Auteur Topic: Zou jij mee willen doen?? Waarom wel of niet?  (gelezen 39505 keer)

Offline wesley87

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Robinson 2006
Re: Zou jij mee willen doen?? Waarom wel of niet?
« Reactie #40 Gepost op: 20-12-2005, 17:10:12 »
Waarom schrijven  zo veel mensen zich per brief in terwijl ze ook over internet beschikken denken jullie dat dat beter is ofso??????????
II 1mPit3ou5 II

Offline vanja-vanja

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Rukavina, Vanja
Re: Zou jij mee willen doen?? Waarom wel of niet?
« Reactie #41 Gepost op: 20-12-2005, 18:06:37 »
Ik zou het niet weten, is misschien wat persoonlijker, maar dat helpt niet denk ik, letten ze toch niet op.

Inderdaad Lukas hou ons op de hoogte :D!
En iedereen die zich heeft opgegeven!! Als je meer hoort, post het dan hier (als je natuurlijk wil he!)
Sta ima kod vas Robinsoni??

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Zou jij mee willen doen?? Waarom wel of niet?
« Reactie #42 Gepost op: 20-12-2005, 18:16:07 »
Waarom schrijven  zo veel mensen zich per brief in terwijl ze ook over internet beschikken denken jullie dat dat beter is ofso??????????

Ik krijg mijn portable niet in een fles!!  ??? ;) :P ;D
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Zou jij mee willen doen?? Waarom wel of niet?
« Reactie #43 Gepost op: 20-12-2005, 19:40:07 »
Had me ook ingeschreven nog voordat de oproep op tv kwam. Dus nu twijfel ik of het wel aangekomen is en of ik me niet nog eens in zal schrijven.

Overigens, ben je serieus over die fles? Andere jaren werd er uitdrukkelijk bij gezegd dat ze enkel brieven in een envelope wensten te ontvangen. Van die fles is naar het schijnt nog maar zesduizend keer geprobeerd.  :-X

Offline Folha

  • Forumlid
Re: Zou jij mee willen doen?? Waarom wel of niet?
« Reactie #44 Gepost op: 20-12-2005, 20:22:10 »
Had me ook ingeschreven nog voordat de oproep op tv kwam. Dus nu twijfel ik of het wel aangekomen is en of ik me niet nog eens in zal schrijven.

precies hetzelfde, ik hoop dat hij doorgekomen is...

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Zou jij mee willen doen?? Waarom wel of niet?
« Reactie #45 Gepost op: 21-12-2005, 01:00:32 »
Had me ook ingeschreven nog voordat de oproep op tv kwam. Dus nu twijfel ik of het wel aangekomen is en of ik me niet nog eens in zal schrijven.

Overigens, ben je serieus over die fles? Andere jaren werd er uitdrukkelijk bij gezegd dat ze enkel brieven in een envelope wensten te ontvangen. Van die fles is naar het schijnt nog maar zesduizend keer geprobeerd.  :-X

Nu mag alles blijkbaar...
Je weet ook niet wat voor soort fles hé  ;D En of die vol of leeg is weet je ook niet  ;)

Neen, serieus, ik stuur mijn brief met de post omdat ik dan zeker ben van de kwaliteit van de fotoprints e.d...
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Madine

  • Gast
Re: Zou jij mee willen doen?? Waarom wel of niet?
« Reactie #46 Gepost op: 21-12-2005, 17:58:02 »
Natuurlijk zou ik mee willen doen. Heb me in oktober via Kanaal Twee ingeschreven en laatst nog eens via Talpa.. gewoon via de site, niet per brief. Maar nu twijfel ik wel ja of een brief niet beter was geweest, maar goed..

Ik zie eigenlijk ook geen nadelen aan die expeditie. Nou ja, een beetje Cruyffiaans gezien dan dat alle nadelen ook z'n voordelen hebben. Het zijn eigenlijk juist die 'vervelende'  die ik graag wil ervaren... zelf voorzien in eten, afzien, 24-7 tussen mensen zitten, je staande houden in conflicten, je bewijzen in loodzware proeven.
Ik vraag me af hoeveel mensen zich wel niet kandidaat stellen omdat ze gewoon zin hebben om op een tropisch eiland te zitten, om met hun kop op televisie te komen of zelfs vanwege een geldprijs. Dat alles is voor mij secundair... mij gaat 't om het avontuur.

