Auteur Topic: De laatste expeditie?  (gelezen 37201 keer)

Offline Aikaturbo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De laatste expeditie?
« Reactie #40 Gepost op: 3-11-2007, 11:04:56 »
Maar weer even On-topic, ik heb laatst (vlak voor de start van ER:de 100) in een tijdschrift een interview met ernst-jan gelezen, daar stond een vraag in, of het nu niet eens tijd zou worden om te stoppen. Als antwoord op deze vraag zei Ernst-Jan dat het idd wel eens tijd zou worden om over iets ander na te denken :o
Nou vind ik dat ER geen ER is zonder Ernst-Jan.. :(
Ik zal nog ff op internet zoeken waar ik dat interview nou gelezen heb..

ER-4-LIFE! ;D
New England? How do you call your foot? New Hand?

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: De laatste expeditie?
« Reactie #41 Gepost op: 3-11-2007, 11:13:15 »
Ernst-Jan?!  ::) ::rofl::

Die zou ik niet missen.  ::ohno:: ;D
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Aikaturbo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De laatste expeditie?
« Reactie #42 Gepost op: 3-11-2007, 12:10:18 »
Waarom niet?.. ik vind Ernst-Jan vet cool:)

PS: weet iemand hoe je dat balkje met: Hoofdmenu | interactie | ER nieuws |ER Stuff| Kandidaten| Afleveringen|  weg kan krijgen?, het zit steeds een beetje in de weg:P..
New England? How do you call your foot? New Hand?

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: De laatste expeditie?
« Reactie #43 Gepost op: 3-11-2007, 12:13:18 »
Ja, okee, jij je zin, Ernst-'Jan' is De Man. ::) ;D


Dat balkje kun je volgens mij niet wegkrijgen.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: De laatste expeditie?
« Reactie #44 Gepost op: 3-11-2007, 12:35:21 »
Dat balkje kun je volgens mij niet wegkrijgen.

Je kan er misschien iets overplakken?
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: De laatste expeditie?
« Reactie #45 Gepost op: 3-11-2007, 13:07:09 »
Misschien dat 'Ernst-Jan' wel opgevolgt wordt door 'Peter Paul' (Rens)... ::) Wie zal het zeggen... ;D
Geniet nooit met mate...

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: De laatste expeditie?
« Reactie #46 Gepost op: 3-11-2007, 13:36:41 »
Ja, wie weet!  ;D
Of Pieter-Paul Hagens, die ook WIDM gaat presenteren. ::jaja:: Wie weet is Paul-Peter Balkenende ook wel geïnteresseerd.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline cortex

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De laatste expeditie?
« Reactie #47 Gepost op: 3-11-2007, 18:49:15 »
Ja, okee, jij je zin, Ernst-'Jan' is De Man. ::) ;D

 ::rofl::
Contra torrentem

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: De laatste expeditie?
« Reactie #48 Gepost op: 3-11-2007, 18:57:21 »
PS: weet iemand hoe je dat balkje met: Hoofdmenu | interactie | ER nieuws |ER Stuff| Kandidaten| Afleveringen|  weg kan krijgen?, het zit steeds een beetje in de weg:P..

dat is onze eigen forumbalk, wij doen sinds kort ook aan kussengevechten ;)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline jeroen987

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De laatste expeditie?
« Reactie #49 Gepost op: 28-12-2007, 13:05:24 »
tijdens de finale van ER kwam er in beeld dat je je op kon geven voor ER2008!!

dat betekend dus een nieuwe expeditie.. :D

Offline groen draakje

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
  • De rest van je leven begint NU !
Re: De laatste expeditie?
« Reactie #50 Gepost op: 30-12-2007, 17:12:13 »
Hoeft niet persé. Misschien weten ze nog niet zeker of ze een nieuwe serie gaan maken en vragen ze voor de zekerheid nieuwe aanmeldingen.
Maar ik hoop het wel hoor.
Ik heb me alvast weer opgegeven.  ::jaja::

