Auteur Topic: [Kandidaat BE] Antony  (gelezen 71274 keer)

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Antony
« Reactie #20 Gepost op: 17-09-2010, 12:40:48 »
Tot nu toe vindt ik hem een beetje een slappe vaatdoek.
Er zit zo weinig in.
Wel werkt hij tenminste, dat is al een pluspunt.
Hoop volgende week meer initiatief van hem te zien.
There's no show like a reality show ;)

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Antony
« Reactie #21 Gepost op: 17-09-2010, 18:30:38 »
Echt jammer dat hij zich zo makkelijk voor Sergio's karretje laat spannen. Ik snap ook niet precies waarom, want hij moet toch doorhebben dat zijn positie ook sterk blijft als hij niet met dat complot meedoet. Bovendien zie ik hem ook niet echt bonden met een van de mannen of zo. Ik snap dus niet waarom hij z'n oren laat hangen naar die niksnut van een Sergio, die zoveel loyaliteit op geen enkele manier verdiend heeft.

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Antony
« Reactie #22 Gepost op: 17-09-2010, 22:15:35 »
Ik zie het niet als zijn oren laten hangen naar Sergio ::ohno::

Volgens mij speelt hij het gewoon slim. Heel sluw van hem om als eerste te zorgen voor een vaste taak, en wat voor verantwoordelijke taak. Hij is The Fire Man, heel slim gedaan. En verder zorgt hij er gewoon voor dat hij met iedereen goed kan opschieten. Toen Sergio zijn hart kwam luchten na het gesprek met Nienke liep Anthony weg, maar later doet hij wel met de mannen mee, volgens mij omdat ie denkt dat dat slimmer is, voorlopig, de andere mannen niet tegen je in het harnas jagen, terwijl je weet dat je niet het eerste doelwit van de dames bent ::vergroot::
Keep calm and eat chocolates!

Offline plotiemoos

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Antony
« Reactie #23 Gepost op: 17-09-2010, 22:25:47 »
Ik sluti me geheel aan bij mijn gemeentegenote, Swifty (al is het aan de naam te zien volgens mij ook een plaatsgenote, maar dat weet ik neit zeker, ben erg vergeetachtig.)
Fietsen is gezond. Eet meer fiets.

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Antony
« Reactie #24 Gepost op: 17-09-2010, 23:50:31 »
hahaha ::rofl:: ja plotiemoos, plaatsgenote idd ;D



verder mag Anthony van mij best een poosje blijven, is toch aangenaam om naar te kijken ::)
Keep calm and eat chocolates!

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat BE] Antony
« Reactie #25 Gepost op: 18-09-2010, 15:01:00 »
Off-topic: Hoeveel van die Swifterbanters (of zijn het Swifterbantezen?) zijn er wel niet op het forum? Is daar soms een sekte waar ze Reality TV als de leidraad des levens zien? Of hoe verklaren jullie anders dat er uit zo'n klein dorp meerdere mensen op RealityNet actief zijn??

On-topic: Ik vind Anthony vooralsnog behoorlijk saai. Het lijkt me geen verkeerde vent, maar ik hoop dat hij niet de hele expeditie een 'volger' blijft.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Antony
« Reactie #26 Gepost op: 18-09-2010, 15:10:17 »
2, volgens mij zitten er hier meer Tielenaren :P


Een volger? Hij is de eerste die zo slim is geweest om zichzelf onmisbaar te maken, als Fireman. Die gaat nog meer slimmigheidjes laten zien denk ik hoor ::jaja::
Keep calm and eat chocolates!

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat BE] Antony
« Reactie #27 Gepost op: 18-09-2010, 15:17:09 »
2, volgens mij zitten er hier meer Tielenaren :P

Maar daar is een logische verklaring voor, want dat zijn allemaal vrienden van mij.
Laatst (al weer een paar maanden geleden, denk ik) kwam er toch iemand nieuw op het forum, die ook uit Swifterbant kwam?? ??? Ik maak me zorgen: volgens mij is het forum aan het verswifterbantsen. Het zou me dus helemaal niets verbazen als dit figuur volgend jaar aan Expeditie Robinson meedoet.

On-topic:
Een volger? Hij is de eerste die zo slim is geweest om zichzelf onmisbaar te maken, als Fireman. Die gaat nog meer slimmigheidjes laten zien denk ik hoor ::jaja::
Volgens mij noemde hij zichzelf 'een volger', toen het over het stemmen ging.
Het viel me deze aflevering trouwens op dat hij niet alleen uiterlijk op Johnny Dep lijkt, maar ook loopt als Jack Sparrow. (zie het moment dat hij wegloopt van Sergio die Nienke uitscheldt)
En hij praat ongeveer net als Daniel Faraday van Lost, is dat iemand anders ook opgevallen?
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: [Kandidaat BE] Antony
« Reactie #28 Gepost op: 18-09-2010, 18:09:50 »
En hij praat ongeveer net als Daniel Faraday van Lost, is dat iemand anders ook opgevallen?

Hehe, ja echt wel!

