Auteur Topic: [Kandidaat BE] Veronique  (gelezen 88188 keer)

Offline Véro-2006

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Veronique
« Reactie #160 Gepost op: 15-06-2006, 14:36:19 »
Ik heb ook nog een vraagje,

Wat heb je het aller eerste gegeten toen je van het eiland af was en voedsel binnen handbereik had?
(ik denk dat ik meteen naar de Mac gerent was ofzo ;D ;) ;D)

Beste Gon,

Het allereerste wat ik toegestopt kreeg toen ik van dat paaltje afviel en Ryan en Lydia weer vertrokken waren was een grote platte Tupperware doos vol met versgesneden ananas en mango en een blikje cola dat ik liet vervangen door Sprite, want ik lust eigenlijk geen cola, zelfs niet op zo'n moment blijkbaar. Wat er daarna gebeurde lees kon je al lezen in mijn vorige antwoord.
Ik zat toen met die doos fruit op mijn schoot op het aanlegsteigertje dat je in de uitzending ziet en zag ondertussen de boot met Ryan en Lydia wegvaren, en hoewel dat fruit heerlijk smaakte had ik toch nog liever op die boot gezeten met Ryan want dat fruit bood me totaal geen troost.

Offline Zonnetjuh

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Veronique
« Reactie #161 Gepost op: 16-06-2006, 11:37:38 »
Even een paar vragen:

- Wie bedoel je precies met 'jullie'? Je voelt je toch alleen door mijn postings aangevallen?

- Waaruit concludeer je dat ik de honger die wij hier voelen gelijkstel met de honger die jullie daar hadden? Schrijf ik dat ergens?

- Welke zinsneden ervaar jij als 'afzeiken'?

als niemand van jullie ooit al op zo'n eiland gezeten heeft dan kennen jullie het hele fenomeen gewoon niet
Je bedoelt hier het fenomeen uitgehongerd. Nee, dat kennen wij forummers niet (op de andere deelnemers na). Maar het fenomeen honger kennen we dus wel. Een westerling met een lege maag heeft geen trek, dat was werkelijk mijn enige punt.

Ik vind dat je dit nogal opblaast, dat was zeker mijn bedoeling niet. Vond je een goede deelnemer en heb indertijd met kromme tenen zitten toekijken hoe je emotioneel inderdaad mishandeld werd tijdens de eerste expeditie. Jammer dat je mijn mening hier zo uit zijn verband rukt. Misschien twijfel je er aan, maar ik heb echt groot respect voor jullie, hoor. Zie het me zelf nog niet doen (zowel in fysiek als in emotioneel opzicht).

jezus wat kun je zeiken zeg! je lijkt wel op pascale in het pietertopic. dat eigenwijze gedoe is echt kinderachtig hoor!
doe ons allen hier een plezier en laat het rusten.
Vero ik ben het helemaal met je eens!

Offline Remy Bouwman

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Veronique
« Reactie #162 Gepost op: 16-06-2006, 22:38:07 »
Ik had nog een vraag aan Veronique of ieder ander die het weet. Ik probeer namelijk overal te zoeken naar een overzicht van ER1 en ik kan die nergens vinden. Weet iemand misschien en site daarover? Bedankt

Offline TheNightcrawler

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Veronique
« Reactie #163 Gepost op: 16-06-2006, 22:48:19 »
Mijn haar mocht ik toen nog niet wassen, want mijn na-interview konden ze om productionele redenen pas de volgende dag opnemen, dat was wel even balen, maar goed, als je al meer dan 3 weken met ongewassen haar rondloopt kan die ene avond er nog wel bij ook al zit je op een luxe-resort.

Heb je door het niet kunnen wassen geen haarproblemen gekregen?  :o
In de vorige expeditie hebben ze volgens mij wel nog een keer shampoo uitgedeeld aan de deelnemers.

Trouwens in de achter de schermen filmpjes op internet werd vooral Engels gesproken. Was de hele crew Zweeds, of zijn er ook crewleden uit Nederland en België?
 :)

Offline Véro-2006

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Veronique
« Reactie #164 Gepost op: 20-06-2006, 09:26:27 »
Heb je door het niet kunnen wassen geen haarproblemen gekregen?  :o
In de vorige expeditie hebben ze volgens mij wel nog een keer shampoo uitgedeeld aan de deelnemers.

