Auteur Topic: Expeditie Robinson vs Survivor  (gelezen 81709 keer)

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson vs Survivor
« Reactie #60 Gepost op: 17-11-2009, 17:41:14 »
Weet iemand een site waar je alle seizoenen survivor kunt bekijken.
Want nu kijk ik seizoen 3 via youtube,
maar daar staan alleen de eerste paar afleveringen op.
Als iemand mij een goede site kan geven waar alle seizoenen op staan ben ik erg dankbaar..
IK WIL ZE ALLEMAAL ZIEN!!!!

Kijk eens rond op het onderdeel Realityworld op deze site  ;)

Bijv hier: Survivor 1
En het forum, met een apart subboard voor Survivor: www.realityworld.org/forum
« Laatst bewerkt op: 17-11-2009, 17:43:27 door Swifty »
Keep calm and eat chocolates!

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson vs Survivor
« Reactie #61 Gepost op: 17-11-2009, 19:33:42 »
op youtube staan momenteel nog alle aflevering van alle seizoenen ;).

zoek ff op de naam stentilyzier. Dan kom je waarschijnlijk op het goede account uit ;). hij heeft alle seizoenen van survivor en amazing race ;)

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson vs Survivor
« Reactie #62 Gepost op: 17-11-2009, 23:19:42 »
Ga ze please downloaden met torrents!! Ga het niet verprutsen door ze op youtube te kijken  ::niet-ok::  ;)

Offline ootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
Re: Expeditie Robinson vs Survivor
« Reactie #63 Gepost op: 17-11-2009, 23:27:12 »
Deze vraag hoort hier misschien niet helemaal thuis, maar ik weet niet waar ik ´m anders moet stellen, vandaar dus. Als je al die afleveringen gaat downloaden, betaal je dan niet vreselijk veel bij bij je internetrekening? Ik heb uitgebreid ADSL van Het Net en download haast nooit wat (bekijk soms een kort filmpje op YouTube), maar moet toch maandelijks al wat bijbetalen. Als ik alle oude seizoenen van Survivor zou gaan bekijken, krijg ik volgens mij een rekening van 100 euro. Hebben jullie dat ervoor over? (Ik zou het me als arme schrijver niet eens kunnen permitteren zonder een maand lang brood met pindakaas te moeten eten.)

Ik ben heel benieuwd. ???  ;D
DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson vs Survivor
« Reactie #64 Gepost op: 17-11-2009, 23:38:47 »
Hmm, ik kan gewoon onbeperkt downloaden  ;) En ik, als arme student, zou er niet zoveel voor gaan betalen  ;D

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Expeditie Robinson vs Survivor
« Reactie #65 Gepost op: 17-11-2009, 23:41:22 »
Deze vraag hoort hier misschien niet helemaal thuis, maar ik weet niet waar ik ´m anders moet stellen, vandaar dus. Als je al die afleveringen gaat downloaden, betaal je dan niet vreselijk veel bij bij je internetrekening? Ik heb uitgebreid ADSL van Het Net en download haast nooit wat (bekijk soms een kort filmpje op YouTube), maar moet toch maandelijks al wat bijbetalen. Als ik alle oude seizoenen van Survivor zou gaan bekijken, krijg ik volgens mij een rekening van 100 euro. Hebben jullie dat ervoor over? (Ik zou het me als arme schrijver niet eens kunnen permitteren zonder een maand lang brood met pindakaas te moeten eten.)
Ik ben heel benieuwd. ???  ;D

Ik heb wel een limiet ergens in de sterren, maar ik ben nog nooit zelfs maar in de bùùrt geraakt! :-\\
Tijd voor een nieuwe provider!!! ::jaja::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Expeditie Robinson vs Survivor
« Reactie #66 Gepost op: 18-11-2009, 00:12:05 »
Deze vraag hoort hier misschien niet helemaal thuis, maar ik weet niet waar ik ´m anders moet stellen, vandaar dus. Als je al die afleveringen gaat downloaden, betaal je dan niet vreselijk veel bij bij je internetrekening? Ik heb uitgebreid ADSL van Het Net en download haast nooit wat (bekijk soms een kort filmpje op YouTube), maar moet toch maandelijks al wat bijbetalen. Als ik alle oude seizoenen van Survivor zou gaan bekijken, krijg ik volgens mij een rekening van 100 euro. Hebben jullie dat ervoor over? (Ik zou het me als arme schrijver niet eens kunnen permitteren zonder een maand lang brood met pindakaas te moeten eten.)

