Auteur Topic: [Kandidaat] Willem  (gelezen 46752 keer)

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Willem
« Reactie #40 Gepost op: 3-12-2007, 11:48:44 »
Ik gun Willem ook wel een keer de winst, hij zat er al zo vaak zo dicht bij. Maar hij was natuurlijk wel kapot van het tweede deel van de proef, daardoor had hij al een achterstand op Vinnie bij het derde deel.


Volgens mij zijn de overgebleven deelnemers geen mensen die de sterkste wegstemmen. Vinnie heeft denk ik daarom niets te vrezen, mocht hij een keer geen immuniteit winnen.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Willem
« Reactie #41 Gepost op: 3-12-2007, 12:31:24 »
Ik heb zitten schreeuwen om Willem aan te moedigen, maar het mocht niet baten :(...ik gun het hem zo ontzettend al heeft hij de immuniteit volgens mij niet nodig omdat hij goed in de groep ligt.
Voor mij is Willem dé Robinson van dit jaar.... ::bravo:: ::ok::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat] Willem
« Reactie #42 Gepost op: 3-12-2007, 13:04:13 »
Willem kruipt voor mij steeds dichter naar de winst toe. Hij is steeds neutraal geweest enzo. Ik denk dat ie nog wel eens zou kunnen gaan winnen.

Offline Paps

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Nil mihi absurdum
Re: [Kandidaat] Willem
« Reactie #43 Gepost op: 6-12-2007, 23:48:19 »
De laatste uitzending is in zicht.
Tijd voor "Paps" om het stilzwijgen maar eens te verbreken. Ja ik was inderdaad de oudste bij de laatste tien en kreeg die bijnaam en ik was er trots op.
Velen vinden mij een grijze muis. En ... terecht. Ik ben van mijzelf rustig en ben dan ook zo veel mogelijk mijzelf gebleven.
Zeker in het begin heb ik mij rustig gehouden omdat ik met mijn "kapotte" schouder niet goed mee kon komen.
Naarmate Robinson vorderde kreeg ik meer kracht in mijn schouder en zakte de pijn. Elke dag dat ik langer mocht blijven was voor mij een geschenk, dus dat ik op een aantal proeven gewoon niet mee kon komen vond ik niet erg.

EXPEDITIE ROBINSON IS EEN WERELDERVARING!

En voor de komende weken nog even ...  :-X

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Willem
« Reactie #44 Gepost op: 6-12-2007, 23:52:57 »
Ook al vind ik Willem niet echt mijn favo kandidaat,ik zal maar  ::bravo:: ::bravo:: zeggen zeker?

Offline kakko

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Willem
« Reactie #45 Gepost op: 7-12-2007, 12:09:08 »
 ::zwaai:: paps willem, knap hoor dat je al zo ver bent gekomen met die schouder van je. Het lijkt mij heel logisch dat je niet bij alle proeven mee kunt komen ik denk dat iedereen wel een proef heeft die hem/haar niet ligt. Voor mij mag je de winnaar worden want ik neem mijn petje voor je af hoor  ::ok::

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: [Kandidaat] Willem
« Reactie #46 Gepost op: 7-12-2007, 15:56:18 »
Ook al vind ik Willem niet echt mijn favo kandidaat,ik zal maar  ::bravo:: ::bravo:: zeggen zeker?
::)

Leuk dat je hier ook zit Willem!
First you go backwards, but then forwards again

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Willem
« Reactie #47 Gepost op: 7-12-2007, 17:05:44 »
De laatste uitzending is in zicht.
Tijd voor "Paps" om het stilzwijgen maar eens te verbreken. Ja ik was inderdaad de oudste bij de laatste tien en kreeg die bijnaam en ik was er trots op.
Velen vinden mij een grijze muis. En ... terecht. Ik ben van mijzelf rustig en ben dan ook zo veel mogelijk mijzelf gebleven.
Zeker in het begin heb ik mij rustig gehouden omdat ik met mijn "kapotte" schouder niet goed mee kon komen.
Naarmate Robinson vorderde kreeg ik meer kracht in mijn schouder en zakte de pijn. Elke dag dat ik langer mocht blijven was voor mij een geschenk, dus dat ik op een aantal proeven gewoon niet mee kon komen vond ik niet erg.

EXPEDITIE ROBINSON IS EEN WERELDERVARING!

En voor de komende weken nog even ...  :-X


Hi Willem! Nou grijze muis vind ik sterk overdreven hoor. Een rustig mens is niet direct een grijze muis. Je komt onwijs leuk over en zeker ook bijzonder sterk. Dat je vaak tweede wordt zegt veel over jouw doorzettingsvermogen en kracht. Je laat je niet uit het veld slaan, ookal ben je teleurgesteld en je zet je vervolgens minstens net zo hard in voor een volgende proef. Hulde hoor! Ik gun je de winst van een van de proeven de komende aflevering. Dat zou verdient zijn!

 ::bravo::
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Willem
« Reactie #48 Gepost op: 7-12-2007, 19:46:59 »
Ook ik vind je een fantastische kandidaat. Moeilijk om te kiezen dit jaar : Vinni, jij, Lieke, Marcel, Hans allemaal kanjers van mensen, met een verschillend karakter maar die een meerwaarde geven aan dit programma.
Zoals ik al aangaf op andere items ben ik het meest voor Vinni omdat ik "moet" kiezen juist zoals jullie zullen (al gedaan natuurlijk) in de laatste aflevering tussen de finalisten. Vinni spreekt me aan omdat hij zo joviaal/spontaan en antwerpenaar is, jij behoort ook wel tot de top 4 en misschien wel tot finalist, hopelijk samen met Vinni.
Ook mijn gezin zegt iedere keer och arme Willem is weeral 2de. Maar juist dat zal jou respect doen afdwingen bij je kampgenoten.
En niet alleen Joop Zoetemelk was eeuwige tweede maar ook de franse wielerlegende Raymond Poulidor.



