Auteur Topic: [kandidaat NL] Wietske  (gelezen 51062 keer)

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Wietske
« Reactie #140 Gepost op: 14-11-2006, 02:02:34 »
Tjemig Wietske dit had je niet verdiend meis.
Je hebt je best gedaan om het tenminste proberen uit te leggen maar je kreeg de kans gewoon niet.

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: [kandidaat NL] Wietske
« Reactie #141 Gepost op: 14-11-2006, 09:47:33 »
tja, oorzaak en gevolg toch. had wietske een duidelijker standpunt ingenomen nadat het complot was opgeheven, dan had ze waarschijnlijk nog wat krediet overgehouden. nu kwam ze in haar uitspraken niet helemaal betrouwbaar over door te zeggen dat zij eigenlijk ook niet door wilde gaan met het complot. het komt allemaal zo berekenend en onecht over. jammer. wietske speelt het spel, wil zover mogelijk komen en op dat punt kan ik haar wel waarderen. de tactiek die ze toepast(je proberen in te likken bij de mensen die ze nodig heeft om haar doel te bereiken) spreekt me een stuk minder aan dan de recht-door-zeementaliteit á la olga verdonk.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Wietske
« Reactie #142 Gepost op: 14-11-2006, 12:40:38 »
maar Curd zegt precies hetzelfde. Curd zei ook meteen toen het complot eruit lag, ja maar anders had ik het wel opgeheven. En is het dan wel betrouwbaar?

Offline adventure

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • goed he, als ze kunnen zwemmen....
Re: [kandidaat NL] Wietske
« Reactie #143 Gepost op: 14-11-2006, 14:08:23 »
maar Curd zegt precies hetzelfde. Curd zei ook meteen toen het complot eruit lag, ja maar anders had ik het wel opgeheven. En is het dan wel betrouwbaar?

Inderdaad, wat heeft crud nu gedaan om meteen het voordeel van de twijfel te krijgen? Dus voor het vissen vangen.... Naar hem werd wel geluisterd.
Bovendien heeft Wietske uitgelegd dat ze eerst een denker is voordat ze iets uitspreekt. Ik neem aan om te proberen niemand te kwetsen. En daar is Olga zeker mee bezig.... Men, ik dacht dat het een spel was, als Olga zo had gedacht... Dit wordt gewoon te persoonlijk.
live and let live

Offline islandhopper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • please don't take it personal!!!
Re: [kandidaat NL] Wietske
« Reactie #144 Gepost op: 17-11-2006, 19:19:14 »
ik weet niet waarom, maar ik vind Wietske gewoon een beetje een griezel. Komt niet erg integer en eerlijk over.
Anderzijds vind ik dat Olga haar op een gemene manier 'dist'.
Is niet netjes. Maar dat iedereen ineens voor Wietske, de 'underdog' kiest vind ik ook overdreven. Ze heeft het sociaal niet erg slim aangepakt, door alleen maar met Linda aan te pappen, en daarna het complot een beetje te ontkennen.
Ik vind haar wat schijnheilig overkomen.  :-\\
... ook gewoon maar een mening...

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Wietske
« Reactie #145 Gepost op: 21-11-2006, 08:59:27 »
Ik vond het toch wel heel sneu voor Wietske hoor, om te moeten horen dat 1 dag na jouw vertrek de anderen hun geliefden hebben gezien. Dan besef je dus ineens dat jouw geliefde ook al moet zijn afgereisd naar Panama. Zo dichtbij, en toch zo ver weg .....
Keep calm and eat chocolates!

Offline islandhopper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • please don't take it personal!!!
Re: [kandidaat NL] Wietske
« Reactie #146 Gepost op: 22-11-2006, 09:11:32 »
nou, inderdaad! Zíj had pas reden om te huilen, i.p.v. Koen met zijn gezanik tegen Linda.  ::jaja::
... ook gewoon maar een mening...

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat NL] Wietske
« Reactie #147 Gepost op: 5-12-2006, 10:36:54 »
Fraai staaltje karakterloosheid weer van meeloper Wietske in de live-uitzending, toen EP terugkwam op de Olga-terreur richting haar en Linda op het afvallerseiland. Ik zat me echt te verbijten. Kom toch eens een keer voor jezelf op, meid! Je bent toch zeker meer waard dan dit?!

