Auteur Topic: Aflevering 15  (gelezen 39456 keer)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 15
« Reactie #40 Gepost op: 14-12-2012, 13:40:20 »
Ik denk dat het nu in de lijn der verwachting ligt dat Peggy meteen haar eerste fakkel raak gooit gezien de afloop van deze aflevering. Maar ik verwacht zelf dat Fajah wint. Vermoed dat Peggy mist en dat Fajah meteen raak gooit (althans ik hoop dat het zo gaat!!).
Wat een loser die Chris, kan nog niet eens met een vlot varen, wordt er gewoon uitgepeddelt door 3 vrouwen haha.
Prachtig om te zien dat als het moment daar is, en het op zichzelf aankomt hij er niets van bakt.

Ik vond het ook verdacht dat we alleen Peggy haar eerste gooi zagen. In de vorige jaren dat ze met vuur gingen gooien zagen we de aflevering van de cliffhanger ook al heel veel hopeloze pogingen en werd dan ergens in het midden de cliffhanger gemaakt. De aflevering erna gingen er nog een paar mis en dan was ie raak. Nu zien we bij de eerste gooi al cliffhanger wat misschien betekend dat er dus weinig pogingen nodig zijn geweest om de fakkel erin te krijgen.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 15
« Reactie #41 Gepost op: 14-12-2012, 14:44:38 »
Het kan best betekenen dat Peggy toch raakgooit,
ze konden immers niet later de cliffhanger pas doen.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Aflevering 15
« Reactie #42 Gepost op: 14-12-2012, 14:53:02 »
Ik denk dat ie misgaat, ( zo leek het ook op de beelden)

In andere jaren gooiden ze weliswaar een paar keer voor de cliffhanger, maar was ie ook nooit meteen raak na de cliffhanger ;)
You'll never walk alone

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 15
« Reactie #43 Gepost op: 14-12-2012, 15:08:59 »
Ik denk dat het nu in de lijn der verwachting ligt dat Peggy meteen haar eerste fakkel raak gooit gezien de afloop van deze aflevering. Maar ik verwacht zelf dat Fajah wint. Vermoed dat Peggy mist en dat Fajah meteen raak gooit (althans ik hoop dat het zo gaat!!).
Wat een loser die Chris, kan nog niet eens met een vlot varen, wordt er gewoon uitgepeddelt door 3 vrouwen haha.
Prachtig om te zien dat als het moment daar is, en het op zichzelf aankomt hij er niets van bakt.


 ::ok::

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 15
« Reactie #44 Gepost op: 14-12-2012, 16:14:51 »
Wat een vechter is die Peggy zeg..  Hoe het ook afloopt, petje af  ::bravo::

I-love-paars

  • Gast
Re: Aflevering 15
« Reactie #45 Gepost op: 14-12-2012, 16:55:27 »
Ik heb de aflevering nog niet gezien, maar kom hier toch al even meelezen.
Ik vind de expeditie toch niet meer zo leuk en spannend nu al toffe kandidaten weg zijn, dus vind ik het niet erg dat nu alles al weet voor de aflevering begint.

Ik hoop dat Peggy wint. Wat top dat ze momenteel voorop ligt. Maar het kan uiteraard nog alle kanten op.
Het is echt grappig om te lezen dat Christophe helemaal achteraan peddelt en er niets van bakt.
Nogmaals een bewijs dat hij niet op zijn plaats zit in de expeditie. Om een goede robinson te zijn moet je van alle markten thuis zijn.

Ik vind Fajah fysiek ook een sterke vrouw. Maar haar zie ik niet graag winnen. Ze heeft heel veel geklaagd en zich gemeen gedragen. Ze heeft geen mooi karakter vind ik.

Fatima en Chris zie ik ook niet graag winnen. In een spel mag je sluw zijn, maar niet gemeen.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Aflevering 15
« Reactie #46 Gepost op: 14-12-2012, 17:09:24 »
Er zijn twee mogelijke verklaringen voor het feit dat ze al stopten bij de eerste worp:
1. De eerste worp is meteen raak en Peggy wint. Ze kunnen dus geen worpen laten zien die mis waren.
2. Ze willen dat het publiek denkt dat Peggy wint, maar ze mist en iemand anders (waarschijnlijk Fajah) wint.
Kortom, we kunnen er niks mee. :P
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Aflevering 15
« Reactie #47 Gepost op: 14-12-2012, 17:12:39 »
ik heb nog een derde verklaring.

3. aangezien het toch al een waardeloze aflevering was, dachten ze doen we ook een waardeloze cliffhanger
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 15
« Reactie #48 Gepost op: 14-12-2012, 17:18:44 »
Ik denk niet dat Peggy's worp raak is. De richting is misschien goed, maar ze gooit niet hard genoeg, zodat ie in het water belandt.. :)

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Aflevering 15
« Reactie #49 Gepost op: 14-12-2012, 17:18:58 »
ik heb nog een derde verklaring.