Ik ben heel benieuwd. ???  ;D

Hadden mijn ouders ook. Gewoon even een mailtje sturen en verwijzen naar goedkopere abonnementen zonder datalimief en of ze dan zo vriendelijk willen zijn om jou datalimiet op te heffen. Werkt perfect ::jaja::
The sun came up and reality set in.

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson vs Survivor
« Reactie #67 Gepost op: 18-11-2009, 03:17:59 »
Bedankt voor jullie tips,
ik ga nu als een gek survivor kijken.
Heb alleen het vorige seizoen gezien tot nu toe,
en dat was zooo vet dat ik echt alle seizoenen wil zien!
There's no show like a reality show ;)

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson vs Survivor
« Reactie #68 Gepost op: 18-11-2009, 08:17:46 »
Bedankt voor jullie tips,
ik ga nu als een gek survivor kijken.
Heb alleen het vorige seizoen gezien tot nu toe,
en dat was zooo vet dat ik echt alle seizoenen wil zien!

Mooi, veel plezier! En lekker meekletsen over Survivor op het Realityworld gedeelte van dit forum he  :D
Keep calm and eat chocolates!

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson vs Survivor
« Reactie #69 Gepost op: 18-11-2009, 09:45:39 »
Bedankt voor jullie tips,
ik ga nu als een gek survivor kijken.
Heb alleen het vorige seizoen gezien tot nu toe,
en dat was zooo vet dat ik echt alle seizoenen wil zien!

Wel bij seizoen 1 beginnen he  ::hypocriet::  :P

En idd, kom lekker meekletsen op het Realityworld gedeelte  ::tandpastasmiley::

Offline fugazi

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson vs Survivor
« Reactie #70 Gepost op: 19-11-2009, 12:50:33 »
Voor diegene die Survivor wil bekijken in streaming format, (of The Amazing Race wellicht nog) die kan hier terecht.
http://watch-series.com/serie/survivor


edit in: offtopic misschien; link voor The amazing race voor de reality series die-hards ;)
http://watch-series.com/serie/the_amazing_race

« Laatst bewerkt op: 19-11-2009, 12:55:21 door fugazi »

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson vs Survivor
« Reactie #71 Gepost op: 20-11-2009, 16:30:25 »
Wat ik zo goed vind aan Survivor is dat ze de immuniteitsamulet kunnen inzetten _nadat_ er gestemd is (en dus helemaal de boel op stelten zetten). Volgens mij is het bij ER zo (die keren dat er een immuniteitsamulet was) dat de presentator voor het stemmen vroeg of iemand hem wilde inzetten.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson vs Survivor
« Reactie #72 Gepost op: 20-11-2009, 16:40:34 »
Wat ik zo goed vind aan Survivor is dat ze de immuniteitsamulet kunnen inzetten _nadat_ er gestemd is (en dus helemaal de boel op stelten zetten). Volgens mij is het bij ER zo (die keren dat er een immuniteitsamulet was) dat de presentator voor het stemmen vroeg of iemand hem wilde inzetten.

In survivor was er 1 seizoen waarbij de munt pas na het voorlezen kenbaar gemaakt moest worden.  De houder van deze idol vertelde dan ook doodleuk dat hij deze had, slechts op het einde is er een voorstel gekomen van iemand(waarvan vast stond dat hij eruit zou gaan) die de idol eruit wilde hebben maar daar werd niet naar geluisterd.  maw deze was een vrijgeleide naar de finale omdat iedereen uit zelfbehoud bewust zijn naam er niet noteerde tijdens de stemming

We hebben in ER nooit de werking van deze munt gezien.  Voor de stemming, voor het voorlezen of na het voorlezen van de stemmen...