Offline kimboektoe

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe Diem
Re: Zou jij mee willen doen?? Waarom wel of niet?
« Reactie #47 Gepost op: 21-12-2005, 18:10:39 »
Natuurlijk zou ik mee willen doen. Heb me in oktober via Kanaal Twee ingeschreven en laatst nog eens via Talpa.. gewoon via de site, niet per brief. Maar nu twijfel ik wel ja of een brief niet beter was geweest, maar goed..

Ik zie eigenlijk ook geen nadelen aan die expeditie. Nou ja, een beetje Cruyffiaans gezien dan dat alle nadelen ook z'n voordelen hebben. Het zijn eigenlijk juist die 'vervelende'  die ik graag wil ervaren... zelf voorzien in eten, afzien, 24-7 tussen mensen zitten, je staande houden in conflicten, je bewijzen in loodzware proeven.
Ik vraag me af hoeveel mensen zich wel niet kandidaat stellen omdat ze gewoon zin hebben om op een tropisch eiland te zitten, om met hun kop op televisie te komen of zelfs vanwege een geldprijs. Dat alles is voor mij secundair... mij gaat 't om het avontuur.


ja ik begin ook wel een beetje te twijfelen.. ik heb me ook gewoon op de site van kanaal2 en later nog is op de site van talpa ingeschreven..

misschien kun je ook nog een brief sturen ofzo maarja :-\\
Pura Vida!

Offline wesley87

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Robinson 2006
Re: Zou jij mee willen doen?? Waarom wel of niet?
« Reactie #48 Gepost op: 21-12-2005, 19:30:03 »
Nu jullie allemaal twijfelen of jullie ook nog een brief gaan sturen begin ik ook te twijfelen :(
II 1mPit3ou5 II

Offline Snowsoul

  • Forumlid
Re: Zou jij mee willen doen?? Waarom wel of niet?
« Reactie #49 Gepost op: 21-12-2005, 20:09:39 »
het maakt niet uit volgens mij, ze zijn alleen nog niet bezig met het selecteren, vorig jaar waren de selectierondes pas in maart en april, en dat zal dit jaar niet eerder worden mdat de crew in maleisie de all-stars aan het opnemen is dus ik zou sowieso nog niks verwachten op dit moment

Offline vanja-vanja

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Rukavina, Vanja
Re: Zou jij mee willen doen?? Waarom wel of niet?
« Reactie #50 Gepost op: 21-12-2005, 23:01:10 »
Daar sluit ik me bij aan, ik denk dat ze nog laaaaang niet aan de selectie gaan beginnen. Dus ik denk dat je je nog geen zorgen hoeft te maken.

Maar het is inderdaad erg irritant dat je helemaal geen bericht krijgt als ze je niet hebben geselecteerd...
Sta ima kod vas Robinsoni??

Offline TheNightcrawler

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Zou jij mee willen doen?? Waarom wel of niet?
« Reactie #51 Gepost op: 21-12-2005, 23:13:52 »
Daar sluit ik me bij aan, ik denk dat ze nog laaaaang niet aan de selectie gaan beginnen. Dus ik denk dat je je nog geen zorgen hoeft te maken.

Maar het is inderdaad erg irritant dat je helemaal geen bericht krijgt als ze je niet hebben geselecteerd...

Mogelijk hebben ze er niet zoveel zin in om 6000? brieven terug te gaan sturen aan alle mensen die niet geselecteerd zijn?  ::ohno::

Als je je gaat aanmelden is het misschien beter om nog even wachten totdat de drukke kerstpost weer weggeëbt is. Om op te vallen kun je natuurlijk een handgeschreven brief sturen.
 ::)

Madine

  • Gast
Re: Zou jij mee willen doen?? Waarom wel of niet?
« Reactie #52 Gepost op: 21-12-2005, 23:48:03 »
Mogelijk hebben ze er niet zoveel zin in om 6000? brieven terug te gaan sturen aan alle mensen die niet geselecteerd zijn?  ::ohno::
Standaard mailtje?

