Auteur Topic: Vragen over ExpeditieRobinson.Net  (gelezen 48241 keer)

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Vragen over ExpeditieRobinson.Net
« Gepost op: 5-09-2007, 20:38:46 »
Heb je een vraag over de site, over Expeditie Robinson of ergens anders over... stel 'm hier  ::ok::


Wie weet krijg je antwoord ;)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline m@ri@nne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragen over ExpeditieRobinson.Net
« Reactie #1 Gepost op: 30-09-2007, 23:24:54 »
Hi,

Ik mis kanditaat Sven tussen het lijstje :-[ ::zwaai::
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline lord menno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oranje is de bomp
Re: Vragen over ExpeditieRobinson.Net
« Reactie #2 Gepost op: 30-09-2007, 23:26:25 »
Hi,

Ik mis kanditaat Sven tussen het lijstje :-[ ::zwaai::
  :o idd  :o misschein is er nog geen foto van
Menno is gek

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Vragen over ExpeditieRobinson.Net
« Reactie #3 Gepost op: 30-09-2007, 23:41:23 »
Ik mis kanditaat Sven tussen het lijstje :-[ ::zwaai::


je hebt gelijk, sorrie... heb er eentje gemaakt nu :)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Vragen over ExpeditieRobinson.Net
« Reactie #4 Gepost op: 1-10-2007, 14:53:52 »
is t ergens terug te kijken?
internet, tv?

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Vragen over ExpeditieRobinson.Net
« Reactie #5 Gepost op: 1-10-2007, 15:15:57 »
is t ergens terug te kijken?
internet, tv?

HIER kan je de programma's die je op RTL hebt gemist terug bekijken. ::ok::

Ook op maandag op RTL8, na 'Gooische Vrouwen' als ik mij niet vergis...
::joehoe::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Vragen over ExpeditieRobinson.Net
« Reactie #6 Gepost op: 1-10-2007, 16:45:17 »


Ook op maandag op RTL8, na 'Gooische Vrouwen' als ik mij niet vergis...
::joehoe::


Ja klopt, 21:30. Zag het in de krant staan :).
The sun came up and reality set in.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Vragen over ExpeditieRobinson.Net
« Reactie #7 Gepost op: 1-10-2007, 23:19:05 »
oke thanks, super.
(de herhaling heb ik natuurlijk weer gemist.  :-\\)

Offline Miek

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragen over ExpeditieRobinson.Net
« Reactie #8 Gepost op: 4-10-2007, 01:57:33 »
Hoi!

Ik heb me geabonneerd op de Nieuw RSS feed van ER maar het enige wat daar in staat is dat Expeditie Robinson 100 van start is (joh!  ::rofl::) alle andere nieuwtjes staan echter vermeld onder Media, zou dat samengevoegd kunnen worden of anders ook een RSS feed voor Media erbij kunnen worden gemaakt?

Nog mooier ...  ::tandpastasmiley::  zou het natuurlijk zijn als de Topic: Nieuw(s) op de Site (blijf op de hoogte van alle site-updates) een RSS feed zou krijgen... of ben ik nu erg veeleisend  ::hypocriet::  ::rofl::

Nog een vraagje, ik krijg steeds als ik langskom en op de optie "nieuw op het forum sinds vorig bezoek" klik de melding "Geen ongelezen topics / ongelezen berichten... gevonden sinds je laatste bezoek" terwijl er intussen van alles is gepost wat ik nog niet gelezen heb, waar zou dat aan kunnen liggen?


alvast bedankt  ::zwaai::

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Vragen over ExpeditieRobinson.Net
« Reactie #9 Gepost op: 6-10-2007, 19:32:10 »
Ik heb me geabonneerd op de Nieuw RSS feed van ER maar het enige wat daar in staat is dat Expeditie Robinson 100 van start is (joh!  ::rofl::) alle andere nieuwtjes staan echter vermeld onder Media, zou dat samengevoegd kunnen worden of anders ook een RSS feed voor Media erbij kunnen worden gemaakt?

