Auteur Topic: [Kandidaat BE] Frank  (gelezen 71140 keer)

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat BE] Frank
« Reactie #160 Gepost op: 2-06-2006, 18:32:11 »
Dat hij zomaar een boog kan maken vind ik echt stoer!
Dat wil ik ook leren!!

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Kandidaat BE] Frank
« Reactie #161 Gepost op: 6-06-2006, 12:03:31 »
Ik vond Frank de laatste Aflevering weer helemaal geweldig, ::bravo:: ::bravo:: Ik vind Frank echt heel real hij komt ook heel echt over, en zie dingen in hem terug wat ik herken van iemand anders in me familie en die ik ook ontzettend graag mag. ::bravo:: ::bravo:: Frank een 3e plaats om trots op te zijn dit jaar. ::ok:: ::ok::

Offline Stesje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Frank
« Reactie #162 Gepost op: 6-06-2006, 12:06:57 »
Wat ik totaal niet snap is dat hij vol lof was over Ryan dat hij 4 minuten had ingehaald en vervolgens stemt hij op Jennifer!  ::pinokkio:: ::ohno::

Ja hij wist niet hoe Ryan het er verder vanaf had gebracht op het andere eiland. Ja hallo...als Ryan weer terugkomt in de expeditie omdat hij het andere eiland "overleeft" heeft dan zeg dit toch iets over iemands kunnen/overleven????????

Ik vind het onbegrijpelijk, maar ben blij dat Ryan de winnaar is geworden!  ::ok::

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Frank
« Reactie #163 Gepost op: 6-06-2006, 12:09:53 »
En ook voor Frank weer een finaleplaats! ::ok::
Jammer dat de puzzel niet wilde lukken. Je was er zo dicht bij ::hug::

Alleen je motivatie om voor Jennifer als Supertitaan te stemmen vond ik, evenals bij Richard, wat magertjes. Liever had ik wat meer gehoord dan de vriendschap alleen. Want dat jullie allen vrienden zijn (geworden) is wel duidelijk en het ging hier toch om de titel Supertitaan.
er was eens......

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Frank
« Reactie #164 Gepost op: 6-06-2006, 13:32:11 »
Frank is een ontzettende aardige vent, die graag wil dat iedereen met elkaar door één deur kan. Dat heeft hele mooie momenten opgeleverd, en hem een belangrijke functie in beide expedities bezorgd. Probleem echter is dat hij het vreselijk moeilijk vindt om mensen die hij mag te moeten teleurstellen, en dat heeft hem ook nu en dan tot dubieuze beslissingen verleid. Maar wel alles vanuit een zeer goedaardige inborst.

Zo analyseer ik Frank  ::tandpastasmiley::.

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Frank
« Reactie #165 Gepost op: 6-06-2006, 16:55:29 »
Frank is een ontzettende aardige vent, die graag wil dat iedereen met elkaar door één deur kan. Dat heeft hele mooie momenten opgeleverd, en hem een belangrijke functie in beide expedities bezorgd. Probleem echter is dat hij het vreselijk moeilijk vindt om mensen die hij mag te moeten teleurstellen, en dat heeft hem ook nu en dan tot dubieuze beslissingen verleid. Maar wel alles vanuit een zeer goedaardige inborst.

Zo analyseer ik Frank  ::tandpastasmiley::.

Helemaal mee eens. Kreeg kippevel toen ik hem die pijlen door de lucht zag schieten! ::trots::
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat BE] Frank
« Reactie #166 Gepost op: 6-06-2006, 17:07:16 »
Ik vond Frank echt een geweldige kandidaat ::bravo::

Offline TessaLondon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Frank
« Reactie #167 Gepost op: 6-06-2006, 19:38:00 »
Ik vond Frank echt een geweldige kandidaat ::bravo::

Ik ook, ik heb genoten!!!

Bedankt!!!!!

Offline Dreamkeeper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Frank
« Reactie #168 Gepost op: 6-06-2006, 21:45:06 »
Eeeeeerg jammer voor Frank, ik gunde hem het zoooo erg!
Maar hij heeft een TOP-prestatie neergzet! Echte klasse!! ::ok::  ::ok::  ::ok::

Maar Frank, ooit komt die fantastische wens van je in vervulling... dat moet wel! En dan zou ik graag met je mee werken als verzorgende/verpleegkundige :P !!!! Ik denk dat we op dat gebied dezelfde passie delen!! ::hug::

Heel veel liefs en hopelijk tot ziens!!
 ::bravo::  ::bravo::  ::bravo::
Noel
No matter where you go, I will find you

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Frank
« Reactie #169 Gepost op: 7-06-2006, 23:47:13 »
Helemaal mee eens. Kreeg kippevel toen ik hem die pijlen door de lucht zag schieten! ::trots::

Ja, dat was mooi. Omdat dat van binnenuit kwam en volstrekt geen pose was. Hoop dat zijn laatste pijl 'gehoord' wordt...

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Frank
« Reactie #170 Gepost op: 8-06-2006, 08:31:56 »
Ik hoop ook zo dat Frank zijn project voor gehandicapte kinderen kan realiseren.... Hij zou er zo ontzettend goed voor kunnen zijn...

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Frank
« Reactie #171 Gepost op: 10-06-2006, 11:02:20 »
Ik hoop ook zo dat Frank zijn project voor gehandicapte kinderen kan realiseren.... Hij zou er zo ontzettend goed voor kunnen zijn...

Hoop dat subsidiegevers c.q. vergunningverstrekkers ook naar ER kijken!