Auteur Topic: Vragen aan Nicole!  (gelezen 23349 keer)

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Vragen aan Nicole!
« Gepost op: 20-10-2005, 11:16:55 »
Stel hier al je vragen aan Nicole  ;D Ze zal snel op de site komen om jullie vragen te beantwoorden.  ;D

Nicole heel erg leuk dat je op de site bent, en natuurlijk heel veel plezier

« Laatst bewerkt op: 25-10-2005, 00:33:20 door Guikie »

Madine

  • Gast
Re: Stel je vragen aan Nicole!
« Reactie #1 Gepost op: 20-10-2005, 14:17:44 »
Hallo Nicole,

Na je terugkeer in de expeditie kwam je terecht in Kamp zuid waar John en Carl een schrikbewind voerden tegen Esther. Je hield je op de vlakte in deze kwestie, hoewel je het er duidelijk niet mee eens was, toch? Was dat omdat je vreesde anders zelf het mikpunt te worden? Het was namelijk toch duidelijk dat ze jou zouden slachtofferen zolang Esther een beschermde status genoot. Waarom hebben we niet dezelfde Nicole gezien die eerder Maxime ervan langs gaf en waarom heb je dus niet vol de aanval geopend op Carl en John? Het had je waarschijnlijk geen dag langer op het eiland gehouden, maar je was er wel met stijl en als heldin van de natie uitgegaan.

Offline K..............

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Stel je vragen aan Nicole!
« Reactie #2 Gepost op: 20-10-2005, 16:07:06 »
Hoi Nicole,

Tof dat je hier vragen wilt beandwoorden.
Ik heb namelijk een vraagje.
Wat was eigenlijk de aanleiding van je discussie met maxime, die waar jij begon te roepen: "Wat!! Noem jij mij achterlijk?!"
Want daar kan ik nog steeds niet echt aanuit.

Bedankt al op voorhand.

Vele groetjes, uit België.

Kitty
-xxx-
 ::joehoe:: ::bravo::

Offline esther1971

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Stel je vragen aan Nicole!
« Reactie #3 Gepost op: 20-10-2005, 22:18:52 »
Beste Nicole,

Jammer dat je maar zo kort bij de expeditie bent gebleven! Ik heb erg genoten van je pittige uitspraken en had graag gezien wat er met jou zou gebeuren bij een langer verblijf op een eiland met mensen als Carl en John.

Wat ik graag zou willen weten is: wat is de aanleiding geweest om je op te geven voor Expeditie Robinson? Zoals je werd neergezet (kantoor, laptopje, moeite met samenwerken -as in 'de mening van een ander accepteren'-, Maxime die je behandelt als 'non-rimboe-material') kon ik me niet voorstellen dat je op een zondagavond voor de TV zat en dacht 'ha! dit wil ik ook!'. Maar goed, zoals eerder gezegd, je bent erg kort in de expeditie gebleven, dus wat dat betreft hebben we je niet goed leren kennen.

Met welke missie ben jij begonnen aan Robinson? En is het ook gelukt?





Offline Sander2602

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Stel je vragen aan Nicole!
« Reactie #4 Gepost op: 20-10-2005, 23:51:25 »
Ten eerste super dat je hier ook komt  ::tandpastasmiley::
Ik vond het super dat je ten minste je mening durfde te uiten.

Voor welke andere kandidaat heb / had je heel erg veel bewondering? 

Offline NicoleH

  • kandidaat ER2005
  • Erkend Insider
Re: Stel je vragen aan Nicole!
« Reactie #5 Gepost op: 21-10-2005, 11:43:06 »
Hoi allemaal,

Bedankt voor jullie reacties tot nu toe. Ik zal zo nu en dan langskomen en jullie vragen proberen te beantwoorden, dus shoot me!

1. Voor welke andere kandidaat heb / had je heel erg veel bewondering?
Voor Fleur, Esther en Maxime want die zijn altijd zichzelf gebleven.