3. aangezien het toch al een waardeloze aflevering was, dachten ze doen we ook een waardeloze cliffhanger
lol, ik had verklaringen voor het moment van de cliffhanger, jij voor het feit dat die er überhaupt was. :P
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline lemmyfan396

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am a man who walks alone...
Re: Aflevering 15
« Reactie #50 Gepost op: 14-12-2012, 17:55:16 »
Ik denk niet dat Peggy's worp raak is. De richting is misschien goed, maar ze gooit niet hard genoeg, zodat ie in het water belandt.. :)

Vorig jaar was dat bij die kruisboogproef ook zo,dat bij de teaser voor volgende week Tanja een schot loste,en toch won..
Zij die denken hier iets interessants te lezen,groeten u!

Offline Silk Nightwalker

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 15
« Reactie #51 Gepost op: 14-12-2012, 18:18:23 »
Waardeloze finale, begon al meteen na het wegstemmen van Gene. Waarom daarna niet nog een proef tussen Chris en Peggy? Wat goed is hoef je niet te veranderen.

Hoewel ik hoop dat Fajah wint, vind ik Peggy toch ook leuk om te zien deze aflevering. Lekker fanatiek en ze gaat er voor. Een leuke tweede plaats voor haar hoop ik. En dan volgende week zo'n hele avond lullen over de expeditie, verplicht dik een uur zodat pas op het eind de winnaar bekend wordt  ::niet-ok::.
Maakt mij allemaal geen moer uit, voor mij had die aflevering niet gehoeven. Dat nagepraat, daar heb ik niet zo veel mee. Daarom vind ik de interviews van de afvallers ook niet zo heel interessant. Dat komt dan met van alles op de proppen wat nu uitgezonden is. Laat me lekker m'n ongenuanceerde mening hebben.

Zo, heb mn frustraties over een lange werkweek met trubbels en gedoe op het werk weer van me afgeschreven.  ;D

Offline planetwave

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 15
« Reactie #52 Gepost op: 14-12-2012, 18:43:40 »
Een finale met 4, die dan nog maar eens naar winnaarseiland mochten vind ik toch maar flauw. Viel mij ook op dat Evi het had over "ondanks het geluk en de manier waarop: toch proficiat dat jullie zo ver geraakten"
Maar op zich wel een mooie proef, sterk van Peggy en zwak van Christophe. Volgens mij mss wel te verklaren door het verschil aan gewicht op dat vlot. De toorts in de wok gooien is toch ook wel wat geluk voor nodig volgens mij. Kortom, dit was beter een gewone proef tussendoor geweest en een finale met een jury zou beter zijn voor het programma zelf...

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Aflevering 15
« Reactie #53 Gepost op: 14-12-2012, 18:46:56 »
hij is wat uitgebreid voor een gewone proef tussendoor ;)
Op zich is het wel een fijne finaleproef met allemaal elementen van vorige proeven erin. (hengelen, tasje, vuur maken, gooien) En een finale met een jury...tja wie is dan de jury ? oud deelnemers, kijkers? Volgens mij kun je het gewoon niet goed doen denk ik dan. (maar ja heel veel slechter dan dit lijkt me ook lastig)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 15
« Reactie #54 Gepost op: 14-12-2012, 18:51:39 »
de kijkers laten stemmen is by far het allerslechtste wat ze kunnen doen ;)
Keep calm and eat chocolates!

Offline planetwave

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 15
« Reactie #55 Gepost op: 14-12-2012, 18:54:09 »
Een jury van afvallers van na de samensmelting geeft een extra dimensie aan het spel :-)

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 15
« Reactie #56 Gepost op: 14-12-2012, 18:55:17 »
de kijkers laten stemmen is by far het allerslechtste wat ze kunnen doen ;)
it's all about the money  ::zwaaisip::
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Ali Kanarie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 15
« Reactie #57 Gepost op: 15-12-2012, 00:27:34 »
Er zijn twee mogelijke verklaringen voor het feit dat ze al stopten bij de eerste worp:
1. De eerste worp is meteen raak en Peggy wint. Ze kunnen dus geen worpen laten zien die mis waren.
2. Ze willen dat het publiek denkt dat Peggy wint, maar ze mist en iemand anders (waarschijnlijk Fajah) wint.
Kortom, we kunnen er niks mee. :P
Nouja, volgens mij kunnen we er zeker van zijn dat Christophe niet wint. Hij heeft z'n bril niet op.  ::vergroot::

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Aflevering 15
« Reactie #58 Gepost op: 15-12-2012, 00:36:57 »
Nouja, volgens mij kunnen we er zeker van zijn dat Christophe niet wint. Hij heeft z'n bril niet op.  ::vergroot::
Die heeft hij ook niet nodig, waarschijnlijk krijgt hij zijn hengel niet eens af. ::rofl::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Ali Kanarie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 15
« Reactie #59 Gepost op: 15-12-2012, 00:38:53 »
Die heeft hij ook niet nodig, waarschijnlijk krijgt hij zijn hengel niet eens af. ::rofl::
Ik denk eerder dat ie ff op het strand gaat liggen uitrusten. Lekker zonnebaden.  ::trots::