Auteur Topic: [kandidaat BE] Curd  (gelezen 91636 keer)

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat BE] Curd
« Reactie #20 Gepost op: 12-09-2006, 21:12:25 »
Maar hoe heet onze dierenvriend nou echt? Curt, Curd, Kurt, Kurd, Qurt?
Op de eilandraad heb ik ze allemaal gezien ::rofl::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat BE] Curd
« Reactie #21 Gepost op: 12-09-2006, 22:29:29 »
Ik snap niet waarom Curd zoveel stemmen heeft gekregen. Op mij komt ie over als een aardige vent.

Offline anatje

  • Forumlid
Re: [kandidaat BE] Curd
« Reactie #22 Gepost op: 12-09-2006, 22:46:43 »
Ik snap niet waarom Curd zoveel stemmen heeft gekregen. Op mij komt ie over als een aardige vent.
ja en dat zien we pas vlgnd week!balen.lang wachten.misschien als werner geen imuniteit had gehad dat dan de meeste stemmen naar hem gingen.al vind ikzelf werner erg sympathiek.ik denk dat de eerste paar x eilandraad een beetje op gevoel word gekozen.lijkt mij nu nog erg moeilijk.eerst kat uit de boom kijken denk ik. ::vergroot::

Offline aangekoekt

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • echte flapuit
Re: [kandidaat BE] Curd
« Reactie #23 Gepost op: 18-09-2006, 23:16:20 »
dit is duidelijk een poelier die niet van wild houdt..komt mij een tikje egocentrisch over, terug naar de paardeworst en leverworst
lekkere ruige vent van me

Re: [kandidaat BE] Curd
« Reactie #24 Gepost op: 19-09-2006, 13:15:51 »
Trouwens het is wel degelijk een verschil..Een beest vermoorden / er loopt volop bloed uit / kan degelijk nog krijsen..dat is slachten dat is heel iets anders dan goeie stukken vlees van een dood dier af te halen.. en dit is een feit. Het is gewoon verschillend :P   ik zie Curd nog wel ver komen ik hoop het iedergeval.. Ik dacht dat deze thema   mannen tegen de vrouwen heel erg zou tegenvallen.. maar ik vind deze Expeditie tien keer beter als die van 2005.. Je ziet nu eindelijk weer de diepgang in personages.Net zoals 2000 2001  2003 en 2004    Tof Hoor

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat BE] Curd
« Reactie #25 Gepost op: 8-10-2006, 18:21:01 »
Even een opmerking over Curd, een kandidaat die volgens mij sterker is dan we allemaal denken. Ik vond het erg mooi dat hij degene was die de beste tactiek had op die ladder bij de eliminatieproef. Platliggen en je helemaal uitrekken over de ladder. Ik vond dat best een schouderklopje waard.  ::jaja:: En dat dan van kamp Zuid iemand zegt, dat ie het meteen ook zo ging doen en dat het werkte. Ik denk dat wij Curd allemaal onderschatten, maar goed ik kan mij vergissen.
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat BE] Curd
« Reactie #26 Gepost op: 9-10-2006, 22:51:17 »
Curd Curd Curd, wat een meeloper zeg. Eerst kan hij het prima vinden met Linda en Wietske. Dan komen Ingazio en Lenny met een complotsvoorstel, Curd gaat erop in en dan opeens heeft hij niks meer met die dames.
 ::niet-ok::

Offline aangekoekt

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • echte flapuit
Re: [kandidaat BE] Curd
« Reactie #27 Gepost op: 9-10-2006, 23:14:31 »
Tactisch gezien kan ik dat nog wel begrijpen, hij kiest puur voor zijn eigen kansen. Blijf het een egocentrische draaikont vinden.
lekkere ruige vent van me

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat BE] Curd
« Reactie #28 Gepost op: 10-10-2006, 00:34:52 »
Tactisch gezien kan ik dat nog wel begrijpen, hij kiest puur voor zijn eigen kansen. Blijf het een egocentrische draaikont vinden.

Helemaal mee eens. Al heeft de montage het ook wel erg op hem voorzien, hoor.

Wat hij ook had kunnen doen is onmiddellijk met dat complot naar de vrouwen stappen en stiekem samen met hen Ignazio eruit stemmen (geen eilandraad voor hun kamp, maar stel dat). Dan ben je zelf tenminste de sterkste schakel in het complot en niet het derde wiel.

