Poll

Wie mag er weg?  (na afl. 15)

Christophe
14 (21.2%)
Christophe
13 (19.7%)
Fatima
8 (12.1%)
Fatima
7 (10.6%)
Fajah
4 (6.1%)
Fajah
4 (6.1%)
Peggy
8 (12.1%)
Peggy
8 (12.1%)

Totaal aantal stemmen: 18

Auteur Topic: Wie mag er weg?  (gelezen 98209 keer)

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: Wie mag er weg?
« Reactie #360 Gepost op: 6-12-2012, 22:02:11 »
Peggy's tactiek was met het pokertrio/duo mee te gaan. Zodat ze ver zou komen. Je kan niet zeggen dat dit geen manier van het spelen van het spel is.

Als ze echt een robinson was dan had ze mee moeten gaan en he pokerduo vanavond op te blazen door Christophe eruit moeten stemmen...

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Wie mag er weg?
« Reactie #361 Gepost op: 6-12-2012, 22:06:16 »
Als ze echt een robinson was dan had ze mee moeten gaan en he pokerduo vanavond op te blazen door Christophe eruit moeten stemmen...

Waarom? Er is hierna geen voordeel meer voor het pokerduo. De finale, ieder voor zichzelf. Niks geen voordeel. Dan hoeft ze toch niet op Christophe te stemmen? Leg jij maar uit waarom ze dan wel een Robinson zou zijn.
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Wie mag er weg?
« Reactie #362 Gepost op: 6-12-2012, 22:08:03 »
Als ze echt een robinson was dan had ze mee moeten gaan en he pokerduo vanavond op te blazen door Christophe eruit moeten stemmen...
En dit zou bewijzen dat ze een Robinson is omdat ze dan Chris naait zonder goede reden? Dan was Gene alsnog naar huis gegaan en had ze onnodig op één van haar maatjes gestemd. Sorry als eht heel sarcastisch en gemeen overkomt, zo bedoel ik het niet. Maar ik snap echt niet waarom ze dat zou moeten doen.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Ali Kanarie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie mag er weg?
« Reactie #363 Gepost op: 6-12-2012, 22:08:52 »
Waarom? Er is hierna geen voordeel meer voor het pokerduo. De finale, ieder voor zichzelf. Niks geen voordeel. Dan hoeft ze toch niet op Christophe te stemmen? Leg jij maar uit waarom ze dan wel een Robinson zou zijn.
Hij vindt 't gewoon geen Robinson, omdat ze een vrouw is :p En lief en loyaal. En minder achterbaks dan Christophe :p

En ze zei dat ze, ook al stemmen Chris en Fatima op Fajah, zij dat niet zou doen.

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: Wie mag er weg?
« Reactie #364 Gepost op: 6-12-2012, 23:34:45 »
Waarom? Er is hierna geen voordeel meer voor het pokerduo. De finale, ieder voor zichzelf. Niks geen voordeel. Dan hoeft ze toch niet op Christophe te stemmen? Leg jij maar uit waarom ze dan wel een Robinson zou zijn.

Hierna niet meer nee, maar goed je laat wel even zien wat zij ook bij haar zouden doen. Als zij met z'n 3en zouden geweest zijn en ze moesten iemand weg doen was zij dat geweest en dat zag ze zelf ook echt wel in. Ze is het 3e beentje van het pokerduo.  Als ze dat nog wel voor elkaar gekregen had om dit pokerduo te breken maakt dat haar in mijn ogen wel sterker. Het is gewoon een meeliftertje, nee bah...

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Wie mag er weg?
« Reactie #365 Gepost op: 6-12-2012, 23:38:03 »
Hierna niet meer nee, maar goed je laat wel even zien wat zij ook bij haar zouden doen. Als zij met z'n 3en zouden geweest zijn en ze moesten iemand weg doen was zij dat geweest en dat zag ze zelf ook echt wel in. Ze is het 3e beentje van het pokerduo.  Als ze dat nog wel voor elkaar gekregen had om dit pokerduo te breken maakt dat haar in mijn ogen wel sterker. Het is gewoon een meeliftertje, nee bah...
Maar het had geen enkele zin gehad. Christophe was er toch nooit uitgegaan. Waarom zou je dan op hem stemmen als je mede dankzij zijn complotten nog in het spel zit? Omdat hij Fatima aardiger vindt?
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: Wie mag er weg?
« Reactie #366 Gepost op: 6-12-2012, 23:41:31 »
Als zij Fajah en Gene mee had genomen lag hij er toch uit? En waarom? Omdat je dan laat zien dat je zelf ook spel kan spelen en niet mee hoeft te liften! Ze is bevriend geworden omdat ze een zwakker speler is..

