Auteur Topic: Eddy Zoey vervangt Ernst-Paul Hasselbach  (gelezen 28444 keer)

Offline weener01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Eddy Zoey vervangt Ernst-Paul Hasselbach
« Reactie #20 Gepost op: 19-02-2009, 13:13:35 »
EP was natuurlijk ER man bij uitstek met zijn uitstraling en vooral met zijn stem, wil nog geen oordeel vellen over eddy zoey maar kan me een andere voice-over dan die van EP op dit moment nog niet voorstellen..

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: Eddy Zoey vervangt Ernst-Paul Hasselbach
« Reactie #21 Gepost op: 19-02-2009, 15:47:11 »
Naar mijn idee hadden ze beter een onbekende als presentator kunnen aanstellen. Ernst-Paul kwam toentertijd ook enigszins uit de lucht vallen. Ik wil niet weten wat het voor programma was geworden als Ton van Royen niet ziek was geweest en het programma destijds wel op zich had genomen.
Bij Expeditie Robinson is de presentator naar mijn idee belangrijker dan bij Peking Express. Je moet iemand hebben die goede vragen kan stellen. Een (onderzoeks)journalist lijkt me daar uitermate geschikt voor. Karel van de Graaf is op dit forum in het verleden wel eens genoemd. Iemand met zijn capaciteiten, maar dan jonger had me ideaal geleken (je wilt immers geen oudere man in driedelig pak en een bolhoed op een eiland hebben lopen  ;)).

Ik weet het niet zo met Eddy Zoey. Ik krijg daar toch een beetje 'Ton van Royen-gevoelens' bij. Nu heb ik van het afgelopen seizoen toch maar weinig gezien (vanwege de ontzettend slechte casting en montage), dus misschien dat ik aankomende september maar helemaal afhaak. Voorlopig heb ik genoeg aan het Amerikaanse Survivor. Jeff Probst vind ik zeker geen slechte presentator  ::ok::

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Eddy Zoey vervangt Ernst-Paul Hasselbach
« Reactie #22 Gepost op: 19-02-2009, 15:56:43 »
EP was natuurlijk ER man bij uitstek met zijn uitstraling en vooral met zijn stem, wil nog geen oordeel vellen over eddy zoey maar kan me een andere voice-over dan die van EP op dit moment nog niet voorstellen..

Vorige reeks met die dagboekverhalen waren er niet zoveel voice-overs van het presentatieduo. In België werd de inleiding telkens gedaan door Evi, dus op de Belgische TV was EP enkel te horen of te zien bij een proef of een eilandraad. 

Het is zal gewoon afwachten worden.   

'Opvolgen' is naar mijn gevoel een betere woordkeuze dan 'vervangen'
« Laatst bewerkt op: 19-02-2009, 15:58:58 door reaver »

Offline Leet

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Eddy Zoey vervangt Ernst-Paul Hasselbach
« Reactie #23 Gepost op: 19-02-2009, 16:10:23 »
E.P is inderdaad niet te vervangen. Ik zal wel zien hoe Eddy het doet. Ben ook niet zo'n Eddy Zoey fan maar goed ben alvast blij dat er weer een nieuw seizoen komt.En wie weet zorgt hij wel voor een verrassing. Ik ga hem nu nog niet beklagen.  Hoop wel dat er dit jaar wat sterkere deelnemers komen en niet van die slappe hap van afgelopen seizoen

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Eddy Zoey vervangt Ernst-Paul Hasselbach
« Reactie #24 Gepost op: 19-02-2009, 19:06:54 »
IK weet niet of jullie het al weten,
a;s dat zo is, wis dit bericht dan maar.
Ik hoorde vanavond in shownieuws dat er dit jaar toch een Expeditie Robinson komt.
De presentator wordt Eddy Zoey.
Goed nieuws dus.

 ::rofl:: ::rofl::
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Eddy Zoey vervangt Ernst-Paul Hasselbach
« Reactie #25 Gepost op: 19-02-2009, 22:59:06 »
Ik vind t afschuwlijk dat Zoey ER gaat presenteren.
Ik vind hem echt niet passen bij dit programma en wie die keuze ook gemaakt heeft heeft de plank volledig misgeslagen. En een eng mannetje ook.  Ik denk ook niet dat ik nog ga kijken dan. ::ohno:: ::ohno::

WorldExpress

  • Gast
Re: Eddy Zoey vervangt Ernst-Paul Hasselbach
« Reactie #26 Gepost op: 19-02-2009, 23:37:07 »
Ik denk ook niet dat ik nog ga kijken dan. ::ohno:: ::ohno::
Jij keek het programma om EP?  ???

Je weet nog helemaal niet hoe ie 't gaat presenteren, jammer dat je meteen je oordeel al klaar hebt  ::niet-ok::

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Eddy Zoey vervangt Ernst-Paul Hasselbach
« Reactie #27 Gepost op: 20-02-2009, 00:33:15 »
Nee ik keek niet om EP.
Maar Zoey wil ik echt niet zien in dit geweldige programma.

Offline weener01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Eddy Zoey vervangt Ernst-Paul Hasselbach
« Reactie #28 Gepost op: 20-02-2009, 02:11:46 »
Vorige reeks met die dagboekverhalen waren er niet zoveel voice-overs van het presentatieduo. In België werd de inleiding telkens gedaan door Evi, dus op de Belgische TV was EP enkel te horen of te zien bij een proef of een eilandraad. 

Het is zal gewoon afwachten worden.   

