Auteur Topic: Ergerlijke momenten ER 2012  (gelezen 24345 keer)

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Ergerlijke momenten ER 2012
« Gepost op: 19-09-2012, 01:57:25 »
voor mij:

- Het Calimero munten-gezeur van Fajah

- De intonatie van de Pokertwins.

- Dennis als presentator

- De teamindeling.


Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Ergerlijke momenten ER 2012
« Reactie #1 Gepost op: 19-09-2012, 09:44:05 »
Het feit dat Gene Thomas de hele tijd bezig is om elk mogelijk negatief aspect van zijn persoonlijkheid angstvallig verborgen te houden.

De *OVERVLOED* aan munten. Ik vind Immuniteitsmunten een goede vonst, mijn men overdrijft ermee. Drie per persoon was PERFECT. 5 per persoon... jakkes. Er gaat hier iemand een vrije pas krijgen en het eind halen ALLEENAL door hun vijf munten. Of toch, dat vrees ik.

en dat is alles eigenlijk?
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline MiniMe

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ergerlijke momenten ER 2012
« Reactie #2 Gepost op: 19-09-2012, 11:29:18 »
Alleen het oneindige gezeur van Fajah tot hiertoe eigenlijk.

Ik heb geen munten, ik kan me niet anders voordoen dan ik ben, Olivier maakt flauwe grappen, de Belgen moeten niet zo heimelijk doen en ga zo maar door. Alleen om haar eigen grappen kan ze blijkbaar wel lachen.
Girls have an unfair advantage over men: if they can't get what they want by being smart, they can get it by being dumb.

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Ergerlijke momenten ER 2012
« Reactie #3 Gepost op: 19-09-2012, 16:47:55 »
Niet om moeilijk te doen, maar ik vind dat Fajah over de hele lijn gelijk heeft. :3 En haar grappen zijn grappiger dan Oliviers  :P (ookal is dat niet echt moeilijk)
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ergerlijke momenten ER 2012
« Reactie #4 Gepost op: 19-09-2012, 17:08:26 »
Sja, hij kon niet echt lachen om de Johnny Bravo grapjes..
Wel begrijpelijk, hij werd gewoon keihard uitgelachen. Vond ik niet erg grappig..
« Laatst bewerkt op: 20-09-2012, 12:07:09 door bertje51 »

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Ergerlijke momenten ER 2012
« Reactie #5 Gepost op: 19-09-2012, 17:59:05 »
idd, ik zou me ook echt dood irriteren aan die zogenaamde grapjes van Olivier :P.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline New Flame

  • Forumlid
Re: Ergerlijke momenten ER 2012
« Reactie #6 Gepost op: 19-09-2012, 18:51:37 »
Zowel Olivier, Fajah als Willie hebben in mijn ogen een slecht gevoel voor humor, dus dat zijn ergerlijke momenten voor mij.

Hoewel, ergens vind ik het wel amusant hoe grappig ze zichzelf vinden.  :P

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Ergerlijke momenten ER 2012
« Reactie #7 Gepost op: 19-09-2012, 21:52:31 »
Ik lach me eerlijk gezegd kapot om Olivier die steeds lacht om zijn eigen grappen terwijl de rest zo stil is dat het krekelgeluid ontbreekt.  ::rofl::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ergerlijke momenten ER 2012
« Reactie #8 Gepost op: 21-09-2012, 12:24:03 »
Ruud die plots de gelovige gaat uithangen door een kruisje te doen bij het duel tussen Tess en Olivier.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Ergerlijke momenten ER 2012
« Reactie #9 Gepost op: 21-09-2012, 17:05:15 »
Ruud die plots de gelovige gaat uithangen door een kruisje te doen bij het duel tussen Tess en Olivier.
Misschien is ie wel gelovig? ??? Of weet je zeker dat ie dat niet is?
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Aikaturbo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ergerlijke momenten ER 2012
« Reactie #10 Gepost op: 21-09-2012, 17:19:06 »
Het feit dat op het moment dat ik de aflevering van gister op RTL XL terug wil zien, ik meteen een thumbnail zie onder de video (zelfs op een kleine 13 inch nog direct in mijn beeld) waarop:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

En dan het moment waarop het inderdaad leek dat Evi de spelregels niet helemaal duidelijk had gemaakt toen Aagje met haar handen het platform aanraakte. Maar dat kan ik mis hebben, ik heb altijd een wereld van respect voor die vrouw.

Tenslotte ook nog het feit dat Dennis het wederom presteert om Willie Ollie te noemen.... *zucht*
New England? How do you call your foot? New Hand?

Offline Silk Nightwalker

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ergerlijke momenten ER 2012
« Reactie #11 Gepost op: 21-09-2012, 17:50:03 »
Tenslotte ook nog het feit dat Dennis het wederom presteert om Willie Ollie te noemen.... *zucht*

Hij heet toch eigenlijk Olivier? Waarschijnlijk dan Ollie voor zn vrienden. En er was al gezegd dat Dennis en Willie elkaar al privé kenden. Ik vond het in ieder geval niet ergerlijk. De rest van je lijstje wel.  ;)

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ergerlijke momenten ER 2012
« Reactie #12 Gepost op: 21-09-2012, 19:05:16 »
Misschien is ie wel gelovig? ??? Of weet je zeker dat ie dat niet is?

