Auteur Topic: Vragen aan Fleur  (gelezen 68001 keer)

Offline QueenKatrien

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • A dreamer lives forever
Re: Vragen aan Fleur
« Reactie #100 Gepost op: 22-11-2005, 09:22:06 »
Inderdaad, héél erg jammer dat je eruit ligt!
Je was een erg sterke kandidaat, zowel op fysiek als op sociaal vlak.
Je kan met opgeheven hoofd over straat lopen!
Een echte 'fleur'  ;)

Geniet nog van de herinneringen, de vriendschappen en de toekomst!  ::ok::


Offline Goforit

  • Forumlid
Re: Vragen aan Fleur
« Reactie #101 Gepost op: 23-11-2005, 12:15:32 »
Ja ontzettend jammer dat je er als eerste af lag fleur!
Maar daarintegen je hebt een mooie expeditie gehad, en ik vond je echt een superkandidaat, altijd jezelf gebleven!

Dan had ik nog een vraag, weet jij of er volgend jaar een All star expeditie komt of dat talpa een normale expeditie gaat doen?

als je het niet weet is niet erg hoor, vroeg ik me gewoon even af, want je leest overal wat anders.

mischien tot ooit  ::ok:: ::zwaai::

Offline Eurik

  • winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragen aan Fleur
« Reactie #102 Gepost op: 23-11-2005, 16:18:08 »
Fleur, jammer dat je van die balk viel :-\\
Je was echt een sterke kandidaat en volgens mij heb je een hele leuke tijd gehad :) ::ok::

Maar ik heb nog een vraag voor je :)
Ernst-Paul vroeg wat je grootste 'up' was in het spel, maar wat was je nou je grootste 'down' in het hele spel?

Groetjes ikke ::zwaai::

Offline joos9

  • Forumlid
Re: Vragen aan Fleur
« Reactie #103 Gepost op: 23-11-2005, 22:14:05 »
he fleur,Ik ben  josephine en ik ben een onderzoek aan het doen naar expeditie robinson voor mijn studie aan de uva. Ik vraag me af of je mee zou willen werken aan mijn onderzoek?? ik vraag niet veel van je, slechts een half uurtje van je tijd voor een intervieuw. En weet je misschien nog andere deelnemers die eventuweel een beetje tijd voor mij hebben??
ik hoop wat van je te horen
groet josephine.

Offline Sjappie

  • Winnaar pool ER 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragen aan Fleur
« Reactie #104 Gepost op: 24-11-2005, 10:05:38 »
he fleur,Ik ben  josephine en ik ben een onderzoek aan het doen naar expeditie robinson voor mijn studie aan de uva. Ik vraag me af of je mee zou willen werken aan mijn onderzoek?? ik vraag niet veel van je, slechts een half uurtje van je tijd voor een intervieuw. En weet je misschien nog andere deelnemers die eventuweel een beetje tijd voor mij hebben??
ik hoop wat van je te horen
groet josephine.

Idee! Ga naar de Fandag!  ::ok::

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Vragen aan Fleur
« Reactie #105 Gepost op: 24-11-2005, 19:50:04 »
Fleur, ik vind het heel erg jammer dat je eruit ligt!  :\'(

Met jou in de finale was het veel spannender en leuker geworden!

Maar voor mij blijf je de robinson 2005!  ::bravo:: ::bravo::

Maar ik heb nog een vraag: Wie was jou favoriete kandidaat uit de voorgaande series?

XXX  ::bravo:: ::bravo::
First you go backwards, but then forwards again

Offline Elfje99

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragen aan Fleur
« Reactie #106 Gepost op: 24-11-2005, 20:07:09 »
Jammer dat je er uit ligt Fleur!
Ik heb nog een vraagje: wat was het eerste wat in je opkwam toen je wist dat je er uitlag.. drong het meteen tot je door, of besefte je het eigelijk nog niet helemaal?
Alvast bedankt :)

Offline lars van baar

  • Forumlid
Re: Vragen aan Fleur
« Reactie #107 Gepost op: 28-11-2005, 16:03:32 »
Heey Fleur!! ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley:: Goed gedaan hoor bij de laatste 4 te hebben gezeten!! ::ok:: Aleen jammer dat jij toen naar huis moest :\'(  mijn vraag ::) : wat vond jij het leukste moment van de Expeditie,,??   