Nog mooier ...  ::tandpastasmiley::  zou het natuurlijk zijn als de Topic: Nieuw(s) op de Site (blijf op de hoogte van alle site-updates) een RSS feed zou krijgen... of ben ik nu erg veeleisend  ::hypocriet::  ::rofl::

We hebben even het een en ander uitgezocht, en de dingen die je hier voorsteld zijn helaas niet mogelijk. Mocht je graag op de hoogte willen blijven van de dingen die op de Expeditie Robinson site gebeuren, moet je gewoon gezellig wat vaker langskomen  :) ::ok::

Citaat
Nog een vraagje, ik krijg steeds als ik langskom en op de optie "nieuw op het forum sinds vorig bezoek" klik de melding "Geen ongelezen topics / ongelezen berichten... gevonden sinds je laatste bezoek" terwijl er intussen van alles is gepost wat ik nog niet gelezen heb, waar zou dat aan kunnen liggen?

Geen van ons heeft dit probleem, dus ik kan je daar helaas niet mee helpen!  :)

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Vragen over ExpeditieRobinson.Net
« Reactie #10 Gepost op: 6-10-2007, 19:57:17 »
Nog mooier ...  ::tandpastasmiley::  zou het natuurlijk zijn als de Topic: Nieuw(s) op de Site (blijf op de hoogte van alle site-updates) een RSS feed zou krijgen... of ben ik nu erg veeleisend  ::hypocriet::  ::rofl::

RSS feed zal helaas niet gaan, maar je kunt wel de notificatie aanzetten van dit topic. Dan krijg je elke keer een mailtje als er gepost wordt in dit topic.
Geniet nooit met mate...

Lucienne21

  • Gast
Nieuwsbrief
« Reactie #11 Gepost op: 8-10-2007, 16:23:33 »
Hallo, weet iemand waar ik de nieuwsbrief kan aanvragen?

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Nieuwsbrief
« Reactie #12 Gepost op: 8-10-2007, 18:16:11 »
Hallo, weet iemand waar ik de nieuwsbrief kan aanvragen?

Hallo, nergens, gewoon goed de menu's bovenin, het nieuwsblokje aan de linkerkant en het topic 'nieuw op de site' in de gaten houden! :)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Blesses

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blesses for you 2
Re: Vragen over ExpeditieRobinson.Net
« Reactie #13 Gepost op: 9-10-2007, 00:19:51 »
Helluupp  ::tandpastasmiley::

ben een muts eersteklas, maar dat ff terzije...

Wie weet hoe je een avatar en een leuke tkst kan maken in je profiel.
Krijg bij elke poging een seesie fout en moet ook constant opnieuw inloggen.

Wie kan me ff wegwijs maken??

tx en blesses for you 2
Blesses too you 2

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Vragen over ExpeditieRobinson.Net
« Reactie #14 Gepost op: 9-10-2007, 01:16:03 »
Helluupp  ::tandpastasmiley::

ben een muts eersteklas, maar dat ff terzije...

Wie weet hoe je een avatar en een leuke tkst kan maken in je profiel.
Krijg bij elke poging een seesie fout en moet ook constant opnieuw inloggen.

Wie kan me ff wegwijs maken??

tx en blesses for you 2

Awel,
'k Zal ns helpen se.
Eerst log je in. Dat lukt blijkbaar al.
Dan: hier bovenaan de pagina staat in 't groot "Expeditie Robinson.net. Onder de enige R in die titel staat "Profiel".
Als je daarop klikt krijg je meestal een foutmelding "dit lid bestaat niet" of zoiets... niks van aantrekken,
aan de linkerkant van deze uitspraak kan je je weer inloggen, in twee invulvakjes. Gewoon nog ns doen.
Dan zie je, als het goed gaat, toch een samenvatting van je profiel. De volhouder wint (soms).
Aan de linkerkant van deze pagina, bij "forumprofielinformatie" kan je de gevraagde wijzigingen doorvoeren.
Nu nog  onderaan op "verander profiel" klikken, en soms verandert het dan ook effectief!! 
Opgelet voor de grootte van de avator (max. 50kb of zo??), en soms moet je je cache leegmaken eer je het verschil ziet
(of gewoon lang genoeg wachten).
::jaja:: :P

Wie weet hoe je een leuke tekst kan maken in je profiel?
Om een leuke tekst te maken is er spijtig genoeg geen hulpprogramma... :-[
::rofl::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Blesses

