Auteur Topic: [kandidaat BE] Curd  (gelezen 91629 keer)

Offline anatje

  • Forumlid
Re: [kandidaat BE] Curd
« Reactie #160 Gepost op: 5-12-2006, 12:45:35 »
Curd! Je zag er zowaar goed uit gister in de uitzending!! ;D
Ik zag pretoogjes! Jammer dat we die niet meer gezien hebben in de afleveringen ;)
Vind ik niet erg. ::ohno::

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat BE] Curd
« Reactie #161 Gepost op: 5-12-2006, 13:30:53 »
en ik al helemaal niet!!

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [kandidaat BE] Curd
« Reactie #162 Gepost op: 9-12-2006, 13:32:07 »
Curd,

Jij hebt uiteindelijk voor 2 xOlga gekozen 1 keer om terug te komen in de game en 1x in de studio.
Kan je je keuze motiveren ?
Was je uiteindelijk blij dat Olga gewonnen was of had je liever gezien dat Lenny was gewonnen ?

we hebben hier namelijk heftige discussies op het forum en jij was tenslotte toch een insider die zowel Olga (op het afvallerseiland) en daarvoor Lenny bij de mannen en Robin meegemaakt hebt.

Lenny was ook boos dat Klaar commentaar mocht geven over Olga en dat Robin niet aan het woord was. Maar.... was Robin wel in de studio ???

Graag opheldering....

En zoals hierboven geschreven vond ik ook dat je veel vrolijker overkwam dan op het eiland ...

Offline Q-CURD

  • Deelnemer ER Panama 2006
  • Erkend Insider
Re: [kandidaat BE] Curd
« Reactie #163 Gepost op: 9-12-2006, 19:52:36 »
Tof, ja ik weet het, maar u hebt mij gezien zoals ik ben, was ook zo op het eiland, maar niet echt te zien was in de geknipte versies..die vragen die je stelt zijn hele goede vragen, ik ben heel veel gevraagd om intevrvieuws te geven, ook talk shows, enz...ik heb inderdaad heel wat belangrijke informatie, voor jullie allemaal, en ik wil da wel allemaal kwijt, maar kan ik niet in een paar lijnen in dit forum...u kunt alvast reeds om ander robinson site
www.expeditierobinsonpunt.punt.nl/?gr=775151
  een paar intervieuws van mij zien, waar al heel wat van uw vragen inzitten..ook op website VTM , da expeditie rondinson..daar
staat ook een intervieuw van tijdens de live...en wie weet kun je iets organiseren, voor een groot publiek, wil ik wel een talkshow doen over de expeditie...u ziet wel, ik werk daar graag aan mee, want iedereen mag de waarheid weten, gr curd

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [kandidaat BE] Curd
« Reactie #164 Gepost op: 9-12-2006, 21:30:35 »
Leuk om te lezen !!! Bedankt Curd !
Mijn gevoel was dus toch juist !

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat BE] Curd
« Reactie #165 Gepost op: 9-12-2006, 23:46:50 »
Leuk om te lezen !!! Bedankt Curd !
Mijn gevoel was dus toch juist !

Welk gevoel? Volgens mij zegt Curd alleen maar dat hij niks zeggen kan, behalve in een door ons te beleggen persconferentie die dus nooit zal plaatsvinden, zodat de beloofde 'waarheid' helaas nooit het licht zal zien.

Was je uiteindelijk blij dat Olga gewonnen was of had je liever gezien dat Lenny was gewonnen ?

was Robin wel in de studio


De antwoorden op deze vragen kan ik in Curd's reactie nergens achterhalen. Maar blij dat jij tevreden bent ???.

Offline Scarabee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hiukwan mijn Robinson 2008
Re: [kandidaat BE] Curd
« Reactie #166 Gepost op: 10-12-2006, 12:00:28 »
Welk gevoel? Volgens mij zegt Curd alleen maar dat hij niks zeggen kan, behalve in een door ons te beleggen persconferentie die dus nooit zal plaatsvinden, zodat de beloofde 'waarheid' helaas nooit het licht zal zien.

Was je uiteindelijk blij dat Olga gewonnen was of had je liever gezien dat Lenny was gewonnen ?

was Robin wel in de studio


De antwoorden op deze vragen kan ik in Curd's reactie nergens achterhalen. Maar blij dat jij tevreden bent ???.