Doet er niet toe, ik vind het ergerlijk als men dit doet bij spelletjes en reality.

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: Ergerlijke momenten ER 2012
« Reactie #13 Gepost op: 22-11-2012, 21:47:08 »
Ik zie zo weinig ruzies en pittige discussie! Dat is wel jammer...
« Laatst bewerkt op: 22-11-2012, 22:06:38 door Emiel.B. »

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ergerlijke momenten ER 2012
« Reactie #14 Gepost op: 30-11-2012, 00:03:47 »
Ik begin me er aan te irriteren dat er bijna iedere eilandraad zo gelachen wordt bij het oplezen van de stemmen,
vind ik vrij respectloos voor degene die moet vertrekken.
Ik vond Joke niet erg leuk maar als iedereen gaat zitten lachen omdat je weg moet vind ik ook niet netjes.
Irriteerde me er bij Ruud op het laatst ook zo aan dat hij zo lachte bij het oplezen van de stemmen,
maar Fatima en Peggy doen het ook telkens.
There's no show like a reality show ;)

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ergerlijke momenten ER 2012
« Reactie #15 Gepost op: 30-11-2012, 07:42:07 »
Volgens mij is dat gewoon nervositeit en opluchting
Keep calm and eat chocolates!

Offline jorge

  • Forumlid
Re: Ergerlijke momenten ER 2012
« Reactie #16 Gepost op: 30-11-2012, 11:58:24 »
Zal mijn lijstje even geven van alles tot nu toe ::rofl::

- De wraakzucht en leugens van Chris. Het lijkt bijna alsof Fajah letterlijk zijn broer heeft weggenomen door hem met een bijl te bewerken o.i.d. Juist de persoon die dit als een spel ziet. Daarnaast is het ook wel erg naief om te denken dat je met je tweelingbroer zo naar de finale doorfietst. Dat kans dat dit niet zo gebeuren was op voorhand al 99%

- Het lachen op de eilandraad. Denk dat er weinig nervositeit bij zit. Ze genieten er van om iemand onverwacht weg te stemmen. Zowel Fatima als ook Ruud. Erg weinig respect

- Het krijgen van nieuwe rijst en bloem. Evenals het winnaarseiland. Toegegeven ze vallen veel af. Maar voor het voedsel dat ze wel eten hoeven ze echt niks te doen.

- Het naïeve spel van Gene, Min Hee en vooral Joke. Waar waren nu die lieve mensen gebleven die zo lief je haar uit kamde Joke?
Dat het pokertrio weer alle touwtjes in handen heeft is echt ongelofelijk dom gespeeld van de overige spelers. Volgende op de lijst zijn Fajah en Gene

I-love-paars

  • Gast
Re: Ergerlijke momenten ER 2012
« Reactie #17 Gepost op: 30-11-2012, 20:28:59 »
- Christophe; is zo achterbaks in het  spel en speelt echt wel met gevoelens. Is gewoon een gluiperd.
- Peggy de meeloper.
- Fatima die samen met Christophe de tactiek altijd bespreekt.
- Het telkens grondig uitleggen van de stemtactiek en toch niemand die doorheeft dat je eerst die 2 breinen daarachter moet wegstemmen. (zie Joke, Gene en Min Hee)
- Fajah die de Belgen zo haat.

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Ergerlijke momenten ER 2012
« Reactie #18 Gepost op: 30-11-2012, 21:28:51 »
- Fajah die de Belgen zo haat.

Vind je dit irritant dat ze Belgen haat, of omdat ze gewoon mensen haat? Want ik zou me ook kapot irriteren aan Gene en Joke. Maar ook aan Christophe, alledrie even veel. En nee, niet omdat het Belgen zijn, maar omdat ik hun PERSOONLIJKheid niet kan uitstaan, en niet hun nationaliteit. (Ik vind Belgen hele leuke mensen!).

Ik word een beetje moe van dit gedoe.
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

I-love-paars

  • Gast
Re: Ergerlijke momenten ER 2012
« Reactie #19 Gepost op: 30-11-2012, 21:37:30 »
Vind je dit irritant dat ze Belgen haat, of omdat ze gewoon mensen haat? Want ik zou me ook kapot irriteren aan Gene en Joke. Maar ook aan Christophe, alledrie even veel. En nee, niet omdat het Belgen zijn, maar omdat ik hun PERSOONLIJKheid niet kan uitstaan, en niet hun nationaliteit. (Ik vind Belgen hele leuke mensen!).

Ik word een beetje moe van dit gedoe.

Ik heb echt het gevoel dat ze de Belgen haat.
Ze deed het slecht met Olivier, Joke, Gene, Zoë, Christophe. Allemaal Belgen.
En ze vermeldt het soms letterlijk dat ze de Belgen er uit wilt en dat ze niet met hen door 1 deur kan.
Ik vind het dus niet zozeer mensen haten. Ze heeft precies echt iets tegen de Belgen.

Mij maakt de nationaliteit ook niet uit. Ik zie het liefst van al Christophe vertrekken.
En ik word ook moe van dat gedoe hoor. Facebookpagina van expeditie staat vol met commentaren als rotbelgen, de Belgen eruit, ...
Dat vind ik heel kinderachtig en helemaal niet fijn.
« Laatst bewerkt op: 30-11-2012, 21:47:37 door Lukie4, Reden: ik vond één woordje niet zo fijn. »