Auteur Topic: [Kandidaat NL] Ryan  (gelezen 122148 keer)

Offline Ryan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #340 Gepost op: 10-06-2006, 22:23:34 »
Ryan, Waarom mocht Melvin geen vraag stellen?

Melvin heeft wel een vraag ogen stellen.....geloof ik....weet het niet zeker meer....maar men zend niet altijd alles uit....vandaar....
Geniet van het leven....het duurt maar even.....

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #341 Gepost op: 10-06-2006, 22:24:27 »
Ah oke , moest melvin huilen tijdens de eilandraad? of was dat zweet dat hij wegvoog?
wordt je al veel herkend op straat?

Offline morgane le fay

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #342 Gepost op: 12-06-2006, 07:46:33 »
Je weet waar dat in belgie voor staat toch....... ::tandpastasmiley::

tuurlijk, ik heb een brabo-liefje hier bij me wonen, dus ik weet er alles van (hij is uit zeeland-Landerd en zat op het comenius op school, in Uden) Hij zegt trouwens dat je precies dezelfde stem en accent hebt als Michel Verhoeven uit Uden, dacht dat jij familie van em was.
Maar je bent dus nog steeds een poepie, een scheetje. ::tandpastasmiley::

Offline Ryan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #343 Gepost op: 12-06-2006, 22:16:44 »
tuurlijk, ik heb een brabo-liefje hier bij me wonen, dus ik weet er alles van (hij is uit zeeland-Landerd en zat op het comenius op school, in Uden) Hij zegt trouwens dat je precies dezelfde stem en accent hebt als Michel Verhoeven uit Uden, dacht dat jij familie van em was.
Maar je bent dus nog steeds een poepie, een scheetje. ::tandpastasmiley::

Geen familie hier in Uden....ik woon in Uden vanaf 2000 en dat tot vorig jaar dus...buiten de weekjes die ik in NL ben zo op zijn tijd....

Geniet van het leven....het duurt maar even.....

Offline Ida

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik en een lieve vriendin =)
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #344 Gepost op: 12-06-2006, 22:36:51 »
Geen familie hier in Uden....ik woon in Uden vanaf 2000 en dat tot vorig jaar dus...buiten de weekjes die ik in NL ben zo op zijn tijd....



Waar kom je vandaan dan?  niet uit Uden? waar ligt dat trouwens?  ??? ::vergroot::
Een dag niet gelachen is een dag niet geleeft.

Offline Ryan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #345 Gepost op: 13-06-2006, 07:49:05 »
Waar kom je vandaan dan?  niet uit Uden? waar ligt dat trouwens?  ??? ::vergroot::

Idd niet uit Uden. Ik ben geboren in Den Bosch...in het ziekenhuis....maar kom eigenlijk uit Vught. Heb mijn jeugd daarna doorgebracht in Den Bosch tot mijn ouders zo rond mijn veertiende levensjaar naar Vinkel verhuisde en ik uiteraard dus ook. Daarna ben ik zo Rond mijn twintigste op mezelf gaan wonen in Den Bosch. Vandaar ben ik rond mijn vijfentwintigste weer vertrokken naar st-Oedenrode, waar ik tot mijn vierendertigste heerlijk vertoeft heb. Daarna ben ik naar Uden (brabant) vertrokken waar ik tot vorig jaar verbleven ben. Snap je het nog...... ::trots::
Geniet van het leven....het duurt maar even.....

Offline Ida

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik en een lieve vriendin =)
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #346 Gepost op: 13-06-2006, 12:03:37 »
Idd niet uit Uden. Ik ben geboren in Den Bosch...in het ziekenhuis....maar kom eigenlijk uit Vught. Heb mijn jeugd daarna doorgebracht in Den Bosch tot mijn ouders zo rond mijn veertiende levensjaar naar Vinkel verhuisde en ik uiteraard dus ook. Daarna ben ik zo Rond mijn twintigste op mezelf gaan wonen in Den Bosch. Vandaar ben ik rond mijn vijfentwintigste weer vertrokken naar st-Oedenrode, waar ik tot mijn vierendertigste heerlijk vertoeft heb. Daarna ben ik naar Uden (brabant) vertrokken waar ik tot vorig jaar verbleven ben. Snap je het nog...... ::trots::

Haha jaa nu snap ik et ;)
dus je woont helemaal aan de andere kant van Nederland, voor mij dan k'woon namelijk in Groningen. (nl is ook zooo groot ;))
heb je zeker ook gestudeerd in Den Bosch?
Stel ik niet teveel vragen?  :-X
« Laatst bewerkt op: 13-06-2006, 12:15:04 door Ida »
Een dag niet gelachen is een dag niet geleeft.

