Auteur Topic: Grappige momenten  (gelezen 68351 keer)

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Grappige momenten
« Reactie #200 Gepost op: 1-12-2011, 16:16:40 »
het stukje over Tanja en Freddy is hier te lezen

Och ja, ze verdiend 10 jaar eenzame opsluiting!   ::rofl::

Weet je wat het mij zegt Reaver?

Dat de crew kennelijk eet of eten laat liggen in de nabijheid van kandidaten (beetje dom, wij noemen dat de kat op het spek binden  ::rofl:: ) en het naar mijn idee dan ook al veel vaker gebeurd moet zijn als Evi dit nu toevallig opmerkte.

Maar misschien hoort dit alles meer thuis in het Tanja topic (alhoewel ik het, in tegenstellig tot de Tanja haters wel grappig vindt)  ::tandpastasmiley::


Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Grappige momenten
« Reactie #201 Gepost op: 1-12-2011, 16:18:18 »
Och ja, ze verdiend 10 jaar eenzame opsluiting!   ::rofl::

Weet je wat het mij zegt Reaver?

Dat de crew kennelijk eet of eten laat liggen in de nabijheid van kandidaten (beetje dom, wij noemen dat de kat op het spek binden  ::rofl:: ) en het naar mijn idee dan ook al veel vaker gebeurd moet zijn als Evi dit nu toevallig opmerkte.

Maar misschien hoort dit alles meer thuis in het Tanja topic (alhoewel ik het, in tegenstellig tot de Tanja haters wel grappig vindt)  ::tandpastasmiley::


::jaja:: en volgens het interview kon Evi er ook om lachen ::)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Grappige momenten
« Reactie #202 Gepost op: 1-12-2011, 18:12:49 »
Och ja, ze verdiend 10 jaar eenzame opsluiting!   ::rofl::

Weet je wat het mij zegt Reaver?

Dat de crew kennelijk eet of eten laat liggen in de nabijheid van kandidaten (beetje dom, wij noemen dat de kat op het spek binden  ::rofl:: ) en het naar mijn idee dan ook al veel vaker gebeurd moet zijn als Evi dit nu toevallig opmerkte.

Maar misschien hoort dit alles meer thuis in het Tanja topic (alhoewel ik het, in tegenstellig tot de Tanja haters wel grappig vindt)  ::tandpastasmiley::


Je vroeg het interview omdat het anders puur zwartmakerij zou zijn... ik heb het er enkel op gezet, niet afgenomen of uitgeschreven...

Het laat ruimte vrij van interpretatie maar vind je reactie hierop beetje kort door de bocht, op zich ook wel grappig maar soit...

In de vorige contracten stond dat het nemen van voedsel van de crew tegen de regels is... dit kan Frans van 2007 wel bevestigen.--> verslag van Frans
Als de crew de druk een beetje wil opvoeren door hun voedsel te laten liggen is dat hun goed recht, je tekent als kandidaat tenslotte een contract dat je akkoord gaat met de regels: lap je deze aan je laars dan moet je ook de ballen hebben om de consequenties te dragen, maar dan moet men wel zorgen dat ze voor iedereen gelijk zijn en niet met de natte vinger te pas of te onpas gaan doordrukken omdat iemand een beetje alone-time achter de rug heeft gehad.

Ik ben geen Tanja hater maar vind indien ze de regels overtrad, de productie hier ook kordaat tegen moeten optreden zoals in het verleden reeds gebeurd is -> halve proviand moest afgegeven worden, diskwalificatie (vind ik persoonlijk nogal grof maar straffeloosheid bij betrapping is ook geen goed signaal naar de kandidaten toe).
Liegen tegen medekandidaten hoort bij het spel, maar tegen productie over een regel die uitdrukkelijk beschreven staat... ::ohno::

Dit geeft maar weer eens aan dat men iemand kan neerzetten hoe ze willen en de tolerantie tov de kandidaten niet geheel verloopt met dezelfde maten en gewichten.  En dit is een aspect dat heel vaak van toepassing is in het dagelijkse leven...

Daar moet ik ook best om lachen, maar wel int groen  ;)

::jaja:: en volgens het interview kon Evi er ook om lachen ::)

Tuurlijk, goedlachse Evi gaat bewust geen kandidaten zwartmaken hoor ;)


Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Grappige momenten
« Reactie #203 Gepost op: 1-12-2011, 18:25:24 »
Nouja opzich, ze heeft het uiteindelijk toegegeven en diskwalificatie vind ik ook te zwaar. Een straf als eten afpakken lijkt me idd beter :P.

Maarja dit soort dingen gebeuren elk jaar. Vorig jaar Sergio met zijn vishaakjes. Daar is hij ook nooit voor gestraft toch?
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Grappige momenten
« Reactie #204 Gepost op: 1-12-2011, 18:44:57 »
Nouja opzich, ze heeft het uiteindelijk toegegeven en diskwalificatie vind ik ook te zwaar. Een straf als eten afpakken lijkt me idd beter :P.

Maarja dit soort dingen gebeuren elk jaar. Vorig jaar Sergio met zijn vishaakjes. Daar is hij ook nooit voor gestraft toch?

