Auteur Topic: [Kandidaat BE] Richard  (gelezen 50237 keer)

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Richard
« Reactie #80 Gepost op: 24-05-2006, 21:50:33 »
Hij mag van mij winnen!  ::ok::
Jep, Richard was vooraf een van mijn favo 4,Frank,Richard, Ilona  ::) en Björn

Daar ze nog maar met 2 van mijn favo's overblijven,gun ik het Richard en Frank evenveel  ::ok:: ::ok:: ::ok::

Offline Stesje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Richard
« Reactie #81 Gepost op: 25-05-2006, 17:43:04 »
Jep, Richard was vooraf een van mijn favo 4,Frank,Richard, Ilona  ::) en Björn

Daar ze nog maar met 2 van mijn favo's overblijven,gun ik het Richard en Frank evenveel  ::ok:: ::ok:: ::ok::

Zijn we het daar over eens...ik zeg op de eerste plaats Richard en de 2e plaats Frank.

Madine

  • Gast
Re: [Kandidaat BE] Richard
« Reactie #82 Gepost op: 26-05-2006, 21:48:28 »
Richard, anders Frank.

Maartje71

  • Gast
Re: [Kandidaat BE] Richard
« Reactie #83 Gepost op: 26-05-2006, 21:51:27 »
Richard is net als Jutta op de achtergrond aanwezig en pas nu (afl. 8) aanwezig als echt robinsonner...oké, hij hakte de kip de kop af toen Karin "Leuk, dat wil ik doen" kweelde tijdens het slachten en de kip samen met Melvin aan het martelen was...maar verder heb im Richard op de proef na van afl. 8 nog niets zien doen...

heel slim, zoals Jutta ook vee op de achtegrond aanwezig was en uiteindelijk won! Ik denk dat Riesjaar ook wel wint...helaas voor Ryan  >:( want die gunnen wij het het meest!  ::jaja::

Offline Sanderman

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Richard
« Reactie #84 Gepost op: 27-05-2006, 11:43:04 »

 Ik denk dat Riesjaar ook wel wint...helaas voor Ryan  >:( want die gunnen wij het het meest!  ::jaja::

Ook alleen maar omdat Riesjaar geen Guccisuperhunkmodel is zeker? Oud mijnwerkers hebben ook mooie looks hoor.
 ;)

Madine

  • Gast
Re: [Kandidaat BE] Richard
« Reactie #85 Gepost op: 27-05-2006, 14:55:50 »
Wie zegt dat ik geen Guccisuperhunkmodel ben?

edit: o ja, je bedoelt die Richard

Maartje71

  • Gast
Re: [Kandidaat BE] Richard
« Reactie #86 Gepost op: 27-05-2006, 16:26:14 »
Ook alleen maar omdat Riesjaar geen Guccisuperhunkmodel is zeker? Oud mijnwerkers hebben ook mooie looks hoor.
 ;)

hahaha, als je goed kijkt dan weet je misschien ook dat Ryan écht niet 100% perfect is hoor...maar dat is niemand  :P en dan heb ik het alleen over het uiterlijk...misschien is Ryan wel perfect van binnen? Maar da's met Riesjaar ook zo, hij lijkt mij dé perfecte Robinsonner...zeker van binnen maar ook van buiten! (Ryan is meer de mooie jongen, wat zei Gio ook weer? Oja, "Ge zijt net ne Ken van Barbie"  ::rofl:: ::rofl::

Alhoewel vorige winnaars vaak toch niet dé Robinsonner leken (qua uiterlijk) en wel wonnen... m.a.w. ...kansen voor Ryan dus!  ::jaja::

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Richard
« Reactie #87 Gepost op: 29-05-2006, 00:25:48 »
Laatste afl maar juist bekeken en ik vond het zo leuk voor Richard dat hij de immuniteitsproef heeft gewonnen.. Hij is veruit de oudste op Panga en heeft dat 46 minuten volgehouden uit liefde voor zijn kleinzoon... wel dat vind ik enorm dapper, zijn kleinzoon mag fier zijn op zo'n grootvader... Richard finalist...!!!