Offline Ryan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #347 Gepost op: 13-06-2006, 19:22:25 »
Haha jaa nu snap ik et ;)
dus je woont helemaal aan de andere kant van Nederland, voor mij dan k'woon namelijk in Groningen. (nl is ook zooo groot ;))
heb je zeker ook gestudeerd in Den Bosch?
Stel ik niet teveel vragen?  :-X

Te vee, vragen...nee hoor zeker niet. EN idd heb ik in Den bosch gestudeerd. En tijdens mijn studie ben ik dik ander half jaar voor het einde al met mijn eerste bedrijfje begonnen. Ook in Den Bosch.
Geniet van het leven....het duurt maar even.....

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #348 Gepost op: 13-06-2006, 20:07:15 »
Idd niet uit Uden. Ik ben geboren in Den Bosch...in het ziekenhuis....maar kom eigenlijk uit Vught. Heb mijn jeugd daarna doorgebracht in Den Bosch tot mijn ouders zo rond mijn veertiende levensjaar naar Vinkel verhuisde en ik uiteraard dus ook. Daarna ben ik zo Rond mijn twintigste op mezelf gaan wonen in Den Bosch. Vandaar ben ik rond mijn vijfentwintigste weer vertrokken naar st-Oedenrode, waar ik tot mijn vierendertigste heerlijk vertoeft heb. Daarna ben ik naar Uden (brabant) vertrokken waar ik tot vorig jaar verbleven ben. Snap je het nog...... ::trots::
Brabanders! aah wat zijn ze toch geweldig!  ::love::  ::) ::) ik heb geen eigendunk hoor  :-X :-X
Heb je wel carnaval gevierd toendertijd?  ;)
I'm a real big goblin..

Offline lolo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #349 Gepost op: 14-06-2006, 17:40:21 »
Ryan je hebt zeker De Titaan  ;) ::ok::
Je hebt gevochten als leeuw  !!!
4min achterstand en nog winnaar  :P


Grtz lolo

Offline badger

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #350 Gepost op: 14-06-2006, 21:51:20 »
::bravo::
Echt een verdiende overwinning!! Fysiek en mentaal de sterkste! Een beetje laat maar alsnog gefeliciteerd met deze top prestatie,

p.s. zijn die Golden Retrievers van jouw?

Badger

Offline Ida

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik en een lieve vriendin =)
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #351 Gepost op: 14-06-2006, 22:01:01 »
Ryan.. ik vind et echt leuk dat je hier opt forum zit! dat je daar de tijd voor neemt!
ik dacht toen ik die chat met je gemist had shit ik kan nooit zeggen wat ik heb willen zeggen en toen kwam ik je hier zomaar tegen nooit gedacht echt super!
als je op Curacao zit kom je dan ook nog hier of niet?
Een dag niet gelachen is een dag niet geleeft.

Offline gon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #352 Gepost op: 15-06-2006, 08:46:33 »
Ook ik heb nog een vraagje wat me opeens te binnen schoot!

Van alle eilandbewoners..Rookte er niemand?Of waren er toch een paar die zware afkickverschijnselen kregen? (en op zoek gingen naar een tabaksplant ;D ;))

(ahum..ik weet het,niet echt een 'gezonde'vraag)

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #353 Gepost op: 15-06-2006, 14:10:54 »
Ook ik heb nog een vraagje wat me opeens te binnen schoot!