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: De laatste expeditie?
« Reactie #51 Gepost op: 2-01-2008, 01:27:55 »
Tot op de dag van vandaag, enkele dagen na de finale zijn er slechts zo'n 5500 berichten geplaatst op het forum, tegen 7.166 (strijd der Titanen) tot 9.424 (ER 2005), het eerste seizoen tel ik niet mee. Misschien komen er nog een paar honderd bij, maar dit is een PAK minder dan vorige jaren, en de reden is dat ze niet zo heel goed bezig zijn, de cijfers bevestigen gewoon wat we hier al lang zeggen. EN dan hebben we nog 100 deelnemers en familie en vrienden over de vloer gehad, je moet niet vragen!! Hopelijk pakken ze de draad terug op en gaan we back-to-basics, meer bepaald terug naar een Survivor-draaiboek!!
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De laatste expeditie?
« Reactie #52 Gepost op: 2-01-2008, 15:41:06 »
Tot op de dag van vandaag, enkele dagen na de finale zijn er slechts zo'n 5500 berichten geplaatst op het forum, tegen 7.166 (strijd der Titanen) tot 9.424 (ER 2005), het eerste seizoen tel ik niet mee. Misschien komen er nog een paar honderd bij, maar dit is een PAK minder dan vorige jaren, en de reden is dat ze niet zo heel goed bezig zijn, de cijfers bevestigen gewoon wat we hier al lang zeggen. EN dan hebben we nog 100 deelnemers en familie en vrienden over de vloer gehad, je moet niet vragen!! Hopelijk pakken ze de draad terug op en gaan we back-to-basics, meer bepaald terug naar een Survivor-draaiboek!!

Mmmwwwaaa Lukas,ik denk dat we het minder aantal posts niet moeten zoeken bij het programma zelf,maar wel bij een groot deel van onze noorderburen.Wat ooit verzonnen is door "onze" Bart,Tom en Michiel,dat heeft en groot deel van nederland gebrainwashed.Deze site is dus ontstaan door WIDM (als ik het goed heb). ER was nog maar halfweg,en enkele Moljunkies hadden het reeds over de molfandag,die er al dan niet zal komen NA de reeks,en dat was dus een maand of 3-4-5? vooraf??? Ik vind WIDM een leuk programma,en ik neem aan dat jij dat ook vind,maar dat is het. Ik probeer die gekte hier te begrijpen,maar het lukt me niet  ??? ??? WIDM begint nu kort na de afloop van ER,dus die hebben totaal geen interesse in ER.,enkel mol,mol,mol,mol,mol,mol,mol,dat telt.Als je hier de zin "Wie is de mol" uitspreekt,dan krijgen 80% van de mensen in Nederland spontaan een virtueel orgasme  ::jaja:: en dat kunnen wij als "buitenlanders" niet snappen.  ::ohno:: ::ohno:: ::ohno::


Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: De laatste expeditie?
« Reactie #53 Gepost op: 2-01-2008, 21:14:41 »
Mmmwwwaaa Lukas,ik denk dat we het minder aantal posts niet moeten zoeken bij het programma zelf,maar wel bij een groot deel van onze noorderburen.Wat ooit verzonnen is door "onze" Bart,Tom en Michiel,dat heeft en groot deel van nederland gebrainwashed.Deze site is dus ontstaan door WIDM (als ik het goed heb). ER was nog maar halfweg,en enkele Moljunkies hadden het reeds over de molfandag,die er al dan niet zal komen NA de reeks,en dat was dus een maand of 3-4-5? vooraf??? Ik vind WIDM een leuk programma,en ik neem aan dat jij dat ook vind,maar dat is het. Ik probeer die gekte hier te begrijpen,maar het lukt me niet  ??? ??? WIDM begint nu kort na de afloop van ER,dus die hebben totaal geen interesse in ER.,enkel mol,mol,mol,mol,mol,mol,mol,dat telt.Als je hier de zin "Wie is de mol" uitspreekt,dan krijgen 80% van de mensen in Nederland spontaan een virtueel orgasme  ::jaja:: en dat kunnen wij als "buitenlanders" niet snappen.  ::ohno:: ::ohno:: ::ohno::

