Auteur Topic: [Kandidaat NL] Hiukwan  (gelezen 284618 keer)

Offline pallas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #740 Gepost op: 5-12-2008, 20:20:53 »
Kreeg vandaag mijn sinterklaaspakket van mijn werk. Het eerste wat ik eruit haalde, lag bovenop:

een zakje Peanuts......... ::rofl::

Peanuts met Sinterklaas  ::)  ???
Nog nooit gezien in een Sint-pakket, althans niet in onze streek (Oost-Vlaanderen/Gent)
In the beginning there was nothing and even that exploded

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #741 Gepost op: 5-12-2008, 20:23:21 »
Peanuts met Sinterklaas  ::)  ???
Nog nooit gezien in een Sint-pakket, althans niet in onze streek (Oost-Vlaanderen/Gent)
Toch worden die regelmatig in deze tijd gegeten, vers gebrand, overigens.

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #742 Gepost op: 5-12-2008, 22:03:27 »
Kreeg vandaag mijn sinterklaaspakket van mijn werk. Het eerste wat ik eruit haalde, lag bovenop:


een zakje Peanuts......... ::rofl::

Dat is omdat Sinterklaas wist dat jij zo'n grote fan van haar bent Bodejos...
Fijne Sinterklaas avond trouwens !

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #743 Gepost op: 6-12-2008, 09:37:16 »
Dat is omdat Sinterklaas wist dat jij zo'n grote fan van haar bent Bodejos...
Fijne Sinterklaas avond trouwens !
Haha, wist niet dat Sinterklaas ook naar Expeditie Robinson keek.

Mja, er stonden vorige week heel wat mensen voor haar in de rij, dus ik was in goed gezelschap. ::jaja::



« Laatst bewerkt op: 6-12-2008, 23:17:10 door Bodejos »

Offline amber8

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #744 Gepost op: 6-12-2008, 23:01:55 »
Hoi Hiukwan,
Vandaag pas dit forum ontdekt en een beetje doorgespit. Ik vond jou een echt leuke kanditate, met je gezellige kwebbel. Voor Hans en Yin heb ik geen goed woord over, beiden gedreven door list en bedrog.......bah.
Het siert je dat je Hans "z'n andere kant' zag en milder over hem was. Maar deze bedriegers blijven bedriegen........ze zijn alleen uitstekende kamelions, kiezen altijd 'de eigen-belang" kant en kunnen dus ook vaker "sympathiek" lijken, meer is dat niet. ::ohno::


Offline MichaelF

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #745 Gepost op: 8-12-2008, 01:28:42 »
hey Hiu , jij bent de winnares van ER 2008 voor mij ;)

en zo zal je ook herinnerd worden als mensen het over er 2008 hebben.

BTW je actie door generaal pardon eruit te stemmen is op youtube al zo,n beetje legendarisch geweldig ::rofl::

Michael

Offline MaRLieS1976

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • MoLJaGeR
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #746 Gepost op: 13-12-2008, 18:29:38 »
Hiu niet meer gesignaleerd na de finale??
WSDM (wie stuurde die mol?)

Offline Cout

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #747 Gepost op: 13-12-2008, 18:35:34 »
Hiu niet meer gesignaleerd na de finale??

No sea, no hear, no chat anymore.

Maar ja, het was voor haar dan ook een superdrukke periode en ze moet uiteraard nog aan haar studies denken ook, niet?

Hoop toch ook nog eens wat van haar te horen.
Je bent gestopt met leven de dag dat je geen plannen meer maakt

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #748 Gepost op: 13-12-2008, 18:37:15 »
Vorige week nog hier geweest, maar inderdaad: studie en werk hebben hun aandacht ook nodig.

Offline Peanut

  • Kandidaat ER2008
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #749 Gepost op: 15-12-2008, 21:54:28 »
Nog even en dan kan ik ook genieten van de kerstvakantie..! Erg druk met studie en werk, laatste loodjes wegen altijd het zwaarst...

Was even nieuwsgierig, en daarom kijk ik even naar de 'oude' topics..!

Jullie alvast een hele fijne kerst gewenst, en een heel mooi oud en nieuw!

Offline sallysan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sarah & SIENNA..
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #750 Gepost op: 15-12-2008, 22:01:29 »
Nog even en dan kan ik ook genieten van de kerstvakantie..! Erg druk met studie en werk, laatste loodjes wegen altijd het zwaarst...

Was even nieuwsgierig, en daarom kijk ik even naar de 'oude' topics..!

Jullie alvast een hele fijne kerst gewenst, en een heel mooi oud en nieuw!


Voor jou ook Hiu!! En niet te vergeten je familie!!
Dikke kxssen!
Sally
Alles moet kapot!

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #751 Gepost op: 15-01-2009, 12:14:55 »
 ::tandpastasmiley::
he Hiu,
benieuwd hoe het met je gaat!
Vooral benieuw naar the time after
Ikzelf dacht altijd: vandaag in de krant en morgen verpakken ze vis in diezelfde krant. Nou dat bleek en blijkkt niet waar te zijn. Nog elke week hoor ik wel een opmerking van hé Peking-eend of iets degelijks. Dat gaat ook wel eens de mist in hoor; hé ken ik jou niet van.... toe es.... ja,ja vast van PE zeg ik dan. Nee daar heb ik nooit naar gekeken.... naar programma of zoiets. Nee je stond in de krant... en ddan met iets anders!!
Dus toe eens Hiukwan, hoe vergaat het jou???

NB. Jorien komt dit weeken, eindelijk terug!!!, kom je haar (weer) tegen in de stad??
doeg rinck ::zwaai:: ::zwaai::

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #752 Gepost op: 15-01-2009, 15:22:50 »
::tandpastasmiley::

Vooral benieuw naar the time after



Ik ook,

HiuKwan komt af en toe nog eens iets zeggen maar ben ook benieuwd naar de andere kandidaten.