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Antony
« Reactie #29 Gepost op: 18-09-2010, 19:26:47 »
Het viel me deze aflevering trouwens op dat hij niet alleen uiterlijk op Johnny Dep lijkt, maar ook loopt als Jack Sparrow. (zie het moment dat hij wegloopt van Sergio die Nienke uitscheldt)

Hahahahaha, dat zei ik hier thuis ook al, zo met die o-benen en dan een beetje zwalkend. Geweldig!!
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline plotiemoos

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Antony
« Reactie #30 Gepost op: 18-09-2010, 20:20:33 »
Off-topic: Hoeveel van die Swifterbanters (of zijn het Swifterbantezen?) zijn er wel niet op het forum? Is daar soms een sekte waar ze Reality TV als de leidraad des levens zien? Of hoe verklaren jullie anders dat er uit zo'n klein dorp meerdere mensen op RealityNet actief zijn??

Sekte niet, wel een jehovecongrescentrum... maar daar kom ik nooit, whahahaha
Fietsen is gezond. Eet meer fiets.

Offline plotiemoos

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Antony
« Reactie #31 Gepost op: 18-09-2010, 20:22:13 »
Hehe, ja echt wel!

Ah, dat is het........
Fietsen is gezond. Eet meer fiets.

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Antony
« Reactie #32 Gepost op: 20-09-2010, 09:51:14 »
Wat niet echt naar voren komt (en dat vind ik wel jammer) is hoe de vrouwen het vinden dat Antony meestemt met de andere mannen. Volgens mij hadden zij het idee dat Antony anders was dan de anderen, maar dat is dus niet het geval.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat BE] Antony
« Reactie #33 Gepost op: 20-09-2010, 11:32:04 »
Ik zie Antony nog wel ver komen hoor. Hij ligt goed bij de vrouwen maar hij jaagt ook de mannen niet tegen hem in het harnas door gewoon met hen mee te gaan in de stemafspraak. Daarnaast trekt hij niet echt de aandacht, en dat is in Expeditie Robinson vaker een gouden formule geweest.

Offline CubaLibre

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Antony
« Reactie #34 Gepost op: 20-09-2010, 13:03:49 »
Echt jammer dat hij zich zo makkelijk voor Sergio's karretje laat spannen. Ik snap ook niet precies waarom, want hij moet toch doorhebben dat zijn positie ook sterk blijft als hij niet met dat complot meedoet. Bovendien zie ik hem ook niet echt bonden met een van de mannen of zo. Ik snap dus niet waarom hij z'n oren laat hangen naar die niksnut van een Sergio, die zoveel loyaliteit op geen enkele manier verdiend heeft.

Rood gemaakte is de sleutel. Ik snap daadwerkelijk niet hoe hij dit niet inziet. Geen licht blijkbaar, net zoals alle Belgische mannen?

Offline califax

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Antony
« Reactie #35 Gepost op: 20-09-2010, 13:22:14 »
Ik vind 'volgers' altijd jammer... Grijs is tie voor mij tot nu toe...

Voor mijn gevoel (aan de hand van de beelden in de voorstel uitzending en voor volgende week) gaat hij ook zijn 2 leiders (Iwein & Sergio) helpen om onder de balk door te komen komende aflevering.  :-\\

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat BE] Antony
« Reactie #36 Gepost op: 20-09-2010, 16:12:41 »
Ik vind 'volgers' altijd jammer... Grijs is tie voor mij tot nu toe...

Voor mijn gevoel (aan de hand van de beelden in de voorstel uitzending en voor volgende week) gaat hij ook zijn 2 leiders (Iwein & Sergio) helpen om onder de balk door te komen komende aflevering.  :-\\
Dat zou een ramp zijn  ::oink::,.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat BE] Antony
« Reactie #37 Gepost op: 20-09-2010, 17:15:23 »
Voor mijn gevoel (aan de hand van de beelden in de voorstel uitzending en voor volgende week) gaat hij ook zijn 2 leiders (Iwein & Sergio) helpen om onder de balk door te komen komende aflevering.  :-\\

Misschien is het spel dan al voorbij en zitten Iwein en Sergio nog vast onder de balk? (*wishful thinking*) :P
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Anjasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Anthony
« Reactie #38 Gepost op: 20-09-2010, 21:03:06 »
Ik moet zeggen dat ik geschrokken was en zwaar teleurgesteld na de stemming. Toen ik hem eerst lekker bezig zag als fire man en optrok met de vrouwen dacht ik dat het wel goed zou komen met hem. Dat hij zo slim was om zich niet met die slappe mannen in te laten.
DOETIE DIT!  ::ohno::

Nee ik geloof niet dat hij dit slim speelt. Volgens mij is hij echt zo dom.
Maaaaaaar.......
Het blijft een lekker ding om te zien.
Ik zet denk ik gewoon het geluid uit als ik hem zie.  ::tandpastasmiley::
Ik ben nu wel heel erg benieuwd naar de volgende aflevering. Alles wordt om gegooid. Dennis erbij. Eens kijken of hij zich dan ook staande houdt.

Offline Hoosh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Anthony
« Reactie #39 Gepost op: 23-09-2010, 08:29:33 »
Hij maakt zich nuttig, maar tegelijkertijd is hij ook een beetje onzichtbaar.
Hij volgt de mannen, terwijl hij meer met de vrouwen op heeft....

Het zou een slimme tactiek kunnen zijn, maar of het ook zo is, is mij nog niet duidelijk.
Bij vlagen ben ik geniaal, helaas is het hier altiid windstil!