Heb je het verslag wel gelezen?????? Hiein staan duidelijke mooie antwoorden  ::tandpastasmiley::

Heerlijk om te lezen is het zekers ::trots:: ::trots:: ::trots::
Achter elk wolkje schijnt de zon :)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [kandidaat BE] Curd
« Reactie #167 Gepost op: 10-12-2006, 13:45:06 »
het kan zijn dat ik niet goed gekeken heb maar in wat ik gelezen heb in curd zijn verslag staan deze antwoorden iniedergeval niet.. heb nog ff wat verder gekeken op de site maar daar kon ik verder ook niks vinden  ???

[en trouwens, ik moet dat stuk echt wle 3 keer lezen voor ik er iets van snap..  :-\\]

Offline Scarabee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hiukwan mijn Robinson 2008
Re: [kandidaat BE] Curd
« Reactie #168 Gepost op: 10-12-2006, 13:48:35 »
het kan zijn dat ik niet goed gekeken heb maar in wat ik gelezen heb in curd zijn verslag staan deze antwoorden iniedergeval niet.. heb nog ff wat verder gekeken op de site maar daar kon ik verder ook niks vinden  ???

[en trouwens, ik moet dat stuk echt wle 3 keer lezen voor ik er iets van snap..  :-\\]

Ik zeg niet dat deze twee antwoorden er in staan :). Maar wel dat er veel in staat wat betreft zijn mening over vanalles van de expeditie.

Verder over wat je zegt dat het een beetje moeilijk te snappen is snap ik. Ik heb het zoveel mogelijk vertaald in het nederlands. Maar verder dan dit kwam ik niet. Sorry daarvoor. Maar ik snapte het iig wel. En ben erg blij met het verslag
« Laatst bewerkt op: 10-12-2006, 13:50:08 door Scarabee »
Achter elk wolkje schijnt de zon :)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [kandidaat BE] Curd
« Reactie #169 Gepost op: 10-12-2006, 13:53:54 »
nou, je zegt wel dat die antwoorden er in staan ("Heb je het verslag wel gelezen??? Hiein staan duidelijke mooie antwoorden").
maar dat boeit verder niet, iniedergeval vind ik dat er eigenlijk niks in dat verslag staat, en al helemaal niet wat curd van olga's winst vind of wat dan ook.

het enige wat ik lees is dat ie gevochten heeft, eerlijk wil zijn en rust vond op isla monte (kort samengevat). dus waar jij antwoorden vandaan haalt weet ik niet.  ???

Offline Scarabee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hiukwan mijn Robinson 2008
Re: [kandidaat BE] Curd
« Reactie #170 Gepost op: 10-12-2006, 13:59:42 »
Laat maar. Ik zeg weer dingen die niet correct zijn dus. Maar dat doet er niet toe. Ik persoonlijk vind er dingen in staan die me toch anders doen denken over personen. Maar ieder zijn mening daarin. ;) :) :) :)

Verder zal Curd daar mischien nog wel een keer op antwoorden. En mischien hebben ze een geheimhoudplicht? Dat kan ook natuulijk je weet het niet. :-\\

Achter elk wolkje schijnt de zon :)

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat BE] Curd
« Reactie #171 Gepost op: 10-12-2006, 14:12:13 »
Ik heb het zoveel mogelijk vertaald in het nederlands.
Hier zal ik best niet op reageren  ::) ::)

Offline Scarabee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hiukwan mijn Robinson 2008
Re: [kandidaat BE] Curd
« Reactie #172 Gepost op: 10-12-2006, 14:16:05 »
Hier zal ik best niet op reageren  ::) ::)

 :-\\ :-\\ :-\\ :-\\ :-\\ Het zal wel. Wat is er fout dan?? Ach laat ook maar. Ik het het al wel weer gezien op deze manier hier
Achter elk wolkje schijnt de zon :)

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: [kandidaat BE] Curd
« Reactie #173 Gepost op: 10-12-2006, 14:16:28 »
Ik heb het verslag ook gelezen. En ik ben daarna verder gaan zoeken omdat ik er niks bijzonders of nieuws uit kon halen (was meer een verslagJE), maar er was niet meer... dus wat er nu bijzonder aan is ???

Ik heb t ook wel gehad met dat ER voor nu. Lenny is mijn winnaar, verder boeien die smsjes en dat gezeik me ook niet meer... t was een waardeloze ER al met al ::niet-ok:: en ook al heeft Olga best wel een prestatie neergezet in dr eentje in die 4 dagen, winnen gaat te ver... en helemaal op deze manier, via smsjes ::ohno::





Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat BE] Curd
« Reactie #174 Gepost op: 10-12-2006, 14:45:59 »
:-\\ :-\\ :-\\ :-\\ :-\\ Het zal wel. Wat is er fout dan?? Ach laat ook maar. Ik het het al wel weer gezien op deze manier hier

Er is niks fout aan Scarabee. Je hebt je best gedaan om Curd een leuk verslagje te laten schrijven voor je site en dat is natuurlijk hartstikke leuk. ::ok::

Ik denk alleen dat Curd een persoon is die veel woorden gebruikt maar verder weinig zegt. Dingen als:

ik heb inderdaad heel wat belangrijke informatie, voor jullie allemaal, en ik wil da wel allemaal kwijt, maar kan ik niet in een paar lijnen in dit forum...