En weet je wat dan nog het meest onnozele is aan Woestijnvis?
Dat ze gewoon 1) weigeren het concept te verkopen om in België te brengen 2) weigeren de Mol in België zelf te maken.
Ik heb hen daarover aangesproken, en ze 'vinden gewoon dat het niet het moment is, trouwens ze zijn met andere dingen bezig'.
De Mol is idd en met reden een hype omdat het zo goed inéénzit.
De Mol bestaat al veel langer, en moesten de twee programma's nu gelijk lopen zou ik nog zeggen, maar nu heeft het éne gewoon niets met het andere te maken. Het is een combinatie van een hoop miscasts, in combinatie met de onkundigheid en een soort van woestijnvisachtige we-weten-het-toch-beter mentaliteit die sommige programma's, waaronder ER, de das omdoet. Neighbours loopt al een eeuw of zo, en daar verandert ook niets aan, dus kom niet vertellen dat een programma moet veranderen om goed te zijn. Er zijn genoeg alternatieven binnen de originele -overigens uitstekende-formule om het voor de deelnemers onvoorspelbaar te maken.
::jaja::

If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: De laatste expeditie?
« Reactie #54 Gepost op: 2-01-2008, 22:27:26 »
Mmmwwwaaa Lukas,ik denk dat we het minder aantal posts niet moeten zoeken bij het programma zelf,maar wel bij een groot deel van onze noorderburen.Wat ooit verzonnen is door "onze" Bart,Tom en Michiel,dat heeft en groot deel van nederland gebrainwashed.Deze site is dus ontstaan door WIDM (als ik het goed heb). ER was nog maar halfweg,en enkele Moljunkies hadden het reeds over de molfandag,die er al dan niet zal komen NA de reeks,en dat was dus een maand of 3-4-5? vooraf??? Ik vind WIDM een leuk programma,en ik neem aan dat jij dat ook vind,maar dat is het. Ik probeer die gekte hier te begrijpen,maar het lukt me niet  ??? ??? WIDM begint nu kort na de afloop van ER,dus die hebben totaal geen interesse in ER.,enkel mol,mol,mol,mol,mol,mol,mol,dat telt.Als je hier de zin "Wie is de mol" uitspreekt,dan krijgen 80% van de mensen in Nederland spontaan een virtueel orgasme  ::jaja:: en dat kunnen wij als "buitenlanders" niet snappen.  ::ohno:: ::ohno:: ::ohno::



Ik heb niets met WIDM en ben toch echt een ontzettende NL-er. Ik krijg overigens van weinig televisieprogramma's spontane virtuele orgasmes, nou ja misschien van ER (de ziekenhuisserie wel te verstaan), maar dat komt door al die heerlijke acteurs (DR. KOVAC!).
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De laatste expeditie?
« Reactie #55 Gepost op: 3-01-2008, 10:31:09 »
En weet je wat dan nog het meest onnozele is aan Woestijnvis?
Dat ze gewoon 1) weigeren het concept te verkopen om in België te brengen 2) weigeren de Mol in België zelf te maken.
Ik heb hen daarover aangesproken, en ze 'vinden gewoon dat het niet het moment is, trouwens ze zijn met andere dingen bezig'.
De Mol is idd en met reden een hype omdat het zo goed inéénzit.
De Mol bestaat al veel langer, en moesten de twee programma's nu gelijk lopen zou ik nog zeggen, maar nu heeft het éne gewoon niets met het andere te maken. Het is een combinatie van een hoop miscasts, in combinatie met de onkundigheid en een soort van woestijnvisachtige we-weten-het-toch-beter mentaliteit die sommige programma's, waaronder ER, de das omdoet. Neighbours loopt al een eeuw of zo, en daar verandert ook niets aan, dus kom niet vertellen dat een programma moet veranderen om goed te zijn. Er zijn genoeg alternatieven binnen de originele -overigens uitstekende-formule om het voor de deelnemers onvoorspelbaar te maken.
::jaja::


Maja Lukas eigenlijk gaat het me niet om welk programma beter is enzo,ik wou enkel antwoorden opje opmerking ivm de weinige posts.Bijv. ER (thnx Clown,dat was ik er vergeten bij te zeggen),trek dan nog eens alle posts van de (ex)kandidaten zelf af,hoeveel zullen er dan nog overblijven? Terwijl de mol nog niet eens begonnen is en er staan al meer dan 1.600 posts  ::oink:: ::oink::

Online Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De laatste expeditie?
« Reactie #56 Gepost op: 3-01-2008, 18:25:15 »
Over De Mol kan je dan ook allerlei dingen zeggen (theorieën enzo). En ik vind Expeditie Robinson ook steeds minder worden, hoewel dit jaar wel beter was dan vorig jaar, naar mijn mening.

