Auteur Topic: [kandidaat NL] Olga  (gelezen 189205 keer)

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #20 Gepost op: 28-08-2006, 22:57:08 »
Dat denk ik nou ook weer niet. Maar ik denk wel dat ze positief kan verrassen. 
Hoe kan zij, die eigenlijk de gedoodverfde (of doodgeverft  ::tandpastasmiley::) eerste afvaller is, ooit negatief verrassen?

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #21 Gepost op: 28-08-2006, 23:02:37 »
Voor mij is zij niet de gedoodverfde eerste afvaller, dat is voor mij eerder Saron. Zij leek in de voorstukjes ook best wel buiten de groep te vallen.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #22 Gepost op: 28-08-2006, 23:07:34 »
Voor mij is zij niet de gedoodverfde eerste afvaller, dat is voor mij eerder Saron. Zij leek in de voorstukjes ook best wel buiten de groep te vallen.
Ik bedoel na het zien van de foto's. Een model die gewend is aan glitter en glamour is voor dan wel de gedoodverfde eerste afvaller hoor...

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #23 Gepost op: 28-08-2006, 23:22:31 »
Robinson is toch niet echt een onbekend programma, dus ik neem aan dat Olga heel goed op de hoogte is van de slijtageslag die deze strijd voor je lichaam betekent.
er was eens......

Offline TheNightcrawler

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #24 Gepost op: 28-08-2006, 23:23:22 »
Ik bedoel na het zien van de foto's. Een model die gewend is aan glitter en glamour is voor dan wel de gedoodverfde eerste afvaller hoor...

Ze komt oorspronkelijk uit Siberië, mogelijk dat ze meer gewend is dan anderen  ;D

Madine

  • Gast
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #25 Gepost op: 28-08-2006, 23:26:10 »
Puur op haar uiterlijk en beroep zijn mensen Olga nu ofwel af aan het schrijven ofwel prima kansen aan het toedichten, ik vind dat vrij oppervlakkig jongens.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #26 Gepost op: 28-08-2006, 23:27:47 »
Puur op haar uiterlijk en beroep zijn mensen Olga nu ofwel af aan het schrijven ofwel prima kansen aan het toedichten, ik vind dat vrij oppervlakkig jongens.

Ik denk dat dat op dit moment bij iedere kandidaat het geval is ::tandpastasmiley::
er was eens......

Offline gaffe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #27 Gepost op: 29-08-2006, 07:59:36 »
Ik denk dat dat op dit moment bij iedere kandidaat het geval is ::tandpastasmiley::

En later gaan we het adv een uurtje beeldmateriaal per week doen, creatief aan elkaar geknutseld door een redactie  ;D
sic transit gloria mundi

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #28 Gepost op: 29-08-2006, 10:51:13 »
Zo iemand is dus heel goed voor de kijkcijfers...

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #29 Gepost op: 29-08-2006, 12:20:09 »
Oeh.. ff off-topic hoor..


PRACHTIGE avatar Emiel!  ::ok:: ::rofl::

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #30 Gepost op: 29-08-2006, 12:27:55 »
haha idd ::rofl::

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #31 Gepost op: 1-09-2006, 00:55:34 »
Ik snap nog steeds niet hoe zij door de selectierondes is gekomen en ga me nu niet vertellen dat ze er door heen is gekomen dankzij haar 'boobies' want die heb ik ook...
JA MAAR! ::vergroot::
Staan jou boobies op het net? Of in het tijdschrift met de goede interviews?
Aha! >:D
't Is natuurlijk nooit te laat hé!
;D
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #32 Gepost op: 1-09-2006, 06:31:23 »
JA MAAR! ::vergroot::
Staan jou boobies op het net? Of in het tijdschrift met de goede interviews?
Aha! >:D
't Is natuurlijk nooit te laat hé!
;D


Ik geef altijd hele goede interviews >:D...mag alleen niet bij Jensen komen want darvoor is mijn niveau te hoog :P

...en mijn boobies staan hier ergens op RN, weliswaar verpakt maar ze staan er toch, ik hoef er niet zo mee te pronken om leuk gevonden te worden ::) ;D >:D

Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Remy Bouwman

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #33 Gepost op: 1-09-2006, 12:42:51 »
Big Boobs, Blond Hair en gebrekkig Nederlands wil nog niet zeggen dat deze dame een dom blondje is hoor. Ze heeft wel op de universiteit gezeten in Siberië, en voor haar werk weet ze meer dan wie ook wat afzien is. Wel vind ik het jammer dat ze geen ander model hadden genomen die wel vloeiend Nederlands spreekt, want Jakobien was in 2002 eigenlijk "reserve" kandidaat omdat sommige uitspraken van haar "te Belgisch" waren, en het verschil tussen Nederland-België duidelijk moest zijn, dus waarom ze er iemand in doen die de helft van de tijd slecht Engels en de andere helft van de tijd slecht Nederlands spreekt begrijp ik niet helemaal, maar ik denk dat ze zeker wel kanshebber is voor een plaatsje in de finale.

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #34 Gepost op: 1-09-2006, 14:47:58 »
waarom ze er iemand in doen die de helft van de tijd slecht Engels en de andere helft van de tijd slecht Nederlands spreekt begrijp ik niet helemaal,

Ik vind dat juist goed dat ze iemand die minder goed nederlands/vlaams praat erin zetten...Neem nu bv. Björn (zwaar westvlaams dialect) of Frank/Koen (beiden echt antwerps dialect) misschien worden die ook altijd niet begrepen... Met de deelname van Olga, krijgen we  misschien nog hillarische momenten wanneer die in het "gebrekkige" nederlands iets duidelijk wil maken. Een ER international zou  ik ook wel eens zien zitten: scandinaviërs,nederlanders, polen,fransen, allemaal tesamen, kan ook eens iets anders brengen...

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #35 Gepost op: 1-09-2006, 16:07:53 »
Ik vind dat juist goed dat ze iemand die minder goed nederlands/vlaams praat erin zetten...Neem nu bv. Björn (zwaar westvlaams dialect) of Frank/Koen (beiden echt antwerps dialect) misschien worden die ook altijd niet begrepen... Met de deelname van Olga, krijgen we  misschien nog hillarische momenten wanneer die in het "gebrekkige" nederlands iets duidelijk wil maken. Een ER international zou  ik ook wel eens zien zitten: scandinaviërs,nederlanders, polen,fransen, allemaal tesamen, kan ook eens iets anders brengen...
Een pool hebben we gehad (Richard). Die zij ook eetsmakelijk in het pools, vond ik wel stoer.

Offline TheNightcrawler

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #36 Gepost op: 3-09-2006, 13:10:38 »
Met de deelname van Olga, krijgen we  misschien nog hillarische momenten wanneer die in het "gebrekkige" nederlands iets duidelijk wil maken. Een ER international zou  ik ook wel eens zien zitten: scandinaviërs,nederlanders, polen,fransen, allemaal tesamen, kan ook eens iets anders brengen...

Goed idee en dan alleen met landen waar Engels niet als eerste taal wordt gesproken, zal leuke tv opleveren. Helemaal als ze mensen selecteren die geen Engels spreken. In eerdere series van ER werd de Nederlands/Vlaamse serie gelijktijdig opgenomen met de Zweedse en Deense, dus die kunnen ze dan mooi samenvoegen  ;D

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #37 Gepost op: 3-09-2006, 13:40:40 »
Goed idee en dan alleen met landen waar Engels niet als eerste taal wordt gesproken, zal leuke tv opleveren. Helemaal als ze mensen selecteren die geen Engels spreken. In eerdere series van ER werd de Nederlands/Vlaamse serie gelijktijdig opgenomen met de Zweedse en Deense, dus die kunnen ze dan mooi samenvoegen  ;D
Zweedse dames leveren sowieso mooie beelden op ::tandpastasmiley::

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #38 Gepost op: 3-09-2006, 13:48:15 »
Zweedse dames leveren sowieso mooie beelden op ::tandpastasmiley::

Wat jammer dan dat Olga niet van zweedse afkomst is... ;)
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #39 Gepost op: 3-09-2006, 13:51:27 »
Wat jammer dan dat Olga niet van zweedse afkomst is... ;)
Wat jammer dat Olga gewoon niet knap is...