Trouwens in de achter de schermen filmpjes op internet werd vooral Engels gesproken. Was de hele crew Zweeds, of zijn er ook crewleden uit Nederland en België?
 :)


Hallo Nightcrawler,

Haarproblemen krijg je niet zozeer door je haar niet te wassen. Ik krijg NU volop last van haaruitval en dat heeft te maken met een gebrek aan vitamines op het eiland. Ik ben nochtans onmiddellijk na mijn thuiskomst begonnen met volop vitamine B en Omega 3-6-9 te slikken; ik ben zelfs al aan mijn tweede kuur bezig en ben nooit gestopt - ook niet tijdens de expeditie - om biologische silicium te nemen, maar het mag dus blijkbaar allemaal niet baten want het haar komt er met klodden uit.
Ik had nog steeds een veel dunnere haarbos sinds mijn eerste expeditie. Ik had al die tijd op geregelde tijdstippen extra vitamines geslikt maar niks had geholpen tot ik pas sinds vorig jaar maart begonnen met die biologische silicium via mijn homeopaat en pas sindsdien groeien er opnieuw meerdere kleine haartjes, maar ja, ik heb nu alweer schade van mijn tweede expeditie opgelopen natuurlijk. Ik wist dat ik die kans liep maar hoopte dat het niet zo erg zou zijn omdat ik erop gestaan had dat ik die silicium zou mogen door blijven nemen op het eiland.

Wat de crew-leden betreft : alle timmermannen en diegenen die de spelen uitvinden en echt leiden zijn Zweden, op zo'n proef zijn alleen E-P, Lotte en Marleen en af en toe nog 1 Nederlandse medewerker aanwezig, maar alles wordt in principe geleidt door de Zweden.

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Veronique
« Reactie #165 Gepost op: 20-06-2006, 10:36:12 »


Nog over de spelletjes :

worden deze spelletjes goed uitgelegd of voorgedaan ? en mogen jullie die eerst eens proberen ?

Was jij nerveus innerlijk dan, voor elk spel of dacht je : ik ga ervoor en als het niet lukt pech dan....

Had jij graag die eetproef gedaan van Richard Jen,Karin en Frank ?

Had je liever op gebied van spel en eliminatie tactiek liever op Panga gezeten ? (ik bedoel niet bij Frank en Richard ipv Ryan en Lydia).



Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Veronique
« Reactie #166 Gepost op: 20-06-2006, 21:52:16 »
jezus wat kun je zeiken zeg! je lijkt wel op pascale in het pietertopic. dat eigenwijze gedoe is echt kinderachtig hoor!
doe ons allen hier een plezier en laat het rusten.
Vero ik ben het helemaal met je eens!

Ik snap dat taalkundige discussies iemand die de shiftknop op het toetsenbord niet eens kan vinden niet bijzonder zullen boeien ;). Ik wil nogmaals benadrukken dat ik veel respect heb voor Véronique als deelnemer van ER (nu en in de vorige serie), maar dat ik het in taalkundig opzicht hier niet met haar eens ben. Dat blijft, ook al respecteer ik haar laatste reactie gericht aan mij. Ieder zijn mening, zoals Véronique al aangeeft. Maareh... dat geldt dan dus ook wel voor mij natuurlijk ::). Case closed wat mij betreft. Ik wil zeker niet op Pascale gaan lijken :-X!!
« Laatst bewerkt op: 20-06-2006, 21:53:50 door Starry Night »

Offline Zonnetjuh

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Veronique
« Reactie #167 Gepost op: 21-06-2006, 20:35:55 »
Ik snap dat taalkundige discussies iemand die de shiftknop op het toetsenbord niet eens kan vinden niet bijzonder zullen boeien ;).
pleazzz we gaan hier toch geen mensen beoordelen op het feit of ze wel of niet de shiftknop kunnen vinden. dat zou wel erg diepbedroevend zijn.
ik probeer alleen maar te zeggen dat de discussie tussen jou en Veronique wel erg irritant begon te worden voor andere forummers. that's it.

