Auteur Topic: [Kandidaat NL] Esther  (gelezen 88759 keer)

Offline islandhopper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • please don't take it personal!!!
Re: [Kandidaat NL] Esther
« Reactie #220 Gepost op: 1-11-2005, 15:02:10 »
 ::zwaai::Esther,
Ook nog een late reactie van mij: JIJ BENT VOOR MIJ DE ROBINSON 2005!!! Ik vond je helemaal top.
Heb ook het item bij Linda en Beau gezien, rondom pesten.
Ik merk dat het mij inderdaad ook emotioneel heel erg raakte, maar in die zin was het een ontzettend leerzaam gebeuren, zo op tv. Allemaal (in leeftijd) volwassen mensen, die meedoen aan een SPELLETJE  :o en dan zó met iemand omgaan.
Ik denk dat ze inderdaad erg veel spijt hebben, achteraf, nu ze niet meer gewoon over straat kunnen  ::trots:: en jij alle meeleven van de wereld krijgt (en terecht  ::hug::).
Het ga je goed!  ::zwaai::
... ook gewoon maar een mening...

Offline eniezen

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Esther
« Reactie #221 Gepost op: 7-11-2005, 22:12:54 »
Hoera!! esther, ik vind het een enorme opluchting dat jouw twee plaaggeesten John en Carl nu definitief de expeditie hebben verlaten! als mensen nu terugkijken op de expeditie ben jij de winares en carl en john de eeuwige LOSERS!!!

Offline estherfan

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Esther
« Reactie #222 Gepost op: 13-11-2005, 19:15:58 »
Ey allemaal,

Hier een die Belg weer, die mega veel respect heeft voor Esther. Mijn geluk kon ook niet op, toen vorige week Carl eindelijk uit de expeditie werd weggestemd. Dit geluk weegt natuurlijk niet op, tegen het verlies van Esther uit de expeditie. Ik ben blij dat er nog zo mensen over denken, dus blijven posten!!!

Groetjes grote Estherfan

Offline esther1971

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Esther
« Reactie #223 Gepost op: 28-11-2005, 21:56:43 »
En vanavond, in de finale, nam ze de ultieme wraak....beter had ze het NIET kunnen doen, een love-game, in 1 klap stond het 40-0.....

 ;D ;D ;D

Offline Gooly

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Esther
« Reactie #224 Gepost op: 29-11-2005, 06:14:34 »
En vanavond, in de finale, nam ze de ultieme wraak....beter had ze het NIET kunnen doen, een love-game, in 1 klap stond het 40-0.....

 ;D ;D ;D

Yes. Eén stoot en ze was er klaar mee.
We have a knockout!  ::rofl::
John: "Ik ben nou eenmaal iemand die de knuppel in het hoenderhok gooit."
Sure, daarom riep hij helemaal over de rooie: "Jij er uit of ik er uit!"
Maar dat hij dan ook nog denkt dat anderen dat niet zien is denk ik nog het meest hilarisch. Dat zegt iets over zijn beeld van anderen.
« Laatst bewerkt op: 29-11-2005, 06:19:18 door Gooly »

Offline M.Gieze

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • WEES JEZELF,ER ZIJN AL ZOVEEL ANDEREN!;-)
Re: [Kandidaat NL] Esther
« Reactie #225 Gepost op: 29-11-2005, 06:49:38 »
Owh...wat heb ik genoten bij de finale!
Hoe Esther John ff subtiel knock out sloeg,geweldig!! ::ok::
Het was wel overduidelijk hoe Esther geliefd is bij iedereen en John absoluut niet!!
Wees jezelf,er zijn al zoveel anderen

Offline Hoosh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Esther
« Reactie #226 Gepost op: 29-11-2005, 08:30:08 »
Ze gaf Carl er ook nog van langs. Een topmoment!
Beide eikeltjes ontmaskerd en knock-out!
Bij vlagen ben ik geniaal, helaas is het hier altiid windstil!

Offline islandhopper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • please don't take it personal!!!
Re: [Kandidaat NL] Esther
« Reactie #227 Gepost op: 29-11-2005, 09:09:08 »
::zwaai::Esther,
Ik denk dat ze inderdaad erg veel spijt hebben, achteraf, nu ze niet meer gewoon over straat kunnen  ::trots:: en jij alle meeleven van de wereld krijgt (en terecht  ::hug::).
Het ga je goed!  ::zwaai::
Nou, dat van die 'erg veel spijt' is dus helaas compleet niet het geval! Maar alle meeleven van de wereld gelukkig wel! Dit moet voor jou wel goed voelen, dat je het zo in het openbaar nog eens duidelijk heb kunnen zeggen/ neerzetten! eindelijk GERECHTIGHEID! Gefeliciteerd!  ::bravo::
... ook gewoon maar een mening...