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blesses for you 2
Re: Vragen over ExpeditieRobinson.Net
« Reactie #15 Gepost op: 9-10-2007, 18:35:51 »
Awel,
'k Zal ns helpen se.
Eerst log je in. Dat lukt blijkbaar al.
Dan: hier bovenaan de pagina staat in 't groot "Expeditie Robinson.net. Onder de enige R in die titel staat "Profiel".
Als je daarop klikt krijg je meestal een foutmelding "dit lid bestaat niet" of zoiets... niks van aantrekken,
aan de linkerkant van deze uitspraak kan je je weer inloggen, in twee invulvakjes. Gewoon nog ns doen.
Dan zie je, als het goed gaat, toch een samenvatting van je profiel. De volhouder wint (soms).
Aan de linkerkant van deze pagina, bij "forumprofielinformatie" kan je de gevraagde wijzigingen doorvoeren.
Nu nog  onderaan op "verander profiel" klikken, en soms verandert het dan ook effectief!! 
Opgelet voor de grootte van de avator (max. 50kb of zo??), en soms moet je je cache leegmaken eer je het verschil ziet
(of gewoon lang genoeg wachten).
::jaja:: :P
Om een leuke tekst te maken is er spijtig genoeg geen hulpprogramma... :-[
::rofl::


thx Lucas ga het proberen.
Blesses too you 2

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragen over ExpeditieRobinson.Net
« Reactie #16 Gepost op: 9-10-2007, 21:05:13 »
Met al dat spoilergedoe op Hyves hou ik me niet bezig,maar ER word dus voor een keer een uurtje eerder uitgezonden in Vlaanderen dan in Nederland.
Afgelopen zondag heb ik gepost dat Tim "iets" gedaan had wat niet door de beugel kon,maar ik heb er niet bij vermeld wat omdat ik het niet wou verpesten voor de Nederlandse kijkers.Het is nu niet dagen eerder uitgezonden zoals bijv. Terra Incognita,maar mogen wij Vlaamse kijkers meteen na de uitzending onze mening over de aflevering geven,of moeten we wachten tot de uitzending in Nederland afgelopen is?

Offline Blesses

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blesses for you 2
Re: Vragen over ExpeditieRobinson.Net
« Reactie #17 Gepost op: 9-10-2007, 21:26:45 »
Met al dat spoilergedoe op Hyves hou ik me niet bezig,maar ER word dus voor een keer een uurtje eerder uitgezonden in Vlaanderen dan in Nederland.
Afgelopen zondag heb ik gepost dat Tim "iets" gedaan had wat niet door de beugel kon,maar ik heb er niet bij vermeld wat omdat ik het niet wou verpesten voor de Nederlandse kijkers.Het is nu niet dagen eerder uitgezonden zoals bijv. Terra Incognita,maar mogen wij Vlaamse kijkers meteen na de uitzending onze mening over de aflevering geven,of moeten we wachten tot de uitzending in Nederland afgelopen is?

eigenlijk is dat wel beter ja,  want dan heb je een veel levendiger forum.
Veel leuke en gezellige discussies over de aflevering.
Als de Belgen al een uur eerder er zijn dan wordt dan krijg je volgens mij een eenzijdiger chatplubiek...???


Of zit ik er nu ontzettend naast.???

Ik persoonlijk vind het wel leuk om ook met de belgen te chatten...??

Maar het kan natuurlijk niet geweigerd worden,volgens mij.
Dit forum is toch elke dag 24 uur rondom open ???
Blesses too you 2

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragen over ExpeditieRobinson.Net
« Reactie #18 Gepost op: 9-10-2007, 22:13:14 »

Of zit ik er nu ontzettend naast.???

Dit forum is toch elke dag 24 uur rondom open ???
Ik denk dat je er een heel klein beetje naast zit ,met terra incognita was er een "spoiler" (wat haat ik dat woord) "topic" omdat wij Vlamingen  ;D het enkele dagen vooraf konden zien,maar nu heb ik het over een uurtje.
 ::zwaai:: ::zwaai::

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Vragen over ExpeditieRobinson.Net
« Reactie #19 Gepost op: 9-10-2007, 22:33:25 »
maar mogen wij Vlaamse kijkers meteen na de uitzending onze mening over de aflevering geven,of moeten we wachten tot de uitzending in Nederland afgelopen is?

Absoluut! Dan zitten wij immers aan de buis gekluisterd, dus post dr maar vast op los hoor! :D ::ok::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.