Offline Ali Kanarie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie mag er weg?
« Reactie #367 Gepost op: 6-12-2012, 23:43:52 »
Als zij Fajah en Gene mee had genomen lag hij er toch uit? En waarom? Omdat je dan laat zien dat je zelf ook spel kan spelen en niet mee hoeft te liften! Ze is bevriend geworden omdat ze een zwakker speler is..
Ja, en Christophe is complotten gaan smeden, omdat hij een zwakke speler is. Is toch net zo erg?

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: Wie mag er weg?
« Reactie #368 Gepost op: 6-12-2012, 23:59:29 »
Ja, en Christophe is complotten gaan smeden, omdat hij een zwakke speler is. Is toch net zo erg?

Nee die heeft dan redelijk/goed spel-inzicht..

Offline Ali Kanarie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie mag er weg?
« Reactie #369 Gepost op: 7-12-2012, 00:03:37 »
Nee die heeft dan redelijk/goed spel-inzicht..
Waarom is dat dan goed spelinzicht en dat van Peggy niet?
Ze nam het risico om het pokertrio te vertrouwen (het was met Lodewijk en Tess ook niet bepaald goed afgelopen) en heeft ze daarna niet meer laten schieten, omdat haar kansen duidelijk hoger lagen MET hen dan ZONDER. Daarbij hebben zij ook veel profijt gehad van Peggy's loyaliteit, anders hadden ze ook lang niet zo ver kunnen komen.

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: Wie mag er weg?
« Reactie #370 Gepost op: 7-12-2012, 00:06:07 »
Waarom is dat dan goed spelinzicht en dat van Peggy niet?


Omdat dat van Peggy puur meelifterij is... maar goed ik mag Peggy gewoon niet omdat het een saaie kandidaat is en alleen maar vrolijk doet tegen alle mede-deelnemers.  Misschien ligt het daaraan :)

Offline Ali Kanarie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie mag er weg?
« Reactie #371 Gepost op: 7-12-2012, 00:09:11 »
Dat mag :p Die mening deel ik niet met je XD

We leven in een vrij land, jippie XD We worden niet gestenigd, omdat we een andere mening hebben.  ::trots::

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Wie mag er weg?
« Reactie #372 Gepost op: 7-12-2012, 02:45:01 »
Christophe mag weg ::jaja::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie mag er weg?
« Reactie #373 Gepost op: 7-12-2012, 03:08:51 »
Nu zit ie in de finale  ::ohno:: Ik hoop dat Fajah op haar dooie gemak laat zien wie er hier een echte Robinson is!!!

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Wie mag er weg?
« Reactie #374 Gepost op: 7-12-2012, 06:59:26 »
Nee die heeft dan redelijk/goed spel-inzicht..

Chris heeft beter spelinzicht dan iemand als peggy ja maar toch hebben ze ook enorm veel geluk gehad hoor, ze hadden niet de wijsheid om in te zien dat Gene of Joke de gouden munt misschien al gevonden hadden, ze hebben bij heel veel eilandraden geluk gehad. Chris en Fatima zijn idd de slimste in het spel en zelfs hun vind ik af en toe dom over komen, zo van: hmm waar is die munt toch? ik ga nog een uurtje zoeken, maar het komt niet in hun hoofd op dat Gene of Joke hem heeft. Als Gene hem aan Joke had gegeven vorige week dan was het einde oefening voor Fajah.
Ze spelen vaak met vuur Chris en Fatima vind ik.
Van mij mag Chris er nu uit, omdat ik 3 meiden in de finale proef wil. Anders winnen ze nooit.  ;D
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie mag er weg?
« Reactie #375 Gepost op: 7-12-2012, 10:58:20 »
Sommige/ een aantal forummers: ''Fajah is de enige robinson die nog over is.''

Waarom is Fatima geen robinson?
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie mag er weg?
« Reactie #376 Gepost op: 7-12-2012, 16:35:02 »
Christophe 2x. Ik heb helemaal genoeg van die gast.  Veel meer gun ik Peggy de derde finaleplaats.. :)
« Laatst bewerkt op: 7-12-2012, 19:15:49 door bertje51 »

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie mag er weg?
« Reactie #377 Gepost op: 7-12-2012, 16:51:39 »
Chris +1
Fajah +5 +2

Fatima -2 (''min'' is in dit geval erg positief  ::rofl::)
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Wie mag er weg?
« Reactie #378 Gepost op: 7-12-2012, 16:54:40 »
maar maar ..... Fatima en Fajah kunnen niet meer weg ::)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie mag er weg?
« Reactie #379 Gepost op: 7-12-2012, 17:25:54 »
Foutje van mij D*N, ik had ze eigenlijk even van de lijst moeten halen.  ;)
Ik zal in de stemronde van volgende week hun aantal stemmen ook vermelden..
« Laatst bewerkt op: 7-12-2012, 17:39:05 door bertje51 »