Offline Tanic

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • 'Ik was een vuile, vieze, geniepige mol!' (George)
Re: [Kandidaat NL] Esther
« Reactie #228 Gepost op: 29-11-2005, 09:13:13 »
Jaja, jaja, Esther is de geweldigste sufkut ever. En John met z'n hoenderhok, kom nou, wie tuint daar nou in, hij schaamt  ::schaam:: zich gewoon de klere, nadat hij de afleveringen heeft gezien. Hij probeert zichzelf er gewoon uit te lullen. Als het waar was geweest, wat hij gisteren zei, dan had hij nooit het duel aangegaan. Bovendien, die positieve reacties die hij zei, gehad te hebben, waren dat er twee??? Ik vind het eerlijker van Carl, die laat (maar beter laat, dan nooit) toegeeft dat hij fout zat. John blijft hier zijn leven lang overheen lullen.
Esther, we love you, je bent echt een toppertje!!! Geef ze van katoen!! ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok::
Grand me the courage to accept the things I cannot change, change the things I can and the wisdom to know the difference

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [Kandidaat NL] Esther
« Reactie #229 Gepost op: 29-11-2005, 09:28:07 »
De ijspegels hingen eventjes aan m'n scherm gisteren...

If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Harry

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Esther
« Reactie #230 Gepost op: 29-11-2005, 12:08:15 »
prima actie van Esther, subtiel doch zeer doeltreffend! Hulde!!!!

Offline joop2

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Esther
« Reactie #231 Gepost op: 29-11-2005, 12:25:49 »
Wat zijn intelligente vrouwen toch heerlijk!!!!! ::bravo::  ::bravo:: Zeker als ze tegenover domme mannen staan! Wat een ijzersterke reactie van Esther! En wat een naar mannetje is die John toch. >:D Esther is de eerste t.v. vrouw waarbij ik het me voor kan stellen dat je d'r acuut een huwelijksaanzoek doet... ;D

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Esther
« Reactie #232 Gepost op: 29-11-2005, 12:30:28 »
Goeie actie van Esther  ::rofl::

Ze had John niet beter op zijn nummer kunnen zetten als zo op tv!
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline eniezen

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Esther
« Reactie #233 Gepost op: 29-11-2005, 12:31:47 »
OOOHHH! ik heb zo genoten gister van dez ultieme wraak!! ik dacht; dat wordt in de doofpot gestopt en niemand praat er meer over, maar MOOI NIET!!! John was al een loser maar hij ging zoooo af gister!! 1 ding heeft ie gelijk in; wat een goede televisie! GO ESTHER!! ik ben er trots op dat ik dezelfde naam draag hihi. ::bravo::

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Kandidaat NL] Esther
« Reactie #234 Gepost op: 29-11-2005, 14:33:34 »
Goed gedaan hoor Esther. Waarom mocht jij niet eens 1 ronde verder komen? Wanneer jij als dertiger niet mocht winnen, waarom mocht Marnix dat dan wel? Ik snap de logica van Carl en John echt niet, hoor.

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Esther
« Reactie #235 Gepost op: 29-11-2005, 15:03:44 »
Goed gedaan hoor Esther. Waarom mocht jij niet eens 1 ronde verder komen? Wanneer jij als dertiger niet mocht winnen, waarom mocht Marnix dat dan wel? Ik snap de logica van Carl en John echt niet, hoor.
Had Marnix de "pech" gehad om met john op het eiland te zitten had hij ook gepest geweest door John. Dat heeft John gisteren zelf nog beaamd...

