Poll

Zou je naar een ER fandag komen?

Ja
11 (64.7%)
nee
6 (35.3%)

Totaal aantal stemmen: 17

Auteur Topic: ER-fandag  (gelezen 13760 keer)

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
ER-fandag
« Gepost op: 17-05-2009, 23:47:02 »
In de archieven las ik dat er al een paar keer een fandag werd gehouden.

Is er nog interesse voor zo'n dag om een babbeltje te doen met ex-kandidaten en ev in combinatie met een quiz, wat proefjes, een veiling, ...

laat het gerust weten

 

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: ER-fandag
« Reactie #1 Gepost op: 19-05-2009, 13:29:05 »
voor 3 mensen gaat men geen fandag organiseren hoor.

dus laat je stem horen  ::bravo::

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: ER-fandag
« Reactie #2 Gepost op: 19-05-2009, 22:45:12 »
Mocht er een Fandag komen dit jaar zou ik er zeker heen komen, in 2005 met Marnix als Winnaar was ik ook naar de Fandag gekomen was hartstikke gezellig & leuk en die van 2004 had ik helaas moeten missen omdat ik toen niet kon. :)

Offline mooneyeslinda

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
Re: ER-fandag
« Reactie #3 Gepost op: 27-05-2009, 22:40:03 »
ik denk asl er weer begint dat er dan meer er mensen weer ophet forum komen..
ik kijk ook maar af en toe.. tot het weer begint.

de fandagen van 2004 en 2005 waren erg leuk!
robinson is weer geweldig dit jaar

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: ER-fandag
« Reactie #4 Gepost op: 28-05-2009, 11:10:51 »
als ik zou kunnen zou ik denk ik wel proberen om te komen. Ligt eraan of de kandidaten leuk waren en wie er nog meer gaan :P

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: ER-fandag
« Reactie #5 Gepost op: 28-05-2009, 14:48:49 »
als ik zou kunnen zou ik denk ik wel proberen om te komen. Ligt eraan of de kandidaten leuk waren en wie er nog meer gaan :P

Ik ben van mening dat een fandag niet enkel bedoeld is om de kandidaten te ontmoeten die dat jaar op de buis te zien zijn/waren en deze extra in de kijker te zetten (ze zullen automatisch wel al meer aandacht krijgen) maar ook van vorige jaren. (one big happy ER family) 

Ook kunnen we proberen om de sfeer van het programma te laten proeven door zelf wat animatie te voorzien in het kader van dit programma...
« Laatst bewerkt op: 22-07-2009, 16:09:17 door reaver »

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: ER-fandag
« Reactie #6 Gepost op: 28-05-2009, 17:12:55 »
nee dat vind ik ook niet, maar als ze komen en ik vond het geen leuke kandidaten. Dan ben ik minder snel geneigd om te gaan.

Offline Cout

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: ER-fandag
« Reactie #7 Gepost op: 29-05-2009, 02:54:38 »
Leuke kandidaten of niet, ik ben een die hard-fan van ER, als er een fandag komt, wil ik er zeker bij zijn.
Het aanwezig zijn van(ex)kandidaten kan de boel alleen maar leuker maken.  ::ok::
Je bent gestopt met leven de dag dat je geen plannen meer maakt

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: ER-fandag
« Reactie #8 Gepost op: 31-05-2009, 16:25:00 »
Ik vind het ook leuk om me medeforummers dan weer te zien op zon Fandag, en daarnaast vind ik ex kandidaten ook een leuke optie en natuurlijk de kandidaten van dit jaar, en het geld mocht er een veiling komen moet dan natuurlijk weer naar een geweldig doel gaan. ::ok:: ::ok::

Offline RobinsonFrits

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: ER-fandag
« Reactie #9 Gepost op: 18-06-2009, 17:29:00 »
MAG IK DAN OOK KOMEN?  ::tandpastasmiley::

Ik vind het ook leuk om me medeforummers dan weer te zien op zon Fandag, en daarnaast vind ik ex kandidaten ook een leuke optie en natuurlijk de kandidaten van dit jaar, en het geld mocht er een veiling komen moet dan natuurlijk weer naar een geweldig doel gaan. ::ok:: ::ok::

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: ER-fandag
« Reactie #10 Gepost op: 18-06-2009, 17:39:58 »
MAG IK DAN OOK KOMEN?  ::tandpastasmiley::


Uiteraard jij bent een Ex Robinsonner. ::bravo:: ::bravo::

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: ER-fandag
« Reactie #11 Gepost op: 18-06-2009, 17:53:54 »
MAG IK DAN OOK KOMEN?  ::tandpastasmiley::


Mogen??? Moeten ja   ::ok::

Offline mooneyeslinda

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
Re: ER-fandag
« Reactie #12 Gepost op: 18-06-2009, 22:16:52 »
er waren wel vaker oud kandidaten toch?
in dat jaar ik geloof met marnix enzo.. was ryan er ook en die zat niet in dat jaar.
robinson is weer geweldig dit jaar

Offline Peanut

  • Kandidaat ER2008
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: ER-fandag
« Reactie #13 Gepost op: 1-07-2009, 21:38:28 »
Ik kan als ik kan komen zelfs dingen 'doneren'.. ik heb nl oa thuis: mijn kamp Zuid teamvlag, een finalespel sleutel (die ik moest pakken na de meerkeuze vraag), aha zelfs de befaamde PUZZEL heb ik nog (die mag voor niet minder dan 50.000 weg :P dat heeft ie me nl gekost haha ::hypocriet::) en nog wel wat dingen.