Van alle eilandbewoners..Rookte er niemand?Of waren er toch een paar die zware afkickverschijnselen kregen? (en op zoek gingen naar een tabaksplant ;D ;))

(ahum..ik weet het,niet echt een 'gezonde'vraag)
Wel een goeie vraag ::ok::

Offline Ryan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #354 Gepost op: 15-06-2006, 16:51:29 »
Brabanders! aah wat zijn ze toch geweldig!  ::love::  ::) ::) ik heb geen eigendunk hoor  :-X :-X
Heb je wel carnaval gevierd toendertijd?  ;)

Ik was meer van het dan lekker op vakantie gaan i.p.v. tussen mensen te staan springen die anders nooit iets tegen elkaar zeggen en met carnaval denken dat alles mag en kan..... ::tandpastasmiley::
Geniet van het leven....het duurt maar even.....

Offline Ryan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #355 Gepost op: 15-06-2006, 16:53:01 »
::bravo::
Echt een verdiende overwinning!! Fysiek en mentaal de sterkste! Een beetje laat maar alsnog gefeliciteerd met deze top prestatie,

p.s. zijn die Golden Retrievers van jouw?

Badger

Dat zijn idd mijn schatjes Senna en Demi.....ik heb ze al dik 9 jaar....maar ze zien er nog steeds uit als puppie's en hebben ook nog steeds die actie in zich zitten.....
Geniet van het leven....het duurt maar even.....

Offline Ryan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #356 Gepost op: 15-06-2006, 16:54:21 »
Ryan.. ik vind et echt leuk dat je hier opt forum zit! dat je daar de tijd voor neemt!
ik dacht toen ik die chat met je gemist had shit ik kan nooit zeggen wat ik heb willen zeggen en toen kwam ik je hier zomaar tegen nooit gedacht echt super!
als je op Curacao zit kom je dan ook nog hier of niet?

Jazeker....al zal het niet iedere dag zijn....maar zeker zal ik op zijn tijd eens langs komen op het forum....zoals ook op het Ryan-Robinson.nl forum....ben daar eigenlijk het meeste te vinden.
Geniet van het leven....het duurt maar even.....

Offline Ryan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #357 Gepost op: 15-06-2006, 16:55:31 »
Ook ik heb nog een vraagje wat me opeens te binnen schoot!

Van alle eilandbewoners..Rookte er niemand?Of waren er toch een paar die zware afkickverschijnselen kregen? (en op zoek gingen naar een tabaksplant ;D ;))

(ahum..ik weet het,niet echt een 'gezonde'vraag)

Er waren zeker zware rokers bij....maar ik heb niet direct iets gemerkt van zware afkick verschijnselen.....ik weet dat sommige in 2003 wel moeite hadden....
Geniet van het leven....het duurt maar even.....

Offline Nika32

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #358 Gepost op: 18-06-2006, 23:21:43 »
Hee Ryan!

Hier een dame met een olifantengeheugen....  ::zweep::

Je bent me namelijk nog steeds een antwoord schuldig op mijn vraag over het jatten van eten van de productie en leuke wetenswaardigheden, dingen die "achter de schermen" gebeurden die wij niet weten en jij wel!  ::jaja:: 't is al een tijdje geleden dat ik het vroeg, maar toen zei je dat je me daar vooralsnog geen antwoord op kon geven... maar kan dat inmiddels wel?! Zou ik leuk vinden om te horen!  ::tandpastasmiley::

Verder heb ik zo ongeveer alle 286.789 fotootjes van die gala-party bekeken en naar aanleiding daarvan moet ik je eigenlijk wel vragen of die broer van jou in het echt ook zo leuk is alstie op die foto's lijkt!  ;) :-X

Offline Ramiro

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Where's that coconut when you need it?
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #359 Gepost op: 20-06-2006, 12:55:57 »
Hallo Ryan,

Dat je bent vertrokken naar de ABC eilanden is inmiddels iedereen wel duidelijk.
Nu gaan er verhalen de ronde dat je daar iets met duiken doet. Om specifiek te
zijn, je zou daar een duikschool hebben of willen beginnen?

Kan je dit bevestigen?

Dank,
Ramiro
Groooagghhhhh-Ugh?