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Wietske
« Reactie #148 Gepost op: 5-12-2006, 11:16:12 »
Vond ik ook, leek wel of ze bang was van Olga ofzo...
Maar de stem van Linda op Olga begreep ik nog minder....
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline anatje

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Wietske
« Reactie #149 Gepost op: 5-12-2006, 12:43:51 »
Fraai staaltje karakterloosheid weer van meeloper Wietske in de live-uitzending, toen EP terugkwam op de Olga-terreur richting haar en Linda op het afvallerseiland. Ik zat me echt te verbijten. Kom toch eens een keer voor jezelf op, meid! Je bent toch zeker meer waard dan dit?!
Dat viel ons nou dus ook op!
Volwassen vrouw die wel bang lijkt te zijn voor Olga!
Gek hoor.
Enneh,die stem van Linda begrijp ik ook niet,vooral niet omdat Linda wel zegt waar het op staat.
Was wel blij dat Wietske niet Olga had gestemd in de live uitzending.
Wij zeiden al tegen elkaar:zal die familie van Wiets mss wel wat over gezegd hebben dat Olga haar zo k... heeft behandeld enzo,dat ze uiteindelijk toch Lenny koos ofzo. ::zwaai::

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Wietske
« Reactie #150 Gepost op: 5-12-2006, 13:25:12 »
Na ja ze schijnen het uitgepraat te hebben. Ik geloof er ook niks van. Olga is zeker wel zo uitgekookt dat ze naderhand heeft nagedacht en besloten heeft dat ze vrede moet sluiten met Wiets en Linda omdat ze ze nog wel eens nodig kon hebben.
en tja daar zijn de dames ingetrapt, logisch toch?
Dat had ze mij niet moeten flikken.
en zoals iemand eerder al zei, een boom blijft een boom...jou woorden Olga dus reken niet meer op mij.

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat NL] Wietske
« Reactie #151 Gepost op: 5-12-2006, 14:43:14 »
Wouw, Olga heeft echt een fantastisch spel gespeeld, als het klopt wat jullie allemaal zeggen.  :-X
Nog even niks.

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: [kandidaat NL] Wietske
« Reactie #152 Gepost op: 5-12-2006, 15:26:07 »
Wat een onzin allemaal zeg. Volgens mij ging het er veeel minder hard aan toe dan we op de beelden van televisie zagen, anders had Linda heus niet op Olga gestemd.
First you go backwards, but then forwards again

Offline Linnie82

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
  • "Missen doe je pas als je het niet meer heb ! "
Re: [kandidaat NL] Wietske
« Reactie #153 Gepost op: 5-12-2006, 20:13:13 »
Maar de stem van Linda op Olga begreep ik nog minder....
Hoezo is het zo moeilijk te begrijpen waarom ik op olga heb gestemd !!!
Allebei hebben ze de survival kwaliteiten, allebei zijn ze voor de spellen gegaan maar er is er maar 1 die al die dagen ( hoe hard ook soms ) eerlijk heeft gezegd waar het op staat.... En daarom mijn keuze !

Wat een onzin allemaal zeg. Volgens mij ging het er veeel minder hard aan toe dan we op de beelden van televisie zagen, anders had Linda heus niet op Olga gestemd.
Iedereen vat het op een andere manier op.... IK vond het hard maar eerlijk en het heeft mij geen pijn gedaan. Na een goed gesprek OP het eiland ben ik meer gaan begrijpen waarom ze zo is. En dat vind ik prima.... ! Dus Evenstar je heb gelijk  ( in mijn geval dan he, want hoe Wiets het oppakt is natuurlijk iets anders ! )
« Laatst bewerkt op: 5-12-2006, 20:21:11 door Linnie82 »

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: [kandidaat NL] Wietske
« Reactie #154 Gepost op: 5-12-2006, 21:49:49 »
Hoezo is het zo moeilijk te begrijpen waarom ik op olga heb gestemd !!!
Allebei hebben ze de survival kwaliteiten, allebei zijn ze voor de spellen gegaan maar er is er maar 1 die al die dagen ( hoe hard ook soms ) eerlijk heeft gezegd waar het op staat.... En daarom mijn keuze !
 Iedereen vat het op een andere manier op.... IK vond het hard maar eerlijk en het heeft mij geen pijn gedaan. Na een goed gesprek OP het eiland ben ik meer gaan begrijpen waarom ze zo is. En dat vind ik prima.... ! Dus Evenstar je heb gelijk  ( in mijn geval dan he, want hoe Wiets het oppakt is natuurlijk iets anders ! )
Ja ik dacht al, als Olga jullie echt heel rot heeft behandeld zouden jullie niet op haar stemmen tijdens de eilandraad en jij niet bij de finale-uitzending.
First you go backwards, but then forwards again

Offline esthy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Wietske
« Reactie #155 Gepost op: 7-12-2006, 13:58:33 »
 ::trots::  vond het toch tof van je wietske dat je uiteindelijk voor bernadette hebt gekozen in de studio en de manier waarop ook heel eerlijk wat dat betreft wietske heb ik echt respect voor je   ::respect::