en er kwamen nog wel een paar mensen dus hij was nog best actueel toch :S
Da Vincie

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #337 Gepost op: 26-01-2006, 21:59:12 »
waarom is nou heel wijs ER 2005 nu al verplaatst naar OUDERE PROGRAMMA's ... nou komt er hier volgens mij al helemaaaal niemand ? :S en er kwamen nog wel een paar mensen dus hij was nog best actueel toch :S

Jah, dat is waar en het is wel spijtig maar het forum voor de Allstars-Expeditie is nu in de plaats gekomen en we kunnen hier best nog wel komen, toch? ;)
2024: wie is de Mol?

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #338 Gepost op: 23-04-2006, 18:44:14 »
Wat is het hier stil zeg..... :P .Rondom Meredith is het ook heel erg stil. Ik heb inmiddels al een tijdje niks meer van Meredith gehoord  :\'( :\'( :( maar ik hoop binnenkort weer wat van haar te horen en dan ga ik naar Meredith toe..... ;D

En het is opzich wel jammer dat Meredith niet meedoet met de Strijd der Titanen maar aan de andere kant...ik had het ook niet leuk voor Meredith gevonden als ze weer op een roteiland kwam (nu dus kamp Noord)want dan zou ze haar beeld van haar mooie Expeditie Robinson ervaring inderdaad helemaal verdraaien (wat ze dus had verwacht en wat inderdaad ook zou gebeuren als ze was meegegaan). Maar gelukkig was ze zelf zo slim om niet mee te gaan en uiteindelijk ben ik zelf ook heel blij dat ze niet is meegegaan (al had ik het wel heel erg leuk gevonden om Meredith weer eens op TV te zien)  ;)

Ik stop maar eens met praten over Meredith anders dan kan ik nog zo lang praten over de voor mij coolste, leukste, liefste en sterkste kandidate van ER ooit  ::trots::

En voor iedereen: Blijf de Meredith Fansite bezoeken he!!

Groetjes  :-* :-* Stefanie