Auteur Topic: Kijkcijfers ER  (gelezen 26932 keer)

Offline bambo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kijkcijfers ER
« Reactie #40 Gepost op: 22-10-2006, 13:42:16 »
Dat komt omdat de gouden kooi dodelijk saai is je ziet doordat de eerste aflevering zoveel kijkers trekt en dan beginnen de normale afleveringen en ja dan haken ze allemaal af. Expiditie robinson is op zichzelf een heel leuk programma alleen denk ik dat de daling van kijkcijfers puur komt door talpa en dat de uitzending op maandag half tien is.

Madine

  • Gast
Re: Kijkcijfers ER
« Reactie #41 Gepost op: 24-10-2006, 00:24:30 »
Tsja, ik hoor veel mensen klagen over die maandag. Persoonlijk vind ik dat wel fijn, omdat ik de laatste één, twee seizoenen dat het op zondag was niet meer kon kijken omdat ik dan werkte. Moest ik 't opnemen en de volgende dag kijken. 'Live' is toch leuker hé.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Kijkcijfers ER
« Reactie #42 Gepost op: 24-10-2006, 00:30:32 »
ik vind de maandag absoluut niet ideaal.. het komt tegelijk met holland's next topmodel, heel vervelend. tot voor kort keek ik dat 'live', maar nu ben ik overgeschakeld op expeditie.
die talpa site is ook nog eens heel vervelend als je terug wil kijken.

Offline bambo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kijkcijfers ER
« Reactie #43 Gepost op: 26-10-2006, 16:17:06 »
575.000 mensen die keken een stijging maar aan de andere kant schomelen de kijkcijfers al een hele tijd dus zal volgende week wel iets van 47000 worden ofzo :P

Offline bambo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kijkcijfers ER
« Reactie #44 Gepost op: 21-12-2006, 18:54:54 »
Ik denk dat de kijkcijfers finest zijn geweest en dat robinson niet meer terug komt of mischien robinson VIP maar dan ga ik echt niet meer kijken dat hoef ik niet te zien we hebben al genoeg programa's met BN"ers

Offline ItsNumber7

  • Forumlid
Re: Kijkcijfers ER
« Reactie #45 Gepost op: 25-02-2007, 21:21:58 »
De kijkcijfers zijn juist goed had ik begrepen want tis 1 van de best bekeken programma's op Talpa dus zullen ze ER nie van de hand doen zoals inmiddels is gebleken ;)

Offline Richard™²

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kijkcijfers ER
« Reactie #46 Gepost op: 5-05-2007, 21:50:59 »
Zou ER bij Talpa/Tien (in toekomst RTL10 of RTL8?) blijven of overgaan naar een van de andere RTL-zenders? Zou me niets verbazen als RTL4 het wil hebben om weer markleider te worden.
† Rust zacht Eepee †

Offline Richard™²

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kijkcijfers ER
« Reactie #47 Gepost op: 29-05-2007, 17:50:54 »
Ik krijg, deels, gelijk..

Citaat
'Deal RTL en Tien is rond'

AMSTERDAM - Tien, de zender van John de Mol, gaat over naar RTL. Dat meldt de website van vakblad Broadcast Magazine naar aanleiding van een speciale website die RTL Nieuws heeft gemaakt, maar waarnaar niet kan worden gelinkt.
 
"Nu Tien onderdeel wordt van RTL Nederland staat het Nederlandse medialandschap wederom compleet op zijn kop. De deal met John de Mols Tien/Talpa luidt een nieuw hoofdstuk in voor RTL", is daarop te lezen. De site is inmiddels uit de lucht gehaald.

Volgens Broadcast Magazine, dat een link heeft geplaatst naar de tijdig gemaakte kopie van de RTL-pagina, wordt de samenwerking bezegeld met een sportzender: RTL 10. Beide zenders hebben al veel sportprogramma's die nu kunnen worden ondergebracht in een kanaal.

Logisch

Verder zou het volgens het vakblad logisch zijn als succesvolle Tien-programma's als Gooische Vrouwen en Deal or No Deal naar RTL 4 gaan. Expeditie Robinson en De Gouden Kooi zouden een plek moeten krijgen op RTL 5.

Een woordvoerder van Tien zegt dinsdag niets te weten van een deal. RTL was niet bereikbaar voor commentaar.

Bron
† Rust zacht Eepee †