Auteur Topic: vragen aan Ernst-Paul  (gelezen 85723 keer)

Offline eepee1

  • Presentator Expeditie Robinson
  • Erkend Insider
vragen aan Ernst-Paul
« Gepost op: 30-09-2005, 16:57:17 »
Beste allen,

Fijn om te zien dat het programma dit jaar ook de nodige discussies oplevert  ;D.
Zoals vorig jaar ben ik bereid om vragen over ER te beantwoorden als jullie daar behoefte aan hebben. Kan alleen niet zeggen wanneer ik precies zal inloggen, maar... fire away.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: vragen aan Ernst-Paul
« Reactie #1 Gepost op: 30-09-2005, 17:04:22 »
Gaaf!
Merkte je op de eilandraden rivaliteit tussen spelers (zoals John en Esther)

Offline Nightmare

  • Forumlid
Re: vragen aan Ernst-Paul
« Reactie #2 Gepost op: 30-09-2005, 17:11:27 »
Kijk, dat zijn berichten  ::ok::

Wil wel eens weten of de mogelijkheid om de leider uit te dagen van te voren gepland was, of dat dit bedacht is ivm confilct tussen Esther/John/Carl?

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: vragen aan Ernst-Paul
« Reactie #3 Gepost op: 30-09-2005, 17:12:24 »
Nou EP dat hoef je me niet twee keer te vragen. ::bravo:: ::bravo::

Hoe in hemelsnaam is de situatie bij kamp Zuid zo geworden als wij hebben kunnen zien.

Was jij bij de eilandraad (toen Nicole afviel), net zo ontsteld van het gedrag van John als dat je klonk?

Hebben jullie als crew dingen gedaan om Esther in bescherming te nemen? ( was het überhaupt nodig)

Tenslotte, ik heb het al eerder geroepen op het forum. Ik schat jou te integer om een acteur in te huren om de boel flink op stelten te zetten in ER. Ik ben er dan ook zeker van dat dat niet is gebeurd. Hoewel het onbegrijplijke gedrag van John daar wel aanleiding toe geeft. Mijn vraag is echter. Stel nou dat Talpa eist dat dat in het vervolg wel gebeurt om de kijkcijfers helemaal bom te maken, zou jij daar mee accoord gaan, of zou jij je daar met hand en tand tegen verzetten?
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: vragen aan Ernst-Paul
« Reactie #4 Gepost op: 30-09-2005, 17:15:46 »
Welkom Ernst-Paul!

Je presenteert Expeditie Robinson inmiddels voor de 5e?? keer.
Gaat het nu nooit een vervelen? Of levert iedere nieuwe serie weer genoeg nieuwe dingen op dat je denkt.. 'ja volgend jaar kan er weer een serie'?
er was eens......

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: vragen aan Ernst-Paul
« Reactie #5 Gepost op: 30-09-2005, 17:30:17 »
Bravo voor Lotte maar ik mis Roos nog altijd een beetje.

1. Was het moeilijk om ineens voor jou over te schakelen en te presenteren met Lotte, het werk dat je vroeger altijd met Roos hebt gedaan ?
Waarin ligt/lag het verschil ???

(Ze zijn beiden goed hoor!!)


2.Wie is voor jou (deze ER niet meegerekend) de Robinsonner aller tijde ??? (het mag maar moet geen winnaar geweest zijn).

3. Hier wordt er flink gediscuteerd over Belgen en Nederlanders.. Voel jij een groot verschil tussen hen beiden en vind je dat je door ER de typische Belg en de typische Hollander beter kan typeren ?

Bedankt voor je tijd...

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: vragen aan Ernst-Paul
« Reactie #6 Gepost op: 30-09-2005, 17:38:01 »
Hey Ernst-Paul ::zwaai::,
hieronder wat vraagjes:

De gewone kijker ziet jouw vooral als presentator, maar je doet natuurlijk veel meer dan dat. Welke 'rol' bevalt jouw beter; die van programmamaker of die van presentator?

Zijn er dit jaar inhoudelijk dingen veranderd door de overschakeling van Net 5 naar Talpa?

En:

Welk tv-programma dat op dit moment op tv is zou je heel graag nog eens presenteren? (of aan meewerken?)

Alvast bedankt voor antwoorden :)


Groetjes,

Daan
« Laatst bewerkt op: 30-09-2005, 17:46:09 door D**n »
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: vragen aan Ernst-Paul
« Reactie #7 Gepost op: 30-09-2005, 17:55:14 »
Beste Ernst-Paul!

Geen vragen, want die heeft Mapel al voor me gesteld ;), maar ik wil heel graag even van de gelegenheid gebruik maken je te laten weten dat wij (wij = ik en echtgenoot) je hier hoog hebben zitten als presentator. Niks ten nadele van Art, hoor (daar gaat het echt niet om), maar we MISTEN je bij Peking Express.

