Poll

heb jij je aangemeld voor ER 2009?

Ja
Nog niet, maar ben het wel van plan
Ik ga me niet aanmelden
Ik twijfel nog

Auteur Topic: Aanmelden ER 2009!  (gelezen 72825 keer)

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aanmelden ER 2009!
« Reactie #20 Gepost op: 9-01-2009, 18:15:24 »
Wat bedoel je precies met een verplaatsing? Dat het een flexibel ticket moet zijn? Of dat ze vanaf een andere airport reizen dan Amsterdam?

Je moet op een of andere manier toch in Düsseldorf geraken (adh van je voorbeeld).   Er zijn verschillende manieren om daar te geraken. 
Maar men vergeet vaak de de besparing (van het vliegticket) tegenover totale reistijd en extra kost(variabel ticket, treinpas, benzine,...) te vergelijken.

 ::ontopic::

Dit weekend en volgende week nog enkele leuke foto's schieten en dan gaat m'n aanmelding de deur uit...

 

Offline Peanut

  • Kandidaat ER2008
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aanmelden ER 2009!
« Reactie #21 Gepost op: 11-01-2009, 19:57:48 »
zo en ik dacht: na al die hectische dagen weer es online en kijken op dit forum.. zie ik warempel al dat je weer kunt aanmelden voor ER!!

Tof zeg, maar wel heel vroeg nog? Vorig jaar schreef ik me pas eindfeb/begin maart in..!

Succes iedereen die zich gaan aanmelden, tis echt een goede ervaring, leg je verwachtingen niet te hoog bij de inschrijvingen dan kan het nooit tegenvallen.. en vooral: blijf jezelf !! :D

Erg benieuwd hoe ze het doen zonder EP, het zal toch wel raar zijn.. ik ga het wel weer proberen te volgen :)


Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Aanmelden ER 2009!
« Reactie #22 Gepost op: 11-01-2009, 20:03:34 »
Zo, lekker kunnen genieten van de dagen na de finale?


Offline Peanut

  • Kandidaat ER2008
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aanmelden ER 2009!
« Reactie #23 Gepost op: 11-01-2009, 20:12:47 »
Zo, lekker kunnen genieten van de dagen na de finale?



Jazeker, maar alles gaat snel weer over tot de normale orde van de dag..! Nu is het alsof het al jaren geleden is..! Uiteindelijk beslaat het maanden en strax kan ik gewoon genieten van een nieuw seizoen!

Druk met studie, maar life goes on!  ::zwaai::

Offline stressie mama

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aanmelden ER 2009!
« Reactie #24 Gepost op: 12-01-2009, 07:43:12 »
Ik denk dat het belangrijker is te kijken of het totaalconcept je aanspreekt en je dit mentaal en fysiek aan zou kunnen.  (Zelfs de fysiek sterkste kerel uit de geschiedenis van ER had last van heimwee)   

De proeven zijn maar een onderdeel.  Medische en lichamelijke beperkingen kunnen wel problemen geven maar als je bij je inschrijving daar geheel open en eerlijk over bent heb je jou deel gedaan.  De selectie zal dan wel uitwijzen in hoeverre die aandoeningen een risico vormen...
 

goede morgen
ik denk inderdaad dat je met alles een beetje rekening moet mee houden ,.Enkel fysiek is zeker niet genoeg ,ook mentaal speelt een grote rol denk ik.Er zijn er ook vertrokken vorig seizoen die sportief zeer goed waren maar na 1 week al kloegen dat veel te weinig voedsel hadden (maar datis 1 van de kenmeerken van ER die je zeker op voorhand weet dus :-en inderdaad eerlijk moet je zijn
Dus ga ervoor  ::jaja::
dieren zijn je echte vrienden

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aanmelden ER 2009!
« Reactie #25 Gepost op: 12-01-2009, 10:50:10 »

Tof zeg, maar wel heel vroeg nog? Vorig jaar schreef ik me pas eindfeb/begin maart in..!


Vorig jaar was aanmelden al in december mogelijk hoor  ;)

De eerste selectiegesprekken waren toen in het 2de weekend van maart, dus heb jij niet lang moeten wachten :-)  Ik had 1.5 maand later dan mijn aanmelding het telefoontje voor die gesprekken... 

Offline stressie mama

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aanmelden ER 2009!
« Reactie #26 Gepost op: 12-01-2009, 20:37:34 »

Heb je misschien ook extra info over de opnameperiode?  Misschien handig aangezien toch veel mensen hun vakantie een hele tijd op voorhand moeten aanvragen...

De periode mei-juni lijkt mij toch de beste (indien het terug naar Maleisië zou zijn): Goedkopere vluchten, minder last van de moessonregens, 2.5 maand tijd om te knippen en te plakken...


je zal moeten afwachen denk ik want het staat niet vermeld op het inschrijvingsformulier ::jaja::
dieren zijn je echte vrienden

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aanmelden ER 2009!
« Reactie #27 Gepost op: 12-01-2009, 21:03:09 »
je zal moeten afwachen denk ik want het staat niet vermeld op het inschrijvingsformulier ::jaja::


Dat stond er nooit op bij de aanmeldingsformulieren bij 2BE ::vergroot:: 

In de tijd van vt4 ging er wel de vraag of men zich kon vrijmaken voor de periode mei-juni-juli-augustus.

er was eens een reeks die vroeger was en de strijd der titanen werd in het najaar opgenomen dacht ik ...

