Auteur Topic: Lauretta Gerards [Kandidaat - NL]  (gelezen 37462 keer)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Lauretta Gerards [Kandidaat - NL]
« Reactie #80 Gepost op: 4-11-2011, 17:46:54 »
Verrassend dat ze naar huis moest, maar ze waande zich veel te veilig. Maar goed, weg met deze kleurloze kandidate!
Ich bin ein Bärliner!

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Lauretta Gerards [Kandidaat - NL]
« Reactie #81 Gepost op: 4-11-2011, 17:47:45 »
Verrassend dat ze naar huis moest, maar ze waande zich veel te veilig. Maar goed, weg met deze kleurloze kandidate!
zegt iemand die fan is van Jochem ::) :-X
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Lauretta Gerards [Kandidaat - NL]
« Reactie #82 Gepost op: 4-11-2011, 17:49:51 »
Tja, ik vind Jochem dus veel minder kleurloos. Als je niet echt opvalt hoef je natuurlijk niet kleurloos te zijn...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Da Wizz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Lauretta Gerards [Kandidaat - NL]
« Reactie #83 Gepost op: 4-11-2011, 19:06:33 »
Tja, ik vind Jochem dus veel minder kleurloos. Als je niet echt opvalt hoef je natuurlijk niet kleurloos te zijn...
Je moet het letterlijk opvatten...  ;)

Geweldig hoe ze het totaal niet zag aankomen en de hele aflevering lang zo zorgeloos was "ik denk eigenlijk dat niemand op mij gaat stemmen". Ze voegde eigenlijk steeds minder toe aan het verhaal, want de eerste paar afleveringen waren wat mij betreft haar hoogtepunten.
Voor een enorme fan van ER mag ze in elk geval wel blij zijn dat ze zo'n spectaculaire exit had. :P

Offline mooneyeslinda

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
Re: Lauretta Gerards [Kandidaat - NL]
« Reactie #84 Gepost op: 4-11-2011, 19:50:10 »
ze naam het zo luchtig op, goh ik ga na huis.. ze vond het dus aan een kant ook niet erg.. haar doel de samensmelting heeft ze gehaald.

ik vond haar wel een leuke kandidaat.
robinson is weer geweldig dit jaar

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Lauretta Gerards [Kandidaat - NL]
« Reactie #85 Gepost op: 4-11-2011, 23:32:55 »
Ben blij dat ze weg is. Zat er alleen nog maar in omdat ze een leuke en mooie meid is maar voegde verder niks meer toe aan het programma of de expeditie zelf. Ajuus dus.

Offline FeniXXIV

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: Lauretta Gerards [Kandidaat - NL]
« Reactie #86 Gepost op: 28-11-2011, 23:56:46 »
Man, dat wicht haar tweets zijn al even saai als heel haar bijdrage tot ER2011. #RETESAAI #slaapverwekkend #meestnietszeggendekandidaatooit

En waauw, wat een verrassing! Ze is dus zo'n beetje net hetzelfde in het dagelijks leven. Oke, ik weet dat je niet zo snel over iemand mag oordelen, maar haar berichtjes op dat twitterbalkje hiernaast doen het ergste vermoeden. Lieve Lauretta is dus nog steeds liever lui dan moe. ::zweet:: ::gaap::

Ik citeer enkele van haar recente tweets:

Citaat
"Wie wil er voor 20 euro 2 macflurry kruidnoten brengen naar mijn huis?" ::) Meent ze dat serieus?

"Helemaal dood gemaakt bij bootcamp.. Nu terug aan het rijden met een lege tank, nog maar 30km hoop dat ik het red.. Ben te lui om te tanken"

Ik vraag me nog steeds oprecht af wat ze eigenlijk heeft bijgebracht tot heel deze expeditie. Het lijkt voor haar wel een of ander betaalde luxe-vakantie te zijn geweest. En blijkbaar heeft ze uit haar ervaringen toch niet zoveel levenswijsheid geput, alleen besefte ze op het eiland natuurlijk wel dat ze hier een superleuk leven heeft.

Wat heb ik plezier gehad toen ze, alleszins voor zichzelf, er totaal onverwacht werd uitgestemd. Die had ze niet zien aankomen haha! >:D ::trots:: Nee, ik blijf erbij. Zij is veel te ver gekomen, vooral door puur geluk omdat ze van kamp mocht wisselen. Zeer jammer voor de andere sterke kandidaten die vóór haar moesten vertrekken, want ook daar had ze altijd een aandeel in. Ach, mijn zieltje zal ze nooit winnen. Een van de zwakste kandidaten ooit als je het mij vraagt, zo zal ik Lauretta helaas in de toekomst herinneren. Chapeau wel dat ze niet uit verveling heeft opgegeven. Dat moet je haar wel nageven. ;)
« Laatst bewerkt op: 29-11-2011, 00:03:58 door feniks »

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Lauretta Gerards [Kandidaat - NL]
« Reactie #87 Gepost op: 29-11-2011, 16:17:53 »
Zij is veel te ver gekomen, vooral door puur geluk

INderdaad!
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lauretta Gerards [Kandidaat - NL]
« Reactie #88 Gepost op: 29-11-2011, 19:10:51 »
Datzelfde idee heb ik nu bij Sascha, die nota bene nog kans maakt op de winst, moet er echt niet aan denken, wat een sof dat zou zijn.   :-(

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Lauretta Gerards [Kandidaat - NL]
« Reactie #89 Gepost op: 30-11-2011, 11:36:05 »
Tja, dat risico loop je als je de winnaar laat bepalen door wat in wezen een geluksspel blijkt te zijn, in plaats van door een stemming.

Ik hoop eigenlijk wel op Sascha, dan is het vermoedelijk gelijk de laatste keer dat het op deze manier gaat.