Je bent gewoon een prettige, bescheiden, rustige verschijning, die helemaal past in het reality-tv jasje.
« Laatst bewerkt op: 30-09-2005, 18:09:34 door Starry Night »

Offline plotiemoos

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: vragen aan Ernst-Paul
« Reactie #8 Gepost op: 30-09-2005, 20:24:09 »
Hoi Ernst-Paul,

Mijn grootste vraag die ik heb sinds ik ER volg, sinds vorig jaar dus, hahaha, Zijn de deelnemers VERPLICHT om op het strand te gaan slapen? Ze klagen altijd over zandvlooien. Het lijkt mij slimmer om een paar meter in het bos te gaan liggen.

Verder heb ik nog de volgende vragen:

Hoe gaat het nu met Elsje? Is ze weer helemaal gezond?

Kan/mag jij ons vertellen hoe het nu zit met de magnesiumstick? Is er beeldmateriaal waarop te zien is waar de stick gevallen is? Op die 2 meter kan het namelijk NIET mogelijk zijn dat de stick verdwijnt.

De eilanden waar de deelnemers op slapen, is er echt zo weinig eten, of wordt er weinig op expeditie gegaan. Zoals het beeldmateriaal nu vaak aangeeft lijkt het net of ze weinig de bossen ingaan voor eten, maar het eiland is groot, en het lijkt me stug dat er zo weinig eten is op die eilanden.

Voorlopig ff geen vragen meer, die borrelen vast wel weer op.

vriendelijke groeten en een dikke  ::hug::

Sandra
Fietsen is gezond. Eet meer fiets.

Offline eepee1

  • Presentator Expeditie Robinson
  • Erkend Insider
Re: vragen aan Ernst-Paul
« Reactie #9 Gepost op: 30-09-2005, 23:00:38 »

Wil wel eens weten of de mogelijkheid om de leider uit te dagen van te voren gepland was, of dat dit bedacht is ivm confilct tussen Esther/John/Carl?

Was inderdaad van te voren gepland, 3 afleveringen immuniteit voor de leider is een beetje teveel van het goede.

Offline eepee1

  • Presentator Expeditie Robinson
  • Erkend Insider
Re: vragen aan Ernst-Paul
« Reactie #10 Gepost op: 30-09-2005, 23:18:40 »

Was jij bij de eilandraad (toen Nicole afviel), net zo ontsteld van het gedrag van John als dat je klonk?

Hebben jullie als crew dingen gedaan om Esther in bescherming te nemen? ( was het überhaupt nodig)

Tenslotte, ik heb het al eerder geroepen op het forum. Ik schat jou te integer om een acteur in te huren om de boel flink op stelten te zetten in ER. Ik ben er dan ook zeker van dat dat niet is gebeurd. Hoewel het onbegrijplijke gedrag van John daar wel aanleiding toe geeft. Mijn vraag is echter. Stel nou dat Talpa eist dat dat in het vervolg wel gebeurt om de kijkcijfers helemaal bom te maken, zou jij daar mee accoord gaan, of zou jij je daar met hand en tand tegen verzetten?


Ik merkte pas tijdens de montage hoe heftig het er in zuid aan toeging. En ja natuurlijk voel ik dan ook verontwaardiging. Het doet me nog het meest aan pesten op school herinneren.
De eilandraad duurde in het echt meer dan 2 1/2 uur en het ging er pittig aan toe.
Maar Esther is sterk genoeg om de druk aan te kunnen, anders kom je niet door de psychologische keuring en heb je niet al zoveel bereikt op jonge leeftijd. We hebben dan ook niets bijzonders gedaan om haar in bescherming te nemen.
En tenslotte: De dag dat mij wordt gevraagd een acteur in te huren voor Robinson is de dag dat ik
met het programma stop.  :)



Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: vragen aan Ernst-Paul
« Reactie #11 Gepost op: 30-09-2005, 23:42:48 »
En tenslotte: De dag dat mij wordt gevraagd een acteur in te huren voor Robinson is de dag dat ik
met het programma stop.  :)

Hier gaat een zucht van verlichting. Bedankt Ernst Paul voor het beantwoorden van mijn vragen ::ok::
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: vragen aan Ernst-Paul
« Reactie #12 Gepost op: 30-09-2005, 23:55:52 »
Welkom op de beste fansite van Expeditie Robinson Ernst Paul! ::rofl::
Leuk dat je vragen komt beantwoorden. ::ok::

Ik vroeg me het volgende af. Elk jaar gaan er wel mensen vanwege heimwee naar huis. Dit jaar was Johnny bijvoorbeeld na een paar dagen alweer vertrokken. ::) Ook Elbert en Wim schijnen er veel last van te hebben. Het lijkt me toch niet echt gewenst dat de deelnemers om deze reden de expeditie verlaten. ;)
Is het risico dat iemand heimwee krijgt niet beter in te schatten bij de selectie? Ik bedoel, als je iemand selecteert die eerder niet lang van huis is geweest, lijkt me dat risico op heimwee best wel groot. Of is er gewoon niks over te zeggen of iemand heimwee zal krijgen?
Geniet nooit met mate...

