Auteur Topic: Meedoen aan ER  (gelezen 31879 keer)

Offline Joop Stroop

  • Forumlid
Meedoen aan ER
« Gepost op: 8-06-2006, 23:31:29 »
Ja, dit is niet echt bedoeld als een korte termijn topic met dingen als "ik doe dit jaar mee!!" ofzo (zou wel heel vet zijn natuurlijk  ::tandpastasmiley::) maar ik weet niet hoe het bij jullie zit:
Ik heb sinds 2000 al gekeken en ben een echte fan. Elk jaar ga ik er weer voor zitten. Maar hebben jullie er (net als ik) weleens over nagedacht hoe het zou zijn om zelf mee te doen? Dan gaan speculeren hoe je in de groep zou liggen, hoe je het bij bepaalde proeven zou doen enzovoorts? Hoe lang je het zou volhouden?
Nou, ik wel dus. Ik ga het misschien wel neerzetten ook als de topic een beetje populair wordt :P
Maar ik heb wel het plan me ooit op te geven voor ER, als het dan nog draait!! Dit in tegenstelling tot Big Brother and the like, lijkt me vreselijk, puur omdat ik bij ER veel meer de indruk heb dat er gewoon normale mensen, zoals jij en ik, meedoen. Maar dat verder terzijde.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Meedoen aan ER
« Reactie #1 Gepost op: 8-06-2006, 23:38:47 »
Ik ben nog lang geen 18...

Ik denk dat ik het mentaal wel aankan, mij zullen ze ook niet zo snel wegstemmen denk ik (ik kan met iedereen wel door één deur). Maar fysiek ga ik het heel moeilijk krijgen, ik kan wel één keer het avondeten missen, maar dan moet ik ook gewoon 6 boterhammen eten de ochtend erna.

Offline v1ncent

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Meedoen aan ER
« Reactie #2 Gepost op: 13-06-2006, 14:05:31 »
Ik ben nog lang geen 18...

Ik denk dat ik het mentaal wel aankan, mij zullen ze ook niet zo snel wegstemmen denk ik (ik kan met iedereen wel door één deur). Maar fysiek ga ik het heel moeilijk krijgen, ik kan wel één keer het avondeten missen, maar dan moet ik ook gewoon 6 boterhammen eten de ochtend erna.

Voor mij hetzelfde verhaal..
ik maak niet snel ruzie, ben erg sociaal volgens mij, dus dat moet wel lukken, ik maak me niet gauw om iets druk, alles maar lekker relaxed en probeer dit ook vaak op anderen over te brengen...

enig probleem is idd denk ik dat eten, ik weet niet of ik dat red, dat je zo weinig maar kan eten, en WAT je eet is dan een reepje kokosnoot.. dat zal afzien worden...

wel lijkt het me enooooorm vet om daar met allemaal vreemde mensen op een eiland te zitten en spelletjes doen.. ik wil oooook :p
Da Vincie

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Meedoen aan ER
« Reactie #3 Gepost op: 13-06-2006, 22:28:50 »
Ik wil ook graag meedoen met ER maar ik ben ook nog geen 18. En ik denk dat ik het wel lang volhou op zo'n eiland met allemaal vreemde mensen. Ik kan namelijk goed met mensen overweg, ben redelijk sportief  ::) en het eten zou voor mij al helemaal het minste probleem zijn mocht ik aan ER meedoen!

Offline Scarabee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hiukwan mijn Robinson 2008
Re: Meedoen aan ER
« Reactie #4 Gepost op: 14-06-2006, 00:01:56 »
Ik had mezelf wel opgeven voor dit jaar. Helaas ben ik niet uitgeloot. volgend jaar nieuwe rondes nieuwe kansen. Alhoewel ik zo me twijfels wel een beetje heb. Maar ik denk dat ik er zelf sterker uit zal komen dan dat ik nu ben ::trots::
Achter elk wolkje schijnt de zon :)

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Meedoen aan ER
« Reactie #5 Gepost op: 14-06-2006, 11:42:50 »
dat je met mensen goed overweg kunt zegt niet zoveel denk ik. stel je voor dat je met mij op een eiland komt; ik kan met niemand overweg... ;D heb je een probleem hoor! ::)
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Angel007

  • Forumlid
  • itsybitsyspider
Re: Meedoen aan ER
« Reactie #6 Gepost op: 16-06-2006, 11:44:49 »
Spijtig dat de kans zooo klein is daje uiteindelijk geselecteerd wordt... maaar: blijven hopen en ervoor gaan! ::trots::

eigenlijk, als je je inschrijft en geselecteerd bent, wat moet je dan allemaal doen tijdens de selecties? Is dat gewoon een gesprek enz.?

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Meedoen aan ER
« Reactie #7 Gepost op: 16-06-2006, 14:00:45 »
Ik had me een tijdje geleden ook opgegeven en zit niet bij de laatste 160 helaas, maar niet geschoten is altijd mis.

Madine

  • Gast
Re: Meedoen aan ER
« Reactie #8 Gepost op: 16-06-2006, 14:44:59 »
Citaat
Beste Deelnemer,

 

 

Hartelijk dank voor uw interesse in deelname aan Expeditie Robinson 2006.

 

Uit de vele honderden reacties hebben wij een selectie gedaan. Wij zijn op zoek naar de ultieme Robinson deelnemer en helaas moeten wij u meedelen dat u niet bij de 160 geselecteerden zit.

 

De selectie is gedaan op basis van motivatie, leeftijd, gezinssituatie en werkgerelateerde achtergrond.