Offline Véro-2006

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Veronique
« Reactie #168 Gepost op: 9-08-2006, 13:28:35 »
Oh, oh, het is weer lang geleden dat ik hier langskwam.
En wellicht is alles een beetje stilgevallen hier.
Ik moet zeggen dat er al die tijd relatief weinig reactie te bespeuren is in België vanaf het begin van de uitzendingen. Ik vond het persoonlijk redelijk jammer dat er ook op de Belgische zender heel weinig tot geen reclame gemaakt werd voor het programma, terwijl VTM/Kanaal2 dat wel doen voor allerlei zangwedstrijden.
Het had toch wel leuk geweest voor deze 'Titanenreeks'

Anyway, ik ben zelf ongelooflijk druk bezig met mijn nieuwe job. Ik ben sinds begin juli bij een nieuwe WG beginnen werken en die heeft 3 vennootschappen in 3 landen  (BE, FR en LUX) waar ik dus tussen moet 'reizen'.  Heel leuk, heel druk, veel werk, veel achterstand,... maar ik heb eindelijk wel terug de liefde voor mijn beroep teruggevonden want die was ik kwijt en dat had ik goed beseft toen ik op het eiland zat. Ik was mijn oude werk kotsbeu en had dringende behoefte aan een nieuwe richting in mijn leven. Die heb ik toch al op professioneel vlak gevonden. Ik mag dus niet klagen op dat gebied.

Voor de rest weet ik niet of het nog wel zin heeft om op vraagjes van hierboven die ik nog niet beantwoord had, te reageren.
Niet dat ik het niet wil hoor, maar misschien lig ik hier wel gewoon tegen mezelf te praten op het moment, dus ja, dat heeft weinig nut natuurlijk  ::rofl::

Anyway, ik dacht, ik laat nog even wat van mij horen omdat het toch al een hele tijd geleden was en ik daar geen echte verklaring voor had gegeven.

groetjes aan wie dit leest en tot ...???

Véronique

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Veronique
« Reactie #169 Gepost op: 9-08-2006, 13:36:14 »
Hoi veronique.....

Leuk je hier weer even te mogen lezen...het is hier misschien wel stil hoor, maar ik weet dat er nog steeds heel veel mensen meelezen en dat een reactie van jouw kant misschien wel weer meer reacties oplevert ;)

Fijn dat je een leuke baan hebt gevonden die je meteen een andere richting in je leven heeft opgebracht, ik weet uit ervaring hoe lekker dat is en dat je meteen weer volop geniet van het leven.

Hoop snel weer eens van je te horen en met mij meer forummers denk ik, gezien de nodige speculaties al weer over de nieuwe reeks van Expeditie Robinson en die is nog niet eens begonnen :D

groetjes Bakkertje ::zwaai::

« Laatst bewerkt op: 9-08-2006, 14:03:40 door Bakkertje »
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Veronique
« Reactie #170 Gepost op: 9-08-2006, 13:55:51 »
Leuk je weer eens te zien op het forum!!
Momenteel is het erg rustig, maar als straks het nieuwe seizoen van start gaat, zal het hier weer wel storm lopen met berichten :)
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [Kandidaat BE] Veronique
« Reactie #171 Gepost op: 9-08-2006, 14:06:34 »
En wellicht is alles een beetje stilgevallen hier.
Nah, lekker rustig misschien, maar het blijft hier toch wel doordraaien!  ;)
Blij te horen dat alles goed gaat met jou!

(...) en had dringende behoefte aan een nieuwe richting in mijn leven. Die heb ik toch al op professioneel vlak gevonden. Ik mag dus niet klagen op dat gebied.
Leuk werk is superbelangrijk, en de rest komt dan wel vanzelf! ;) Zit je in de verkoop, of iets anders?

Voor de rest weet ik niet of het nog wel zin heeft om op vraagjes van hierboven die ik nog niet beantwoord had, te reageren.
Hoeft niet meer denk ik... Wel tof dat je hier nog eens langskomt!!