WIDM leent zich gewoon meer tot discussies dan Exp Rob. Ik denk niet dat het feit dat WIDM na Exp Rob begint, de reden van het minder posten is. Ook op andere Exp Rob fora (waar WIDM nergens vermeld wordt) wordt er minder over gepost dan andere jaren. Hoe minder kijkers, hoe minder kans op mensen die hier komen posten.

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: De laatste expeditie?
« Reactie #57 Gepost op: 3-01-2008, 18:45:35 »
Hoe minder kijkers, hoe minder kans op mensen die hier komen posten.

Plus het feit inderdaad dat er dit jaar eigenlijk weinig te bediscussiëren was. Zo boeiend vond ik het geleuter iedere keer voorafgaand aan de eilandraad over complotten eigenlijk niet. Het Panama-seizoen had hier ook al last van. Eigenlijk kruidde alleen Frans zo'n beetje de verder vrij zouteloze expeditie. Tevens was het 100-concept nog redelijk vernieuwend. Verder vond ik het vrij veel gezever over hetzelfde, namelijk wie gaan we wegstemmen. Geef mij maar een Expeditie Robinson met de nadruk op overleven, en dan ook stevig overleven. Het stemgedrag boeit me verder weinig. In ieder geval kijk ik (naast natuurlijk Wie is de Mol over een kleine twee uur!) ook weer uit naar Peking Express. Daar biedt het hele race-concept uit zichzelf in ieder geval al spanning en hoeft er tenminste niet te worden gestemd. Misschien moeten ze bij Expeditie Robinson ook het hele stemconcept eens achterwege laten en verder geen voedsel (zoals rijst) meer uitdelen vanuit de productie. Vervolgens afwachten totdat alle mensen ineengestort zijn van de honger en de ultieme survivor overblijft. Omdat het productie-voedsel dan niet meer te verdelen valt, wordt het in de Expeditie misschien meer ieder voor zich. Het zou leuke televisie op kunnen leveren........ :)

Online Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De laatste expeditie?
« Reactie #58 Gepost op: 3-01-2008, 19:09:09 »
Denk niet dat dat haalbaar is om mensen neer te laten storten wegens gebrek aan eten. Te riskant om zo met de gezondheid van mensen te spelen.
En in Survivor is het constant gericht op het stemgedrag en daar is het juist wél leuk. Het wordt er ook anders gedaan. Er worden door die discussies en gesprekken vaak 2 of 3 mogelijke slachtoffers naar voren geschoven en dan is het wel spannend te zien wie het onderspit delft bij de stemmen. Er wordt nooit "met het hart" gestemd, maar altijd tactisch en dat maakt het naar mijn mening spannender dan "Ik kijk in mijn hart om te zien wie het meest Robinsonwaardig is."

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De laatste expeditie?
« Reactie #59 Gepost op: 4-01-2008, 13:54:18 »
Over De Mol kan je dan ook allerlei dingen zeggen (theorieën enzo). En ik vind Expeditie Robinson ook steeds minder worden, hoewel dit jaar wel beter was dan vorig jaar, naar mijn mening.

WIDM leent zich gewoon meer tot discussies dan Exp Rob. Ik denk niet dat het feit dat WIDM na Exp Rob begint, de reden van het minder posten is. Ook op andere Exp Rob fora (waar WIDM nergens vermeld wordt) wordt er minder over gepost dan andere jaren. Hoe minder kijkers, hoe minder kans op mensen die hier komen posten.
Helemaal mee eens Robbie,maar je kan het toch niet onder stoelen of banken steken dat voor VEEEEEEEL mensen in Nederland enkel de mol is wat telt,en al derest voor hen bijzaak is? Zie de opkomst gisteren,kijk nu, het is bijna 14.00 uur; 160 gasten en 42 vaste bezoekers  :o :o Daarvan zie je 99% enkel tijdens WIDM.en derest van het jaar niet meer  ::ohno:: Het heeft er toch wel iets mee te maken .....