Auteur Topic: Aan wie wil je nooit meer terugdenken?  (gelezen 27417 keer)

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aan wie wil je nooit meer terugdenken?
« Reactie #20 Gepost op: 1-11-2005, 17:02:31 »
Bjorn moet je juist wel aan willen terugdenken! Prachtige uitspraken had ie!

Ik vond Bjorn een kwal. Echt zo'n man die denkt dat mannen ver boven vrouwen verheven staan en dat je vrouwen aan een kettinkje aan de aanrecht moet leggen omdat dat haar domein is. Zo lang hij in de expeditie zat, heb ik me elke aflevering vreselijk aan hem lopen ergeren. En daarom wil ik dus ook noooooooooooooooit meer aan hem terugdenken.
Ik weet dat jij hem helemaal het einde vindt, maar gelukkig is dat jouw mening en heb ik een andere.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aan wie wil je nooit meer terugdenken?
« Reactie #21 Gepost op: 1-11-2005, 17:49:00 »
Ronald en John ::kots::

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Aan wie wil je nooit meer terugdenken?
« Reactie #22 Gepost op: 1-11-2005, 17:51:29 »
Ik vond Bjorn een kwal. Echt zo'n man die denkt dat mannen ver boven vrouwen verheven staan en dat je vrouwen aan een kettinkje aan de aanrecht moet leggen omdat dat haar domein is. Zo lang hij in de expeditie zat, heb ik me elke aflevering vreselijk aan hem lopen ergeren. En daarom wil ik dus ook noooooooooooooooit meer aan hem terugdenken.
Ik weet dat jij hem helemaal het einde vindt, maar gelukkig is dat jouw mening en heb ik een andere.


Ik zag Björn ooit tijdens de finale uitzending en zo is het werkelijk een fijne persoon om mee te praten. Je hebt dat echt zo dikwijls de mensen op TV of in werkelijkheid maakt zo'n groot verschil. 2 uitzonderingen : Peter en Frank, die waren/zijn echt zoals ze op TV overkomen/overkwamen.

Offline marbs

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aan wie wil je nooit meer terugdenken?
« Reactie #23 Gepost op: 1-11-2005, 18:27:03 »
john en carl iellllllksie!!!!  :-[

wil ik uit mn geheugen verbannen ::zwaai::
vlauvla is MIJN konijntje... :)

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aan wie wil je nooit meer terugdenken?
« Reactie #24 Gepost op: 1-11-2005, 20:46:37 »

Ik zag Björn ooit tijdens de finale uitzending en zo is het werkelijk een fijne persoon om mee te praten. Je hebt dat echt zo dikwijls de mensen op TV of in werkelijkheid maakt zo'n groot verschil. 2 uitzonderingen : Peter en Frank, die waren/zijn echt zoals ze op TV overkomen/overkwamen.

Ik geloof dat mijn antipathie voor hem zo groot is, dat ik er ook nooit meer overheen kom ;) :) Ook al zou ik hem 10x buiten de expeditie om zien.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline gaffe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aan wie wil je nooit meer terugdenken?
« Reactie #25 Gepost op: 1-11-2005, 21:27:04 »
Ik geloof dat mijn antipathie voor hem zo groot is, dat ik er ook nooit meer overheen kom ;) :) Ook al zou ik hem 10x buiten de expeditie om zien.

Bjorn was zo coooooool 8) ;D....een van de meest geslaagde kandidaten ooit die ER geselecteerd heeft :P
sic transit gloria mundi

Offline Hoosh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aan wie wil je nooit meer terugdenken?
« Reactie #26 Gepost op: 2-11-2005, 08:24:32 »
Met kilometers voorsprong: John. Een grotere eikel moet nog geboren worden.
Daarachter met wederom een grote voorsprong op nr 3: Carl. Matennaaier, draaikont, egocentrisch, manipulator, en eigenlijk best wel een irritante stem.
En nr 3.: De aartsluie, en verslaafd aan eten Judge. Deed niets, dacht alleen aan eten,had het ook alleen maar over eten, at ook stiekem, en een vreselijk irritant lachje....

Bij vlagen ben ik geniaal, helaas is het hier altiid windstil!

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Aan wie wil je nooit meer terugdenken?
« Reactie #27 Gepost op: 2-11-2005, 08:35:31 »

En nr 3.: De aartsluie, en verslaafd aan eten Judge. Deed niets, dacht alleen aan eten,had het ook alleen maar over eten, at ook stiekem, en een vreselijk irritant lachje....




Die staat bij mij op 1. De kandidaat die ooit het meeste geluk heeft gehad om zo ver te komen. Beschermd door Robin en Gio en dan nog verder geraakt omdat hij de mazzel had dat hij een zwemproef moest doen tegen Ilona... Wat baalde ik toen dat Ilona niet gewonnen was.

Offline lukie

  • Forumlid
Re: Aan wie wil je nooit meer terugdenken?
« Reactie #28 Gepost op: 2-11-2005, 17:09:35 »
Ik wil nooit meer denken aan alleer eerst natuurlijk Carl en John, ook Gio die Ryan met een mes heeft bedrijgd,en ook die luie judge, en jutta die met alle winden mee waaide en ook nog robinson werd ::ohno:: en veronique was ook verschrikkelijk!
als je nu echt schijtziek van iemand bent dan kun je hem er in een keer uitbonjouren

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Aan wie wil je nooit meer terugdenken?
« Reactie #29 Gepost op: 2-11-2005, 18:26:57 »
Aan wie ik nooit meer wil terug denken zijn Kristina en Loes uit 2002 dat waren echt geen leuke en fanatieke Deelnemers!