Lukas
Landgenoot
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Remy Bouwman

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Veronique
« Reactie #172 Gepost op: 16-08-2006, 07:57:10 »
Jeeej!!!! ;D Véronique is weer terug ::love::

Offline Véro-2006

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Veronique
« Reactie #173 Gepost op: 21-09-2006, 16:35:55 »
Hallo allemaal,
Ik heb nog eens een seconde gevonden om hier langs te komen.
Ik rij me suf tussen België, Frankrijk en Luxemburg voor mijn nieuwe job, maar het is wel voldoening-gevend. Alleen nog een beetje lastig voor mijn privé-leven, ik moet een nieuw ritme vinden waarin ik ook nog voldoende tijd overhou voor mezelf tijdens de week. Thuiskomen rond 22 of 23u is natuurlijk geen leven hé. Maar goed, hopelijk is dat maar een beginfase.
en neen Lukas, ik zit niet in de verkoop : ik ben als accountant (in Ndl komt dat ongeveer overeen met Register-accountant) nu in de functie van financieel manager verantwoordelijk voor 3 vennootschappen in 3 landen bij mijn nieuwe WG.

Ik volg met spanning het nieuwe seizoen, maarrre ik heb wel al WATJES geroepen hoor  ::rofl::

Misschien tot snel !

Véronique

Offline Remy Bouwman

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Veronique
« Reactie #174 Gepost op: 29-09-2006, 11:25:15 »
Hai Veronique, je bent niet de enige die watjes roept hoor, vergeleken met het eten wat jullie hadden op miniloc is het net een lopend buffet hier. Talpa heeft ook de grote fout gemaakt om Belgische mannen en Nederlandse vrouwen te nemen, Belgische vrouwen zijn gewoon veel sterker, jij bent het levende bewijs, jij had voor 2006 geen vetlaag opgebouwd (althans niet zichtbaar) en je weet wel degelijk wat bikkelen is. Ik heb ook nog steeds jouw foto staan omdat ik dit jaar geen favoriet weet te vinden en jij bent mijn favoriet aller tijden ::ok:: Succes verder met je baan en als je even tijd hebt om weer te reageren, graag  ;)

Offline Véro-2006

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Veronique
« Reactie #175 Gepost op: 2-10-2006, 16:18:32 »
Hallo Remy,

Jààà, dat is mij ook opgevallen : ZO VEEL eten dit jaar (tot hiertoe toch) aan een rantsoen wordt niet gedacht, heb ik zo de indruk.
Maar wel bar-, bar-, barlsecht weer. Poeh, dat valt niet mee hoor.
Maar het eten : nog nooit zulke hoeveelheden gezien en al gelijk 2 jonge broekventjes naar huis na 1 week verblijf wegens ... niet genoeg eten.
Je zou denken, hebben die mensen dan nog nooit gekeken ? Maar neen, er zijn er die halstarrig blijven geloven dat de produktie ons tussendoor toch wat eten toestopt en dat het dus allemaal wel nog meevalt.  Echt waar, er zijn er nog steeds die bij hun selectie steevast geloven dat het zo erg niet kàn zijn. ZElfs nadat de produktie ontkent, blijven ze totdat ze het dus zelf aan den lijve ondervinden geloven dat er gesjoemeld wordt.
Niet, dus...   ::rofl::
Héérlijk toch dat er zoveel mensen zich nog aan blijven mispakken ?
Geeft idd toch een beetje weer dat de ene al wat meer karakter heeft dan de ander.
Ikzelf blijf er toch bij dat het zich allemaal vnl tussen de oren afspeelt, afgezien van een ernstige lichamelijke kwaal die plots opduikt natuurlijk.  Als je dat voorhebt, kan het ook zo afgelopen zijn voor je, zonder dat je dat zelf echt wil. Maar voor de rest , neem het van mij aan, het is vooral een zaak van wilskracht en doorzettingsvermogen en een portie geluk natuurlijk.
Ik heb afgelopen zomer ook een stukje proberen meevolgen van de Franse versie, met mijn nieuwe Franse werkgever heb ik een pak collega's die helemaal vol bewondering zijn omdat ik al 2 maal heb deelgenomen, in Frankrijk is het programma nl waanzinnig populair. De collegea daar hebben me al gevraagd of ik niet nog een keer wil meedoen, ik heb gezegd dat ze me maar moeten inschrijven. => ik geloof dat ik verslaafd geworden ben, het doet me ook ontzettend veel telkens ik de begintune hoor e.d. ik beleef het elke keer opnieuw en ik had nu echt wel gezworen dat ik zoiets nooit meer wil meemaken zonder echt een minimum aan eten per dag en een heel, heel, heel dik boek, maarre, ik zou er beslist op ingaan denk ik moest ik geselecteerd worden, hoewel ik denk dat het onmogelijk is, wellicht moet je echt Franse inwoner zijn.
Het zou ook niet goed zijn voor mijn gezondheid vrees ik.
Ik heb nog steeds eetmoeilijkheden op dit moment.
Het is nu net de omgekeerde wereld in tegenstelling tot de eerste keer, ik moet me bijna dagelijks forceren om wat binnen te krijgen en meestal is dat dan nog niet echt voedzaam te noemen - toch niet in de zin dat het eigenlijk zou moeten volgens mijn normen.b Ik probeer het in ieder geval maar het is echt een opgave. Heel raar, ik snap het zelf ook niet zo goed.
anyway, weer genoeg geleuterd hier.
greets,

