Auteur Topic: Aflevering 13  (gelezen 30842 keer)

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 13
« Reactie #40 Gepost op: 25-12-2007, 15:37:30 »
Ach gossie  ::hug:: Ben je daar nu nog verdrietig om  ??? ::)


Helemaal eens met het voorstel van Millesime. Ik heb begrepen dat de productie hier ook wel meeleest, dus eh, doen jullie hier wat mee, alsjeblieft  ::zwaai::


De discussie is al jaren oud, maar ik vond het ook deze keer weer zo jammer. Waarom is een evenwichtsproef (ok, er komt ook uithoudingsvermogen bij kijken) zo belangrijk dat die de finaleplaats oplevert? Ik vond de laatste proef een heel stuk leuker, daar kwam snelheid en inzicht bij kijken, en een Robinsonvaardigheid als vuurmaken. Dat is voor mij een echte finaleproef  ::ok::
Keep calm and eat chocolates!

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 13
« Reactie #41 Gepost op: 25-12-2007, 17:58:38 »
Ach gossie  ::hug:: Ben je daar nu nog verdrietig om  ??? ::)
idd, m'n superfavotje heeft nooit een eerlijke kans gekregen  ::ohno:: ::ohno::

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 13
« Reactie #42 Gepost op: 25-12-2007, 18:17:33 »
en ik zal nog meer zeggen,ik ben in relaxhoekstaking gegaan,ik weigerde om The Farm te verlaten en te gaan posten in de relaxhoek enzo(en sommige mensen zijn getuige)ik ben tot de allerlaatste snik op het Farm forum gebleven. Maar mijn boodschap is tenminste tot bij de programmamakers geraakt he  ::trots:: ::trots:: The Farm is 1 keer uitgezonden geweest,en daarna nooit meer  ::rofl:: ::rofl::  ::)
Maar ik blijf bij m'n standpunt wat de finale van ER betreft  ::jaja:: ::jaja:: Ontopic he Modje Megan?  :)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 13
« Reactie #43 Gepost op: 26-12-2007, 21:31:56 »
@ Millesime: dat van Muriel was inderdaad niet fraai. Ik had het in mijn post eigenlijk over het feit dat mensen bij een finale gaan bedenken wie er "robinsonwaardig" is. Dat vind ik een beetje overroepen.

Voor de rest vind ik dat de finale zo juist goed is. Daar gaat het spel juist om. Wie geraakt er tot het eind door goed te overleven en goed te doen in opdrachten, maar ook door zo weinig mogelijk verbitterde medekandidaten achter te laten, want die medekandidaten hebben jouw lot in hun handen. Je moet ze wel wegstemmen, maar toch proberen niet in een slecht boekje bij hen te staan. In Survivor (de US versie) is dit feit veel beter uitgewerkt naar mijn mening. Heel diplomatiek, tactisch en strategisch moet je daar spelen. Terwijl het hier meer is van: allemaal samen op scoutskamp en op het laatst kiezen wie het leukst is.

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Aflevering 13
« Reactie #44 Gepost op: 27-12-2007, 00:42:42 »
Herhaling : Donderdagavond om 23 uur 20 op Kanaal 2.... Veel plezier Lukas !

Bedankt C!
::bravo::
X
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Aflevering 13
« Reactie #45 Gepost op: 2-01-2008, 14:14:03 »
Met deze aflevering is er ook een een einde gekomen aan deze expeditie :) Persoonlijk vond ik het een leuke, verrassende serie, met 100 deelnemers.

Daarom wil ik iedereen die aan deze site heeft meegewerkt bedanken, vooral Guikie voor al z'n werk, maar ook Cynneke en Sprien voor hun vaste bijdragen, Test voor z'n geregel, Evenstar, Lukas en Molcrazy en alle anderen voor hun bijdragen. En natuurlijk de deelnemers, die lid werden, hun mening gaven, onze meningen verdroegen ;)

Thnx! ::bravo::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Aflevering 13
« Reactie #46 Gepost op: 2-01-2008, 14:16:13 »
Met deze aflevering is er ook een een einde gekomen aan deze expeditie :) Persoonlijk vond ik het een leuke, verrassende serie, met 100 deelnemers.

Daarom wil ik iedereen die aan deze site heeft meegewerkt bedanken, vooral Guikie voor al z'n werk, maar ook Cynneke en Sprien voor hun vaste bijdragen, Test voor z'n geregel, Evenstar, Lukas en Molcrazy en alle anderen voor hun bijdragen. En natuurlijk de deelnemers, die lid werden, hun mening gaven, onze meningen verdroegen ;)

Thnx! ::bravo::

Hier kan en wil ik me natuurlijk helemaal bij aansluiten! Megan jij ook heel erg bedankt voor alle moeite en tijd die je in de site gestoken hebt  ::ok:: :) .. En alle andere mensen die ook maar iets betekend hebben voor dit seizoen, dank jullie wel!  ::bravo::

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Aflevering 13
« Reactie #47 Gepost op: 2-01-2008, 18:02:04 »
En dank jullie Megan en Guik om er weer een prachtige, up-to-date site van te maken waar duidelijk veel energie, moeite, inzet en tijd in gekropen is! Chapeau!!! ::bravo:: ::ok::
2024: wie is de Mol?

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Aflevering 13
« Reactie #48 Gepost op: 2-01-2008, 19:47:55 »
Guikie en Megan, complimenten voor de mooie site die jullie dit jaar weer hebben gemaakt ::bravo:: !
The sun came up and reality set in.