Auteur Topic: [kandidaat NL] Linda  (gelezen 153930 keer)

Offline Linnie82

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
  • "Missen doe je pas als je het niet meer heb ! "
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #360 Gepost op: 5-12-2006, 20:06:21 »
Linda heb het helaas niet allemaal gezien,maar moet gezegd vond je er ook goed uitzien..kleur haar staat je prima.. ::ok::
THNX !!!

Nog een vraagje: hebben jullie pas afgelopen week de laatste stem moeten uitbrengen? Denk je dat je anders had gestemd vlak na de expeditie (voordat je het had bijgelegd met Olga)?
Mijn stem op Olga heeft niets te maken met dat ik het nu goed met haar kan vinden, ik heb puur gegekenen naar de beelden en mijn ervaringen met hun op het eiland!

Mooie aankondiging toen je de trap af kwam!  ::ok:: Het beschreef aardig hoe ik tegen je aan ben gaan kijken: Je was niet mijn favoriet, maar ik heb echt bewondering voor jouw houding (zeker ook gezien je leeftijd!), zo volwassen en positief er in blijven staan, petje af!
Dank je wel ook een puntje wat sterker is geworden door de expeditie !

Wel vond ik het jammer dat jij olga koos.
Denk dat veel mensen dat niet hadden verwacht, maar moet echt zeggen dat de eerlijkheid de doorslag heeft gegeven. Allebei had ik het ze natuurlijk gegund en allebei zijn het toppers! Liever had ik niet gekozen maar het moest.....  Maar sta er nog steeds achter

Verder bedankt voor de lieve berichtjes !  ::bravo::


Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #361 Gepost op: 5-12-2006, 21:52:32 »
Mooie aankondiging toen je de trap af kwam!  ::ok:: Het beschreef aardig hoe ik tegen je aan ben gaan kijken: Je was niet mijn favoriet, maar ik heb echt bewondering voor jouw houding (zeker ook gezien je leeftijd!), zo volwassen en positief er in blijven staan, petje af!
En je zag er ook goed uit! Geen last gehad na de expeditie, geen nare gevolgen?
Ben ik het mee eens  ::jaja::  Ook hier kom je leuk over, ook al vond ik je niet zo'n leuke kandidaat tijdens de expeditie.
First you go backwards, but then forwards again

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #362 Gepost op: 6-12-2006, 11:49:35 »
Ik vond Linda in de live uitzending ook leuk overkomen en Wietske eigenlijk ook wel, en Linda je zag er ook leuk uit Maandag... ;D ;)

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #363 Gepost op: 6-12-2006, 15:26:59 »
Linda met wie heb jij gesproken van de vroegere deelnemers ER ?
Wie was er allemaal ?
Ik zag Ryan, Véro, Douwe.. maar wie was er nog allemaal ?
heb je foto"s voor ons om te delen hier op de site ?


PS Ik vind het knap dat je voor Olga gestemd hebt... Van jou had ik het begrepen had je Bernadette gekozen...  ::bravo::

Offline Scarabee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hiukwan mijn Robinson 2008
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #364 Gepost op: 6-12-2006, 15:59:02 »
Linda met wie heb jij gesproken van de vroegere deelnemers ER ?
Wie was er allemaal ?
Ik zag Ryan, Véro, Douwe.. maar wie was er nog allemaal ?
heb je foto"s voor ons om te delen hier op de site ?


PS Ik vind het knap dat je voor Olga gestemd hebt... Van jou had ik het begrepen had je Bernadette gekozen...  ::bravo::

Ernestine en Esther zag ik ook zitten
Achter elk wolkje schijnt de zon :)

Offline Remy Bouwman

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #365 Gepost op: 7-12-2006, 18:27:24 »
Linda met wie heb jij gesproken van de vroegere deelnemers ER ?
Wie was er allemaal ?
Ik zag Ryan, Véro, Douwe.. maar wie was er nog allemaal ?
heb je foto"s voor ons om te delen hier op de site ?


PS Ik vind het knap dat je voor Olga gestemd hebt... Van jou had ik het begrepen had je Bernadette gekozen...  ::bravo::
Wat?Wat?Wat? Was Véronique er, en dat heb ik gemist. Ik zag wel steeds Elbert en Marnix en idd Douwe maar die is niet te missen, maar ik heb die anderen toch echt niet gezien.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #366 Gepost op: 7-12-2006, 20:36:02 »
Wat?Wat?Wat? Was Véronique er, en dat heb ik gemist. Ik zag wel steeds Elbert en Marnix en idd Douwe maar die is niet te missen, maar ik heb die anderen toch echt niet gezien.

Dan moet je zodra de screenshots online staan maar even goed kijken.. Dan kom je Véronique vanzelf tegen ::ok::
er was eens......

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #367 Gepost op: 8-12-2006, 00:34:12 »
Denk dat veel mensen dat niet hadden verwacht, maar moet echt zeggen dat de eerlijkheid de doorslag heeft gegeven.