2. Wat ik graag zou willen weten is: wat is de aanleiding geweest om je op te geven voor Expeditie Robinson?
Ik leid een heel georganiseerd en gepland leven en wilde weleens weten wat er met me zou gebeuren als alles je zou overkomen. Daarnaast wilde ik mijn sterke punten als doorzettingsvermogen en geloven in jezelf overbrengen op anderen. Van anderen hoopte ik meer op sociaal vlak bij te leren.

3. Wat was eigenlijk de aanleiding van je discussie met maxime, die waar jij begon te roepen: "Wat!! Noem jij mij achterlijk?!"
Dat was aan het eind van een zinloze discussie, toen hij "achterlijk" mompelde. Ik reageerde daar op, omdat ik dacht dat hij mij achterlijk noemde. Hij zei toen dat hij de situatie/ discussie achterlijk noemde. That's all!

4. Het was namelijk toch duidelijk dat ze jou zouden slachtofferen zolang Esther een beschermde status genoot.
Vond je Madine? Ik denk dat ik en velen met mij toch echt op John gestemd zouden hebben op die bewuste eilandraad. Ik heb het niet openlijk voor Esther opgenomen en dat knaagde enorm aan me. Gelukkig heb ik wel de kans gekregen om (voor mijn exit) Esther een hart onder de riem te steken en haar uit te leggen waarom ik het niet openlijk voor haar opnam en haar te zeggen dat ze een dappere meid is.

Groetjes, Nicole ::trots::

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Stel je vragen aan Nicole!
« Reactie #6 Gepost op: 21-10-2005, 11:51:02 »
Welkom Nicole en nog gefeliciteerd met je huwelijk ::bravo::

Je kwam in de serie idd over als een serieuze eerlijke vrouw. En ik geloof stellig dat het feit dat je niet eerder openlijk je mening gaf over de situatie Esther, je best wel dwars zal hebben gezeten.

En nu de ultieme Robinsonvraag: Wat is je het meeste bijgebleven van het hele avontuur?
er was eens......

Offline moltje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Stel je vragen aan Nicole!
« Reactie #7 Gepost op: 21-10-2005, 11:58:36 »
hey Nicole

Ik vond het zo jammer dat je er al zo vroeg uitlag. Je was teminste 1 van mijn favorieten samen met Esther. Ik mis je in de expeditie samen met Esther.

Maar hier is mij vraag: Nu de Expeditie voor jullie al geweest is heb je met sommige kandidaten nog contact?

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Stel je vragen aan Nicole!
« Reactie #8 Gepost op: 21-10-2005, 13:13:48 »
Wat leuk dat je hier op de site komt  ::ok::

2. Wat ik graag zou willen weten is: wat is de aanleiding geweest om je op te geven voor Expeditie Robinson?
Ik leid een heel georganiseerd en gepland leven en wilde weleens weten wat er met me zou gebeuren als alles je zou overkomen.

Is dit na terugkomst nog steeds zo? En hoe was het om weer thuis te komen?

Nadat je in ER mocht terugkomen, kwam je aanlopen en je zag dat je in de groep van Esther terecht kwam. Wat was je eerste reactie?

Welke proef vond je het leukste/zwaarste?

Je hebt je heel openlijk uitgesproken over het verschil wat jij merkte tussen belgen en nederlanders. Was dit gevoel echt zo duidelijk te merken op het eiland? Of is het iets wat je ´in real life´ ook zou opvallen? En ben je daar nog veel op aangesproken?
« Laatst bewerkt op: 21-10-2005, 13:19:19 door n@ncy »
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Stel je vragen aan Nicole!
« Reactie #9 Gepost op: 21-10-2005, 14:09:05 »
Nicole Heel Veel plezier hier op de Site  ::bravo::  ::bravo::

Ik Heb ook een vraagje voor je wat ging erbij je op toen je hoorde van Ernst Paul dat jij een Tweede krans kreeg en wat vond je ervan dat je niet bij Fleur in het kamp zat?

Veel Liefs Van Nicky ::zwaai::  ::zwaai::

Offline Tee-Jay

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Björn Lemeire en Douwe Popma heerschen
Re: Stel je vragen aan Nicole!
« Reactie #10 Gepost op: 23-10-2005, 22:11:10 »
Hoi Nicole!

