Auteur Topic: [Kandidaat BE] Tatiana  (gelezen 80898 keer)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat BE] Tatiana
« Reactie #20 Gepost op: 1-10-2010, 15:38:07 »
Misschien dat ze het hoofd van Iwein op hol heeft doen slaan?  ::rofl::
Ich bin ein Bärliner!

Offline Pharos

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Tatiana
« Reactie #21 Gepost op: 1-10-2010, 15:58:37 »
Die denkt als hij haar ziet al lang niet meer met zijn hoofd  :P
Weet je het niet, antraciet

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat BE] Tatiana
« Reactie #22 Gepost op: 1-10-2010, 17:00:41 »
Wat voor interessante bijdrages heeft Tatiana tot nu toe al opgeleverd in de afgelopen 5 afleveringen?

Niet veel, maar ik vind het toch wel redelijk verrassend dat er wat lijkt te gaan bloeien tussen Tatiana en Iwein. Vooral toen Tatiana afgelopen aflevering zei dat ze elkaar echt eens moesten opzoeken in Brussel...
Van de kant van Iwein is het volgens mij een iets ander verhaal: die vindt Tatiana's kont haar beste eigenschap en daarnaast vindt hij haar gezelschap het prettigst als ze slaapt.

Niet dat ik nu smacht naar allerlei romances binnen ER, maar het zou het programma wel een grappige nieuwe dimensie geven als er koppels ontstaan. Dat heeft natuurlijk een enorme invloed op stemmingen, allianties, etc... :P
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Pharos

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Tatiana
« Reactie #23 Gepost op: 1-10-2010, 17:03:17 »
Als ze slim is pakt ze hem helemaal in nu  >:D
Weet je het niet, antraciet

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat BE] Tatiana
« Reactie #24 Gepost op: 1-10-2010, 17:11:15 »
Volgens mij is ze daar nu al mee bezig. Ik ben alleen benieuwd naar hoe danwel Iwein, danwel Tatiana zal reageren als de ander bij een eilandraad wordt weggestemd!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Pharos

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Tatiana
« Reactie #25 Gepost op: 1-10-2010, 17:28:13 »
Iwein gaat kapot zijn, die is verliefd tot over zijn oren
Weet je het niet, antraciet

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Tatiana
« Reactie #26 Gepost op: 1-10-2010, 18:22:46 »
Ik moet zeggen dat ik dit side-plot wel waardeer. ben benieuwd of het spel is van één van de twee en hoe zich dit verder ontwikkelt. Maar dan wel in relatie tot het spel.
« Laatst bewerkt op: 1-10-2010, 19:35:26 door Schulz »
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Tatiana
« Reactie #27 Gepost op: 4-10-2010, 21:14:30 »
Mee eens, zonder Iwein & Tatiana is er helemaal weinig om over te praten, behalve over hoe leuk en aardig iedereen elkaar vindt.
Nog even niks.

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Tatiana
« Reactie #28 Gepost op: 4-10-2010, 21:56:06 »
Mee eens, zonder Iwein & Tatiana is er helemaal weinig om over te praten, behalve over hoe leuk en aardig iedereen elkaar vindt.
Inderdaad, daarom kijk ik er ook erg van op dat velen hier(!)de spraakmakende deelnemers weg willen/wilden hebben (Lange Frans/Sergio/Maxim)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat BE] Tatiana
« Reactie #29 Gepost op: 5-10-2010, 11:02:06 »
Inderdaad, daarom kijk ik er ook erg van op dat velen hier(!)de spraakmakende deelnemers weg willen/wilden hebben (Lange Frans/Sergio/Maxim)
Maxim em Lange Frans hoefden van mij zeker niet weg, maar ik blijf er wel nog volledig achter staan dat ik Sergio weg wilde... Jij kijkt er trouwens van op dat men Iwein en Tatiana weg wil hebben, maar zeg mij dan eens: wat voegt (met name) Tatiana überhaupt tot nu toe aan deze expeditie toe, behalve dan het op hol laten slaan van Iwein...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Tatiana
« Reactie #30 Gepost op: 5-10-2010, 16:06:27 »
Maxim em Lange Frans hoefden van mij zeker niet weg, maar ik blijf er wel nog volledig achter staan dat ik Sergio weg wilde... Jij kijkt er trouwens van op dat men Iwein en Tatiana weg wil hebben, maar zeg mij dan eens: wat voegt (met name) Tatiana überhaupt tot nu toe aan deze expeditie toe, behalve dan het op hol laten slaan van Iwein...

Waar lees je dat ik er van opkijk dat men Iwein en Tatiana weg wil hebben?