Vond je Bernadette minder eerlijk dan Olga dan? Ik heb Bernadette namelijk in de uitzendingen (wat natuurlijk slechts een piepklein gedeelte van het geheel is, dus misschien zijn er schurkenstreken buiten beeld gebleven) nimmer op één oneerlijkheid betrapt. Dit terwijl Olga wel degelijk oneerlijk was in haar benadering van de mensen die haar hadden benadeeld. Curd kreeg een - zij het onderkoeld, maar toch - ontvangst en een pittige discussie, Wietske werd niet opgewacht en bovendien heel wat onaardiger benaderd (niks discussie, ze moest haar mond houden) en jij kreeg bij aankomst (geen ontvangscomité) zo'n beetje het hele gebeuren op allebei je schouders gedeponeerd, alsof jij hoogstpersoonlijk in je eentje verantwoordelijk was voor het complot. Ook jou werd geen gelegenheid tot discussie geboden en je werd zelfs weggejaagd en met een boom vergeleken. Vind je dat werkelijk eerlijk, of zijn we hier getuige van een typisch staaltje Stockholmsyndroom-in-letterbakformaat?
« Laatst bewerkt op: 8-12-2006, 00:37:26 door Starry Night »

Offline Linnie82

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
  • "Missen doe je pas als je het niet meer heb ! "
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #368 Gepost op: 8-12-2006, 17:26:52 »
@ Starry Night : Tuurlijk weet ik dat Olga niet altijd even aardig is geweest tegen me. Maar de beelden en hoe ik het heb ervaren komen totaal niet overeen met elkaar. ( voor mij niet ! )
Onder eelijkheid versta ik, altijd zeggen wat je denkt ( desnoods dat ik een boom ben ) en niet in je gezicht aardig doen en achter je rug om andere dingen zeggen.

Vind het helemaal niet gek dat mensen het raar vinden dat ik op Olga heb gestemd of dat hun favoriet niet gewonnen heeft maar denk er wel aan dat wij natuurlijk de andere kant ook kennen. Het blijkt maar weer dat er toch meer is gebeurd dan dat er op tv is laten zien. En ook op die manier heb ik mijn winnaar gekozen

@ Remy Bouwman : Veronique was er ook ja... ( gezellige en leuke vrouw !! ::jaja:: )

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #369 Gepost op: 8-12-2006, 17:51:08 »
@ Starry Night : Tuurlijk weet ik dat Olga niet altijd even aardig is geweest tegen me. Maar de beelden en hoe ik het heb ervaren komen totaal niet overeen met elkaar. ( voor mij niet ! )
Onder eelijkheid versta ik, altijd zeggen wat je denkt ( desnoods dat ik een boom ben ) en niet in je gezicht aardig doen en achter je rug om andere dingen zeggen.

Als je onder eerlijkheid verstaat 'altijd zeggen wat je denkt', dan moet je dat misschien bijstellen. Dat kan namelijk ook tactloos en lomp zijn, en dan is het misschien wel eerlijk, maar daarmee nog niet goed. Los hiervan: eerlijkheid is ook mensen gelijk behandelen, en voor zover wij dat kunnen zien heeft Olga dat niet gedaan. Dan kun je haar natuurlijk nog wel vergeven (jij bent de enige persoon, met Wietske, die daartoe gerechtigd is), maar dan is eerlijkheid geen motief geweest bij het stemmen. Want Bernadette was minstens zo eerlijk altijd, en daarbij dan ook nog eens tactvol. Ze was ook ouder. Ik denk dat bepaalde inzichten ook wel komen met het klimmen der jaren, hoor. Las net dat Olga in de Humo heeft gezegd geschrokken te zijn van haar eigen reacties. Daar leert ze dus van, en een 40-jarige Olga zou dit dus waarschijnlijk nooit meer zo doen. Je moet zelf een paar fouten maken om die van anderen te kunnen vergeven;-).

Overigens heeft het voor mij niets te maken met favoriete Robinsons. Op het akkefietje met jou en Wietske na vond ik Olga altijd een kei (lees mijn berichten voor het incident er maar op na;-)).

Hoe dan ook: bedankt voor je uitleg. Ik vind het echt klasse, zoveel deelnemers de moeite nemen op dit forum hun zegje te komen doen.
« Laatst bewerkt op: 9-12-2006, 22:43:54 door Starry Night »

Offline anatje

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #370 Gepost op: 8-12-2006, 23:01:18 »
Ik vind Linda echt de eerlijkste en meest volwassen deelnemer.
Bij E.R en op het forum.
Echt,Linda was niet mijn favoriete deelneemster maar als de expeditie nog niet was gestopt dan werd ze het wel !!!
Ik vind haar zo"n kei! ::ok::

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #371 Gepost op: 9-12-2006, 22:46:18 »
Ik vind Linda echt de eerlijkste en meest volwassen deelnemer.
Bij E.R en op het forum.
Echt,Linda was niet mijn favoriete deelneemster maar als de expeditie nog niet was gestopt dan werd ze het wel !!!
Ik vind haar zo"n kei! ::ok::

Hm... Ik kan het niet helpen, maar dan dringen toch weer die beelden zich aan mij op toen ze, na haar buikje vol te hebben gegeten dankzij een door een ander gewonnen prijs, zich snorrend van genoegen tegoed ging doen aan een mango.