Dit vond ik dan weer grappig.  ;D

Ik dacht me te herinneren dat bij het smokkelen men dit enkel in beslag ging nemen... dus heeft Segio deze waarschijnlijk ook moeten afgeven, maar ook dat het voor hem meer te doen was om te bewijzen dat hij kon smokkelen.  Hij riep tenslotte de camera zelf om ff te komen kijken wat hij uitgespookt had ;)

Dat heeft voor mij dan toch net een andere waarde dan betrapt worden door de crew en alsnog de boel gaan ontkennen, misschien juist omdat over het eten men echter al zeer streng geweest is, maar waarom juist nu bij de bekende koppen dit tolereren? ... doet de geloofwaardigheid van het de opvolging van het reglement ook niet echt eer aan.

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Grappige momenten
« Reactie #205 Gepost op: 1-12-2011, 19:08:10 »
Je vroeg het interview omdat het anders puur zwartmakerij zou zijn... ik heb het er enkel op gezet, niet afgenomen of uitgeschreven...

Het laat ruimte vrij van interpretatie maar vind je reactie hierop beetje kort door de bocht, op zich ook wel grappig maar soit...


Mee eens, mijn excuses ik dacht waarom ga je zoiets zeggen en niet meteen het interview erbij zetten maar het bestaat inderdaad. Verder vind ik wel dat je er een beetje te zwaar aan tilt, maar dat komt meer omdat deze ER versie eigenlijk helemaal niet zo veel voorstelde in vergelijk met vorige, veel heftiger series waar veel meer van de kandidaten werd vereist.


Verder wens ik jou en iedereen vanavond veel kijkplezier!   ::bravo::

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Grappige momenten
« Reactie #206 Gepost op: 1-12-2011, 20:55:11 »
De manier waarop Sylvia over de grot vertelt  ::rofl:: 'ja lig lekker droog' :P
En jaa ik zag een resort in die grot :P

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Grappige momenten
« Reactie #207 Gepost op: 1-12-2011, 20:55:59 »
Evi Hanssen: ja sommige complotten mislukte.. (plan Pita, ahum :P) :P

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Grappige momenten
« Reactie #208 Gepost op: 1-12-2011, 21:08:39 »
De manier waarop Sylvia over de grot vertelt  ::rofl:: 'ja lig lekker droog' :P
En jaa ik zag een resort in die grot :P
whaha ja, sylvia was wel weer de leukste :P
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Grappige momenten
« Reactie #209 Gepost op: 1-12-2011, 21:20:30 »
Dat plan Pita, plan Pita heette, omdat Kobe een weddenschap met een vriend had  ::rofl::

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Grappige momenten
« Reactie #210 Gepost op: 2-12-2011, 21:10:10 »
Blijkbaar vonden sommige kandidaten de finale ook slaapverwekkend.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Grappige momenten
« Reactie #211 Gepost op: 2-12-2011, 21:31:05 »
 ::rofl:: Freddy had zn middagdutje niet gedaan ::)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Grappige momenten
« Reactie #212 Gepost op: 3-12-2011, 07:29:49 »
Sylvia begroet Sipke-Jan: "Alles goed met je been"? (slaat hem lichtjes met haar handschoenen)  "Wat grappig was dat".. ;D
« Laatst bewerkt op: 3-12-2011, 07:33:21 door tarzanneke »

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Grappige momenten
« Reactie #213 Gepost op: 3-12-2011, 14:02:48 »
Sylvia begroet Sipke-Jan: "Alles goed met je been"? (slaat hem lichtjes met haar handschoenen)  "Wat grappig was dat".. ;D
Hahaha ja dat vond ik echt te grappig :p
Eigenlijk was Sylvia de hele aflevering weer ouderwets leuk!
There's no show like a reality show ;)

Offline Milady

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Grappige momenten
« Reactie #214 Gepost op: 3-12-2011, 23:07:19 »
Jochem tijdens de eilandraad. 'Ik ben er met open ogen in getuind' en dat zegt ie terwijl ie z'n ogen enorm wijd open houdt

ja dat was toch wel de statement van het jaar  ::rofl::

Offline FeniXXIV

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: Grappige momenten
« Reactie #215 Gepost op: 3-12-2011, 23:59:44 »
Tanja die na de bekendmaking out of the blue op tafel kroop om de verliezers te knuffelen. 8) Deborah die vervolgens besloot even interessant te doen door alles en iedereen onder de champagne te spuiten. ::trots::

Het allereerste 'complot' dat verduidelijkt werd, Sipke Jan die eruit werd gewerkt nadat hij zelf een complot probeerde te bedisselen met Anne als zijn oppervrouw. Nicolas die op zijn beurt keidroog even Anne terechtwijst, hij neemt het haar nog steeds kwalijk maar zou het net hetzelfde spelen mocht hij het nog eens kunnen overdoen. ??? En Sylvia natuurlijk die zich oprecht zorgen maakte over SJ zijn been. ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 4-12-2011, 00:25:48 door feniks »