EP heeft vorig jaar even tussenin gevraagd of iemand de munt wilde inzetten maar waarschijnlijk goed wetende dat Hans dat toch niet zou doen.


Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson vs Survivor
« Reactie #73 Gepost op: 1-09-2010, 21:27:43 »
 ::ok:: dat het topic naar hier is gehaald.


Ben eens benieuwd welke twists en nieuwe elementen er binnenkort in Nicaragua te zien zullen zijn. 

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: Expeditie Robinson vs Survivor
« Reactie #74 Gepost op: 13-09-2010, 18:29:33 »
Voor hen die het nog niet weten: Survivor Nicaragua (Seizoen 21) begint woensdagavond wanneer de 1e aflevering wordt uitgezonden in de VS. Vanaf donderdagochtend (NL tijd) zal de aflevering weer te downloaden zijn vanaf de bekende torrent sites en andere bronnen.

Voor fans van ER een absolute aanrader. Eigenlijk is elk aspect van het spel in Survivor leuker en beter. Het is veel spannender en tactischer. De proeven zijn grootser, het overleven is moeilijker, de lokaties zijn mooier, de beelden zijn prachtig en vaak zijn de kandidaten ook veel boeiender. Om nog maar te zwijgen van de altijd geweldige presentatie van host Jeff Probst.

 :D
« Laatst bewerkt op: 13-09-2010, 18:34:58 door Richard Hatch »

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson vs Survivor
« Reactie #75 Gepost op: 13-09-2010, 18:58:34 »
Natuurlijk praten we ook op dit forum over dit fantastische programma, en wel hier

Voor wie enthousiast wordt en eerdere seizoenen Survivor wil zien, praat daar dan over mee in één van de andere topics hier
Keep calm and eat chocolates!

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson vs Survivor
« Reactie #76 Gepost op: 19-09-2010, 12:31:29 »
Heb vanmorgen, dankzij Hatch die in elke bijzin zegt dat Survivor veel beter is ::tandpastasmiley::) voor het eerst Survivor bekeken. Via you tube: Survivor Nicaraqua. Goed dat kost me dus al mijn vrije tijd de komende tijd. Ben nu al veslaafd. (Gelukkig doen ze daar niet zo snel aan complotten,uh herstel allianties, als bij ER ::rofl::)
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson vs Survivor
« Reactie #77 Gepost op: 19-09-2010, 12:42:58 »
Heb vanmorgen, dankzij Hatch die in elke bijzin zegt dat Survivor veel beter is ::tandpastasmiley::) voor het eerst Survivor bekeken. Via you tube: Survivor Nicaraqua. Goed dat kost me dus al mijn vrije tijd de komende tijd. Ben nu al veslaafd. (Gelukkig doen ze daar niet zo snel aan complotten,uh herstel allianties, als bij ER ::rofl::)

Dan heb je niet goed gekeken...  Er zijn al verschillende allianties en zelfs iemand die haar alliantiepartner te koop heeft gezet  ::vergroot::
« Laatst bewerkt op: 19-09-2010, 12:45:05 door reaver »

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson vs Survivor
« Reactie #78 Gepost op: 19-09-2010, 12:54:50 »
er zijn heel veel allianties, ze doen eigenlijk niet anders, vanaf het allereerste begin. Dat bedoelde ik eigenlijk met die tandpasta-smiley achter de tekst.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson vs Survivor
« Reactie #79 Gepost op: 19-09-2010, 13:12:00 »
er zijn heel veel allianties, ze doen eigenlijk niet anders, vanaf het allereerste begin. Dat bedoelde ik eigenlijk met die tandpasta-smiley achter de tekst.

 ::schaam::