Offline Eurik

  • winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Esther
« Reactie #236 Gepost op: 29-11-2005, 15:35:25 »
Geweldige actie Esther ::bravo::
Gewoon geweldig dat je ff lekker wraak hebt genomen op die eikels, je was echt een topkandidaat ::bravo:: ::ok::

Had Marnix de "pech" gehad om met john op het eiland te zitten had hij ook gepest geweest door John. Dat heeft John gisteren zelf nog beaamd...
Dat is volgens mij toch een smoesje, en er waren op dat kamp van Marnix wat fellere kandidaten en die zouden dat toch ook niet hebben gepikt van John denk ik.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Kandidaat NL] Esther
« Reactie #237 Gepost op: 29-11-2005, 15:50:01 »
Had Marnix de "pech" gehad om met john op het eiland te zitten had hij ook gepest geweest door John. Dat heeft John gisteren zelf nog beaamd...
Dat zal ongetwijfeld zijn gebeurd. Maar John vergeet dat er ieder jaar  verrassende elementen aan ER worden toegevoegd, en daar konden NOCH Marnix NOCH Esther iets aan doen.

Offline Avalon

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Esther
« Reactie #238 Gepost op: 29-11-2005, 17:20:28 »
Lieve Esther!  ::bravo::


Eindelijk zag ik je na al die weken weer terug op het tv scherm en hoe!!!!!
Wekenlang had ik me best wel zorgen gemaakt over je, en vroeg me af, hoe je alles verwerkt had, en hoe het met je zou gaan.

En daar was je weer!
Prachtig, stralend en zo vriendelijk als vanouds weer, zoals je op mijn netvlies was blijven hangen.

Waar ik nog een beetje bang voor was, dat alles de doofpot ingestopt zou worden, gebeurde niet, gelukkig!

Daar zat je dan, naast je grootste kwelgeest en de grootste domme hatelijke zelfingenomen lomperik van ER 2005. Ik kreeg acuut weer het maagzuur van die dombo, (sorry, oud trauma van mij ook, ik had zo'n broer, dus snap helemaal hoe jij je gevoeld moet hebben).

Maar je deed het geweldig!
Jij hebt de sympathie van iedereen en hij had nog steeds een blok beton voor z'n domme hersens.
Geweldig, hoe je hem van repliek diende en de laatste genadeslag toebracht.


Lieve Esther,

jij was voor mij de goedmaker gisteravond, en DE MORELE WINNARES van Expeditie Robinson 2005. Hoewel ik uiteraard ook Marnix een zeer terechte winnaar vindt, ook mijn respect voor hem. Maar ik had jou liever bij de laatste 3 zien eindigen!

Je bent mijn voorbeeld geworden, hoe je kunt omgaan met conflicten, die je stomweg nooit zult kunnen winnen van bepaalde mensen.

Door dicht bij jezelf te blijven, je eigen integriteit en zelfrespect niet te verliezen, en ook al verlies je in de realiteit van die ander, jij bent de morele overwinnaar!

Meredith vond de moed nog, om zelf excuses te maken. Dat je de excuses van Carl niet meer hoefde, achteraf, daarin geef ik je ook meer dan groot gelijk.

Wat mij echter wel erg verbaasde, dat van Marleen geen woord van excuses gekomen was ook.
Daarom heb ik ook niet op haar gestemd, en vond ik het prima dat ze nauwelijks steun kreeg. Jij had daar moeten zitten, en niet zij.
Ze vond zichzelf nogal diplomatiek en praatte haar gedrag goed, door te stellen dat ze altijd heel lang het goede wilde blijven zien in mensen.
Tja, dat zag ze dan blijkbaar niet in jou?? 
En ze was te laf om haar mond open te trekken, toen jij afgeslacht werd.

Dus ik zag haar ook met heel veel plezier afgaan als een gieter gisteravond.

Lieve Esther,

Jou zal ik nooit vergeten, en ik hoop dat het leven je nog heel veel mooie en goede dingen zal brengen.

Bedankt voor alles!


Avalon   ::bravo:: ::love:: ::bravo::







Madine

  • Gast
Re: [Kandidaat NL] Esther
« Reactie #239 Gepost op: 29-11-2005, 17:31:13 »
Had Marnix de "pech" gehad om met john op het eiland te zitten had hij ook gepest geweest door John. Dat heeft John gisteren zelf nog beaamd...
Maar John gaat even voorbij aan het feit dat Marnix wellicht niet op dezelfde wijze als Esther had gereageerd. Die lieve Esther bleef het maar proberen, Marnix was misschien veel eerder klaar geweest met die zak. Daarbij was het ook maar de vraag geweest in hoevere Johnster dezelfde steun had kunnen winnen bij mensen als Elbert, Fleur en Douwe als bij een Carl, Marleen en Wim. Eigenlijk vind ik het nu wel een beetje jammer dat John niet op kamp Noord terecht was gekomen.