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat BE] Curd
« Reactie #29 Gepost op: 10-10-2006, 09:18:23 »
Sowieso dom en arrogant van hem om zich zo te gedragen en zich zo zeker te wanen van de finale. Zou hij in eerdere jaargangen nooit gekeken hebben? Hoogmoed is altijd voor val gekomen...

Offline Mol_en_Co

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat BE] Curd
« Reactie #30 Gepost op: 10-10-2006, 09:39:25 »
Sowieso dom en arrogant van hem om zich zo te gedragen en zich zo zeker te wanen van de finale. Zou hij in eerdere jaargangen nooit gekeken hebben? Hoogmoed is altijd voor val gekomen...

Ja, er ligt zoveel nadruk op het complot, dat ons zeker nog iets verrassends te wachten staat.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat BE] Curd
« Reactie #31 Gepost op: 10-10-2006, 12:18:04 »
Ik denk dat Curd het door middel van het complot misschien nog één of twee weekjes uitzingt, maar meer ook niet. Maar we zullen zien. Ik vind hem tot nu toe wel het minst sympathiek overkomen van iedereen. Al kan dat natuurlijk inderdaad altijd aan de over enthousiaste montage liggen, die gister wel erg bezig was met Curd.  ;D

Offline Hoosh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat BE] Curd
« Reactie #32 Gepost op: 11-10-2006, 08:14:25 »
Een typische draaikont. Met zijn gedrag kan hij ver komen, maar winst zal het hem niet brengen. De mensen die hem niet verder kunnen brengen beschouwd hij als minderwaardig.... Geen sympatieke vent.

Bij vlagen ben ik geniaal, helaas is het hier altiid windstil!

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [kandidaat BE] Curd
« Reactie #33 Gepost op: 12-10-2006, 20:56:17 »
Curdje curdje toch.. Een beetje hebberig en arrogant typje. Krijgen jullie eerst een heerlijke portie vis van kamp Zuid.. gratis en voor niks (of als dank voor al het irritante gefluit tijdens de proeven) en nu moeten ze ook nog voor je koken.
Als teken van respect voor jullie overwinning ::pinokkio:: ::pinokkio:: ::ohno::

Een weekje Klaar had je misschien goed gedaan ::zweep::
er was eens......

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat BE] Curd
« Reactie #34 Gepost op: 17-10-2006, 20:55:37 »
Gowi Curd,je doe gie dat nog oltid stief goed,ze klappn zidder wel delatstn tid e bitje over joen,moa je mo je doar nietn van aantrekkn wi  ::ohno::
Curdje, do moa je beste wi moat  ::ok:: ::ok:: ::ok::

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat BE] Curd
« Reactie #35 Gepost op: 17-10-2006, 20:57:36 »
Gowi Curd,je doe gie dat nog oltid stief goed,ze klappn zidder wel delatstn tid e bitje over joen,moa je mo je doar nietn van aantrekkn wi  ::ohno::
Curdje, do moa je beste wi moat  ::ok:: ::ok:: ::ok::
Zou je de vertaling erbij willen zetten?

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: [kandidaat BE] Curd
« Reactie #36 Gepost op: 17-10-2006, 20:58:44 »
Zou je de vertaling erbij willen zetten?
... Curd, je doet dat altijd nog heel goed, ze roddelen de laatste tijd een beetje over jou, maar je moet je daar niets van aantrekken. Curdje, je bent de beste vent  ::ok::

Zoiets? ;D
First you go backwards, but then forwards again

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat BE] Curd
« Reactie #37 Gepost op: 17-10-2006, 21:16:28 »
... Curd, je doet dat altijd nog heel goed, ze roddelen de laatste tijd een beetje over jou, maar je moet je daar niets van aantrekken. Curdje, je bent de beste vent  ::ok::

Zoiets? ;D
Wow goed Evenstar  ::ok:: jij bent een "snelle"  ::) ::)

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat BE] Curd
« Reactie #38 Gepost op: 17-10-2006, 22:02:18 »
Wow goed Evenstar  ::ok:: jij bent een "snelle"  ::) ::)
Maar zij is Limburgs en Limburg en België is ongeveer hetzelfde ::tandpastasmiley::

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat BE] Curd
« Reactie #39 Gepost op: 17-10-2006, 22:40:14 »
Maar zij is Limburgs en Limburg en België is ongeveer hetzelfde ::tandpastasmiley::
Van Limburgs verstaan West-Vlamingen zoals Curd en ik geen bal  ::ohno:: ::ohno::