Véronique

Offline Remy Bouwman

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Veronique
« Reactie #176 Gepost op: 3-10-2006, 16:50:04 »
hai hai, ik denk dat je misschien wel een kans zou maken in Frankrijk als je verteld dat je in de Nederlands/Vlaamse versie al hebt meegedaan, maar het zal idd niet heel gezond zijn. Ik vind het wel heel raar dat mensen denken dat jullie stiekem worden volgestopt met allemaal eten, je ziet toch hoe mager jullie na afloop allemaal zijn??
Ik had trouwens nog een vraag, ik weet dat je weinig tijd hebt vanwege je werk enzo, maar zou je ook niet een verslag kunnen maken over je beide expedities, net als Ryan en Ernestine, want vooral voor jou waren de 2 expedities wel heel verschillend, je staat nog steeds geregistreerd als de kandidaat met de meeste stemmen achter haar naam ooit, terwijl je in de titanenstrijd geen enkele stem hebt gekregen. Ik vind het ook heel leuk dat je af en toe nog langs komt op deze site als oud-deelnemer, Mick en Peter uit 2004 komen ook nog wel is langs, het is leuk om de opinie van oud-deelnemers te horen over een nieuwe expeditie.
Groetjes, Remy

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Veronique
« Reactie #177 Gepost op: 12-10-2006, 14:26:49 »
Hallo Remy,

Jààà, dat is mij ook opgevallen : ZO VEEL eten dit jaar (tot hiertoe toch) aan een rantsoen wordt niet gedacht, heb ik zo de indruk.
Maar wel bar-, bar-, barlsecht weer. Poeh, dat valt niet mee hoor.
Maar het eten : nog nooit zulke hoeveelheden gezien en al gelijk 2 jonge broekventjes naar huis na 1 week verblijf wegens ... niet genoeg eten.

Hi Veronique,

Ik wil toch even iets zeggen over deze comment. Ik vond de honger ook niet zo'n punt, sterker nog ik at steeds minder dan nodig omdat ik gewoon niet goed in mijn vel zat, maar als je niet gewend bent om weinig te eten (de vrouwen hadden elke avond een handje slakken met wat cocos en in de ochtend een mango en soms twee, dat is echt niet veel hoor), dan kan dat hard aankomen. Ik wil dus wel even benadrukken dat het voor deze twee jongens (Fred ging niet weg vanwege honger, zoals ik het heb gezien) ook niet makkelijk is geweest. Het gaat mij echt aan het hart dat mensen zo hard kunnen oordelen over anderen. Tuurlijk jij hebt het twee keer gedaan, tuurlijk het was vast allemaal veel zwaarder, maar je kan toch niet kijken in het hoofd van een ander? Ik ben ook voortijdig zonder stemming vertrokken, maar ik voel me bepaald geen watje. Ik ben geen robinson, maar wat zou dat voor mijn verdere leven, toch? Ik wil het gewoon heel even opnemen voor twee jongens die zichzelf niet verdedigen kunnen of willen of what ever. Het zijn ook mensen en ER is niet het belangrijkste in de wereld. Alsof wij alledrie zijn meegegaan met het idee dat we met geen centje pijn door ER zouden hossen. Zo dom waren we alledrie niet, we waren denk ik alledrie wel ongeschikt voor ER. Maar dat had dan bij de selectie moeten worden vastgesteld door de mensen die de selectie verrichten en die hadden kunnen kiezen uit zoveel diverse mensen.

::zwaai:: 
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!