Verder 'troep' die ik niet durf weg te gooien zoals mijn kleren, al die kralenkettingen en kokosnootbakjes haha.. maar of jullie daar belang bij hebben, zelfs ik wil het weggooien..

en zelfs mijn ER tas INCL naamplaatje mag weg hoor voor een goed doel.

Maar goed, zolang er nog geen specifieke plannen zijn, blijven ze mooi nog in de kast liggen..

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: ER-fandag
« Reactie #14 Gepost op: 1-07-2009, 21:50:16 »
Ik kan als ik kan komen zelfs dingen 'doneren'.. ik heb nl oa thuis: mijn kamp Zuid teamvlag, een finalespel sleutel (die ik moest pakken na de meerkeuze vraag), aha zelfs de befaamde PUZZEL heb ik nog (die mag voor niet minder dan 50.000 weg :P dat heeft ie me nl gekost haha ::hypocriet::) en nog wel wat dingen.

Verder 'troep' die ik niet durf weg te gooien zoals mijn kleren, al die kralenkettingen en kokosnootbakjes haha.. maar of jullie daar belang bij hebben, zelfs ik wil het weggooien..

en zelfs mijn ER tas INCL naamplaatje mag weg hoor voor een goed doel.

Maar goed, zolang er nog geen specifieke plannen zijn, blijven ze mooi nog in de kast liggen..
Neem maar van mij aan, er zijn mensen die die bakjes etc willen hebben. Zelfs een flesje met zand van het eiland zou je kunnen verkopen daar :P

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: ER-fandag
« Reactie #15 Gepost op: 1-07-2009, 21:53:18 »
Ik heb ook een heel heel mooi item van Marjolein gekregen uit Expeditie Robinson 2004, haar naambordje die ze droeg tijdens de eilandrraden en proeven, haar naambordje hing altijd bij haar fles maar, eerst moet er een Fandag komen en een heel goed doel eerlijk gezegd vind ik de Kika fonds het beste. ::jaja::

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: ER-fandag
« Reactie #16 Gepost op: 1-07-2009, 22:29:44 »
Ik kan als ik kan komen zelfs dingen 'doneren'.. ik heb nl oa thuis: mijn kamp Zuid teamvlag, een finalespel sleutel (die ik moest pakken na de meerkeuze vraag), aha zelfs de befaamde PUZZEL heb ik nog (die mag voor niet minder dan 50.000 weg :P dat heeft ie me nl gekost haha ::hypocriet::) en nog wel wat dingen.

Verder 'troep' die ik niet durf weg te gooien zoals mijn kleren, al die kralenkettingen en kokosnootbakjes haha.. maar of jullie daar belang bij hebben, zelfs ik wil het weggooien..

en zelfs mijn ER tas INCL naamplaatje mag weg hoor voor een goed doel.

Maar goed, zolang er nog geen specifieke plannen zijn, blijven ze mooi nog in de kast liggen..
Zelfs een flesje met alleen lucht is nog 100 euro waard.......

Offline Cout

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: ER-fandag
« Reactie #17 Gepost op: 1-07-2009, 23:51:38 »
Ik kan als ik kan komen zelfs dingen 'doneren'.. ik heb nl oa thuis: mijn kamp Zuid teamvlag, een finalespel sleutel (die ik moest pakken na de meerkeuze vraag), aha zelfs de befaamde PUZZEL heb ik nog (die mag voor niet minder dan 50.000 weg :P dat heeft ie me nl gekost haha ::hypocriet::) en nog wel wat dingen.

Verder 'troep' die ik niet durf weg te gooien zoals mijn kleren, al die kralenkettingen en kokosnootbakjes haha.. maar of jullie daar belang bij hebben, zelfs ik wil het weggooien..

en zelfs mijn ER tas INCL naamplaatje mag weg hoor voor een goed doel.

Maar goed, zolang er nog geen specifieke plannen zijn, blijven ze mooi nog in de kast liggen..

Knap van je dat je zakan wil doneren, maar.....hoe zit het met jouw zelfgemaakt lepeltje?....   ::fluit:: .... daar spreek je niet van eh ;) ;D
Je bent gestopt met leven de dag dat je geen plannen meer maakt

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: ER-fandag
« Reactie #18 Gepost op: 2-07-2009, 10:30:19 »
Ik kan als ik kan komen zelfs dingen 'doneren'.. ik heb nl oa thuis: mijn kamp Zuid teamvlag, een finalespel sleutel (die ik moest pakken na de meerkeuze vraag), aha zelfs de befaamde PUZZEL heb ik nog (die mag voor niet minder dan 50.000 weg :P dat heeft ie me nl gekost haha ::hypocriet::) en nog wel wat dingen.

Verder 'troep' die ik niet durf weg te gooien zoals mijn kleren, al die kralenkettingen en kokosnootbakjes haha.. maar of jullie daar belang bij hebben, zelfs ik wil het weggooien..

en zelfs mijn ER tas INCL naamplaatje mag weg hoor voor een goed doel.

Maar goed, zolang er nog geen specifieke plannen zijn, blijven ze mooi nog in de kast liggen..

Die team-vlaggen zouden wel leuk zijn als decoratie voor zo'n fandag...

voor mij al interessant zijn die dingen eens te kunnen bekijken (als een soort van tentoonstelling op de fandag)

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: ER-fandag
« Reactie #19 Gepost op: 2-07-2009, 11:19:44 »
Knap van je dat je zakan wil doneren, maar.....hoe zit het met jouw zelfgemaakt lepeltje?....   ::fluit:: .... daar spreek je niet van eh ;) ;D

-->

en nog wel wat dingen.

 ::vergroot::