Auteur Topic: Ernst Paul  (gelezen 8414 keer)

Offline Stormpie

  • Forumlid
Ernst Paul
« Gepost op: 2-06-2006, 19:31:34 »
Ik heb even gezocht, maar er was nog geen topic voor deze prachtige presentator. Ook dit jaar breidt hij de boel weer schitterend aan elkaar.
Je kunt wel zien dat ze bij de produktie geen honger hoeven te lijden. En dan die blik ;) Daar ga ik eens een paar dagen op oefenen ::tandpastasmiley::

er was eens......

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Ernst Paul
« Reactie #1 Gepost op: 2-06-2006, 20:24:58 »
EP is gewoon the Robinson master

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Ernst Paul
« Reactie #2 Gepost op: 2-06-2006, 21:29:39 »
 ::vergroot::
als je uitgeoefend bent storm, mag ik dan een foto?


maar EP is natuurlijk mister robinson; met net dát vleugje ironie in zijn commentaar waar ik wel van hou.
lekker buikje ook...
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Ernst Paul
« Reactie #3 Gepost op: 2-06-2006, 21:31:41 »
::vergroot::
als je uitgeoefend bent storm, mag ik dan een foto?


maar EP is natuurlijk mister robinson; met net dát vleugje ironie in zijn commentaar waar ik wel van hou.
lekker buikje ook...
Dat is om de kandidaten nog iets meer te pesten  ::rofl::

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ernst Paul
« Reactie #4 Gepost op: 3-06-2006, 12:20:27 »
Hij deed het ook geweldig bij Pe 1, en zoals ibung al zei EP is echt Mister Robinson!!

Offline anne-soos

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • don't worry be happy.
Re: Ernst Paul
« Reactie #5 Gepost op: 6-06-2006, 02:51:50 »
Grinnik, EP, een hangmatje, wat schaduw en een cocktail...kan me echt duizenden rottere dingen bedenken!!
Maar hoe dan ook, hij is een keurige welbespraakte host van een show waarin het minder beschaafde van de mens soms naar bovenkomt. Ik hoop dat ze hem niet gaan inruilen.




Offline Joop Stroop

  • Forumlid
Re: Ernst Paul
« Reactie #6 Gepost op: 8-06-2006, 23:51:08 »
Ben blij met EP. Weet niet of ie altijd al naast de presentatie de productie in handen had, maar die man weet wat ie doet en weet er ook altijd weer een leuk spectakel van te maken!!

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Ernst Paul
« Reactie #7 Gepost op: 9-06-2006, 20:46:00 »
Hij deed het ook geweldig bij Pe 1, en zoals ibung al zei EP is echt Mister Robinson!!
Ja maar ik vind Art toch meer bij het race-principe passen eigenlijk

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Ernst Paul
« Reactie #8 Gepost op: 9-06-2006, 21:52:41 »


dit bijna verlegen zwaaitje naar Karin vind ik wel weer heel schattig ::love::
er was eens......

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Ernst Paul
« Reactie #9 Gepost op: 10-06-2006, 00:50:19 »
Ik denk dat Ernst Paul een beetje een zwak had voor Karin, de eerste winnares van ER.... Mij is dat ook niet ontgaan en ik denk dat EP het jammer vond dat het Karin was dat moest gaan...

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ernst Paul
« Reactie #10 Gepost op: 10-06-2006, 11:08:19 »
Ja maar ik vind Art toch meer bij het race-principe passen eigenlijk

Kun je dat toelichten? Leeftijd? Geblondeerd kapsel? Geen buikje? Moeten we het in die richting zoeken?

Art... Ik wil niks lelijks over die jongen zeggen, maar de manier waarop hij bijvoorbeeld Roodkapje en Sneeuwwitje liet gaan, zonder werkelijk één confronterende vraag!!! Heel eerlijk gezegd zeiden wij toen tegen elkaar: "Daar had EP nog wel even een paar vragen tegenaan gegooid!!!" Art komt niet verder dan : "Nou, bedankt voor de deelname, dahag!"

Nee, EP is en blijft de Reality TV-titaan!
« Laatst bewerkt op: 10-06-2006, 11:10:49 door Starry Night »

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Ernst Paul
« Reactie #11 Gepost op: 10-06-2006, 14:20:36 »
Kun je dat toelichten? Leeftijd? Geblondeerd kapsel? Geen buikje? Moeten we het in die richting zoeken?

Art... Ik wil niks lelijks over die jongen zeggen, maar de manier waarop hij bijvoorbeeld Roodkapje en Sneeuwwitje liet gaan, zonder werkelijk één confronterende vraag!!! Heel eerlijk gezegd zeiden wij toen tegen elkaar: "Daar had EP nog wel even een paar vragen tegenaan gegooid!!!" Art komt niet verder dan : "Nou, bedankt voor de deelname, dahag!"

Nee, EP is en blijft de Reality TV-titaan!
Tuurlijk is EP de Reality TV-titaan!!!

Maar die redenen die daarboven staan (vooral de leeftijd) passen meer bij racen, en ook de wat vlottere stem van Art.
Maar Art moet duidelijk geen ER gaan doen

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ernst Paul
« Reactie #12 Gepost op: 12-06-2006, 12:25:04 »
Tuurlijk is EP de Reality TV-titaan!!!

Maar die redenen die daarboven staan (vooral de leeftijd) passen meer bij racen, en ook de wat vlottere stem van Art.
Maar Art moet duidelijk geen ER gaan doen

Hm.... Ik kan wel begrijpen dat dat prettig gevonden wordt bij een presentator die een race als PE presenteert (volgens mij zit ik nu op het verkeerde forum, maar goed ;D), maar voor mij geldt dat in ieder geval niet. Al was het alleen maar omdat er aardig wat koppels-op-leeftijd meedoen (of voor de helft op-leeftijd) die ouder zijn dan EP en volstrekt niet onderdoen voor de jongere deelnemers. Voor mij is dus die link racen = jong niet zo vanzelfsprekend, denk ik. Qua stem vind ik Art trouwens niet vlotter dan EP. Maar goed, over het titaanschap zijn we het in ieder geval eens ::ok::!
« Laatst bewerkt op: 12-06-2006, 12:30:32 door Starry Night »