Alles staat dus nog open ...

Zou de locatie terug Maleisië zijn?

Offline jamila

  • Forumlid
Re: Aanmelden ER 2009!
« Reactie #28 Gepost op: 23-01-2009, 05:14:42 »
hallo ik zou mij graag inschrijven voor expeditie robinson weet iemandt hoe ik het moet doen welke site moet dat groetjes

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aanmelden ER 2009!
« Reactie #29 Gepost op: 23-01-2009, 07:32:07 »
hallo ik zou mij graag inschrijven voor expeditie robinson weet iemandt hoe ik het moet doen welke site moet dat groetjes

Toch niet de Jamila van PE he....
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aanmelden ER 2009!
« Reactie #30 Gepost op: 23-01-2009, 11:29:54 »
hallo ik zou mij graag inschrijven voor expeditie robinson weet iemandt hoe ik het moet doen welke site moet dat groetjes

ff zoeken op dit topic en dan lukt het wel  ::ok::

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Aanmelden ER 2009!
« Reactie #31 Gepost op: 24-01-2009, 10:48:17 »
volgens mij wil een vriendin van mij zich serieus gaan inschrijven dit jaar :P.
volgend jaar wil ik ook wel maar dit jaar heb ik echt geen tijd. Heb al heel veel gepland deze zomer en als je dan niet precies weet wanneer het zal zijn... :P

Offline Phraser

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aanmelden ER 2009!
« Reactie #32 Gepost op: 16-02-2009, 20:30:29 »
Aangezien er via rtl 5 nog niks bekend is over expeditie robinson 2009, vroeg ik me af of er al Nederlandse forumleden zich hebben ingeschreven via de site van 2BE?

« Laatst bewerkt op: 17-02-2009, 08:44:03 door Dennis25 »

Offline Puar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik weet wie de mol is! (na de volgende week)
Re: Aanmelden ER 2009!
« Reactie #33 Gepost op: 16-02-2009, 22:38:20 »
Aangezien er via rtl 5 nog niks bekend is over expeditie robinson 2009, vroeg ik me af of er al Nederlandse forumleden zicht hebben ingeschreven via de site van 2BE?



Volgens mij is dat niet toegestaan.  ::vergroot::
Gewoon geduld hebben denk ik  ;)
Je kunt ze uitroken, je kunt ze opjagen en soms kan je er een vangen, maar ze komen altijd terug

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aanmelden ER 2009!
« Reactie #34 Gepost op: 17-02-2009, 15:08:07 »
Volgens mij is dat niet toegestaan.  ::vergroot::



En waarom niet?  Op het inschrijvingsformulier kan je België of Nederland selecteren bij woonplaats...

Offline Puar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik weet wie de mol is! (na de volgende week)
Re: Aanmelden ER 2009!
« Reactie #35 Gepost op: 17-02-2009, 15:23:02 »

En waarom niet?  Op het inschrijvingsformulier kan je België of Nederland selecteren bij woonplaats...

Ja, een belg kan ook in Nederland wonen en andersom. Als je dat formulier invult moet je ook op gesprek in België, en volgens mij is dat alleen voor de Belgen. Je kan het natuurlijk altijd proberen, maar het lijkt mij niet logisch. Als er een ER komt, dan komt er ook een aanmeldingsformulier op de RTL site.   
Je kunt ze uitroken, je kunt ze opjagen en soms kan je er een vangen, maar ze komen altijd terug

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aanmelden ER 2009!
« Reactie #36 Gepost op: 17-02-2009, 15:29:56 »
Ja, een belg kan ook in Nederland wonen en andersom. Als je dat formulier invult moet je ook op gesprek in België, en volgens mij is dat alleen voor de Belgen. Je kan het natuurlijk altijd proberen, maar het lijkt mij niet logisch. Als er een ER komt, dan komt er ook een aanmeldingsformulier op de RTL site.   

 
Ik ben als Belg vorig jaar naar Nederland gemoeten voor een selectiegesprek en had me ingeschreven via 2BE.  Dus die theorie klopt dan niet echt.
Misschien dat ze het dit jaar helemaal anders gaan doen qua organisatie. Logica en reality-programma's zijn niet altijd zaken die samengaan  ;)
« Laatst bewerkt op: 17-02-2009, 16:49:48 door reaver »

Offline Phraser

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aanmelden ER 2009!
« Reactie #37 Gepost op: 18-02-2009, 14:21:44 »
ik wacht nog wel even af. Ik lees net dat rtl 5 een persbericht de deur heeft uitgedaan omtrent expeditie robinson. Ze willen er graag mee doorgaan. Deze week volgt meer informatie.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aanmelden ER 2009!
« Reactie #38 Gepost op: 18-02-2009, 15:34:22 »
ik wacht nog wel even af. Ik lees net dat rtl 5 een persbericht de deur heeft uitgedaan omtrent expeditie robinson. Ze willen er graag mee doorgaan. Deze week volgt meer informatie.

een link zou handig zijn zodat wij dat ook kunnen lezen zonder te veel zoekwerk  ::ok::

Offline Phraser

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aanmelden ER 2009!
« Reactie #39 Gepost op: 18-02-2009, 16:17:20 »
Ik dacht juist dat je hier niet mocht linken, aangezien ik hier weleens een link heb geplaatst die daarna snel werd verwijderd.

Het bericht was vanochtend te horen op radio 538, in het programma van Edwin Evers. Het bericht kun je nalezen op mediacourant.