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Aan wie wil je nooit meer terugdenken?
« Reactie #30 Gepost op: 2-11-2005, 18:35:02 »
Dit jaar vond ik John de ergste Deelnemer en daar wil ik al helemaal al niet meer aan terugdenken  ::rofl::

Offline esther1971

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aan wie wil je nooit meer terugdenken?
« Reactie #31 Gepost op: 5-11-2005, 21:55:04 »
Aan wie ik nooit meer wil terug denken zijn Kristina en Loes uit 2002 dat waren echt geen leuke en fanatieke Deelnemers!

Ik wil ook nooit meer aan ze terugdenken, maar juist omdat ze fanatiek waren....maar op een verkeerde manier (Loes, die na de samensmelting een diner moest regelen en dan alle mensen van het ex-andere kamp zo veel mogelijk aan het andere eind van de tafel indeelt en Kristina, die zo zat te zeuren over het rijst-grapje van Lydia en Deborah), 2002 was echt het minst leuke seizoen

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aan wie wil je nooit meer terugdenken?
« Reactie #32 Gepost op: 5-11-2005, 22:23:37 »
Ik wil ook nooit meer aan ze terugdenken, maar juist omdat ze fanatiek waren....maar op een verkeerde manier (Loes, die na de samensmelting een diner moest regelen en dan alle mensen van het ex-andere kamp zo veel mogelijk aan het andere eind van de tafel indeelt en Kristina, die zo zat te zeuren over het rijst-grapje van Lydia en Deborah), 2002 was echt het minst leuke seizoen

Klopt, ben ik met je eens! De overige seizoenen vond ik leuker en boeiender. :)
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline moltje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aan wie wil je nooit meer terugdenken?
« Reactie #33 Gepost op: 6-11-2005, 09:48:55 »
dit is mijn lijst:

Nolleke (er 2002)
Deborah (er 2002)
Lydia (er 2002)
Jakobien (er 2002)
Bjorn (er 2003)
Giovani (er 2003)
Karen (er 2003)
Mick (er 2004)
Ronald (er 2004)
John (er 2005)
Carl (er 2005)
Wim (er 2005)

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Aan wie wil je nooit meer terugdenken?
« Reactie #34 Gepost op: 6-11-2005, 11:03:37 »
Met kilometers voorsprong: John. Een grotere eikel moet nog geboren worden.
Daarachter met wederom een grote voorsprong op nr 3: Carl. Matennaaier, draaikont, egocentrisch, manipulator, en eigenlijk best wel een irritante stem.
En nr 3.: De aartsluie, en verslaafd aan eten Judge. Deed niets, dacht alleen aan eten,had het ook alleen maar over eten, at ook stiekem, en een vreselijk irritant lachje....


Helemaal mee eens.
First you go backwards, but then forwards again

Offline Iloverobinson

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Peter eeuwig favoriet!
Re: Aan wie wil je nooit meer terugdenken?
« Reactie #35 Gepost op: 6-11-2005, 16:42:39 »
Ronald, Carl en John!

Waarvan ik John echt de ergste van allemaal vond!!!
Die man is gewoon vreselijk!!!
>:D >:(

Offline esther1971

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aan wie wil je nooit meer terugdenken?
« Reactie #36 Gepost op: 6-11-2005, 19:22:13 »
En nr 3.: De aartsluie, en verslaafd aan eten Judge. Deed niets, dacht alleen aan eten,had het ook alleen maar over eten, at ook stiekem, en een vreselijk irritant lachje....

Hij noemde dat zelf zijn 'coconut smile' en gebruikte dit als 'unique selling point' tijdens de finale  ::kots::

Offline scotty018

  • Forumlid
Re: Aan wie wil je nooit meer terugdenken?
« Reactie #37 Gepost op: 6-11-2005, 20:28:56 »
ehh paar mensen:

Nolleke, kriebels als ik daaraan denk
Eric (2001), ouwe vent die alleen maar delegeerde. Bah
Ryan, was blij dat ie opgehoepeld was

maar de meeste ergenissen heb ik toch wel dit seizoen gehad. Wat een stelletje eikels zeg!

Johnny, Wat een zielig manneke zeg. Kan geen leider worden, nou dan ga ik maar naar huis. (na 2 dagen.... ::ohno::)
Wim, gewoon een zielepoot

En dan het duo carl & john, en dan met name John de vingerverver, de meeste trieste kandidaat van alle expedities.

Verder alle mensen die door eigen besluit uit de expeditie stappen. Dan heb je t voor mij afgedaan...

Offline ItsAnne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aan wie wil je nooit meer terugdenken?
« Reactie #38 Gepost op: 30-11-2005, 10:21:24 »
Dat is dan dus bijna heel er 2004 ;)

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: Aan wie wil je nooit meer terugdenken?
« Reactie #39 Gepost op: 30-11-2005, 10:33:05 »
Aan wie ik echt nooit meer terug wil denken:

John, Bjorn en Gio   ::zwaai::
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you