                       Groetjes,,Grote Fan van Expeditie
                       Robinson!! Lars van baar ::tandpastasmiley:: 12 jaar ;)

Offline jesper

  • Forumlid
Re: Vragen aan Fleur
« Reactie #108 Gepost op: 28-11-2005, 17:31:59 »
eeej fleur!!!!

jammer dat je af bent gevallen :\'(
we vonden je een supper kandidaat!!!
van mij had jij moeten winnen!!!! ::ok:: ::ok::
en von het geweldig van jullie dat je die iri kwarrel eruit hebben gestemt.

in 1woord...geweldig

- xxx - Jesper

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragen aan Fleur
« Reactie #109 Gepost op: 28-11-2005, 18:17:56 »
he fleur,Ik ben  josephine en ik ben een onderzoek aan het doen naar expeditie robinson voor mijn studie aan de uva. Ik vraag me af of je mee zou willen werken aan mijn onderzoek?? ik vraag niet veel van je, slechts een half uurtje van je tijd voor een intervieuw. En weet je misschien nog andere deelnemers die eventuweel een beetje tijd voor mij hebben??
ik hoop wat van je te horen
groet josephine.

uva? en dan nog steeds intervieuw ipv interview zonder u? tut tut  ::ohno:: zou ik niet zo in je onderzoek zetten  ;)
Zeikerd ben ik he  :P  :-[
I'm a real big goblin..

Offline v1ncent

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragen aan Fleur
« Reactie #110 Gepost op: 29-11-2005, 16:19:07 »
Hé Fleur, ik zag je gister in de finale ;) en ik vond je nieuwe kapsel wel leuk :p Je zag der echt heeeel anders uit ineens:p Ben je er zelf erg tevreden mee, of deed je het echt alleen maar omdat je zoveel haar bent verloren, en baal je daar nu van ?
gr vincent
Da Vincie

Offline Monners

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragen aan Fleur
« Reactie #111 Gepost op: 29-11-2005, 21:56:41 »
Wat vond je van de reactie van John gisteren naar aanleiding van wat er met Esther is gebeurd tijdens de expeditie?

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Vragen aan Fleur
« Reactie #112 Gepost op: 29-11-2005, 22:15:09 »
Fleur ik miste je mama wel gisteren. Zij is voor mij de Robinson van het Family Island...
Jammer dat we haar niet gehoord hebben...


1. Was je mama niet in de studio gisteren
   2. Komt ze mee naar de Fandag...????


En Proficiat met je prachtige kledij gisteren. Alleen ik schrok dat je haar zo kort was geknipt.. (ik wist er nog niets van!), het zat prachtig in model, alleen hoop ik dat je het vlug terug gaat laten groeien, want op het eiland was je precies Kournikova met je mooie lange haar.

3. Neem je nu vitamine B om te herstellen of helpt dat nu niet meer ???

Offline Fleur ooz

  • Forumlid
Re: Vragen aan Fleur
« Reactie #113 Gepost op: 9-12-2005, 10:50:17 »
Hallo hallo,

Het heeft even geduurd maar daar ben ik weer!!
Jammer he dat ik van die balk viel, maarja het ws te verwachten Fleur en evenwicht gaat niet zo goed samen!! Ik heb de laatste vragen beantwoord, wie weet tot morgen bij de Fan dag, keb dr zin in. Binnen kort zal ik mijn site nog even bijwerken maar door alle drukte is dat er nog niet van gekomen, sorry!!

Lieve allemaal, ik wil jullie bedanken voor alle de leuke en lieve berichten!
THANKS XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX ::bravo::

Mogen de deelnemers ook zonnebrand gebruiken?
Ja achter de camera hebben we factor 30 gekregen om te smeren

Zijn de spanningen onderling echt zo heftig of krijgen we wat dat betreft alleen het topje van de ijsberg te zien? Een topje van de ijsberg want de camera kan niet alles oppikken. Je hoeft je niet in te houden maar dat kan achteraf voor je zelf wel prettiger zijn want je komt toch op TV.

Hoe zit het eigenlijk met je opleiding/werk als je op expeditie robinson gaat?
Het is precies in de vakantie opgenomen en vanaf 18 ben je niet meer leerplichtig dus ben je zelf verantwoordelijk wat je met je tijd doet

Ik heb me altijd al afgevraagd of die haat van jullie tegen Carl (en John) echt was, of gespeeld. Niks is gespeeld!! Alles is echt en Carl was gewoon geen fijne man tijdens de expeditie. Binnen een paar dagen op Menserip heeft hij het bij mij al verbruikt.

Moeten jullie echt zelf je eten bij elkaar zoeken of krijgen jullie buiten de camera's wat eten toegestopt.Nee er wordt helemaal niks toegestopt achter de camera, was het maar zo’n feest!!

Weet jij of er volgend jaar een All star expeditie komt of dat talpa een normale expeditie gaat doen?Als het goed is komen ze allebij

Ernst-Paul vroeg wat je grootste 'up' was in het spel, maar wat was je nou je grootste 'down' in het hele spel?Mijn down wat toen Nicole door mijn schuld eruit werd gestemd, ik voelde me verschrikkelijk schuldig toen. En tijdens de verjaardag van mijn Neefje Bink heb ik heel veel traantjes gelaten. Dat wat op de dag van de samensmelting dus dat is uiteindelijk geëindigd in een groot feest!

Wie was jou favoriete kandidaat uit de voorgaande series?
Ik ben heel slecht ik namen, ik weet allen dat ik Bjorn echt een super lul vond!