In mijn ogen is het is nu het enigste wat leuk is in de expeditie om een beetje te volgen, terwijl ze er van mij net zo goed uit mogen....

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat BE] Tatiana
« Reactie #31 Gepost op: 6-10-2010, 19:54:17 »
Waar lees je dat ik er van opkijk dat men Iwein en Tatiana weg wil hebben?

In mijn ogen is het is nu het enigste wat leuk is in de expeditie om een beetje te volgen, terwijl ze er van mij net zo goed uit mogen....
Kijk in het topic wie zie jij het liefst vertrekken?
Meeste stemmen op Iwein en Tatiana.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat BE] Tatiana
« Reactie #32 Gepost op: 7-10-2010, 17:35:30 »
Waar lees je dat ik er van opkijk dat men Iwein en Tatiana weg wil hebben?

In mijn ogen is het is nu het enigste wat leuk is in de expeditie om een beetje te volgen, terwijl ze er van mij net zo goed uit mogen....
Eigenlijk is dat natuurlijk wel een beetje tegenstrijdig! Je vindt het het enigste wat leuk is om te volgen, maar je zou het niet erg vinden als ze weggestemd zouden worden...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Tatiana
« Reactie #33 Gepost op: 7-10-2010, 20:18:16 »
wat voegt (met name) Tatiana überhaupt tot nu toe aan deze expeditie toe, behalve dan het op hol laten slaan van Iwein...

Da's al meer dan bijna de helft van de kandidaten die nog in het spel zitten.
Nog even niks.

Offline MolX

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Tatiana
« Reactie #34 Gepost op: 7-10-2010, 22:12:25 »
Eigenlijk is dat natuurlijk wel een beetje tegenstrijdig! Je vindt het het enigste wat leuk is om te volgen, maar je zou het niet erg vinden als ze weggestemd zouden worden...

Volgens mij was dat nu juist de point..  ;)
Het leukste maar niet zo leuk dat ze erin moeten blijven - dat zegt iets over het niveau van de serie imho.  :-X

Anyway, sideplot of niet, deze twee zullen zo een kern binnen de groep gaan vormen, mogelijk met Martine en Johnny Depp erbij een Belgisch front zeg maar. Potentieel gevaarlijk voor de rest dus zsm opsplitsen/ wegstemmen als ze een beetje nadenken..

Offline Da Wizz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Tatiana
« Reactie #35 Gepost op: 8-10-2010, 10:31:06 »
Nu Sergio weg is, is Tatiana dus Iwein's nieuwe partner-in-crime.  :P
Ze leek wel heel erg uit te kijken naar de samensmelting en vooral het individuele aspect daarin, dus ik ben benieuwd of ze daar een grotere rol gaat spelen.

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Tatiana
« Reactie #36 Gepost op: 8-10-2010, 11:41:40 »
Anyway, sideplot of niet, deze twee zullen zo een kern binnen de groep gaan vormen, mogelijk met Martine en Johnny Depp erbij een Belgisch front zeg maar. Potentieel gevaarlijk voor de rest dus zsm opsplitsen/ wegstemmen als ze een beetje nadenken..

Dat heb je goed voorzien! Het liefdespaar en Martine hebben deze ronde al hetzelfde gestemd. Stemafspraak of niet?????
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Tatiana
« Reactie #37 Gepost op: 8-10-2010, 12:00:42 »
Eigenlijk is dat natuurlijk wel een beetje tegenstrijdig! Je vindt het het enigste wat leuk is om te volgen, maar je zou het niet erg vinden als ze weggestemd zouden worden...

Eigelijk wel,
Dit omdat ik vond dat na de vorige aflevering ER sowieso geen zak meer aan was gezien die aflevering en de vooruitblik op de aflevering van gister. Nu lijkt dat te herstellen. Ik vind het leuk om dat koppel te zien, maar Robinson-Waardig (daar heb je het woord weeR) vind ik ze niet. Dus in die zin vind ik het niet erg als ze eruit gaan.

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Tatiana
« Reactie #38 Gepost op: 9-10-2010, 11:12:31 »
Ik vond haar eerst nog best leuk, maar afgelopen donderdag is ze voor mij wel door de mand gevallen. Opeens vind ik haar heel vervelend. Hoe snel kan het gaan, hè...  >:D

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Tatiana
« Reactie #39 Gepost op: 16-10-2010, 00:56:45 »
Ik ben erg benieuwd. Krijg nog steeds niet de hoogte van haar. Niet erg sociaal,want volgens mij heeft ze nog steeds alleen met Iwein heel veel contact. Maar toch, ik vind dat ze per aflevering meer energie uitstraalt.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”