...en wie weet kun je iets organiseren, voor een groot publiek, wil ik wel een talkshow doen over de expeditie...u ziet wel, ik werk daar graag aan mee, want iedereen mag de waarheid weten, gr curd

Gaat me allemaal veel te ver. Dat schaar ik onder het kopje interessant lopen doen. ::niet-ok::

Kortom, ik denk dat Curd bij een aantal mensen niet zo goed ligt.
Geniet nooit met mate...

Offline esthy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat BE] Curd
« Reactie #175 Gepost op: 10-12-2006, 15:13:14 »
Citaat van:  "Scarabee"
En mischien hebben ze een geheimhoudplicht? Dat kan ook natuulijk je weet het niet. :-\\



Klopt de kandidaten hebben zwijgplicht over bepaalde dingen anders kost het hen 50.000 euro  ::hypocriet::
« Laatst bewerkt op: 10-12-2006, 22:10:30 door Stormpie, Reden: quote gefixed »

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [kandidaat BE] Curd
« Reactie #176 Gepost op: 10-12-2006, 15:55:01 »
En mischien hebben ze een geheimhoudplicht? Dat kan ook natuulijk je weet het niet. :-\\




Klopt de kandidaten hebben zwijgplicht over bepaalde dingen anders kost het hen 50.000 euro  ::hypocriet::

nou, zwijgplicht geldt echt niet voor dingen als of hij blij is dat olga heeft gewonnen, waarom hij olga stemde, etc.
en zeker niet na alle afleveringen. dus als hij wat op te biechten heeft, wat die 'waarheid' ook mag zijn, dan mag ie dat zo ook wel posten.

Offline Q-CURD

  • Deelnemer ER Panama 2006
  • Erkend Insider
Re: [kandidaat BE] Curd
« Reactie #177 Gepost op: 10-12-2006, 21:15:49 »

JOngens, voor alle duidelijkheid, ge moet eens als kandidaat, jullie commentaren lezen, amaai, respect...voor alle duidelijkheid, als het nu nog niet duidelijk moest zijn....ik heb zowel Olga naar halve finale gestemd, als naar de Finale....ben op een oneerlijke en smerige manier weggestemd geweest, door groepje Lenny, heb Lenny, staat duidelijk in mijn verslag, gezegd na de finale, dat ik zo blij ben dat Lenny verloren heeft, en dat deze nederlaag, de grootste overwinning zal worden in derest van zijn leven, en da is veel meer waard dan een medaille + 50.000 €, en nu komt het antwoord...ra, ra, ra, voor de hele rappe, die het nog niet wisten en doorhadden..



.....ja, ik ben blij dat OLga wint...joeppie, joeppie, de grote onthulling, na zoveel getreussel van de lustige forummers...yes, yes , he didit again...yes, zo blij, kijk ik ga zelfs nu een dansje doen, trallalalalalala...

respect gasten, voor jullie allemaal, welkom in deze wereld, deze wereld waar ik zo graag deel van uitmaakt...adios, buenes tardes....hasta luego, me husto...Q-CURD

Morgen een TV INTERVIEUW! Dinsdag een tv intervieuw, niet slecht voor iemand zoals ik die veel woorden gebruik, maar weinig zegt, niveau...groetjes...tralalalala, ben ik blij dat Olga wint...zo mooi, so beautifull, mission compleet...

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: [kandidaat BE] Curd
« Reactie #178 Gepost op: 10-12-2006, 21:25:27 »
succes met je interview en vraag of ze ondertiteling erbij doen ::ok::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat BE] Curd
« Reactie #179 Gepost op: 10-12-2006, 21:31:11 »
Weet je Curd, wat ik niet zo goed begrijp? Je zegt dat je op een smerige manier bent weggestemd door het groepje Lenny. Hoe noem je het dan zoals jij Olga er in eerste instantie uit hebt gestemd?  ??? Dat is dan wel netjes?

Daarbij complotten horen gewoon bij het spel. Daar is niks oneerlijks aan.

Maar goed, de rest van je reactie zegt me eigenlijk al genoeg. :-X
Geniet nooit met mate...