Offline Peanut

  • Kandidaat ER2008
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #753 Gepost op: 18-01-2009, 18:45:11 »
::tandpastasmiley::
he Hiu,
benieuwd hoe het met je gaat!
Vooral benieuw naar the time after
Ikzelf dacht altijd: vandaag in de krant en morgen verpakken ze vis in diezelfde krant. Nou dat bleek en blijkkt niet waar te zijn. Nog elke week hoor ik wel een opmerking van hé Peking-eend of iets degelijks. Dat gaat ook wel eens de mist in hoor; hé ken ik jou niet van.... toe es.... ja,ja vast van PE zeg ik dan. Nee daar heb ik nooit naar gekeken.... naar programma of zoiets. Nee je stond in de krant... en ddan met iets anders!!
Dus toe eens Hiukwan, hoe vergaat het jou???

NB. Jorien komt dit weeken, eindelijk terug!!!, kom je haar (weer) tegen in de stad??
doeg rinck ::zwaai:: ::zwaai::
Heeej Rinck!
Alles goed met mij hoor, het gaat z'n gangetje.. Heeeel druk met school, was alweer vergeten dat het zoveel tijd kost.. zucht. Opmerkingen over ER krijg ik regelmatig, vooral als ik werk. Zo'n 2 a 3 op een avond, heel grappig, de meeste mensen zeggen zo van: je hebt zo'n bekend gezicht.. of ze kijken me de hele avond aan maar durven nix te zeggen. Erg grappig! Gelukkig zijn de meeste mensen wel positief :D Leukste wat ik tot nu toe heb mee gemaakt is trouwens dat zo'n homo paar uit Het Blok (volgens mij vorig jaar? of jaar daarvoor) me herkende!

Ergens mis ik ER wel, vooral omdat het leven hier weer zo hectisch is.. !

Super dat Jorien weer terugkomt! Zal haar misschien wel es tegenkomen in de stad :D Leuk om weer es met haar bij te praten, echt al jaaaren geleden! Zit al beetje vakantieplannen te maken voor komend zomer, ik wil zoveel maar beperkte mogelijkheden zucht. Als ik ER had gewonnen dan had ik lekker paar maand vrij genomen om te gaan reizen en meer van de wereld te zien. Nu is het ff krap inplannen.. Weet nog niet zo goed waarheen, wil dolgraag terug naar Azie, beetje reizen in die regio, anderzijds trekt Zuid-Afrika me ook aan. Weet nog niet zo goed, vooral omdat het ernaar uit ziet dat ik alleen ga.. maakt het allemaal wel gecompliceerder! (Mijn vriendje gaat met familie naar China, ik ga niet thuis op hem zitten wachten natuurlijk haha)

Offline mooneyeslinda

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #754 Gepost op: 18-01-2009, 21:36:58 »
alleen kun je overal heen, als je er maar tegen kan om alleen te zijn :)
en het natuurlijk een beetje een (vrouw) veilig land is
robinson is weer geweldig dit jaar

Offline Cout

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #755 Gepost op: 19-01-2009, 03:16:50 »


. Als ik ER had gewonnen dan had ik lekker paar maand vrij genomen om te gaan reizen en meer van de wereld te zien. Nu is het ff krap inplannen.. Weet nog niet zo goed waarheen, wil dolgraag terug naar Azie, beetje reizen in die regio, anderzijds trekt Zuid-Afrika me ook aan. Weet nog niet zo goed, vooral omdat het ernaar uit ziet dat ik alleen ga.. maakt het allemaal wel gecompliceerder!

Bekijk het ook eens langs de positieve kant. 
Low-budjet reizen maakt je meestal inventiever, je gaat zelf meer op zoek naar wat er te doen en te zien is.
Een goeie tip: zoek plaatselijk, eventueel in studentenmiddens, naar een goed kontakt.  Dat kan je veel geld besparen en wat je ziet is meestal echter en minder toeristisch.
Ikzelf en mijn vriend zijn in 1979 ook zo met de natte vinger naar Maleisie gegaan, met een vrij beperkt budjet.
Heb overal kontakten gelegd en vrienden gemaakt.  Ben in 1980 terug gegaan, ditmaal alleen, super vakantie gehad.
Met die kontacten moet je wel opletten, voor je het weet ben je gehuwd(al 27 jaar) met iemand van daar, trust me, I now.haha ::rofl::
Gewoon SUPER! ::ok:: ::jaja::
Goede reis, en geniet er van,zo'n verre reizen het zijn steeds unieke ervaringen die je nooit vergeet.
Je bent gestopt met leven de dag dat je geen plannen meer maakt

Offline stressie mama

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #756 Gepost op: 22-01-2009, 07:44:16 »
Nog even en dan kan ik ook genieten van de kerstvakantie..! Erg druk met studie en werk, laatste loodjes wegen altijd het zwaarst...

Was even nieuwsgierig, en daarom kijk ik even naar de 'oude' topics..!

Jullie alvast een hele fijne kerst gewenst, en een heel mooi oud en nieuw!

hi hiukwan
voor jou  een spetterend 2009
en btw had ik toch wel spijt dat je het juist niet tegen Hans hebt gehaald ,alhoewel je was gewoon een super stoomtrein ,en taterwater recht voor de raap
heel leuk vond ik dat ze in het begin zeiden dat je bijna niet door de screning was,maar zo zie je weer je moet toch niet altijd de sportiefste zijn en de slimste enz enz
je ziet maar de underdog kwam het minimum te kort om te winnen chapeau ::ok::

en ook voor al de andere heb ik toch wel respect
hop naar de volgende er 2009
dieren zijn je echte vrienden