Aan deze uitspraak kunnen geen rechten worden ontleend. Uw gegevens zullen wel in ons bestand worden opgenomen. Wij zullen uw gegevens uit privacy overwegingen niet vrijgeven aan derden.

 

Nogmaals hartelijk dank voor uw interesse en natuurlijk hopen dat U zult gaan genieten van de nieuwe serie Expeditie Robinson.

 

 

 

Met vriendelijke groet,

 

 

Het team van Expeditie Robinson 2006

Vanmorgen opeens die mail dat je er niet bijzit, terwijl we allemaal al lang weten dat de selecties geweest zijn  ::rofl:: Ach ja, volgende keer (als die komt) opnieuw proberen en dan wat meer aandacht besteden aan de aanmelding, want ik moet gewoon eens op selectie kunnen komen, dan mogen ze kennis maken met mijn overredingskracht  :P

Madine

  • Gast
Re: Meedoen aan ER
« Reactie #9 Gepost op: 16-06-2006, 14:46:50 »
Overigens zie je dat ze dus haast alleen naar demografische kenmerken kijken. Ik vraag me af in hoevere je ze met een originele motivatie kunt overtuigen.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Meedoen aan ER
« Reactie #10 Gepost op: 16-06-2006, 15:01:47 »
Echt typisch een standaard emailtje, ik had precies hetzelfde. >:(

Madine

  • Gast
Re: Meedoen aan ER
« Reactie #11 Gepost op: 16-06-2006, 15:13:08 »
Mwoa, had niet eens verwacht dat ze nog iets zouden sturen. Zeker zo laat niet.

Citaat
Wij zijn op zoek naar de ultieme Robinson deelnemer en helaas moeten wij u meedelen dat u niet bij de 160 geselecteerden zit.
Helaas voor hun ja..  :P Goed in zoeken zijn ze kennelijk niet.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Meedoen aan ER
« Reactie #12 Gepost op: 16-06-2006, 17:24:29 »
Helaas voor hun ja..  :P Goed in zoeken zijn ze kennelijk niet.

Ja hoe kun je er nou achterkomen via een Emailtje, waar je een paar vraagjes moet invullen, het is heel anders om diegene in Real life te zien en dan kunnen ze eigenlijk pas oordelen maar goed, niets aan te doen. :) Snap nog steeds niet waarom ze Lydia wel uitgekozen hebben. ::ohno::

Offline wesley87

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Robinson 2006
Re: Meedoen aan ER
« Reactie #13 Gepost op: 16-06-2006, 17:54:02 »
ik heb me dit jaar ook opgegeven maar ik heb nie eens zo'n mailtjuh gehad ???
II 1mPit3ou5 II

Re: Meedoen aan ER
« Reactie #14 Gepost op: 17-06-2006, 00:57:33 »
Over 2 jaar geef ik me op EN IK PRAY TO GOD dat ik mee mag doen maja zal wel niet :P
ik ben niet zo sociaal maar wel goed in sport o.O

Offline Angel007

  • Forumlid
  • itsybitsyspider
Re: Meedoen aan ER
« Reactie #15 Gepost op: 17-06-2006, 12:40:17 »
Eigenlijk moet je gewoon heel opvallend zijn in je manier van zijn, excentriek en uniek maar zonder te faken welliswaar.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Meedoen aan ER
« Reactie #16 Gepost op: 17-06-2006, 12:59:12 »
Eigenlijk moet je gewoon heel opvallend zijn in je manier van zijn, excentriek en uniek maar zonder te faken welliswaar.

dan ben ik de geschikte kandidaat  ::) ::)

Offline Angel007

  • Forumlid
  • itsybitsyspider
Re: Meedoen aan ER
« Reactie #17 Gepost op: 17-06-2006, 13:16:14 »
dan ben ik de geschikte kandidaat  ::) ::)

Weet niet hoor  :-\\ anders was je toch wel al geselecteerd geweest  ??? ;D

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Meedoen aan ER
« Reactie #18 Gepost op: 17-06-2006, 13:27:39 »
Weet niet hoor  :-\\ anders was je toch wel al geselecteerd geweest  ??? ;D
ik heb me dan ook nog nooit kandidaat gestelt (het werk is mijn grootste belemmering  :-\\ )

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Meedoen aan ER
« Reactie #19 Gepost op: 17-06-2006, 14:49:03 »
De Vlaming krijgen exact hetzelfde mailtje gestuurd, maar dan afkomstig van 'Kanaaltwee'
Ik kreeg vandaag namelijk deze:
Citaat
Beste Deelnemer,

 

 

Hartelijk dank voor uw interesse in deelname aan Expeditie Robinson 2006.

 

Uit de vele honderden reacties hebben wij een selectie gedaan. Wij zijn op zoek naar de ultieme Robinson deelnemer en helaas moeten wij u meedelen dat u niet bij de 160 geselecteerden zit.

 

De selectie is gedaan op basis van motivatie, leeftijd, gezinssituatie en werkgerelateerde achtergrond.

Aan deze uitspraak kunnen geen rechten worden ontleend. Uw gegevens zullen wel in ons bestand worden opgenomen. Wij zullen uw gegevens uit privacy overwegingen niet vrijgeven aan derden.

 

Nogmaals hartelijk dank voor uw interesse en natuurlijk hopen dat U zult gaan genieten van de nieuwe serie Expeditie Robinson.

 

 

 

Met vriendelijke groet,

 

 

Het team van Expeditie Robinson 2006