Auteur Topic: aanmelden Robinson 2007  (gelezen 194542 keer)

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #420 Gepost op: 29-06-2007, 01:50:56 »
Weet je zeker dat het die zaterdag is en geen week later (de 7e juli)? Dan ben ik nl op Schiphol! Mijn vliegtuig vertrekt om 9.00 uur naar Brazilie ;D Dus als het heel heel heel misschien dan is kan ik de kiekjes schieten van Belinda Meuldijk de kandidaten 8)
Neje, nu zaterdag gaan ze van de grond... ::joehoe::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Richard™²

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #421 Gepost op: 29-06-2007, 23:43:06 »
Voelt er zich iemand geroepen om nu zaterdag 30/06 op Schiphol de kandidaten op foto te zetten? ;D
Wedden dat je ze er zò uitpikt!? Hint: er is een roodharige Belgische bij... ;)
Foto's onmiddellijk op RN te smijten natuurlijk! ::jaja::


Ik kan wel een beter wijze bedenken om mijn verjaardag door te brengen.
† Rust zacht Eepee †

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #422 Gepost op: 30-06-2007, 01:04:09 »
Ik kan wel een beter wijze bedenken om mijn verjaardag door te brengen.


;D
Gelukkige verjaardag Richard!!


If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Hunter

  • Forumlid
Re: ER 2007
« Reactie #423 Gepost op: 30-06-2007, 20:44:41 »
Ze zijn vandaag vertrokken naar Maleisië, naar het schijnt met 100 (honderd!) kandidaten .....

Offline luigi78

  • Forumlid
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #424 Gepost op: 1-07-2007, 12:59:56 »
100 kandidaten?????

Nou ik kan nu al niet meer wachten tot de uitzendingen beginnen, zal eind september wel weer komen ::tandpastasmiley::

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: ER 2007
« Reactie #425 Gepost op: 1-07-2007, 23:35:51 »
Ze zijn vandaag vertrokken naar Maleisië, naar het schijnt met 100 (honderd!) kandidaten .....
??? ???
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #426 Gepost op: 2-07-2007, 20:31:23 »
 :o

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: ER 2007
« Reactie #427 Gepost op: 2-07-2007, 20:55:06 »
Ze zijn vandaag vertrokken naar Maleisië, naar het schijnt met 100 (honderd!) kandidaten .....
100 kandidaten die 1,5 maand onbetaald verlof nemen en 750 euro betalen om ginder misschien één van de twintig uitverkorenen te zijn... ::)
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Celeone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #428 Gepost op: 4-07-2007, 11:01:40 »
Oeh, ik hoop dat het snel weer uitgezonden word. Door een gesprek met een vriendin ben ik weer helemaal in de Expeditie Robinson vibe. ::tandpastasmiley:: Weet iemand of er ergens op internet nog eerdere seizoenen dan 2005 (op de site van Tien) te zien is? Ik zoek al een tijdje naar het seizoen met Frank (niet de Titanen) er in of gewoon seizoenen die ik nooit eerder gezien heb...

Edit: Dit stond er op Robinsonfan.be over die honderd kandidaten:

Wij hebben van een aantal mensen vernomen dat er maar liefst 75 tot 100 kandidaten aan de start staan van Expeditie Robinson 2007. Volgens vele mensen stonden er 30 juni 2007 op het vliegveld niet de gebruikelijke 16 of 18 kandidaten maar maar liefst 100. Wat dit gaat betekenen voor het verdere verloop van de Expeditie is nog maar afwachten. Zou er dan toch een vaste groep Robinsons gekozen zijn, en dat er een ander gedeelte met een speciale opdracht meegaan. Of starten er gewoon vanaf begin af aan 100 mensen aan de expeditie en vallen er meteen na een paar dagen al 84 kandidaten of meer of minder af. Vooralsnog zijn het maar geruchten. Nu nog maar afwachten tot September en we zullen het weten.

Dat zou wel idioot veel zijn hoor. o.o
« Laatst bewerkt op: 4-07-2007, 11:36:55 door Celeone »

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #429 Gepost op: 4-07-2007, 13:45:16 »
Robinsonfan.be wordt dikwijls vervuild door nepberichten, je moet je niet registeren noch een geldig emailadres opgeven om te posten, maar het lìjkt er inderdaad wel op dat er 100 ipv 18 kandidaten mee zijn, als je zo wat door de zeer gedetailleerde reacties bladert...
:o
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #430 Gepost op: 4-07-2007, 21:02:34 »
misschien zijn het inclusief de kandidaten van andere landen?
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Richard™²

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #431 Gepost op: 5-07-2007, 11:33:06 »


;D
Gelukkige verjaardag Richard!!