Groetjes van een Mams Robinson 'kijkster'

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat] Willem
« Reactie #49 Gepost op: 9-12-2007, 23:00:32 »
Willem is niet meer de eeuwige tweede ::bravo::

Gaaf dat hij een keer won!

Hopelijk wint hij de finale ook!

Offline kakko

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Willem
« Reactie #50 Gepost op: 9-12-2007, 23:44:41 »
Geweldig dat ie de proef won. Hij had het echt een keer verdient en tjemig wat hebben ze genoten in het resort.

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: [Kandidaat] Willem
« Reactie #51 Gepost op: 10-12-2007, 00:21:17 »
Willem  ::bravo:: ::ok::
First you go backwards, but then forwards again

Offline TessaLondon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Willem
« Reactie #52 Gepost op: 10-12-2007, 09:02:09 »
Echt geweldig dat je ook een proef hebt gewonnen, super!!! Jij en Marcel zijn in mijn ogen goede Robinsonners, sociaal, hulpvaardig en niet overal de baas in hoeven te zijn! Ik hoop dat je de finale haalt!!

Tessa ::zwaai::

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Willem
« Reactie #53 Gepost op: 10-12-2007, 10:49:59 »
Willem proficiat je bent geen Joop of Polidor meer maar nu nummer 1... Alleen vond ik het echt jammer dat je Hans of Lieke niet meenam naar het resort maar Mieke. Zij heeft zich echt nog niet bewezen en behalve het doorbreken van het complot zijn er vrouwen die meer robinson waren als zij (Kristien bv.)

Willem wel, Marcel niet, hij lijkt mij niet zo eerlijk en ik denk dat hij echt een "spelletje" speelt met iedereen...

Willem, Lieke, Vinni en Hans finalisten !!!!
« Laatst bewerkt op: 10-12-2007, 10:55:20 door Millesime »

Offline anatje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Willem
« Reactie #54 Gepost op: 10-12-2007, 15:26:55 »
in het begin wist ik het niet zo met Willem maar ik ben nu dus echt helemaal om.
Lekker relaxte man,doet gewoon zijn ding en dan nog eens bere-goed!!!! ::bravo::
Geen geslijm geen gelul,gewoon Willem[denk ik],ik hoop dat ie ver komt!

Offline kakko

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Willem
« Reactie #55 Gepost op: 10-12-2007, 16:00:02 »
Willem heeft toch gezegd waarom ie Mieke meenam: omdat zij nog geen 1 proef heeft gewonnen. Ik denk dat ie gewoon zo'n goed en zacht karakter heeft dat ie niet kijkt naar wie robinson waardig is maar naar wie het verdient om wat voor reden dan ook, zo dus Mieke omdat die nog nooit gewonnen heeft.

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Willem
« Reactie #56 Gepost op: 10-12-2007, 16:31:09 »
Ja ik weet dat dat de reden was dat hij Mieke meenam, omdat ze nog nooit iets gewonnen heeft, maar zelf heeft ze ook nog nooit iets bewezen in ER... Dus niet terecht vind ik, maar zoals iedereen zegt en ik vind dat ook: Willem heeft een zachtaardig karakter dus geen blamage aan zijn adres.

Offline Paps

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Nil mihi absurdum
Re: [Kandidaat] Willem
« Reactie #57 Gepost op: 10-12-2007, 17:57:56 »
Eindelijk niet de "eeuwige tweede" meer. :P 

Als eerste even iets recht zetten.

Alle finalisten zijn echt leuke, lieve mensen, ook Muriel en Loek.
Het is nu eenmaal televisie, om die kleine discussies uit te meten.
Ze waren dankbare kandidaten om op te stemmen na het complot.

Voor wat betreft het verdelen van de prijzen hadden wij een ongeschreven regel om ze eerlijk te verdelen. Vandaar mijn keuze en was de volgende keer Hans aan de beurt.


Groeten van de "Paps" van het stel

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Willem
« Reactie #58 Gepost op: 10-12-2007, 18:17:34 »
Eindelijk niet de "eeuwige tweede" meer. :P 

Als eerste even iets recht zetten.

Alle finalisten zijn echt leuke, lieve mensen, ook Muriel en Loek.
Het is nu eenmaal televisie, om die kleine discussies uit te meten.
Ze waren dankbare kandidaten om op te stemmen na het complot.

Voor wat betreft het verdelen van de prijzen hadden wij een ongeschreven regel om ze eerlijk te verdelen. Vandaar mijn keuze en was de volgende keer Hans aan de beurt.


Groeten van de "Paps" van het stel


Hi Willem! Goed gedaan, dat was een van de mooiste prijzen die gewonnen kon worden bij een robinsonproef. Wat een mooi moment wanneer je won en het niet meteen kon bevatten. Juist zo'n moment is fijne televisie!
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline zandstorm

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Willem
« Reactie #59 Gepost op: 10-12-2007, 18:25:06 »
Ja ik weet dat dat de reden was dat hij Mieke meenam, omdat ze nog nooit iets gewonnen heeft, maar zelf heeft ze ook nog nooit iets bewezen in ER...

Je moest es weten...