Verbleef je nadat je eruit was gestemt nog op een soort resort? en zo ja hoelang dan?

Jullie hadden geen tandenborstel mee, deden jullie wel een poging tot poetsen, met stokjes o.i.d.?

Hoeveel persoonlijke voorwerpen mocht ieder meenemen? En waren daarin beperkingen?

Tot slot, zou je als je de kans had nog een keer meedoen aan E.R. en zoja, wat zou je dan anders doen??

Helemaal Top dat je hier op deze site bent!!
Björn Lemeire is de man

Offline NicoleH

  • kandidaat ER2005
  • Erkend Insider
Re: Vragen aan Nicole!
« Reactie #11 Gepost op: 26-10-2005, 17:33:00 »
Hoi allemaal,

Expeditie Robinson zit altijd vol (on)prettige verassingen...zo ook dit jaar, dat hebben jullie allemaal kunnen zien. Jammer dat Maxime eruit ligt!
Maar goed, ik zal nog een aantal vragen proberen te beantwoorden.

Wat is je het meeste bijgebleven van het hele avontuur?
De mooie natuur en de geuren kan ik nog altijd goed naar boven halen...zalig wakker worden met uitzicht op zee en genieten van de kleinste dingen.

Nu de Expeditie voor jullie al geweest is heb je met sommige kandidaten nog contact?
Ja, vooral via e-mail vanwege de reistijd. Leuk hoor om sommigen achteraf te spreken. Het Robinson avontuur schept toch een band.

Is dit na terugkomst nog steeds zo? En hoe was het om weer thuis te komen?
Ja, ik doe nog steeds hetzelfde werk met volle tevredenheid en vol overgave! Het was heerlijk om weer thuis te komen bij mensen waarvan ik zielsveel houd. Ik heb wel een tijdje moeten acclimatiseren wat 'eten' betreft.

Nadat je in ER mocht terugkomen, kwam je aanlopen en je zag dat je in de groep van Esther terecht kwam. Wat was je eerste reactie?
Ik was helemaal gelukkig met mijn tweede kans en vond Esther sympathiek overkomen. Helaas was dit gevoel van korte duur...

Je hebt je heel openlijk uitgesproken over het verschil wat jij merkte tussen belgen en nederlanders. Was dit gevoel echt zo duidelijk te merken op het eiland? Of is het iets wat je ´in real life´ ook zou opvallen? En ben je daar nog veel op aangesproken?
Ja dat vond ik toch wel merkbaar. In real life zal dat vast ook opvallen, maar heb tot nu toe weinig met Belgen geleefd/ gewerkt. Ik word regelmatig aangesproken op straat en krijg alleen maar leuke reacties over mijn deelname aan de expeditie.

Wat ging erbij je op toen je hoorde van Ernst Paul dat jij een Tweede krans kreeg en wat vond je ervan dat je niet bij Fleur in het kamp zat?
Super natuurlijk! Al hoorde ik niet direct wat de bedoeling was en heb twee dagen in quarantaine verbleven. Meintje kwam soms langs en maakte het slot los zodat ik even op de veranda kon 'luchten'. Die dagen heb ik benut door mezelf te herpakken en aan een positieve instelling te werken. Ik kwam inderdaad niet bij Fleur in het kamp en vond het jammer maar oke. Ik was ervan overtuigd dat we elkaar bij de samensmelting zouden treffen.


Jullie hadden geen tandenborstel mee, deden jullie wel een poging tot poetsen, met stokjes o.i.d.?

met mijn vingers, omslagdoek en water...het is behelpen.

Hoeveel persoonlijke voorwerpen mocht ieder meenemen? En waren daarin beperkingen?
Helemaal niets! Ik had mijn schaakbord graag meegenomen.

zou je als je de kans had nog een keer meedoen aan E.R. en zoja, wat zou je dan anders doen??
Als ik de kans zou krijgen zou ik me zeer vereerd voelen en absoluut gaan! Geen twijfel mogelijk...Ik zal mezelf niet anders voordoen dan dat ik ben, maar zal wel de scherpe kantjes eraf halen zo nu en dan!