Haha, nog bedankt  ::tandpastasmiley::  ;D

Maare... wat lees ik? 100 kandidaten? What a way to ruin Expeditie Robinson zeg  ::niet-ok:: Maar dat zou ook meteen dat inschrijfgeld van 750,- verklaren. Verbaas je er maar niet over als dit de eerste keer gaat worden dat ik voortijdig afhaak bij ER.

En ja, dan weet ik ook meteen dat het geen zin meer heeft om me in de toekomst nog eens in te schrijven, want als je dit jaar al niet uitgenodigd dan zien ze het dus echt niet in je zitten.
† Rust zacht Eepee †

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #432 Gepost op: 5-07-2007, 20:52:53 »
ben je geen dorpsidioot,playboy/girl,heb je geen straf verleden,ken je niemand die je een beetje kan "helpen",ben je niet het nichtje-neefje-man-vrouw-zoon-vader-dochter enz.van(kortom,ben je een "gewone Belg-Nederlander,vergeet het dan maar)
Het is al zo vaak gebleken,en het zal steeds zo zijn.  ::jaja::
Nu moet ik ff naar PE.4 Het zijn geen VIPS meer,maar terug  onbekende mensen,zoals U en ik. ja,mijn gat!! dat geloof je toch zelf niet  ??? ???
voor alle duidelijkheid;IK HEB HELEMAAL NIETS TEGEN MIRANDA,vind haar een leuke kandidate  ::ok:: ,maar waarom krijgt een ex-miss Nederland dan weer voorrang op honderden,duizenden? andere mensen?
Commerciële zenders-kijkcijfers-GELD zo simpel is het!!
Ook al weet ik er de ballen van,ik denk dat ik er recht op zit.

ik citeer nog een allerlaatste keer mezelf,voor de mensen die toen zo "in blijde verwachting" waren........

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #433 Gepost op: 5-07-2007, 22:14:37 »
Hm, dit klinkt wel spannend, 100 kandidaten.

Misschien doen ze nu wat ik een tijd geleden voorstelde voor de Strijd der Titanen: zoveel mogelijk mensen mee laten doen en die snel door een paar zware proeven schiften, zodat alleen de allersterkste kandidaten overblijven.

Als ze dat doen, dan weet je zeker dat de 16 (?) uiteindelijke kandidaten allemaal aan elkaar gewaagd zullen zijn. Ze gaan nooit die 100 mensen er allemaal een tijd inhouden, want dan is er totaal geen ruimte voor verdieping. En die (sociale) verdieping is juist wat ER zo interessant maakt. Aan de andere kant is het wel heel vreemd dat 85 procent van de mensen dan na 2 dagen naar huis kan, maar ik verwacht wel dat het zo zal gaan.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #434 Gepost op: 6-07-2007, 02:20:30 »
Wat een toestanden, ne mens zou al bijna blij zijn dat hij niet is geselecteerd... :-\\
Baja, 'k heb 'n Honda Transalp XL650V in de plaats gekocht, om mijn niet-deelname te compenseren als het ware, en da's elke dag opnieuw genieten! ;D
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline luigi78

  • Forumlid
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #435 Gepost op: 6-07-2007, 10:44:03 »
Hoop dat ze met Peking Express niet 100 kandidaten laten opdraven en 750 euro vragen, en dat daarvan dan 84 % na 1 of 2 dagen weer naar huis kan :-\\
Daar heb ik me namelijk voor opgegeven 8)

Maar ik zal zeker kijken naar ER in september :)

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #436 Gepost op: 19-07-2007, 12:15:56 »
100 kandidaten x 750 euro... Nu weet je waarom we een papier moesten tekenen dat we de reis zelf gingen betalen. Lekker 75.000 uitgespaard!
::jaja::
En eten moet je ook al niet voorzien :P
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #437 Gepost op: 19-07-2007, 16:00:10 »
Ik vind het wel leuk dat ze eindelijk iets nieuws doen hoor. 100 kandidaten is wel veel, maar het is gewoon is wat variatie.

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #438 Gepost op: 21-07-2007, 02:03:17 »
Ja, vind ik ook wel... ::jaja::
Nog een rekensommetje: 100 kandidaten op een evenwichtsbalk x ongeveer 1,5 meter balk per kandidaat is een evenwichtsbalk van 150 METER!!! :o

;D
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #439 Gepost op: 26-07-2007, 14:01:05 »
Volgens oa. Zappen is ER dit najaar te zien bij RTL5.
The sun came up and reality set in.