Auteur Topic: Presentatie Evi en Dennis  (gelezen 63234 keer)

Online Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Presentatie Evi en Dennis
« Reactie #180 Gepost op: 23-11-2012, 20:10:13 »
Ik vond de eliminatie sowieso niet spannend. Het was enorm duidelijk dat Min Hee zou vertrekken. Maar idd wel raar.
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Presentatie Evi en Dennis
« Reactie #181 Gepost op: 25-11-2012, 10:31:12 »
Mag die Dennis weg?
Als een soort verschrikte makaak aap met kuif blikt hij in de camera, stelt achterlijke dertien in een dozijn vragen aan de kandidaten en valt in het niet naast  Evi.
Hij lijkt het iq van een amoebe te hebben en kijkt ook zo uit zijn ogen.
Dat platte Nederlands is ook niet om aan te horen (en voordat men zijn ondergoed in een knoop draait van verontwaardiging: een accent hebben is NIET hetzelfde als plat Nederlands! Accent is afkomst, plat praten is educatie. En als je als presentator niet correct Nederlands kan spreken dan hoor je niet in die functie.)
Er zijn ontelbaar veel betere NL presentatoren dan dit afgezakte broekkie, mag ER weer wat stijl krijgen?
Ik stel Ian van de Putten van OUT TV voor als vervanging voor volgend jaar: slim, oprecht, stijlvol, humor en diepgang.

Ik vind hem ook niet erg goed, maar deze manier van omschrijven vind ik nogal laag en ongepast.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Presentatie Evi en Dennis
« Reactie #182 Gepost op: 29-11-2012, 23:26:43 »
Wat een briljante vragen stelde die Dennis weer op de eilandraad. Tegen Gene: "Baal je nu dat je de gouden munt hebt ingezet?" :-X ??? ::ohno::
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Presentatie Evi en Dennis
« Reactie #183 Gepost op: 29-11-2012, 23:45:18 »
Ik snap dat de meeste van jullie Dennis niet leuk vinden als presentator, maar ik vind niet dat je echt alles wat hij in een aflevering zegt tegen hem moet gaan gebruiken. Evi of EP had die vraag ook kunnen stellen. Tuurlijk weet Dennis wel dat Gene ervan baalt, maar het is voor de kijker wel leuk om te zien hoe hij reageert.

Ik vind het idee dat Dennis, als opgever, presentator is inderdaad heel raar, maar ik vind niet dat hij het echt barslecht doet.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Presentatie Evi en Dennis
« Reactie #184 Gepost op: 30-11-2012, 00:30:53 »
Volgens mij zei Evi deze keer ook eliminatieproef ??? Het is toch nog altijd de immuniteitsproef want er word niemand geëlimineerd ::)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Presentatie Evi en Dennis
« Reactie #185 Gepost op: 30-11-2012, 07:37:03 »
Ze vinden die naam gewoon stoer.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Presentatie Evi en Dennis
« Reactie #186 Gepost op: 30-11-2012, 10:04:03 »
Dat geknuffel met de deelnemers, dat is ook wel iets van dit jaar he. EP hield altijd enige afstand met de deelnemers, maar nu zijn de presentatoren meer een soort vrienden van de deelnemers.

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Presentatie Evi en Dennis
« Reactie #187 Gepost op: 30-11-2012, 15:14:07 »
Dat geknuffel met de deelnemers, dat is ook wel iets van dit jaar he. EP hield altijd enige afstand met de deelnemers, maar nu zijn de presentatoren meer een soort vrienden van de deelnemers.

Vind dat begrijpelijk hoor, ze hebben per slot van rekening alle lief en leed, weliswaar op gepaste afstand meegekregen en dus ook met ze meegeleefd, zolang het niet tijdens de expeditie gebeurd maar uitsluitend bij het afscheid vind ik het wel leuk eigenlijk.

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: Presentatie Evi en Dennis
« Reactie #188 Gepost op: 6-12-2012, 22:03:35 »
Goed, de stemronde vanavodn was volkomen duidelijk... maarja er kan altijd een stukje spannign inzitten. helaas verpeste Dennis dat door de gezichtsuidrukking/beweging bij de laatste stem voordat deze omgedraaid werd.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Presentatie Evi en Dennis
« Reactie #189 Gepost op: 6-12-2012, 22:06:03 »
ik vond die knipoog van Evi bij de balkproef niet getuigen van geweldig acteer werk ::)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Online Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Presentatie Evi en Dennis
« Reactie #190 Gepost op: 6-12-2012, 22:10:06 »
ik vond die knipoog van Evi bij de balkproef niet getuigen van geweldig acteer werk ::)

 ::rofl::
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Presentatie Evi en Dennis
« Reactie #191 Gepost op: 6-12-2012, 22:13:47 »
Goed, de stemronde vanavodn was volkomen duidelijk... maarja er kan altijd een stukje spannign inzitten. helaas verpeste Dennis dat door de gezichtsuidrukking/beweging bij de laatste stem voordat deze omgedraaid werd.
Ja, dat ken ik. Als hij het onnodig spannend had gemaakt gingen mensen daar weer over klagen.

Nogmaals, ik vind hem ook geen geweldige presentator, maar ik heb het idee dat hij bij sommigen van jullie niks goed kan doen.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: Presentatie Evi en Dennis
« Reactie #192 Gepost op: 6-12-2012, 22:15:27 »
Ja, dat ken ik. Als hij het onnodig spannend had gemaakt gingen mensen daar weer over klagen.

Nogmaals, ik vind hem ook geen geweldige presentator, maar ik heb het idee dat hij bij sommigen van jullie niks goed kan doen.

Nou totaal niet, zoiets is voor mij samen met de proef juist het spannendste van de aflevering. Als je dan van te voren al knikt wie eruit gaat... tsja...

Offline .Mara.

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Presentatie Evi en Dennis
« Reactie #193 Gepost op: 14-12-2012, 18:06:25 »

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Presentatie Evi en Dennis
« Reactie #194 Gepost op: 14-12-2012, 18:07:48 »
Ja, acteurs moeten ze niet worden ::)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Presentatie Evi en Dennis
« Reactie #195 Gepost op: 15-12-2012, 14:49:59 »
Ja, acteurs moeten ze niet worden ::)

 ::rofl::  moest er toch wel een beetje om lachen   ::schaam::