Wat was het eerste wat in je opkwam toen je wist dat je er uitlag.. drong het meteen tot je door, of besefte je het eigelijk nog niet helemaal?
Het duurde even maar toen besefte ik dat het over was, ik baalde verschrikkelijk want ik had zo graag in de finale willen komen gewoon voor de eer en totaal niet voor de centjes. Maar ja de balk, ik wist van te voren dat dat me niet ging lukken.

Wat vond jij het leukste moment van de Expeditie,,??    De proeven!! Die konden ze me wel elke dag geven

Ben je zelf tevreden met je haar, of deed je het echt alleen maar omdat je zoveel haar bent verloren, en baal je daar nu van ?
Ik baal er nog steeds van, als ik dit van tevoren had geweten had ik niet op Expeditie gegaan, vind het verschrikkelijk!!!!  Gelukkig staat het wel leuk maar het is niet mijn eigen keus geweest. Er zat niks anders op want er wat helemaal niks meer van over ik wat dood ongelukkig met hetgeen wat er nog over was van mijn staart. 1 / 7de is echt heeeeel weinig.

Wat vond je van de reactie van John gisteren naar aanleiding van wat er met Esther is gebeurd tijdens de expeditie?John heeft tijdens de live uitzending bewezen dat hij gewoon echt een LUL is!!

Was je mama niet in de studio gisteren. Komt ze mee naar de Fandag?
Ja ja ze zat in het publiek!!! Maar ze komt niet naar de fandag, ze gaat een weekend weg, helaas.
 
Neem je nu vitamine B om te herstellen of helpt dat nu niet meer.
Ik neem nogsteeds vitamine b, en nog 3 verschillenden pillen, ik heb ook een haar onderzoek laten doen maar daar heb ik nog geen uitslag van.

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: Vragen aan Fleur
« Reactie #114 Gepost op: 9-12-2005, 12:54:32 »
Leuk Fleur, dat je alle vragen blijft beantwoorden!  ::bravo::

Ik had deze vraag bij Nicole neergezet, maar die komt geloof ik hier niet meer. Dus ik stel 'm ook nog maar een keer aan jou

Wat ik me afvroeg is hoe het nu zit met je gezondheid. Moet je vantevoren veel prikken halen? Zit je nu twee maanden lang aan de malariatabletten? Of valt het allemaal wel mee?

groetjes
Tweets

 ::zwaai::
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragen aan Fleur
« Reactie #115 Gepost op: 10-12-2005, 10:32:14 »
Zie ik je strax ? ::tandpastasmiley::

Offline Mieltjeh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragen aan Fleur
« Reactie #116 Gepost op: 11-12-2005, 00:10:03 »
heejheej lieve fleur!!

Ik vond je helemaal top vandaag!!
echt super leuk je eindelijk in
het echt te mogen ontmoeten.
Nou moet ik natuurlijk een vraag bedenken
maar als ik dan toch iets moet bedenken (heel cliche!)
Hoe vond je de fandag zelf??

Kusss

« Laatst bewerkt op: 20-12-2005, 15:25:02 door Mieltjeh »

Offline Martin70

  • Forumlid
Re: Vragen aan Fleur
« Reactie #117 Gepost op: 16-12-2005, 15:55:55 »
Hoi Fleur,

Waar ik benieuwd naar ben is het volgende. Ik ben naturist. Nu zijn die eilanden waar jullie op bivakkeren prachtige lokaties om ook eens lekker in je blootje te zwemmen en te zonnen etc.
Hebben jullie dat ook wel eens gedaan? Of is dan de schaamte te groot onderling en voor de camera's?

Groet,
Martin

Offline Timmy

  • Forumlid
Re: Vragen aan Fleur
« Reactie #118 Gepost op: 2-01-2006, 15:10:50 »
Hallo

Ik heb ook nog een paar vraagjes, misschien wel een beetje raar ...

1) Als er zo kandidaten roken, is dat dan niet extra lastig ?
2) Wie was dit allemaal ? of maw, wie rookt er allemaal van de kandidaten
3) kregen jullie meer eten als je in quarentaine zat, of kregen jullie meer op eht eiland ?
4) Waarom heb je je haarstijl veranderd ?

Groetjes,
Timmy
« Laatst bewerkt op: 2-01-2006, 15:14:30 door Timmy »

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragen aan Fleur
« Reactie #119 Gepost op: 2-01-2006, 17:47:33 »
Hallo

Ik heb ook nog een paar vraagjes, misschien wel een beetje raar ...

1) Als er zo kandidaten roken, is dat dan niet extra lastig ?
2) Wie was dit allemaal ? of maw, wie rookt er allemaal van de kandidaten
3) kregen jullie meer eten als je in quarentaine zat, of kregen jullie meer op eht eiland ?
4) Waarom heb je je haarstijl veranderd ?

Groetjes,
Timmy

zal ik 4 fftjes beantwoorden? Door vitamine tekort, was er veel uitgevallen ;)