Het was me weer een waar genoegen en hoop dat ik de vragen naar tevredenheid heb beantwoord. Veel kijkplezier!!!

Groetjes,

Nicole  ::tandpastasmiley::
xxx










Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragen aan Nicole!
« Reactie #12 Gepost op: 26-10-2005, 18:07:31 »
Wat vond jij nou van de eilandraden, we weten dat jullie daar soms uren zitten, maar hoe vond je het, mij lijkt het echt een kick om een stem uit te brengen en dan in  die urn te doen! :P ;D

Faabjuh!  ::bravo:: ::zwaai::
🜃

Offline moltje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragen aan Nicole!
« Reactie #13 Gepost op: 26-10-2005, 19:23:58 »
hey Nicole


Wat vind jij van het nieuwe stemsysteem?


groetjes

Offline Tycho

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragen aan Nicole!
« Reactie #14 Gepost op: 27-10-2005, 15:42:45 »
Hey Nicole!

Leuk dat je de moeite neemt om onze talloze antwoorden te komen beantwoorden :)

Allereerst wil ik even zeggen dat ik je een frisse, leuke kandidaat vond, en ook dat het jammer is dat het moest eindigen op zo'n vervelende manier.

Maar goed:

-Hoe vulde jullie in godsnaam de dagen? Ik bedoel je had in 3 dagen 2 keer een proef als ik het goed begrijp, tja eten halen en koken. Maar daarnaast?

-Het begin van de expeditie, toen je iedereen voor het eerste zag... dat moet wel een speciaal gevoel zijn, kun je dat omschrijven?

-Waren er ook momenten ZONDER camera, of waren die echt 24/7 op jullie gericht?

-Als je 1 ding overnieuw had mogen doen in de expeditie, wat zou het dan zijn geweest?

-Ik wil zelf graag ook ooit meedoen aan ER, hoe heb jij je ingeschreven voor de selectierondes?

Alvast enorm bedankt voor je tijd :)

~Tycho

Offline mooneyeslinda

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
Re: Vragen aan Nicole!
« Reactie #15 Gepost op: 28-10-2005, 20:14:27 »
hoi nicol jammer dat je er zo snel al uit lagm je was een leuke kandidaar!

als je de aflevringen zo ziet, had je dat allemaal mee willen maken ?
robinson is weer geweldig dit jaar

Offline marbs

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragen aan Nicole!
« Reactie #16 Gepost op: 30-10-2005, 17:27:14 »
haay nicole!

echt leuk dat jij wel vragen beantwoordt! EP niet namelijk... ::ohno::

mijn vraag:

hoe kwamen jullie aan (drink) water?

marbsie

P.S. ik las deze vraag bij de vragen aan EP, maar daar wordt er niet geantwoord, en ik wil het toch wel heel graag weten.
vlauvla is MIJN konijntje... :)

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Vragen aan Nicole!
« Reactie #17 Gepost op: 30-10-2005, 17:28:15 »
Hey Nicole! ::tandpastasmiley::

Wat houdt dat precies in, als je 'in quarantaine' moet?

First you go backwards, but then forwards again

Offline DADS

  • Forumlid
Re: Vragen aan Nicole!
« Reactie #18 Gepost op: 30-10-2005, 21:42:37 »
ik heb me geregristreet om u en vraag te kunnen stellen ::tandpastasmiley::

nou, hoe ik je antwoorden lees neem ik aan dat je Maxime tog nog mag hé?
waarom is dat nu verandert want eerst mog je hem absolut niet.

ik vond je btw met Esther de leukste nederlanders ::bravo::

Offline Aitan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ER rules en als ik dom genoeg ben ga ik es meedoen
Re: Vragen aan Nicole!
« Reactie #19 Gepost op: 31-10-2005, 22:02:03 »
Nicole top dat je hier zo af en toe bent  ::ok::
Je lijkt me een heel sympathiek persoon en ik hoop je nog eens te ontmoeten op een fandag.
Zie mijn voorgaande zin gelijk ook maar als vraag  ::)

Vr. Gr.

Jorrit
Aitan-- altijd mening, nooit feiten