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: vragen aan Ernst-Paul
« Reactie #13 Gepost op: 1-10-2005, 00:20:37 »
heej Ernst-Paul!
Leuk dat je der bent!
Je werd hier op rn genoemd als een goede kandidaat voor wie is de mol, zou je dit leuk lijken en zou je een goede mol zijn?
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: vragen aan Ernst-Paul
« Reactie #14 Gepost op: 1-10-2005, 01:20:11 »
Welkom op de beste fansite van Expeditie Robinson Ernst Paul! ::rofl::
Leuk dat je vragen komt beantwoorden. ::ok::

Ik vroeg me het volgende af. Elk jaar gaan er wel mensen vanwege heimwee naar huis. Dit jaar was Johnny bijvoorbeeld na een paar dagen alweer vertrokken. ::) Ook Elbert en Wim schijnen er veel last van te hebben. Het lijkt me toch niet echt gewenst dat de deelnemers om deze reden de expeditie verlaten. ;)
Is het risico dat iemand heimwee krijgt niet beter in te schatten bij de selectie? Ik bedoel, als je iemand selecteert die eerder niet lang van huis is geweest, lijkt me dat risico op heimwee best wel groot. Of is er gewoon niks over te zeggen of iemand heimwee zal krijgen?

Hoi Eepee!!
Leuk dat je de tijd neemt om even langs te komen!  ::bravo::

Dit hierboven is ook mijn vraag. Ik durf er een geldbedrag op in te zetten (zelfs contractueel) dat ik, moést ik ooit mee mogen doen, nooit, maar dan ook nooit uit heimwee het eiland zou verlaten! Enkel als ik zou weggestemd worden, of om gezondheidsredenen. Maar toch niet uit heimwee?! Dan blijf je toch thuis? In je zetel met de afstandsbediening, zappend van het éne realityprogramma naar het andere...  :P
 :)
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Beat

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: vragen aan Ernst-Paul
« Reactie #15 Gepost op: 1-10-2005, 11:19:26 »
Ha die Ernst-Paul. Zoals elke keer hadden jullie nu ook iets nieuws bedacht, de twee dertigers die eerst op een rotseiland moeten overleven, later aangevuld met eerste afvaller Douwe. Hebben jullie ook in spanning gezeten of ze de overtocht met het vlot wel tot een goed einde zouden brengen? Dat was een pittige opdracht, als ze het niet gered zouden hebben dan was voor hun de expeditie afgelopen geweest zonder de andere robinsonners ooit in levende lijve ontmoet te hebben.

Offline Marc

  • Forumlid
Re: vragen aan Ernst-Paul
« Reactie #16 Gepost op: 1-10-2005, 12:22:25 »
Hey!

Ik heb een vraagje over de toekomst van ER.. Komt er nu volgend jaar een All-Stars expedititie? Op de site van Kanaal2 kunnen belgen zich alweer inschrijven, maar hoe zit dat dan in Nederland?

Alvast heel erg bedankt en veel plezier op de volgende expeditie!

Groeten Marc

Offline djords

  • Forumlid
Re: vragen aan Ernst-Paul
« Reactie #17 Gepost op: 1-10-2005, 14:57:01 »
ernst- paul,

mijn vraag: ligt alles al vast voordat jullie het progamma gaan maken of worden er tussentijds dingen verzonnen om een betere/leukere wending aan het spel te kunnen geven?
alvast bedankt voor het antwoord. leuk dat je dit doet!!!

groet, djords

Offline nathalie*

  • Forumlid
Re: vragen aan Ernst-Paul
« Reactie #18 Gepost op: 1-10-2005, 20:24:45 »
Hoi Ernst-Paul!

Ik vind de spelwendingen dit jaar weer geweldig heel erg goed bedacht door jullie, zo blijft het toch weer onvoorspelbaar! Ik ben ook benieuwd of er volgend jaar een allstar expeditie komt, en ik vroeg mij af hoe dat met het vlot zat, zitten daar echt haaien, en er waren andere mensen in de buurt, bijv cameramensen onder water enzo en hebben ze echt dat hele eind het gezwommen, want dat eist heel veel uithoudings vermogen. Petje af hoor!

Ik kijk met veel plezier uit naar de volgende afleveringen, en ik ben ook van mening dat het spel niet zo geweldig had kunnen zijn, als er geen rotzakken in hadden gezeten!

groetjes nathalie

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: vragen aan Ernst-Paul
« Reactie #19 Gepost op: 1-10-2005, 23:45:46 »
Was inderdaad van te voren gepland, 3 afleveringen immuniteit voor de leider is een beetje teveel van het goede.
dat betekend dus dat óf komende maandag de samensmelting is, of de maandag erna ::ok::