Offline joost 2

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Richard
« Reactie #88 Gepost op: 29-05-2006, 09:23:43 »
Laatste afl maar juist bekeken en ik vond het zo leuk voor Richard dat hij de immuniteitsproef heeft gewonnen.. Hij is veruit de oudste op Panga en heeft dat 46 minuten volgehouden uit liefde voor zijn kleinzoon... wel dat vind ik enorm dapper, zijn kleinzoon mag fier zijn op zo'n grootvader... Richard finalist...!!!
Ver uit de oudste?
Richard en Jennifer schelen volgens mij iets meer dan 1 jaar.Die "oudjes" doen het dus best goed: RESPECT :)

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Richard
« Reactie #89 Gepost op: 29-05-2006, 19:44:26 »
Ver uit de oudste?
Richard en Jennifer schelen volgens mij iets meer dan 1 jaar.Die "oudjes" doen het dus best goed: RESPECT :)

Ouder dan Frank, ouder dan Karin, ouder dan Mick en ouder dan Jenn... dus toch de oudste ??? Proficiat Richard...

Offline joost 2

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Richard
« Reactie #90 Gepost op: 31-05-2006, 07:57:10 »
Ouder dan Frank, ouder dan Karin, ouder dan Mick en ouder dan Jenn... dus toch de oudste ??? Proficiat Richard...

ik had het over "VER UIT "

Offline anne-soos

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • don't worry be happy.
Re: [Kandidaat BE] Richard
« Reactie #91 Gepost op: 1-06-2006, 00:20:09 »
Och here, gaan we naar de robinson kijken als hunk? Nee toch zeker? Na al die weken afzien is het bijna anorexia modellen.
De jaren dat ik keek weet ik el met wie op een eiland zou willen zitten. Frank, vanwege zijn gedegen kennis over wat en waar en het me een uiterst sympathieke vent lijkt en de winaar van vorig jaar, Marnix, vanwege zijn relaxte sympathie en levensvreugde. Richard is een handige en respect voor de knop die hij kan omzetten met een eetproef!
Ogen en hersens zijn niet mijn gekozen lekkernijen, maar een halfwas kuiken in een ei ( ook in Nederland te verkrijgen) Nee ik pas!

Offline plotiemoos

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Richard
« Reactie #92 Gepost op: 1-06-2006, 01:19:33 »
Proficiat Richard, dat je zomaar die bende eet....

ik zat net lekker aan een kokosmacroon, en toen dat.....

nou, die macroon is niet opgekomen, gatverredamme.

Maar top van je dat je het gewoon eet.....

pff, pete af
Fietsen is gezond. Eet meer fiets.

Offline Dreamkeeper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Richard
« Reactie #93 Gepost op: 1-06-2006, 11:45:41 »
Super super Richard! ::ok::
Ik weet alleen niet of deze proef specifiek bij "Robinson zijn" hoort, maar wel bij "titaan"... bahbah, maar je laat in ieder geval zien, dat je zowel fysiek als mentaal ONTZETTEND sterk bent, dus laat je zien dat JIJ deze titel wel verdient!
Laten we het maar zien als een -5 sterren restaurand (dat embrio zeg...  ::oink::, walgelijk) maar jij hebt je buikje er ff lekker vol kunnen eten!
Ik hoop dat je samen met Frank tot het einde weet te komen, en dat t dan een strijd wordt tussen 2 echte titanen, want jullie verdienen het allebij van me hoor!!
 ::bravo::
No matter where you go, I will find you

Offline Stesje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Richard
« Reactie #94 Gepost op: 1-06-2006, 12:03:12 »
Zijn we het daar over eens...ik zeg op de eerste plaats Richard en de 2e plaats Frank.

Uhm... ik weet het niet meer.....Ryan mag van mij ook winnen! Hij doet het ook geweldig vind ik!

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Richard
« Reactie #95 Gepost op: 1-06-2006, 12:09:32 »
Ik hoop dat het de keuze wordt : Ryan versus Richard....

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat BE] Richard
« Reactie #96 Gepost op: 1-06-2006, 13:52:04 »
Richard moet winnen!!!

Re: [Kandidaat BE] Richard
« Reactie #97 Gepost op: 3-06-2006, 00:25:11 »
volgens mij is Mick nog ouder dan Richard kan je nagaan hoe oud en ugly de mijnen je maken xD haha

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat BE] Richard
« Reactie #98 Gepost op: 3-06-2006, 00:28:32 »
volgens mij is Mick nog ouder dan Richard kan je nagaan hoe oud en ugly de mijnen je maken xD haha
Mick = 41
Richard = 49

Nee dus...

Offline lolo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Richard
« Reactie #99 Gepost op: 3-06-2006, 23:15:18 »
Komaan richard  8)
Jij of Ryan mogen winnen  ::zwaai::

lolo