'Opvolgen' is naar mijn gevoel een betere woordkeuze dan 'vervangen'

Ja maar gewoon de stem van EP, Dit is expeditie Robinson ::bravo::

Dan zat ik er gelijk weer in, iedere aflevering..

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Eddy Zoey vervangt Ernst-Paul Hasselbach
« Reactie #29 Gepost op: 20-02-2009, 12:49:30 »
Het vervangen van de presentator gebeurde om andere redenen dan bij ER ook bij WIDM. Eerst vond iedereen het maar niets dat Angela het niet meer presenteerde, twee seizoenen laten stonden bij veel mensen de tranen in de ogen toen Karel wegging. En nu presenteert Pieter Jan Hagens het programma ook beslist niet verkeerd, al is dat mijn persoonlijke oordeel.

Ik kan me voorstellen dat veel mensen Eddy Zoey een druktemaker vinden, ik kan me ook voorstellen dat nmensen dit juist leuk vinden.

Wat Eddy dus NIET moet doen, is EP als het ware kopiëren. Hij moet beseffen met welk programma hij bezig is, en zijn presenteerstijl daarop aanpassen. Maar hij mag er uiteraard ook iets van zichzelf in kwijt, wat mij betreft.

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: Eddy Zoey vervangt Ernst-Paul Hasselbach
« Reactie #30 Gepost op: 20-02-2009, 14:02:10 »
Persoonlijk dacht ik ook dat ze wellicht iets zouden gaan doen met Erik van der Hoff, die zou heel goed passen in t plaatje. Maar goed, kan zijn dat ze dat geprobeert hebben. Ik vind Eddy Zoey wel een hele leuke presentator. Hij is helemaal anders dan Ernst-Paul en ergens denk ik dat dat wel goed is. Idd je kan Ernst-Paul niet 'vervangen', dus het zou niet slim zijn om zijn persoonlijkheid te proberen te 'vervangen'. Ik denk dat Zoey de humor en de scherpte zeker kan waarborgen met zijn manier van presenteren. Ik ben wel benieuwd naar zijn manier van doen bij complotontrafelende eilandraden. Ik ben zeker van plan om te gaan kijken naar de volgende expeditie. Ik geef Eddy Zoey absoluut een kans om te laten zien wat hij te bieden heeft.
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline m@ri@nne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Eddy Zoey vervangt Ernst-Paul Hasselbach
« Reactie #31 Gepost op: 20-02-2009, 18:44:41 »
Heej,.. verrassend dat ik niet de enige ben die aan Erik dacht, het is ook niet zo dat ik Eddy zoey niet leuk vind ofzo, maar meer dat ik hem niet echt vind passen in dit programma, maar wie weet verrast ie me nog, ik ga dus wel kijken.
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline Puar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik weet wie de mol is! (na de volgende week)
Re: Eddy Zoey vervangt Ernst-Paul Hasselbach
« Reactie #32 Gepost op: 20-02-2009, 18:57:17 »
Ik geef Eddy een hele goeie kans  ::ok:: ::ok:: ::ok:
Lijkt me een aardige gast, tenminste in 'nu we er toch zijn' wel  :P
Ik geef mensen gelijk die zeggen dat hij niet in het huidige ER past, maar dat betekent alleen maar dat het anders wordt, misschien leuker, misschien even leuk, of misschien minder. De tijd zal het leren ::ok:: Hij is overigens ook fan van ER he, dus hij zal wel zijn best doen  :)
Je kunt ze uitroken, je kunt ze opjagen en soms kan je er een vangen, maar ze komen altijd terug

WorldExpress

  • Gast
Re: Eddy Zoey vervangt Ernst-Paul Hasselbach
« Reactie #33 Gepost op: 22-02-2009, 22:15:08 »
die Erik lijkt me teveel lijken op EP, dan ga je straks helemaal vergelijken. Zoey heeft een hele andere manier van presenteren en dat kan heel verfrissend zijn denk ik  ::jaja::

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Eddy Zoey vervangt Ernst-Paul Hasselbach
« Reactie #34 Gepost op: 23-02-2009, 09:03:12 »
ik keek gister een programma met eddy, en vond het best een leuke man ::ok::.

Offline Dlowie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Expeditie 2008 here I come!
Re: Eddy Zoey vervangt Ernst-Paul Hasselbach
« Reactie #35 Gepost op: 23-02-2009, 14:44:02 »
Nou, ik vind Eddy een heel sympathieke man, en ik weet dat hij een heel groot fan is van ER. Ik zou zeggen heel veel succes! En wie weet zie ik hem daar wel ;)

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Eddy Zoey vervangt Ernst-Paul Hasselbach
« Reactie #36 Gepost op: 23-02-2009, 16:22:55 »
eddy ::ok:: ::ok::
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Eddy Zoey vervangt Ernst-Paul Hasselbach
« Reactie #37 Gepost op: 2-03-2009, 09:15:04 »
Nee ik keek niet om EP.
Maar Zoey wil ik echt niet zien in dit geweldige programma.

Jammer, dan zal je het moeten missen..

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Eddy Zoey vervangt Ernst-Paul Hasselbach
« Reactie #38 Gepost op: 2-03-2009, 13:38:22 »
Ik neem t op en spoel Zoey door. ::rofl:: Denk ik.
Ach we zien wel.

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Eddy Zoey vervangt Ernst-Paul Hasselbach
« Reactie #39 Gepost op: 2-03-2009, 15:04:13 »
Of je geeft hem eerst gewoon een eerlijke kans!  ;)