Nee, Linda heeft wat mij betreft verrassend positieve kanten laten zien, maar dat ze verrassend waren zegt mij toch genoeg.

Offline Linnie82

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
  • "Missen doe je pas als je het niet meer heb ! "
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #372 Gepost op: 10-12-2006, 15:15:29 »
Ik vind Linda echt de eerlijkste en meest volwassen deelnemer.
Bij E.R en op het forum.
Echt,Linda was niet mijn favoriete deelneemster maar als de expeditie nog niet was gestopt dan werd ze het wel !!!
Ik vind haar zo"n kei! ::ok::

Dank je wel... Altijd leuk om te horen.

Hm... Ik kan het niet helpen, maar dan dringen toch weer die beelden zich aan mij op toen ze, na haar buikje vol te hebben gegeten dankzij een door een ander gewonnen prijs, zich snorrend van genoegen tegoed ging doen aan een mango.

Jammer dat de beelden niet kloppen met hoe het werkelijk is gegaan !! Maar de Mango was heerlijk !!!  ;)


Offline Remy Bouwman

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #373 Gepost op: 10-12-2006, 18:09:59 »
Maar de Mango was heerlijk !!!  ;)
::rofl:: haha geweldig ::ok::

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #374 Gepost op: 10-12-2006, 23:08:40 »
Jammer dat de beelden niet kloppen met hoe het werkelijk is gegaan !! Maar de Mango was heerlijk !!!  ;)
Hoe ging het echt dan? Dat wil ik nou wel weten! ::jaja::

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #375 Gepost op: 11-12-2006, 00:39:16 »
Hoe ging het echt dan? Dat wil ik nou wel weten! ::jaja::

dat had ze al eerder gepost toch?
die mango werd een dag later gegeten [ipv deizelfde dag zoals in de uitzending deed lijken] plus dat ze ze eerlijk verdeeld hadden en ze ze niet opaten waar de anderen bij waren. zoiets.

Offline DaSnake

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #376 Gepost op: 12-12-2006, 12:15:30 »
Zo was het wel en linda weet dat ook.
Makkelijk om alles nu nog op de uitzendingen te gooien, d'r valt nu toch niets meer te controleren dus roep maar raak.
Tenzij Talpa alle gefilmde tapes openbaar zou maken..

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #377 Gepost op: 12-12-2006, 12:28:32 »
Tuurlijk weet ik dat Olga niet altijd even aardig is geweest tegen me. Maar de beelden en hoe ik het heb ervaren komen totaal niet overeen met elkaar. ( voor mij niet ! ) Onder eerlijkheid versta ik, altijd zeggen wat je denkt ( desnoods dat ik een boom ben ) en niet in je gezicht aardig doen en achter je rug om andere dingen zeggen.

Vind het helemaal niet gek dat mensen het raar vinden dat ik op Olga heb gestemd of dat hun favoriet niet gewonnen heeft maar denk er wel aan dat wij natuurlijk de andere kant ook kennen. Het blijkt maar weer dat er toch meer is gebeurd dan dat er op tv is laten zien. En ook op die manier heb ik mijn winnaar gekozen!

Da's gesproken!
::ok:: ::bravo::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #378 Gepost op: 18-12-2006, 20:26:08 »
dat had ze al eerder gepost toch?
die mango werd een dag later gegeten [ipv deizelfde dag zoals in de uitzending deed lijken] plus dat ze ze eerlijk verdeeld hadden en ze ze niet opaten waar de anderen bij waren. zoiets.

Hm... De kijker hoefde dit niet alleen op beelden te baseren, maar ook op uitlatingen van de mensen die erbij waren en er hun verbazing over uitspraken.

Offline Linnie82

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
  • "Missen doe je pas als je het niet meer heb ! "
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #379 Gepost op: 20-12-2006, 10:32:21 »
Hm... De kijker hoefde dit niet alleen op beelden te baseren, maar ook op uitlatingen van de mensen die erbij waren en er hun verbazing over uitspraken.

Ik ga het ook niet eens meer uitleggen...

Waarom zou ik hier over liegen... Maar goed. Geloof wat je wil geloven !

De expedititie is afgelopen, al lang geleden voor mij. En ben blij dat ik deze ervaring heb mogen
meemaken. Heeft me een hele hoop geleerd over mezelf maar vooral dat 'echte' vrienden heel schaars en belangrijk zijn !  ( Thnx Girls ! ::bravo:: )