Auteur Topic: Aflevering 14- Donderdag 1 december- RTL 5- De finale!  (gelezen 41096 keer)

I-love-paars

  • Gast
Re: Aflevering 14- Donderdag 1 december- RTL 5- De finale!
« Reactie #80 Gepost op: 5-12-2011, 19:11:11 »
3 belgen voor Tanja hebben de samensmelting niet gehaald door opgave dus deze stemming is waardeloos ::jaja::

 1-1 voor Niko tegen Tanja ofwel 2 - 0 tegen Nederland  >:D

Was gewoon even ter info:p
Want er zijn er inderdaad veel bij die niet zouden mogen meestemmen;)

I-love-paars

  • Gast
Re: Aflevering 14- Donderdag 1 december- RTL 5- De finale!
« Reactie #81 Gepost op: 5-12-2011, 19:13:51 »
Ja, alleen Nicolas en Anne mochten stemmen.
Dus dan zou het op de Nederlanders aankomen. Dat er niet op Sasha word gestemd is ook vrij logisch omdat het alleen de belgische deelnemers zijn ::).

Ik vind dat de Belgen het dit jaar veel beter gedaan hebben dan de Nederlanders.
Dus of dat zo logisch is weet ik niet?
Vorig jaar vond ik de Nederlanders daarentegen veel beter!!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 14- Donderdag 1 december- RTL 5- De finale!
« Reactie #82 Gepost op: 5-12-2011, 19:15:39 »
Ik vind dat de Belgen het dit jaar veel beter gedaan hebben dan de Nederlanders.
Dus of dat zo logisch is weet ik niet?
Vorig jaar vond ik de Nederlanders daarentegen veel beter!!
Weet ik, dat vind ik ook ::jaja::.
Maar opzich zou je geen conclusies uit kunnen trekken omdat je alleen de belgische kandidaten hebt.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

I-love-paars

  • Gast
Re: Aflevering 14- Donderdag 1 december- RTL 5- De finale!
« Reactie #83 Gepost op: 5-12-2011, 19:39:41 »
Weet ik, dat vind ik ook ::jaja::.
Maar opzich zou je geen conclusies uit kunnen trekken omdat je alleen de belgische kandidaten hebt.

Ja das waar:)

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: Aflevering 14- Donderdag 1 december- RTL 5- De finale!
« Reactie #84 Gepost op: 6-12-2011, 00:23:42 »
In het laatste nieuws (krant uit België) wordt gevraagd wie ze het liefst zien winnen.
Katerine kiest Tanja
Deborah kiest Tanja
Anne kiest Tanja
Freddy kiest Tanja
Nicolas kiest Niko
Kobe kiest Niko

dus 4 voor Tanja, 2 voor Niko en 0 voor Sascha.
Ja, alleen Nicolas en Anne mochten stemmen.
Dus dan zou het op de Nederlanders aankomen. Dat er niet op Sasha word gestemd is ook vrij logisch omdat het alleen de belgische deelnemers zijn ::).

Tof dat je dat voor ons hebt gevonden @I-love-paars. Heb daar zelf niks over gelezen. Voor de Nederlandse mediawatchers onder ons, is er ook zo'n stemronde geweest bij de BN'ers? Van Anne verrast me het overigens niet dat ze voor Tanja kiest. Van Deborah, Katerine en Freddy evenmin. Deborah kent Tanja sowieso al lang voor ze één voet zette op het eiland, vandaar die immense klik ook in de grot. Katerine en Freddy zijn eerder allergisch aan stemafspraken in de zin van hoe Niko ze toepast.

Ik kan me eigenlijk niet inbeelden dat BN'ers zomaar voor Sascha zouden gaan onder het mom "ach ja, hij is en blijft een Nederlander", dat zou nogal kort door de bocht gaan denk ik. Wie kan op dit moment nog ontkennen dat Niko en Tanja het meer verdienden om in de finale te staan dan Sascha. Dat is gewoon een feit, de Belgische finalisten zijn dit jaar gewoon uit een ander hout gesneden dan de onopvallende Nederlander. Jochem en Esther zouden sowieso gaan voor Niko of Tanja, geen twijfel mogelijk. En dan blijft er nog over Patrick en Lauretta, die kunnen in principe stemmen voor Sascha. Maar of ze dat ook zouden doen, ik denk eerlijk gezegd van niet. Dus het zou interessant zijn moesten we daar nog achter zien te komen.

Offline Bubbles

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 14- Donderdag 1 december- RTL 5- De finale!
« Reactie #85 Gepost op: 7-12-2011, 22:26:03 »
Heb de laatste aflevering intussen ook gezien en ik moet zeggen dat ik dat heel lang terugblikken en al dat praten ook een beetje saai vond... :P
Ik had ook liever gehad dat ze meer van de proef nog hadden laten zien en een kleine terugblik eventueel met een beetje napraten.

Ik vind Tanja verder wel de verdiende winnares. ::bravo::

Volgend jaar opnieuw met vips ::ohno:: Ik had ook liever weer onbekende mensen, mja :P
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."

Offline gdfjd

  • Forumlid
Re: Aflevering 14- Donderdag 1 december- RTL 5- De finale!
« Reactie #86 Gepost op: 25-07-2012, 08:47:31 »
Aan de foto's van Patrick op twitter te zien, zien ze er allemaal precies wel even fris uit. Esther bv... waauw!

Altijd zo spectaculair, dat moment wanneer de kandidaten voor het eerst weer in beeld komen bij de reünie!
« Laatst bewerkt op: 25-07-2012, 12:20:14 door Sprien, Reden: links verwijderd »