Offline TheNightcrawler

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Zou jij mee willen doen?? Waarom wel of niet?
« Reactie #53 Gepost op: 22-12-2005, 00:01:36 »
Standaard mailtje?

Mogelijk nog te duur voor de nieuwe zender Talpa   ;D

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Zou jij mee willen doen?? Waarom wel of niet?
« Reactie #54 Gepost op: 22-12-2005, 01:15:27 »
Wow zeg, jullie zijn er véééél te vroeg mee bezig!!!  :o
De selecties, de échte uitnodigingen e.d. voor de eerste ronde beginnen pas in februari. Ten vroegste!
Als, ALS je dan wordt geselecteerd weet je dat dan vrij snel. Dan krijg je per telefoon of per brief/mail een nieuwe uitnodiging.
Weet je in maart nog niets... 4get it! Niet geselecteerd!!  ::niet-ok::

Tijd zat dus om een briefje op te maken.
::zwaai::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline wesley87

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Robinson 2006
Re: Zou jij mee willen doen?? Waarom wel of niet?
« Reactie #55 Gepost op: 22-12-2005, 02:17:07 »
En hoe weet jij dat allemaal zo goed ???
II 1mPit3ou5 II

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Zou jij mee willen doen?? Waarom wel of niet?
« Reactie #56 Gepost op: 22-12-2005, 11:10:40 »
En hoe weet jij dat allemaal zo goed ???

Wist je dat dan nog niet? Ik ben de winnaar van ER 2006!

Just kidding
    :P
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline vanja-vanja

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Rukavina, Vanja
Re: Zou jij mee willen doen?? Waarom wel of niet?
« Reactie #57 Gepost op: 22-12-2005, 16:15:11 »
Nou je hebt dus nog genoeg tijd!! als het klopt dat het pas in februari is, maar dat denk ik ook wel. Ze zijn natuurlijk ook nog heel erg bezig met de all-star expeditie.
Dus moet iedereen nog heel wat geduld hebben ;)

ben erg benieuwd, ik hoop dat er wel iemand van de forummers doorkomt!!
Sta ima kod vas Robinsoni??

Offline wesley87

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Robinson 2006
Re: Zou jij mee willen doen?? Waarom wel of niet?
« Reactie #58 Gepost op: 23-12-2005, 03:39:47 »
Vind ik ook en mocht er dan een forumer door komen laat het dan mij zijn ::tandpastasmiley::
II 1mPit3ou5 II

Offline v1ncent

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Zou jij mee willen doen?? Waarom wel of niet?
« Reactie #59 Gepost op: 23-12-2005, 21:55:59 »
Jullie zeggen nu...de selectierondes zijn pas in februari dus je hebt nog LAAANG de tijd ...let dan wel op...
in februari beginnen die selectierondes ja, maar dan moeten alle brieven en mailtjes dus al lang binnen zijn !
voor begin februari..dus binnen nu en een maand zul je je moeten aanmeldden wil je er op tijd bij zijn.

Mensen die zich erg vroeg hebben aangemeld, zou ik aanraden om je nog een keer aan te melden, mail EN brief... waarom niet, grotere kans dat ze jou inschrijfformulier zien, en als je graag wilt mee doen, hoeveel moeite is een brief dan...

Brief naar talpa..kanaal2..mail naar beide sites...dan heb je alles gedaan wat je zou KUNNEN doen, en dan alleen maar hopen..
maar niet alles op alles zetten om door te gaan, want dan is de teleurstelling erg groot als het niet zo blijkt te zijn (en dat is bij dit een grote kans)

Doe het gewoon..verwacht dat je niet doorgaat..en dan kan alles aan maar meevallen :)

(zo denk ik altijd, teleurstellingen kom je vaak tegen en dat komt hard aan!, zoals andere ook wel weten)

Heel veel succes mensen !
Da Vincie